Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 09:07:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99   Le
 
Szerző Téma: Cheklámpa  (Megtekintve 376806 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1440 Dátum: 2016. Március 10. - 21:22:03 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 
« Utoljára szerkesztve: 2016. Március 10. - 21:35:38 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1441 Dátum: 2016. Március 10. - 21:39:11 »

És a hibakódok.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1442 Dátum: 2016. Március 11. - 09:18:04 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 


de a hibakód jelenlévő vagy csak tárolt volt?
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1443 Dátum: 2016. Március 11. - 09:32:52 »

A képen a piros az jelenlévő hiba, a sárga az tárolt.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1444 Dátum: 2016. Március 11. - 11:45:33 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 

A gyári is NGK volt az is kb ennyit bírt nálad nagyon nem jellemző különben,amúgy most is jó drága még az NGK ami a normálisabb kategória az a Delphi az már fogyaszthatóbb árban van az "csak" 20.000
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1445 Dátum: 2016. Március 11. - 12:21:54 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 

A gyári is NGK volt az is kb ennyit bírt nálad nagyon nem jellemző különben,amúgy most is jó drága még az NGK ami a normálisabb kategória az a Delphi az már fogyaszthatóbb árban van az "csak" 20.000
A 0132 a jelen lévő hiba volt - ami állandóan visszatér. Mármint elkezd fuldokolni a motor, ránt egyett az autó, check engine, majd 4 indítás után eltűnik, de visszatér.
A 0404-et nem értem: ennek a hibának nem egy folyamatosan világító MIL lámpát kellene produkálnia? Mármint ez nem alszik el 4 indítás után sem, tudtommal.
Az első NGK szonda kicsit jobban bírta, az 5 évet és 72000 km-t. Ez most csak 4 évet és 39000 km-t. Érdekes módon mindkettő egy kicsit huzamosabb pályahasználat után kotlott meg.
Természetesen a fogyasztásom is óborzalom: 12 liter. Sajnos nincs időm szervizbe vinni.

A Delphi ára teljesen baráti, mert az NGK közel 50.000 forint. Csak sajnos Delphi nincs az Unixnál.

Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1446 Dátum: 2016. Március 11. - 12:31:34 »

Egyébként meg meglehetősen furcsállom, hogy így megkotlik a nem olcsó szonda. Az elsőt még hajlandó voltam elfogadni, hogy a feleségem téli, alapjáraton való járatása a motornak kinyírta, mert a szondán csapódott le a kondenzvíz.
2 éve már a fiam hetente kétszer minimum mozgatja az autót, nem rövid távon, olyan 60-70 km-en alkalmanként. Nem járatja alapjáraton, megy vele. Nincs extrém használat, a korábbi alapjáraton ketyegés se legyen az már, szóval nincs reális oka, hogy megkotlik.

Érdekes viszont, hogy 3200 fordulat felett 0,8V alatt marad a feszültség, azaz 80 feletti tempónál jól működik ez a vacak. Alacsony fordulaton / sebességen nem, és nem értem, miért.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1447 Dátum: 2016. Március 11. - 13:11:57 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 

A gyári is NGK volt az is kb ennyit bírt nálad nagyon nem jellemző különben,amúgy most is jó drága még az NGK ami a normálisabb kategória az a Delphi az már fogyaszthatóbb árban van az "csak" 20.000
A 0132 a jelen lévő hiba volt - ami állandóan visszatér. Mármint elkezd fuldokolni a motor, ránt egyett az autó, check engine, majd 4 indítás után eltűnik, de visszatér.
A 0404-et nem értem: ennek a hibának nem egy folyamatosan világító MIL lámpát kellene produkálnia? Mármint ez nem alszik el 4 indítás után sem, tudtommal.
Az első NGK szonda kicsit jobban bírta, az 5 évet és 72000 km-t. Ez most csak 4 évet és 39000 km-t. Érdekes módon mindkettő egy kicsit huzamosabb pályahasználat után kotlott meg.
Természetesen a fogyasztásom is óborzalom: 12 liter. Sajnos nincs időm szervizbe vinni.

