Lacetti klub fórum
2025. Május 01. - 19:13:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 129   Le
 
Szerző Téma: Törzsasztal 2  (Megtekintve 244336 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #705 Dátum: 2008. Március 12. - 18:58:26 »

Urak! van közöttünk valaki jorgen10 fedőnéven?
  Lehet, hogy esetleg infót ad az öcsédről? Talán meg kéne próbálni?
Nálam beregezett, beszéltem vele. Itt a fórumon tag, Ő akarja széttuningolni az uj wtcc Lacsiját.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #706 Dátum: 2008. Március 12. - 19:18:28 »

Kéz csók,jó estét,szevasztok!
Bárhogy nyomtam a gázt utolért,mármint a szelepcsere.Egész jol megúsztam 75ezerig. Már nem használt a sárga-fekete STP szervizben piheg,jövőhéten lesz kész.Gariból még van másfél hónap,inkább most mint utána. P300 hibakód.3 henger rángatás ma reggel végig 10 km en át,ugyhogy feladtuk,szív-billentyű csere.Holnaptól igazi 3 hengeres filling. Elővettem a barkast,Én leszek az utak királya,leggyorsabb,én fogok menni a sor elején. Egy hét retro korszak Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #707 Dátum: 2008. Március 12. - 19:25:22 »

Kéz csók,jó estét,szevasztok!
Bárhogy nyomtam a gázt utolért,mármint a szelepcsere.Egész jol megúsztam 75ezerig. Már nem használt a sárga-fekete STP szervizben piheg,jövőhéten lesz kész.Gariból még van másfél hónap,inkább most mint utána. P300 hibakód.3 henger rángatás ma reggel végig 10 km en át,ugyhogy feladtuk,szív-billentyű csere.Holnaptól igazi 3 hengeres filling. Elővettem a barkast,Én leszek az utak királya,leggyorsabb,én fogok menni a sor elején. Egy hét retro korszak Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Behalok mennyi gond van ezekkel a vasakkal.
Naplózva
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #708 Dátum: 2008. Március 12. - 19:26:06 »

Captainb jobbulást!
Forró fürdő páros izzadás,gyógyszerrel 7 nap,gyógyszer nélkül 1hét
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #709 Dátum: 2008. Március 12. - 19:28:19 »

Kéz csók,jó estét,szevasztok!
Bárhogy nyomtam a gázt utolért,mármint a szelepcsere.Egész jol megúsztam 75ezerig. Már nem használt a sárga-fekete STP szervizben piheg,jövőhéten lesz kész.Gariból még van másfél hónap,inkább most mint utána. P300 hibakód.3 henger rángatás ma reggel végig 10 km en át,ugyhogy feladtuk,szív-billentyű csere.Holnaptól igazi 3 hengeres filling. Elővettem a barkast,Én leszek az utak királya,leggyorsabb,én fogok menni a sor elején. Egy hét retro korszak Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Szia.
75 eKm-ig nem volt semmi rángatás, semmi hibakód?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #710 Dátum: 2008. Március 12. - 19:30:15 »

Kéz csók,jó estét,szevasztok!
Bárhogy nyomtam a gázt utolért,mármint a szelepcsere.Egész jol megúsztam 75ezerig. Már nem használt a sárga-fekete STP szervizben piheg,jövőhéten lesz kész.Gariból még van másfél hónap,inkább most mint utána. P300 hibakód.3 henger rángatás ma reggel végig 10 km en át,ugyhogy feladtuk,szív-billentyű csere.Holnaptól igazi 3 hengeres filling. Elővettem a barkast,Én leszek az utak királya,leggyorsabb,én fogok menni a sor elején. Egy hét retro korszak      

Behalok mennyi gond van ezekkel a vasakkal.


