Lacetti klub fórum
2025. április 28. - 13:50:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 316306 alkalommal)
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #750 Dátum: 2014. Május 06. - 07:25:01 »

Sziasztok! Morajlo zugas hallatszik mar egy jo ideje (vagyis addig jelentkezet mig a korhazba voltam es az aszony rotta naponta Brassot) a futomutol  , olyan 80 - 100 kozotti tartomanyban. Eloszor arra gondoltam hogy a teli gumik zaja, de most mar le csereltem Nyarira az abroncsokat es annyit valtozott hogy ha jobbra kanyarodok akkor elcsendesul, de egyenessen vagy balra torve ugyanugy zuuuug. Szerintetek csapajgy lessz vagy valami stabilizalo alkatresz (tolokar gombcsuklo, felfuggesztesi gombcsuklo) He
Elviszem szervizbe megnezetni most meg a sebesult kezem miatt is, de kivancsi lennek azert a velemenyekre es hogy tudjam kb mire szamithatok anyagilag is.

valószínű kerékagycsapágy
munkadíjjal 15.000huf-tól felfelé lehet kalkulálni
Koszonom szepen a hozzaszolast
Naplózva

szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #751 Dátum: 2014. Május 30. - 14:23:15 »

Sziasztok. Kicseréltem a két első kutyacsontot illetve ma a két első stabilizátor szilentet de gödörbe hajtáskor illetve egyenetlen úton még mindig kopog a jobb eleje. Mi lehet akkor??? köszi
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #752 Dátum: 2014. Május 30. - 19:32:13 »

Sziasztok. Kicseréltem a két első kutyacsontot illetve ma a két első stabilizátor szilentet de gödörbe hajtáskor illetve egyenetlen úton még mindig kopog a jobb eleje. Mi lehet akkor??? köszi
Számos oka lehet! Ezeknek ellenőrzésére vannak technológiák, a részletezéséről eltekintenék. Házi körülmények között nem lehetséges, főleg biztonsági okokból kifolyólag. Ha gondolod, sorolom a további alkatrészeket, amit kicserélhetsz (ugyanúgy feleslegesen, mint az idáig beszelteket). Megéri?

Csak érdekeségként: a napokban volt nálunk egy Suzuki, szintén jobb oldalról hallható kopogás problémával. Soha sem fogod kitalálni, hogy mi volt az okozója. Elárulom. Az amúgy teljesen üres kesztyűtartó kemény műanyagján viháncolt egy telefon töltő!  Erre varrjál gombot!  Fél órát keresgéltük a hang forrását. Ergo, itt a fórumon keresztül hogy a viharba találjuk ki, hogy mi kopog az autódban?
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #753 Dátum: 2014. Május 31. - 10:39:29 »

Elárulom hogy a stab pálcákat nem feleslegesen cseréltem ki mert azok is lógtak mint a bíró seggében a ló..sz mégsem az adta a hangot illetve a stab szilentek is el voltak már lágyulva szoval szerintem ezek lettek volna másnak is az első lépések mint kopogás gyanús dolgok.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #754 Dátum: 2014. Május 31. - 11:13:01 »

Elárulom hogy a stab pálcákat nem feleslegesen cseréltem ki mert azok is lógtak mint a bíró seggében a ló..sz mégsem az adta a hangot illetve a stab szilentek is el voltak már lágyulva szoval szerintem ezek lettek volna másnak is az első lépések mint kopogás gyanús dolgok.
Az autójavítás és hibakeresés (és sok minden más is) nem úgy működik, hogy vagy bejön vagy sem. Leírtam. Lehet találgatni, de ez az esetek többségében jelentős plusz kiadással jár. Mellesleg a "stabszilentek" nem szoktak ellágyulni csak, ha olaj kerül rá. Megkeményedik és kikopik. Tisztában kell lenni az ok és okozati összefüggésekkel. Ehhez kell a megfelelő anyag és szakmai ismeret, tapasztalat. Az autószerelő szakmában nincsenek "gyanús dolgok"! Egy alkatrész vagy megfelelő vagy nem megfelelő. Tudni kell dönteni. A "mese" nem nagyon szokott érdekelni, még ha meghallgatom is. Látnom, hallanom, éreznem és mérnem kell a hibásnak vélt dolgot. Ezek után tudok felelősségteljes álláspontot foglalni. Aki az ellenkezőjét állítja, nos az hazudik! Vagy elfogadod, vagy irány tovább a kísérletezés útján.
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #755 Dátum: 2014. Május 31. - 13:21:37 »

Elárulom hogy a stab pálcákat nem feleslegesen cseréltem ki mert azok is lógtak mint a bíró seggében a ló..sz mégsem az adta a hangot illetve a stab szilentek is el voltak már lágyulva szoval szerintem ezek lettek volna másnak is az első lépések mint kopogás gyanús dolgok.

