Lacetti klub fórum
2021. Január 22. - 01:26:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 134 135 [136] 137 138   Le
 
Szerző Téma: Kerekek  (Megtekintve 237790 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3433


R+


« Hozzászólás #2025 Dátum: 2016. Október 30. - 18:17:35 »

Szép munka! Lassan tényleg annyi név van a piacon, hogy nehéz eligazodni.
Igen, ahogy írod, Török gyártás is van, pld a Sava, ami szlovén, mégis az van rá írva Madein Turkey :-)
Köszi  Kacsint Pont azért csináltam, mert kb követhetetlen ez a sok név már.
Török gumigyártók alatt a Rellas és Starrmexx cégeket értettem, csak ezeket már nem részleteztem a sok ázsiaival egyetemben.  Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2062



WWW
« Hozzászólás #2026 Dátum: 2016. Október 30. - 21:34:48 »

Melyik márka kihez tartozik?
Mivel érdekelt a téma, így eléggé utánaolvastam és összeollóztam a lényeget. Csak, hogy én is képben legyek a nagy katyvaszban. Hátha valakinek segíthet vagy, ha más nem érdekességképpen.
(Zárójelben a közelmúltban megszűnt vagy eladott márkák. A gyártók és leányvállalataik pedig erősorrendben vannak. Pirossal jelöltem a besorolást, 1 a legjobb(prémium), de nem minden gyártóhoz találtam besorolást, viszont vélhetően 3 vagy max 4 osztály létezhet. Több forrást fésültem össze, remélhetőleg közel valós a lista és a gyártó országok is stimmelnek. )
 
1Bridgestonejapán > 3FirestoneUSA > 4Saetta, Lassa, (Dayton)
1Continentalnémet > 3Semperitosztrák, Uniroyalbelga > 4Matadorszlovák, Barumcseh, Gislaved, Viking, Mabor, General TireUSA, Point-S, Sportiva
1Goodyearbrit-USA, 1Dunlopbrit-japán > 3Falkenjapán, Fuldanémet > 4Debicalengyel, Savaszlovén, Pneumant, Kelly
1Michelinfrancia > 3Kléberfrancia, BF GoodrichUSA > 4Kormoranlengyel, Riken, Taurus, Sebring, Tigar, Strial, GT Radialindonéz, Runway,
1Pirelliolasz > (Ceat) > 4Courier, Formula
2Vredesteinholland > 3Maloya > 4Apolloindiai-magyar*
3Hankookkoreai-magyar > 4Laufenn (Kingstar) (Aurora)
3Kumhokoreai > 4Marshal, Admiral
2Yokohamajapán
2-3?Toyojapán
3Nokianfinn
4?Marangoniolasz
4?Milestoneolasz

Ezeken felül pedig van két török és sok ázsiai gyártó, akik elvileg minőséget gyártanak, azaz kb 4-es szintet.
 
*a Magyarországon is hamarosan termelőkapacitással rendelkező indiai Apollo vette meg a Vredesteint. Az a furcsa helyzet állt elő, hogy Európában a saját márkát lejjebb pozícionálták, mint a zászlóshajó Vredesteint.


ezek a besorolások nem nagyon jöttek össze Hankook Kumho tuti nem 3as inkább 2es,  a Gislaved szintén nem 4es az Uniroyal pedig inkább 2es
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3433


R+


« Hozzászólás #2027 Dátum: 2016. Október 30. - 22:32:29 »

Nem én találtam ki, az egyik gumigyártó összefoglaló forrásból vettem  Kacsint
1 prémium, 2 felső közép, 3 közép, stb. Illetve a 2es szint amolyan majdnem 1es, de éppen nem hármas. Nem is igazán szint, de mégis.
Nyilván nincsenek nagy különbségek a szintek között, sőt.....ahogy néztem egy tesztet, a legjobb és leg****abb érték között 15-20% különbség volt.
A nem elfogult és tapasztalt gumisok is azt mondják, hogy nincs akkora különbség a gumik között, mint az árak mutatják. Főleg mivel nemigen vezetünk úgy, hogy karcoljuk a gumik képességeinek határait. Mármint mi, akik nem szoktak fán vagy árokban kikötni.  Vigyorog
Persze ettől még lehet full **** amit csináltam és semmi értelme. 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2028 Dátum: 2016. Október 31. - 09:40:29 »