A barkasokkal semmi probléma 47 ezer van benne,mauális tolóklima(oldalablak) 40 °ban piroslámpánál a mögöttem álló A6 osnyakkendős úri fiú fölhuzott ablaknál kikapcsolt klimával káromkodott a füstfelhőben,mivel a barkas motorja még hideg volt szivató rajta,gázfröccs erősen akár 1 Omega koncerten. Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #711 Dátum: 2008. Március 12. - 19:32:49 »

Kéz csók,jó estét,szevasztok!
Bárhogy nyomtam a gázt utolért,mármint a szelepcsere.Egész jol megúsztam 75ezerig. Már nem használt a sárga-fekete STP szervizben piheg,jövőhéten lesz kész.Gariból még van másfél hónap,inkább most mint utána. P300 hibakód.3 henger rángatás ma reggel végig 10 km en át,ugyhogy feladtuk,szív-billentyű csere.Holnaptól igazi 3 hengeres filling. Elővettem a barkast,Én leszek az utak királya,leggyorsabb,én fogok menni a sor elején. Egy hét retro korszak       

Behalok mennyi gond van ezekkel a vasakkal.


A barkasokkal semmi probléma 47 ezer van benne,mauális tolóklima(oldalablak) 40 °ban piroslámpánál a mögöttem álló A6 osnyakkendős úri fiú fölhuzott ablaknál kikapcsolt klimával káromkodott a füstfelhőben,mivel a barkas motorja még hideg volt szivató rajta,gázfröccs erősen akár 1 Omega koncerten. Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Azok a régi szép napok Vigyorog
Naplózva
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #712 Dátum: 2008. Március 12. - 19:37:01 »

Ladlac nak!

A bemutatkozómban irtam, 22ezernél volt pechlámpa,szervizek tanácstalanok voltak,nem sorolom melyek,sárga STP 3 tubusnyi segitett egymás után, onnantol 5ezrenként 1tankhoz 1STP,nagyon ritkán villant egyet,kialudt de nem  volt jelentős rángatás,sem folyamatos villogás,bár minden olajcserénél P300 as hibakód de mindig azt mondtak hogy pörgetni kell.73 ezer körül elkezdtek súlyosbodni a tünetek és már a sárga + fekete STP sem segített.Gyanakodtunk mindenre,gyertyacsere,gyertyakábelcsere,trafó bemérés az jó főtengely jeladóa gyanakodtunk, felhívtam ma reggel 1 márkaszervizt (18.ker.Méta u. Chevrolet Tóth)ott megkérdezték mik a tünetek,elmondtam,kapásból mondtak vigyem be szelepcserére.Nagyon udvariasak,segítőkészek.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #713 Dátum: 2008. Március 12. - 19:40:05 »

Ladlac nak!

A bemutatkozómban irtam, 22ezernél volt pechlámpa,szervizek tanácstalanok voltak,nem sorolom melyek,sárga STP 3 tubusnyi segitett egymás után, onnantol 5ezrenként 1tankhoz 1STP,nagyon ritkán villant egyet,kialudt de nem  volt jelentős rángatás,sem folyamatos villogás,bár minden olajcserénél P300 as hibakód de mindig azt mondtak hogy pörgetni kell.73 ezer körül elkezdtek súlyosbodni a tünetek és már a sárga + fekete STP sem segített.Gyanakodtunk mindenre,gyertyacsere,gyertyakábelcsere,trafó bemérés az jó főtengely jeladóa gyanakodtunk, felhívtam ma reggel 1 márkaszervizt (18.ker.Méta u. Chevrolet Tóth)ott megkérdezték mik a tünetek,elmondtam,kapásból mondtak vigyem be szelepcserére.Nagyon udvariasak,segítőkészek.
Köszi az infót.
Bocs, de nem kerestem vissza az autód történetét. Tehát eddig sem volt problémamentes a gép, csak most végre hozzáértők rendberakják...
Remélem utána tökéletes lesz.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #714 Dátum: 2008. Március 12. - 19:46:25 »

köszi az együttérzést én is remélem,de mostmár én is ugy gondolom 2 féle lacettis van.akinek volt szelepcseréje és akinek lesz.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #715 Dátum: 2008. Március 12. - 19:47:02 »

Ladlac nak!

