Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 09:20:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 284937 alkalommal)
vlaja
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #60 Dátum: 2009. Július 04. - 09:27:27 »

Sziasztok!
A kocsi alól kopogás hallatszik, először csak kis sebességnél jelentkezett, de most már 50 km/h-nál is, amikor nem teljesen sima az út. A lengéscsillapítókat nemrég cserélték, de azok másféle zörejt okoztak, ami meg is szűnt a cserével. Néztem már a kipufogó felfüggesztést, kipakoltam mindent a kocsi hátuljából, de ezek negatívok. Volt már vkinek ilyen problémája?

Kormánymozdulatra csinálja?

Nem. Először úgy vettem észre, hogy inkább indulás után gyorsításkor, de most már egyenletes sebességnél is.

Ütemesen?
A haladási sebességgel arányosan?
Akkor lehet pl. kerékagy csapágy vagy féltengely csukló.
De a lényeg: a szerelő megmondja.

Vagy az olajcsillapítású motortartó bak is.


És ezt is csak hallás alapján lehet kiszűrni (mármint a motortartó bakot).
Különben nem ütemes, nem a sebességgel arányos, nem sima út kell hozzá, és úgy vettem észre, hogy főleg indulás után (gyorsításnál) jelentkezik. Inkább a kocsi alól és hátulról, mint elölről.
inkáb
Ezek szerint inkább a terhelés váltásokkor jelentkezik, így én továbbra is a szervizekben érdeklődnék!

Hali!
Voltam, igaz nem szakszervizben, de nem találtak semmit. Sokat nyektették a kocsit, már kezdtem aggódni, és megbánni, hogy elvittem. Ezenkívül 1x nézték felemelve és 1x aknából. Első, hátsó futómű negatív. A motortartó bakok és a kipufogó is. Amit találtak, hogy a kormányszervó csöve ütődik a váltórudazathoz és hogy a motorháztető csukott állapotban még beljebb nyomható, s ekkor kopog. De nem hiszem, hogy ezek okozzák. Ma azért a motorháztető beállításával szórakozok egy kicsit.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #61 Dátum: 2009. Július 04. - 11:50:35 »

Motorháztető ügyben van egy topic, nézz oda is be! Többünknek voltak ilyen gondjaink, de megoldottuk, nem kizárt, hogy a futóművednek semmi baja nincs!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #62 Dátum: 2009. Július 06. - 13:26:17 »


Hali!
Voltam, igaz nem szakszervizben, de nem találtak semmit. Sokat nyektették a kocsit, már kezdtem aggódni, és megbánni, hogy elvittem. Ezenkívül 1x nézték felemelve és 1x aknából. Első, hátsó futómű negatív. A motortartó bakok és a kipufogó is. Amit találtak, hogy a kormányszervó csöve ütődik a váltórudazathoz és hogy a motorháztető csukott állapotban még beljebb nyomható, s ekkor kopog. De nem hiszem, hogy ezek okozzák. Ma azért a motorháztető beállításával szórakozok egy kicsit.
Sajnos vannak olyan zörgések, amiket nehéz a szervizben reprodukálni. Próbaút volt? Bár az sem mindig oldja meg a gondot. Jellemző, hogy pont akkor nem csinálja a gép. Az is lényeges, hogy a kocsi terhelése azonos legyen a próbaút során azzal, amikor a hangot tapasztalod.
Pl. ha a hátsó torony szilent kezd elfáradni, akkor üres (könnyű) autó hátsóval már hallod a zörgést, de ha 1-2 ember beül hátra elhallgat.

Vannak olyan zajok amihez tényleg sok türelem kell. Mármint a kiderítéshez. Nekem volt olyan autóm, amivel hetekig jártam szerviz(ek)be, és ott nem szólt. Az utcán meg szörnyű hangja volt. Aztán csak megtaláltam. Kacsint

A motorháztető csak nem lóg annyira, hogy kopogjon He ? De a beállítással csak jót tehetsz. Ahogy Gidy is mondta.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #63 Dátum: 2009. Október 06. - 05:23:16 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #64 Dátum: 2009. Október 06. - 06:31:20 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #65 Dátum: 2009. Október 06. - 06:41:41 »

Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Nekem eddig még nem volt ilyen problémám. Remélem nem is lesz!
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #66 Dátum: 2009. Október 06. - 06:49:30 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #67 Dátum: 2009. Október 06. - 07:02:19 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #68 Dátum: 2009. Október 06. - 07:38:17 »

Mert az új teló, ami ugyanolyan, az nem ugyanezt fogja produkálni?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #69 Dátum: 2009. Október 06. - 07:41:49 »

Mert az új teló, ami ugyanolyan, az nem ugyanezt fogja produkálni?
Gondolod,hogy ezek után gyárit raknánk bele?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #70 Dátum: 2009. Október 06. - 07:44:12 »

Mert az új teló, ami ugyanolyan, az nem ugyanezt fogja produkálni?
Gondolod,hogy ezek után gyárit raknánk bele?
Nem tudom, milyen van benne gyárilag. De a másik márka biztos jobb?
Akkor értem, ha ami benne van azvalami a GM számára gyártott és pl. Monroe- ra cserélnéd. No de hát az van viele geld!!!