Nem én találtam ki, az egyik gumigyártó összefoglaló forrásból vettem  Kacsint
1 prémium, 2 felső közép, 3 közép, stb. Illetve a 2es szint amolyan majdnem 1es, de éppen nem hármas. Nem is igazán szint, de mégis.
Nyilván nincsenek nagy különbségek a szintek között, sőt.....ahogy néztem egy tesztet, a legjobb és leg****abb érték között 15-20% különbség volt.
A nem elfogult és tapasztalt gumisok is azt mondják, hogy nincs akkora különbség a gumik között, mint az árak mutatják. Főleg mivel nemigen vezetünk úgy, hogy karcoljuk a gumik képességeinek határait. Mármint mi, akik nem szoktak fán vagy árokban kikötni.  Vigyorog
Persze ettől még lehet full **** amit csináltam és semmi értelme. 

Szerintem hasznosak a fentiek, de a kategorizálást egészen egyszerűen nem lehet jól csinálni. A Hankook magát prémiumnak állítja be (1), de azért ott még nem tart. De nem is 3-as. Ahogy a Semperit vagy a Barum sem 4-es, ha megnézzük az elmúlt évek teszteredményeit, azért valahol ott a 2-3 környékén mozognak (személyes tapasztalatom szerint pl. semmivel nem rosszabb a Barum, mint az azonos méretű Hankook, pedig néha azért szeretem keresgélni a technika határait).

Illetve ha egy Barum 4-es, akkor egy Kingstar, vagy Kormoran (pl. a Gamma B2, ami olcsóbb, mint a kínaiak, és még egy jó szót nem olvastam róla) kábé 6-os kellene, hogy legyen.

Mindazonáltal tényleg jó volna, ha volna ebben valami útmutató, mert tény, hogy katyvasz van. Szóval félreértés ne essék, nem azt akarom mondani, hogy amit csináltál, az értelmetlen, mert nagyon is hasznos, csak némi finomításra szorul.

(már csak azért sem kritizálhatlak ezért, mert épp magam is ezt csinálom egy hasonló témában, és felk*r, hogy egyesek annyit mondanak, hogy "ez így félrevezető", ahelyett, hogy azt mondanák, hogy "ebben vagy abban nem értek egyet, tapasztalatom/infóm szerint emígy van". holott pont, hogy előre kéne lépni, nem egy helyben topogni, de az nehezen megy úgy, ha már az elején elgáncsolják az embert)
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 31. - 09:48:54 írta diablo77 » Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #2029 Dátum: 2016. Október 31. - 11:51:50 »

Nem én találtam ki, az egyik gumigyártó összefoglaló forrásból vettem  Kacsint
1 prémium, 2 felső közép, 3 közép, stb. Illetve a 2es szint amolyan majdnem 1es, de éppen nem hármas. Nem is igazán szint, de mégis.
Nyilván nincsenek nagy különbségek a szintek között, sőt.....ahogy néztem egy tesztet, a legjobb és leg****abb érték között 15-20% különbség volt.
A nem elfogult és tapasztalt gumisok is azt mondják, hogy nincs akkora különbség a gumik között, mint az árak mutatják. Főleg mivel nemigen vezetünk úgy, hogy karcoljuk a gumik képességeinek határait. Mármint mi, akik nem szoktak fán vagy árokban kikötni.  Vigyorog
Persze ettől még lehet full **** amit csináltam és semmi értelme. 

