Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 01:41:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 141392 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #315 Dátum: 2017. Március 14. - 20:12:18 »

Sziasztok. Ezen a videón a váltó rudazat beállítása, hogyan van pontosan? Az a csap amire rámutat a videóban a váltó tetején 1:11mp nél annak teljesen kint kell lennie? Akkor jó a beállítás? Vagy egyszerűbb össze jelölni a ricnis tengelyt meg a tűzfalból kijövő bilincses csövet és úgy össze rakni ahogy eredetileg volt? Köszi a válaszokat.   https://www.youtube.com/watch?v=I7Cwi_9avTA

Há nemtom, nekünk az összestiftelés durvára nem akart összejönni, mivel a stift csak a hosszanti síkot adja meg, tehát oldalra rögzít, előre-hátra még tud mozogni a kar, mivel egy hosszú nút van alul. Szóval szerintem az összejelölés a nyerő.

(Ez utóbbi nálunk nem játszott, mert kulissza csere is volt, úgyhogy én ültem az autóban az emelő tetején, és toszogattam a kart, a szerelő meg próbálta eltalálni hol kéne összehúzni, hogy jó legyen. Sokáig tartott mire meglett rendesen a fokozatkiosztás, de mondom akkor már keressük meg a hatodikat is, ha így elvagyunk. Nem lett meg Vigyorog )

akkor gondold el ezt egyedül....
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #316 Dátum: 2017. Március 14. - 21:10:03 »

Akkor marad az össze jelölès...
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #317 Dátum: 2017. Március 15. - 08:17:57 »

https://www.youtube.com/watch?v=IziwZcA19rw    Most ennek a rugós stiftnek ami a váltó tetején van annak a váltókar rögzített helyzetében teljesen bent kell lennie vagy kint? a helyes beállításhoz?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #318 Dátum: 2017. Március 15. - 10:40:48 »

https://www.youtube.com/watch?v=IziwZcA19rw    Most ennek a rugós stiftnek ami a váltó tetején van annak a váltókar rögzített helyzetében teljesen bent kell lennie vagy kint? a helyes beállításhoz?

felejtős ez a fajta beállítás mivel bennt nem tudod fixálni a kart
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #319 Dátum: 2017. Március 15. - 10:58:22 »

Akkor össze jelölöm ahogy gyárilag volt benne
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #320 Dátum: 2017. Március 15. - 11:06:09 »

Akkor össze jelölöm ahogy gyárilag volt benne
felesleges mivel kopik minden és közel sem valószínű,hogy jó lesz az új alkatrészekkel
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #321 Dátum: 2017. Március 15. - 11:12:26 »

Te hogy szoktad beállitani?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #322 Dátum: 2017. Március 15. - 11:20:53 »

Te hogy szoktad beállitani?

leírták már pár sorral fejeb mi a beállítás menete
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #323 Dátum: 2017. Március 15. - 11:28:59 »

Ja amikor 1 ember a kocsiban ül a másik meg a motortèrben állitgatja?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #324 Dátum: 2017. Március 16. - 21:21:34 »

A lacettiken jellemző, hogy lepereg a bevonat a fèltengelyekről ès emiatt rozsdásodik is?  Mivel lehetne lekezelni?
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #325 Dátum: 2017. Március 17. - 18:54:07 »

A lacettiken jellemző, hogy lepereg a bevonat a fèltengelyekről ès emiatt rozsdásodik is?  Mivel lehetne lekezelni?
Nem sok értelme van foglalkozni vele. Sajnos eléggé mostoha körülmények között kell dolgoznia. Baja nem lesz ettől. Amúgy egy korrekt szinterezés lehetne a megoldás talán.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #326 Dátum: 2017. Március 17. - 21:17:48 »

De emiatt nem fog eltörni vagy ilyenek?
Naplózva
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #327 Dátum: 2017. Március 17. - 21:27:13 »

De emiatt nem fog eltörni vagy ilyenek?
Elvileg csak festékmentes lesz.  Mosolyog
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #328 Dátum: 2017. Március 17. - 22:18:28 »

De emiatt nem fog eltörni vagy ilyenek?

bitang sok anyag van ezekben az elemekben. Hamarabb rohad el körüle a kaszni, mint hogy eltörjön. Az off autómat most rozsdátlanítottam, azon nagyon csúnyák voltak a féltengelyek meg a lengőkarok, vastagon pergett le a festék, alatta a rozsda, de ez csak az optika része volt. Az alján, dobokban, stb. lévő rozsda ha fele annyira látványos is sokkal veszélyesebb. A karokat inkább csak a látvány kedvéért csináltam meg, meg hogy a honosításhoz szükséges szigorított vizsgán ne egy rozsdakupacot lássanak. Amúgy ezekkel pont kár foglalkozni.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #329 Dátum: 2017. Július 25. - 16:47:46 »

Az akku alatti váltó tartó bak az olaj csillapításos? Mert olaj csík van a bak alatt a motortér falán. Nem fékolaj és nem is váltó olaj
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!