A Delphi ára teljesen baráti, mert az NGK közel 50.000 forint. Csak sajnos Delphi nincs az Unixnál.



az NGK 35 most az Unixnál meg sok dolog nincs és még árban sem jók....
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1448 Dátum: 2016. Március 11. - 13:20:42 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 

A gyári is NGK volt az is kb ennyit bírt nálad nagyon nem jellemző különben,amúgy most is jó drága még az NGK ami a normálisabb kategória az a Delphi az már fogyaszthatóbb árban van az "csak" 20.000
A 0132 a jelen lévő hiba volt - ami állandóan visszatér. Mármint elkezd fuldokolni a motor, ránt egyett az autó, check engine, majd 4 indítás után eltűnik, de visszatér.
A 0404-et nem értem: ennek a hibának nem egy folyamatosan világító MIL lámpát kellene produkálnia? Mármint ez nem alszik el 4 indítás után sem, tudtommal.
Az első NGK szonda kicsit jobban bírta, az 5 évet és 72000 km-t. Ez most csak 4 évet és 39000 km-t. Érdekes módon mindkettő egy kicsit huzamosabb pályahasználat után kotlott meg.
Természetesen a fogyasztásom is óborzalom: 12 liter. Sajnos nincs időm szervizbe vinni.

A Delphi ára teljesen baráti, mert az NGK közel 50.000 forint. Csak sajnos Delphi nincs az Unixnál.



az NGK 35 most az Unixnál meg sok dolog nincs és még árban sem jók....
Dehogy 35000, most voltam az Unixnál, kedvezménnyel 49000 forint az NGK. Meg van univerzális Bosch, meg valami, amiről nem is hallottam még.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1449 Dátum: 2016. Március 16. - 15:41:58 »

Na, azért hogy a magyar embör ért mindenhez, nekiálltam hekkelni az autót: lehúztam a lambda szondát. ilyenkor is megy, csak egy szabályozott keverékképzés helyett vezérelt van, előre megírt program alapján.

Előszörre úgy festett, hogy megoldotta a gondot ideiglenesen: nem rángatott, fogyasztás picivel lejjebb ment, de így is 10 lityi körül saccolom. Azután beütött a frász, mert egy jobbra kis ívben kanyarodásnál kigyorsítás helyett nekiállt úgy rángatni, hogy azt hittem, leszakad a kuplung. Mikor ez pár pillanat múlva elmúlt, csak hörgött, mint egy Lada teljesen ráhúzott szívatóval, azután egyszerre csak megtolta "valami" hátulról az autót, és megindult, 4000-re felpörgő motorral - bele a piros lámpánál állókba, majdnem.

Tehát nem biztos most már, hogy a lambda szonda a rossz, viszont hibakód nem volt a jelenség mellé.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1450 Dátum: 2016. Március 16. - 17:09:52 »

Nos, megvan a lengyelországi út során kijött hibakód: P0132 - 1-es lambdaszonda túlfeszültség.

Hurrá! 

Ehhez a hibához kb. 3-4 éve már volt szerencsém, ugyanígy megkotlott a szenzor. Akkor gyári specifikus NGK-ra lett cserélve. Sokat nem bírt, de legalább jó drága volt. Amikor megmondta Ádám a hibakódot és a valószínű hibát, tekintetem elkalandozott az 5 literes benzineskanna irányában.

Van még egy eltárolt hibakód: P0404. Ez fura, nemrég volt egy ilyenem, de vaklárma volt, vószínűleg pár nap állás a párás időben hozott egy EGR hibajelet. Mert a P0404 EGR hibajel.

Nem szeret engem ez az autó. 

A gyári is NGK volt az is kb ennyit bírt nálad nagyon nem jellemző különben,amúgy most is jó drága még az NGK ami a normálisabb kategória az a Delphi az már fogyaszthatóbb árban van az "csak" 20.000
A 0132 a jelen lévő hiba volt - ami állandóan visszatér. Mármint elkezd fuldokolni a motor, ránt egyett az autó, check engine, majd 4 indítás után eltűnik, de visszatér.
A 0404-et nem értem: ennek a hibának nem egy folyamatosan világító MIL lámpát kellene produkálnia? Mármint ez nem alszik el 4 indítás után sem, tudtommal.
Az első NGK szonda kicsit jobban bírta, az 5 évet és 72000 km-t. Ez most csak 4 évet és 39000 km-t. Érdekes módon mindkettő egy kicsit huzamosabb pályahasználat után kotlott meg.
Természetesen a fogyasztásom is óborzalom: 12 liter. Sajnos nincs időm szervizbe vinni.

A Delphi ára teljesen baráti, mert az NGK közel 50.000 forint. Csak sajnos Delphi nincs az Unixnál.



az NGK 35 most az Unixnál meg sok dolog nincs és még árban sem jók....
Dehogy 35000, most voltam az Unixnál, kedvezménnyel 49000 forint az NGK. Meg van univerzális Bosch, meg valami, amiről nem is hallottam még.

ismét ennyit az unixról nálam 35000 az ngk.....
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1451 Dátum: 2016. Március 17. - 18:16:28 »

Na, azért hogy a magyar embör ért mindenhez, nekiálltam hekkelni az autót: lehúztam a lambda szondát. ilyenkor is megy, csak egy szabályozott keverékképzés helyett vezérelt van, előre megírt program alapján.