Szerintem hasznosak a fentiek, de a kategorizálást egészen egyszerűen nem lehet jól csinálni. A Hankook magát prémiumnak állítja be (1), de azért ott még nem tart. De nem is 3-as. Ahogy a Semperit vagy a Barum sem 4-es, ha megnézzük az elmúlt évek teszteredményeit, azért valahol ott a 2-3 környékén mozognak (személyes tapasztalatom szerint pl. semmivel nem rosszabb a Barum, mint az azonos méretű Hankook, pedig néha azért szeretem keresgélni a technika határait).

Illetve ha egy Barum 4-es, akkor egy Kingstar, vagy Kormoran (pl. a Gamma B2, ami olcsóbb, mint a kínaiak, és még egy jó szót nem olvastam róla) kábé 6-os kellene, hogy legyen.

Mindazonáltal tényleg jó volna, ha volna ebben valami útmutató, mert tény, hogy katyvasz van. Szóval félreértés ne essék, nem azt akarom mondani, hogy amit csináltál, az értelmetlen, mert nagyon is hasznos, csak némi finomításra szorul.

(már csak azért sem kritizálhatlak ezért, mert épp magam is ezt csinálom egy hasonló témában, és felk*r, hogy egyesek annyit mondanak, hogy "ez így félrevezető", ahelyett, hogy azt mondanák, hogy "ebben vagy abban nem értek egyet, tapasztalatom/infóm szerint emígy van". holott pont, hogy előre kéne lépni, nem egy helyben topogni, de az nehezen megy úgy, ha már az elején elgáncsolják az embert)
Teljesen jó meglátások. Hiszitek vagy sem, ez csak a "jéghegy csúcsa". Sokkal összetettebb dolog ez, sem mint gondolnátok. Jók ezek a gumitesztek, de túlságosan le vannak egyszerűsítve. Ki vannak hegyezve néhány tesztautóra és a hétköznapi sofőrre. Megpróbálom érzékeltetni. Nagyon nem mindegy, hogy első-, hátsó- avagy összkerék hajtású az autó. Nem mindegy, hogy milyen nyomatékkarakterisztika tartozik hozzá. Nem mindegy, hogy milyen a tengelyterhelés, súlyelosztás, súlypont, fékerő és annak elosztása, a futómű geometriája (meglepődnétek, hogy ez is mennyit számít!). Mint ahogy az sem mindegy, hogy az adott autó vezetője mennyire van "egy hullámhosszon" az autója képességeivel. Konkrétan meg van e az a -bocsánat a kifejezésért- giroszkóp a seggében, amivel kontrollálni tudja az autójának térbeli mozgását. Ismeri e annak a "technikai halmaznak" a jellemzőit, amiben ül. Ugyebár a hétköznapi autózásban viszonylag ritkán van szükség a határok feszegetésére. Ennek az a következménye, hogy lehet akármilyen szuper gumi az autónkon, ha a lehetőségeket, képességeket nem ismervén nem tudjuk kihasználni. És itt jön a képbe a vezető. Mennyire fáradt, milyen idegállapotban van, mennyi a reakció ideje fékezéskor, kormány mozgatáskor, gázadáskor, stb. Ha nem ismeri az autóját és saját magát, nos lehet az autóján a világ legjobb gumiköpenye. Nekem a nyári gumijaim a sehol nem jegyzett kategóriát képezik. Delinte. Ellenben tudom, hogy velem, az autómmal együtt mire képes. Bármikor tudom bizonyítani. Persze a baj akkor van, ha váratlan esemény történik.  Ellenben, ha nagyjából tisztában vagy a korábban leírt jellemzőkkel, igen jó eséllyel jól jöhetsz ki a rumliból. Természetesen nem akarom elbagatellizálni a jó minőség jelentőségét. Az viszont mit sem ér, ha az emberi és egyéb tényezőkkel nem számolunk. Érdemes lehet ezeken elgondolkodni. Kissé bő lére eresztettem, de még ezt is lehet tovább boncolgatni.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #2030 Dátum: 2016. Október 31. - 13:15:53 »