A bemutatkozómban irtam, 22ezernél volt pechlámpa,szervizek tanácstalanok voltak,nem sorolom melyek,sárga STP 3 tubusnyi segitett egymás után, onnantol 5ezrenként 1tankhoz 1STP,nagyon ritkán villant egyet,kialudt de nem  volt jelentős rángatás,sem folyamatos villogás,bár minden olajcserénél P300 as hibakód de mindig azt mondtak hogy pörgetni kell.73 ezer körül elkezdtek súlyosbodni a tünetek és már a sárga + fekete STP sem segített.Gyanakodtunk mindenre,gyertyacsere,gyertyakábelcsere,trafó bemérés az jó főtengely jeladóa gyanakodtunk, felhívtam ma reggel 1 márkaszervizt (18.ker.Méta u. Chevrolet Tóth)ott megkérdezték mik a tünetek,elmondtam,kapásból mondtak vigyem be szelepcserére.Nagyon udvariasak,segítőkészek.
Hali köztünk!
Ha benéznél a Motor és erőátvitel, Checklámpa topicba, társaloghatnánk róla! Pont ebben a cipőben járok éppen! Neked is a nyolc kaparószelepről beszéltek?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #716 Dátum: 2008. Március 12. - 19:49:35 »

Ladlac nak!

A bemutatkozómban irtam, 22ezernél volt pechlámpa,szervizek tanácstalanok voltak,nem sorolom melyek,sárga STP 3 tubusnyi segitett egymás után, onnantol 5ezrenként 1tankhoz 1STP,nagyon ritkán villant egyet,kialudt de nem  volt jelentős rángatás,sem folyamatos villogás,bár minden olajcserénél P300 as hibakód de mindig azt mondtak hogy pörgetni kell.73 ezer körül elkezdtek súlyosbodni a tünetek és már a sárga + fekete STP sem segített.Gyanakodtunk mindenre,gyertyacsere,gyertyakábelcsere,trafó bemérés az jó főtengely jeladóa gyanakodtunk, felhívtam ma reggel 1 márkaszervizt (18.ker.Méta u. Chevrolet Tóth)ott megkérdezték mik a tünetek,elmondtam,kapásból mondtak vigyem be szelepcserére.Nagyon udvariasak,segítőkészek.

Szia! Én nem bízom semmilyen STP meg sárga meg fekete löttyben. Az ilyen hülyeségek csak a pénztárcádat karcsúsítják. Ha valami kostrukció hibás azt semmilyen varázslötty nem javítja meg. Hogy működik egy ilyen szelptisztító adalék. A benzinhez öntöd és mikor be kerül a motorba tisztítja a szelepeket. Na ez már itt nem jó. Mert csak a szívószelepeket tisztítja ami nem is koszos, mert tiszta benzin+levegő keveréket kap. Aztán el ég a benzinnel együtt és kipufog. Akkor hogy is tisztít?  He He
Naplózva

Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #717 Dátum: 2008. Március 12. - 20:01:41 »

Szia! Én nem bízom semmilyen STP meg sárga meg fekete löttyben. Az ilyen hülyeségek csak a pénztárcádat karcsúsítják. Ha valami kostrukció hibás azt semmilyen varázslötty nem javítja meg. Hogy működik egy ilyen szelptisztító adalék. A benzinhez öntöd és mikor be kerül a motorba tisztítja a szelepeket. Na ez már itt nem jó. Mert csak a szívószelepeket tisztítja ami nem is koszos, mert tiszta benzin+levegő keveréket kap. Aztán el ég a benzinnel együtt és kipufog. Akkor hogy is tisztít?   

Ez magas volt nekem is de eddig még egész jól ment.Dehát a föld is forog csak azt nem tudjuk mitől? Vigyorog
Naplózva
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #718 Dátum: 2008. Március 12. - 20:02:39 »

Hali köztünk!
Ha benéznél a Motor és erőátvitel, Checklámpa topicba, társaloghatnánk róla! Pont ebben a cipőben járok éppen! Neked is a nyolc kaparószelepről beszéltek
?


Egy perc és átlépek
Naplózva
Deutscher
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Hozzászólás #719 Dátum: 2008. Március 12. - 20:16:32 »

cápaFeri!
Átnéztem a topikot,részvétem neked is.Szelepdarabszámot nem mondtak,hogy 8at vagy mindet,de valami kaparószelepről beszéltek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 129   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!