Előszörre úgy festett, hogy megoldotta a gondot ideiglenesen: nem rángatott, fogyasztás picivel lejjebb ment, de így is 10 lityi körül saccolom. Azután beütött a frász, mert egy jobbra kis ívben kanyarodásnál kigyorsítás helyett nekiállt úgy rángatni, hogy azt hittem, leszakad a kuplung. Mikor ez pár pillanat múlva elmúlt, csak hörgött, mint egy Lada teljesen ráhúzott szívatóval, azután egyszerre csak megtolta "valami" hátulról az autót, és megindult, 4000-re felpörgő motorral - bele a piros lámpánál állókba, majdnem.

Tehát nem biztos most már, hogy a lambda szonda a rossz, viszont hibakód nem volt a jelenség mellé.
Ápdét: két napja nem rángat.

Nem értem. Mindegy, holnap orvoskézre adom....  He He He He He He
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1452 Dátum: 2016. Március 25. - 13:09:58 »

Na, azért hogy a magyar embör ért mindenhez, nekiálltam hekkelni az autót: lehúztam a lambda szondát. ilyenkor is megy, csak egy szabályozott keverékképzés helyett vezérelt van, előre megírt program alapján.

Előszörre úgy festett, hogy megoldotta a gondot ideiglenesen: nem rángatott, fogyasztás picivel lejjebb ment, de így is 10 lityi körül saccolom. Azután beütött a frász, mert egy jobbra kis ívben kanyarodásnál kigyorsítás helyett nekiállt úgy rángatni, hogy azt hittem, leszakad a kuplung. Mikor ez pár pillanat múlva elmúlt, csak hörgött, mint egy Lada teljesen ráhúzott szívatóval, azután egyszerre csak megtolta "valami" hátulról az autót, és megindult, 4000-re felpörgő motorral - bele a piros lámpánál állókba, majdnem.

Tehát nem biztos most már, hogy a lambda szonda a rossz, viszont hibakód nem volt a jelenség mellé.
Ápdét: két napja nem rángat.
1 hete megtörtént a műtét: enyhén szólva gatya állapotban találtattak a gyújtógyertyák, mindegyiken átégett a tömítés, az alátét és feketés-barna volt a porcelán. Még ki lettek pucolva és ellenőrizve az injektorok is. Ezek sem üdék és fiatalosak, de 10%-on belüliek az eltérések, mondjuk a következő 100000 km után el kell gondolkodni majd a cseréjükön, azt hiszem.
Azóta se rángatás, se pechlámpa, lambda szonda remekül dolgozik, fogyasztás ismét csak 8 liter köré esett. Van öröm és bódottság. Vigyorog
Nem értem. Mindegy, holnap orvoskézre adom....  He He He He He He
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
tpalfi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1453 Dátum: 2016. Július 15. - 11:26:07 »

Sziasztok!
P0342-es hibakódom van. 2 évvel ezelőtt kezdődött gond. Akkor kicseréltem a vezérműtengely holtpont jeladót. Kb. 1 évig ment rendesen, aztán ismét P0342es hiba. Ismét csere, ez kb félévig ment. Újra csere. Ez pedig már csak egy hónapot bírt! Csatlakozó tisztítva. Mi lehet a gond szerintetek? Úgy tűnik minha valami "megölné" a jeladót...
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

Lacetti 1,4 2006
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1454 Dátum: 2016. Július 15. - 12:23:43 »

Sziasztok!
P0342-es hibakódom van. 2 évvel ezelőtt kezdődött gond. Akkor kicseréltem a vezérműtengely holtpont jeladót. Kb. 1 évig ment rendesen, aztán ismét P0342es hiba. Ismét csere, ez kb félévig ment. Újra csere. Ez pedig már csak egy hónapot bírt! Csatlakozó tisztítva. Mi lehet a gond szerintetek? Úgy tűnik minha valami "megölné" a jeladót...
Előre is köszi a segítséget!

Szia,
nem vagyok szerelő, de 2 kérdés merült fel bennem: 1,8-as motorod van és utángyártott jeladó került bele?

mert ez esetben "teljesen normális". Nálam ugyanez a helyzet, bontott gyári jeladó ritkán akad, az új valahol 30 környékén van+a csere munkadíja, én egyelőre a sz*rni bele taktikát választottam a témában. Gondot nem csinál, csak 1 helyett 2 fordításra indul be a motor.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!