Teljesen jó meglátások. Hiszitek vagy sem, ez csak a "jéghegy csúcsa". Sokkal összetettebb dolog ez, sem mint gondolnátok. Jók ezek a gumitesztek, de túlságosan le vannak egyszerűsítve. Ki vannak hegyezve néhány tesztautóra és a hétköznapi sofőrre. Megpróbálom érzékeltetni. Nagyon nem mindegy, hogy első-, hátsó- avagy összkerék hajtású az autó. Nem mindegy, hogy milyen nyomatékkarakterisztika tartozik hozzá. Nem mindegy, hogy milyen a tengelyterhelés, súlyelosztás, súlypont, fékerő és annak elosztása, a futómű geometriája (meglepődnétek, hogy ez is mennyit számít!). Mint ahogy az sem mindegy, hogy az adott autó vezetője mennyire van "egy hullámhosszon" az autója képességeivel. Konkrétan meg van e az a -bocsánat a kifejezésért- giroszkóp a seggében, amivel kontrollálni tudja az autójának térbeli mozgását. Ismeri e annak a "technikai halmaznak" a jellemzőit, amiben ül. Ugyebár a hétköznapi autózásban viszonylag ritkán van szükség a határok feszegetésére. Ennek az a következménye, hogy lehet akármilyen szuper gumi az autónkon, ha a lehetőségeket, képességeket nem ismervén nem tudjuk kihasználni. És itt jön a képbe a vezető. Mennyire fáradt, milyen idegállapotban van, mennyi a reakció ideje fékezéskor, kormány mozgatáskor, gázadáskor, stb. Ha nem ismeri az autóját és saját magát, nos lehet az autóján a világ legjobb gumiköpenye. Nekem a nyári gumijaim a sehol nem jegyzett kategóriát képezik. Delinte. Ellenben tudom, hogy velem, az autómmal együtt mire képes. Bármikor tudom bizonyítani. Persze a baj akkor van, ha váratlan esemény történik.  Ellenben, ha nagyjából tisztában vagy a korábban leírt jellemzőkkel, igen jó eséllyel jól jöhetsz ki a rumliból. Természetesen nem akarom elbagatellizálni a jó minőség jelentőségét. Az viszont mit sem ér, ha az emberi és egyéb tényezőkkel nem számolunk. Érdemes lehet ezeken elgondolkodni. Kissé bő lére eresztettem, de még ezt is lehet tovább boncolgatni.

Ebben abszolút igazat van, de valószínűleg te is többre vagy képes egy jobb gumival, ahogy egy pocsék autó is többre lehet képes egy jobb gumival, mint egy ócskával tehát maguk a gumik összehasonlításából kihagyható az autó és az ember.

Avagy ha 'A' gumi jó a teszteken, 'B' gumi meg nem, és a tesztnek van is némi köze a valósághoz (ez viszont egy másik égető probléma, hogy a teszt az nem egy 100%-ig valós szituáció, és a gumigyártók arra fejlesztenek, nem a való életre - ld. töréstesztek, ahol mutat ugyan valamit a teszt, de jó példa erre, mikor kipróbálták a negyedátfedést is, és majdnem mindenki leszerepelt, aki a félátfedésesen kiváló volt), akkor 'A' gumi a valóságban is jobb lesz, akkor is, ha egy hulladék autóra, meg egy pocsék vezető alá teszed.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3433


R+


« Hozzászólás #2031 Dátum: 2016. Október 31. - 13:41:44 »

Találtam egy gumis blogot, ahol elég jól felhomályosulhatunk néhány dologról.

http://abroncs.blog.hu/2016/05/30/rettegjetek_kinai_gumik_a_nagy_gumigyartok_felvettek_a_kesztyut
Itt például leírja, hogy egy új kínai gumi ajánlottabb tétel, mint egy ki tudja milyen előéletű használt márkás. De ha már újat veszünk, akkor inkább a nagy gyártók olcsó leánygumijait válasszuk kicsit többért, mint a kínait.

http://abroncs.blog.hu/2015/08/18/mennyit_ernek_az_osztalyzatok_az_eu-matrican
A matricákról és jelölésekről pedig annyit, hogy a gyártók nyilván arra az intervallumra hegyezik ki a gumikat, ahova kell a jó teszthez. Ráadásul igen nagy a tűrési intervallum.