Kormánygömbfej, alsó kitámasztó, felülről toronyszilent, vagy épp kilazult bölcső stb. Higgyél Tomynak, nem hülyeséget mond, nézesd meg.
Naplózva
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #756 Dátum: 2014. Június 30. - 12:29:55 »

Sziasztok. El akarom vinni a kocsit futómű beállitäsra mert még sosem volt és az utak elég ****ok. A futóműben csak az összetartás állítható a nyomtávrudakon vagy más is?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #757 Dátum: 2014. Június 30. - 19:30:11 »

Elárulom hogy a stab pálcákat nem feleslegesen cseréltem ki mert azok is lógtak mint a bíró seggében a ló..sz mégsem az adta a hangot illetve a stab szilentek is el voltak már lágyulva szoval szerintem ezek lettek volna másnak is az első lépések mint kopogás gyanús dolgok.
Nekem az antennakábel "kopog". Felhangosítottam a rádiót.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #758 Dátum: 2014. Július 08. - 17:38:36 »

Még megnézem a kormányösszekötőt meg a talpas gömbfejet nem lógnak e mert mást már kizártam. Szétszedtem a gólyalábat is és ott a csapágy meg a szilent is sérülésmentes volt. A stab szilentek illetve a kutyacsontok már cserélve lettek így a kopogás már csak a fent emlitett alkatrészek miatt lehet
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #759 Dátum: 2014. Július 08. - 18:33:33 »

Még megnézem a kormányösszekötőt meg a talpas gömbfejet nem lógnak e mert mást már kizártam. Szétszedtem a gólyalábat is és ott a csapágy meg a szilent is sérülésmentes volt. A stab szilentek illetve a kutyacsontok már cserélve lettek így a kopogás már csak a fent emlitett alkatrészek miatt lehet

más is kopoghat az autóban amit akár összefüggésbe hozol a futóművel
már régen túl vagy azon a ponton amikor el kellett volna vinni szakemberhez,de te inkább szétszeded többször hiába és nem költesz pénzt arra ,hogy megcsinálják
Naplózva

70/4334431
szedreske
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #760 Dátum: 2014. Július 08. - 21:47:18 »

Biztos hogy a jobb eleje kopog mert direkt kipróbáltam egy kissebb kátyuban. Amikor a bal elejével hajtottam bele semmi nem koppant de amikor a jobb kerékkel mentem bele egyböl koppant. A szerelő is ugyan ugy ellenőrizné a dolgokat mivel ő sem kézrátéttel állapitja meg a hibát max a szerszámozottság miatt hamarabb végzi el.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #761 Dátum: 2014. Július 09. - 11:48:54 »

Biztos hogy a jobb eleje kopog mert direkt kipróbáltam egy kissebb kátyuban. Amikor a bal elejével hajtottam bele semmi nem koppant de amikor a jobb kerékkel mentem bele egyböl koppant. A szerelő is ugyan ugy ellenőrizné a dolgokat mivel ő sem kézrátéttel állapitja meg a hibát max a szerszámozottság miatt hamarabb végzi el.
Az utolsó mondatoddal azért erősen vitatkozom! A szerelő (tapasztalt szakember!) nem a legbonyolultabb dologgal fogja kezdeni. Nem fog első nekifutásra "atomjaira szedni" egy futóművet. Az pedig engedtessék meg és ezt kéretik tudomásul venni, hogy az "autós fórum" nem gyorstalpaló autószerelő szeminárium. Nyugodtan lehet megsértődni, megjegyzéseket tenni, de ez akkor is így van. Én és a kollégáim is kapásból 8-10 "kopogás forrást" tudnánk az általad már-mondjuk úgy, hogy ellenőrzött- alkatrészeken kívül. Nem az amúgy üres kesztyűtartóban felejtett telefon töltőre gondolok! Mert ilyen is volt már! Ez a szakma (sem) torpedó játék. Szisztematikus hibakeresés nélkül csak vaktában lövöldözés. És még a legnagyobb gondosság ellenére is bakot lövünk időnként. Arról nem is beszélve, hogy vannak bizonyos szerelési technológiák, amit illik betartani. Különösen akkor, ha valamit össze is kell szerelni majd. A sok szabadidő, önbizalom, szerszám nem helyettesíti illetve pótolja a szakmai ismeretet, rutint. Ezt komolyan kéne venni.
Azon igyekszem, hogy "felnyissam a szemeteket". Hát néhányan nagyon nem akarják. Nagy kár.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #762 Dátum: 2014. Július 09. - 12:30:27 »

Biztos hogy a jobb eleje kopog mert direkt kipróbáltam egy kissebb kátyuban. Amikor a bal elejével hajtottam bele semmi nem koppant de amikor a jobb kerékkel mentem bele egyböl koppant. A szerelő is ugyan ugy ellenőrizné a dolgokat mivel ő sem kézrátéttel állapitja meg a hibát max a szerszámozottság miatt hamarabb végzi el.

Tévedsz ismételten csak!
Azért kell elvinni műhelybe,hogy feltegyék rázópadra,és megnézzék terhelés alatt a futóművet sehol sem szedik atomjaira az autót azért,hogy megtalálják a   mi kopog.
Az,hogy jobb oldalról hallod a kopogást nem jelenti azt,hogy a futómű adja a hangot.
Ha nem viszed el műhelybe akkor jobb lenne beletörődni ,vagy kicseréled nem kis pénzért a 1/2 autót...

 
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #763 Dátum: 2014. Július 09. - 19:48:04 »

Nekem a régi kadett-nél ami jobbról kopogott az baloldalon volt széteseve...
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #764 Dátum: 2014. Július 17. - 08:34:04 »

Ave!

A jobb első kerékcsapágyam a végét járja. Gondolom inkább párban lenne érdemes cserélni. Van millió gyártó, milyent ajánlotok?

Köszönöm!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!