Nekem szvsz nem csinálja.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #71 Dátum: 2009. Október 06. - 08:02:49 »

Mert az új teló, ami ugyanolyan, az nem ugyanezt fogja produkálni?
Gondolod,hogy ezek után gyárit raknánk bele?
Nem tudom, milyen van benne gyárilag. De a másik márka biztos jobb?
Akkor értem, ha ami benne van azvalami a GM számára gyártott és pl. Monroe- ra cserélnéd. No de hát az van viele geld!!!

Nekem szvsz nem csinálja.
Nekem se, igaz az enyém eddig 3 alkalommal lett emelve, mindháromszor egyben mind a 4 kerék. Igaz az Esztergomi utak annyira jók, hogy hamar helyrerázódna az tuti. Vigyorog
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #72 Dátum: 2009. Október 06. - 12:18:41 »

Mert az új teló, ami ugyanolyan, az nem ugyanezt fogja produkálni?
Gondolod,hogy ezek után gyárit raknánk bele?
Nem tudom, milyen van benne gyárilag. De a másik márka biztos jobb?
Akkor értem, ha ami benne van azvalami a GM számára gyártott és pl. Monroe- ra cserélnéd. No de hát az van viele geld!!!

Nekem szvsz nem csinálja.
Én speciel Monroera nem cserélném. Mostanság több független helyről hallottam, hogy csak a színeik meg a marketingjük jó... Kacsint
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #73 Dátum: 2009. Október 12. - 21:43:58 »

A telók nekünk is mindig beragadnak emelés után több Lacettin is. De mi nem tapasztaltunk összefüggést az emelés módja és ideje, illetve a hiba között. Konstrukciós hiba...
Naplózva

Pittike
Petike
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #74 Dátum: 2009. Október 16. - 18:03:35 »

Katasztrófa ez a teleszkóp! Tegnap kb 5 másodpercre volt megemelve a kocsi bal eleje. Utána leengedésnél tökéletes volt a rugózás, kézzel megnyomkodva szépen rugózott. Ma reggel már megint kemény az eleje, pattog, mint kecske**** a deszkán. Gyanítom, hogy megint eltelik 3 nap, mire visszaáll a normális állapot.
Mi a fene történik vele ilyenkor? Szervízben múltkor azt mondták, hogy ha sokáig meg van emelve, akkor az olaj átfolyik/lefolyik valahova és amíg vissza nem folyik ilyen marad. Na meg azt, hogyha nem tudják megindítani, akkor csere.
Most eljátszuk ezt minden emelésnél és 3 nap után mindig jó lesz, vagy előbb-utóbb tényleg cserélni kell?
Csak nekem és Meatloafnak van ilyen problémám? Másnál nincs?
Én még azt az érdekességet is tapasztaltam,hogy ha az autót úgy emelik fel hogy egyszerre mind a 4 kereke elemelekedik a földtől,akkor ez a hiba nem jelentkezik.Csak akkor,amikor egyesével van felemelve a kerék cserekor,vagy féloldalasan.
Hmmm...eddig minden évben min. kétszer volt megemelve az autó. A szokásos téli-nyári gumicserék alkalmával csak oldalanként, továbbá évente egyszer a szervízben olajcsere, stb. mind a négy kerék. Sosem csinálta! A múltkor volt az első, amikor mind a négy kerék lett emelve. Most csak a bal elsőt emeltem tegnap és így is.... na most légy okos!  Vigyorog  A szervízben azt mondták, hogy akkor van ez, amikor min. fél napra emelve van a kocsi. Szelepcserénél egész napra volt emelve, semmi baja nem volt! Múltkor 3 percre, tegnap meg 5 másodpercre lett megemelve. Mégis úgy maradt mindkét alkalommal...
Én még egy dologra gondolok!
Mi van akkor, ha az a baj, hogy sebességben is van a kocsi, meg kézifék is behúzva? Ha jól emlékszem, eddig mindig úgy volt emelve, hogy csak a kézifék volt, vagy egyik sem. A múltkor, amikor először ilyen lett, akkor is volt kézifék és sebességben volt, meg tegnap is.
Hülye dolog, elvileg ilyennek nem szabadna lennie, de mi van, ha megfeszül ilyenkor a leengedésnél a teló oldalirányban és ez okozza a bajt?
Túl nagy hülyeséget beszélek?
Én ezt hülyeségnek tartom,volt már sokféle autóm,de egy sem produkálta ezt a hibát és nem is hallottam ilyenről.A márkaszervízben ismerik ezt a hibajelenséget(nekem is ott javasolták az általuk is használt javítási módot) de nem ismerik el konstrukciós hibának.Nincs mást tenni,mint hogy mérgelődünk és évente 2x-3x elviseljük ezt a hibát,vagy csere nem kis összegért.

No és mi az az általuk is használt javítási mód?
Ugyanis én is ezzel a probémával küzdök. A kocsi nálam is meg volt emelve. Zavart
Naplózva

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!