Én, mondjuk úgy, hogy szoktam 'tesztelni' a gumikat, ha egyedül vagy az asszony nélkül autózom. Nem mindig, de azért van, hogy igen tempósan közlekedem. Kanyarban is, ellentétben sok prémium gázpedálhuszárral. Nekem most nyárra vadi új kínai gumik (star performer 215/40r17) mentek fel a 17 colos felnire, amik legjobb esetben is 4es szintnek számítanak, de lehet 6os. Volt, hogy megkergettem egy Z4-es BMW-t https://youtu.be/_GJTQ_Bpu1E és egyedül akkor hallottam hangosan visítani kanyarban, de még az sem volt a határ, mert tapadt rendesen. Esőben sem csúsztam meg vele. Jó persze hozzá tartozik, hogy ésszel mentem. Ha nem érzem az autót eléggé vagy pár napja nem vezettem, akkor szoktam csinálni fék- és kanyartesztet esőben és hóban is. Akkor megtudom mikor csúszik meg és az alapján közlekedem. Nyáron szárazon más a szitu, ott lehet kenni neki majdnem ész nélkül  Vigyorog
Szóval lehet, hogy bizonyos élethelyzetekben semmivel sem rosszabb az én lesajnált kínai gumim, mint egy 1es 2es prémium gumi 3-4-szer annyiért.

Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2062



WWW
« Hozzászólás #2032 Dátum: 2016. Október 31. - 18:34:42 »

Találtam egy gumis blogot, ahol elég jól felhomályosulhatunk néhány dologról.

http://abroncs.blog.hu/2016/05/30/rettegjetek_kinai_gumik_a_nagy_gumigyartok_felvettek_a_kesztyut
Itt például leírja, hogy egy új kínai gumi ajánlottabb tétel, mint egy ki tudja milyen előéletű használt márkás. De ha már újat veszünk, akkor inkább a nagy gyártók olcsó leánygumijait válasszuk kicsit többért, mint a kínait.

http://abroncs.blog.hu/2015/08/18/mennyit_ernek_az_osztalyzatok_az_eu-matrican
A matricákról és jelölésekről pedig annyit, hogy a gyártók nyilván arra az intervallumra hegyezik ki a gumikat, ahova kell a jó teszthez. Ráadásul igen nagy a tűrési intervallum.



Én, mondjuk úgy, hogy szoktam 'tesztelni' a gumikat, ha egyedül vagy az asszony nélkül autózom. Nem mindig, de azért van, hogy igen tempósan közlekedem. Kanyarban is, ellentétben sok prémium gázpedálhuszárral. Nekem most nyárra vadi új kínai gumik (star performer 215/40r17) mentek fel a 17 colos felnire, amik legjobb esetben is 4es szintnek számítanak, de lehet 6os. Volt, hogy megkergettem egy Z4-es BMW-t https://youtu.be/_GJTQ_Bpu1E és egyedül akkor hallottam hangosan visítani kanyarban, de még az sem volt a határ, mert tapadt rendesen. Esőben sem csúsztam meg vele. Jó persze hozzá tartozik, hogy ésszel mentem. Ha nem érzem az autót eléggé vagy pár napja nem vezettem, akkor szoktam csinálni fék- és kanyartesztet esőben és hóban is. Akkor megtudom mikor csúszik meg és az alapján közlekedem. Nyáron szárazon más a szitu, ott lehet kenni neki majdnem ész nélkül  Vigyorog
Szóval lehet, hogy bizonyos élethelyzetekben semmivel sem rosszabb az én lesajnált kínai gumim, mint egy 1es 2es prémium gumi 3-4-szer annyiért.



A kinai gumigyártók már a spájzban vannak,simán hozzák a 3ad 4ed vonalas europai gyártók szintjét sőt már van amiben jobbak mint a Debica Kormoran és társai,az meg szimpla marhaság,hogy pl a Laufen 20éves technikai szint.Ugyanazt az utat járja be mint korea
Naplózva

70/4334431
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #2033 Dátum: 2016. November 04. - 18:38:30 »

Eddig 100%-ban ragaszkodtam ahhoz, hogy gyári alufelni garnitúrát vegyek az autómra, de az egyik ismerősöm ajánlót egy szintén 15colos alu szettet, ami méretileg is pont passzol az autóra és még tetszik is és jó árban meg tudnák vele alkudni.
Szó mi szó, most sikerült elbizonytalanodnom és nem is tudom eldönteni, lehet kell rá aludnom párat, mert az eredeti gyári is nagyon tetszik.
« Utoljára szerkesztve: 2016. November 04. - 18:41:29 írta whiteg » Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #2034 Dátum: 2016. November 04. - 20:23:41 »

Eddig 100%-ban ragaszkodtam ahhoz, hogy gyári alufelni garnitúrát vegyek az autómra, de az egyik ismerősöm ajánlót egy szintén 15colos alu szettet, ami méretileg is pont passzol az autóra és még tetszik is és jó árban meg tudnák vele alkudni.
Szó mi szó, most sikerült elbizonytalanodnom és nem is tudom eldönteni, lehet kell rá aludnom párat, mert az eredeti gyári is nagyon tetszik.
A gyári erős  Kacsint
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3433


R+


« Hozzászólás #2035 Dátum: 2016. November 04. - 20:44:21 »

16-os elég szép felniket lehet venni 30-50 ezrekért. Nem egy felgumizva 50-60.
Csak úgy mondom  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3872


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #2036 Dátum: 2016. November 05. - 13:09:13 »

Csütörtökön felkerültek a téli kerekek. Olyan könnyű lett a kormányzás, már hozzászoktam a nagyobb-szélesebb kerekekhez. A nyári kerekek viszont maradtak a gumisnál, 2 db meglehetősen üt, így görgőzés lesz a vége, illetve még egy határeset a gumis szerint, de az is megy javításra. Egy tökéletes állapotú, az 3 éve volt görgőztetve.
A téli újakhoz most kezdek hozzászokni. Egyelőre csendesek, a tapadásuk még nem az igazi, de ez egy új guminál állítólag normális, be kell kopniuk.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #2037 Dátum: 2016. November 05. - 18:39:20 »

Eddig 100%-ban ragaszkodtam ahhoz, hogy gyári alufelni garnitúrát vegyek az autómra, de az egyik ismerősöm ajánlót egy szintén 15colos alu szettet, ami méretileg is pont passzol az autóra és még tetszik is és jó árban meg tudnák vele alkudni.
Szó mi szó, most sikerült elbizonytalanodnom és nem is tudom eldönteni, lehet kell rá aludnom párat, mert az eredeti gyári is nagyon tetszik.
A gyári erős  Kacsint
Az ismerősöm már el is adta a felniket, amit tekinthetek egy jelnek is! Maradok a gyárinál.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1766

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #2038 Dátum: 2016. November 05. - 21:19:48 »

Olvasom itt a hozzászólásokat, hogy gyári alufelni meg görgőztetni kell időnként stb....
Nos én több mint 10 éve új kora óta alessio alufelniken járok rendszeresen nem keveset rossz földutakon is, soha semmi baja nem volt a felnijeimnek nem ütnek-ráznak stb...
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6334


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #2039 Dátum: 2016. November 05. - 21:21:24 »

Eddig 100%-ban ragaszkodtam ahhoz, hogy gyári alufelni garnitúrát vegyek az autómra, de az egyik ismerősöm ajánlót egy szintén 15colos alu szettet, ami méretileg is pont passzol az autóra és még tetszik is és jó árban meg tudnák vele alkudni.
Szó mi szó, most sikerült elbizonytalanodnom és nem is tudom eldönteni, lehet kell rá aludnom párat, mert az eredeti gyári is nagyon tetszik.
Nekem 16-os van.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 134 135 [136] 137 138   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!