diablo77
|
 |
« Hozzászólás #855 Dátum: 2010. Január 28. - 20:35:25 » |
|
A tolatólámpás dolgot hogy vetted észre? Én még sosem néztem, de nem is láttam, hogy világít-e (csak remélem)
Bent az ajtófélfán látszik,mert a tükröt bámulom. Kb. 5-5 centi van az ajtófélfa és a tükrök között. Kint meg a többi garázsajtón látom tükörben. Főleg télen, ugye, későn világosodik. Minden reggel fél hétkor hozom ki a kicsikémet, indul a sulijárat.  Értem. Nekem sajna csak csillaggarázsom van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #856 Dátum: 2010. Január 28. - 21:30:35 » |
|
Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni  Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell. Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt.  Persze a motoros állítás nélkül...  ______ Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek? Ma lemértem stopperrel.  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok. Nos, az eredmények: 1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...  Neon izzók ezek?  Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle...  Úgy állítsd le a garázsban, hogy rückiben hagyod. Reggel biztosan rögtön fog égni a tolatólámpa. A váltókar kapcsolja a rücki lámpa kapcsolóját, nyilván egy kicsit utálja a hideget, és még lassan ugrik a helyére. Vagy próbáld többször ki- berakni, és meglátod, hogy ez a sírja az ebnek. Hangsúlyozom, hogy szerintem! Majd írd meg, hogy igazam volt-e, vagy csak más kocsinál van így? Ez egy logikus magyarázatnak tűnik- szerintem. (Már volt, hogy kikaptam, ezért vagyok óvatos).
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #857 Dátum: 2010. Január 28. - 21:34:54 » |
|
Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni  Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell. Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt.  Persze a motoros állítás nélkül...  ______ Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek? Ma lemértem stopperrel.  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok. Nos, az eredmények: 1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...  Neon izzók ezek?  Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle...  Úgy állítsd le a garázsban, hogy rückiben hagyod. Reggel biztosan rögtön fog égni a tolatólámpa. A váltókar kapcsolja a rücki lámpa kapcsolóját, nyilván egy kicsit utálja a hideget, és még lassan ugrik a helyére. Vagy próbáld többször ki- berakni, és meglátod, hogy ez a sírja az ebnek. Hangsúlyozom, hogy szerintem! Majd írd meg, hogy igazam volt-e, vagy csak más kocsinál van így? Ez egy logikus magyarázatnak tűnik- szerintem. (Már volt, hogy kikaptam, ezért vagyok óvatos). Ahaa!! No majd legközelebb kipróbálom, köszi a tippet. A ki-berakást (  ) már próbáltam, nem segített.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #858 Dátum: 2010. Január 29. - 13:02:35 » |
|
Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni  Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell. Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt.  Persze a motoros állítás nélkül...  ______ Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek? Ma lemértem stopperrel.  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok. Nos, az eredmények: 1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...  Neon izzók ezek?  Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle...  Ebben a -10-es hidegben nekem is csinálja.Kb 3mp kell a felkapcsolódáshoz. 
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #859 Dátum: 2010. Január 29. - 18:03:39 » |
|
Meg lettem vádolva, hogy biztos nekem is kiégett már a fényszóróizzóm, csak nem mondtam.... Nos megígértem, ha kiég szólok. 2007 nyár végén vettem őket és ma égett ki az egyik. Ilyen van benne....nekem bevált, ha kapok akkor ugyanilyen lesz....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #860 Dátum: 2010. Január 29. - 19:33:53 » |
|
Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?
Én ma hajnalban vettem észre életemben először ezt. Mondjuk ilyen korán és ilyen koránéshidegben  igen ritkán használom a lacsit. De furcsa volt. Kérdeztem is magamtól, hogy jól láttam-e.  Nekem mindössze egy ütemet késett a tolatólámpám. 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
tacumás
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
 |
« Hozzászólás #861 Dátum: 2010. Január 29. - 21:28:05 » |
|
Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek?
Én ma hajnalban vettem észre életemben először ezt. Mondjuk ilyen korán és ilyen koránéshidegben  igen ritkán használom a lacsit. De furcsa volt. Kérdeztem is magamtól, hogy jól láttam-e.  Nekem mindössze egy ütemet késett a tolatólámpám.  Sűrű az olaj a hideg váltóban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TTamás
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Lacetti SW 1.6 Platinum
|
 |
« Hozzászólás #862 Dátum: 2010. Január 29. - 22:50:39 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben 
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #863 Dátum: 2010. Január 29. - 23:27:59 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #864 Dátum: 2010. Január 29. - 23:48:03 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni. Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít  (nem kötöszködőm csak érdekel.)
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #865 Dátum: 2010. Január 30. - 08:09:12 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni. Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít  (nem kötöszködőm csak érdekel.) Mert a ködlámpa nagy szögben szétszórja a fényt,tehát oldal irányban a kocsi előtt-mellett jobban bevilágít,mint a tompított.Próbáld ki sötétben.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
TTamás
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Lacetti SW 1.6 Platinum
|
 |
« Hozzászólás #866 Dátum: 2010. Január 30. - 08:36:59 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni. Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít  (nem kötöszködőm csak érdekel.) Mert a ködlámpa nagy szögben szétszórja a fényt,tehát oldal irányban a kocsi előtt-mellett jobban bevilágít,mint a tompított.Próbáld ki sötétben. Bizony, csak kapcsold be és meglátod, rövid a ködlámpa hatótávja, de bevilágítja az út melletti árkot is. Mindenképp segíti kanyarodáskor a jobb látást este.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #867 Dátum: 2010. Január 30. - 09:50:06 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Én vezetek új Bravot, tényleg egyszerű megoldás, de én is meglepődtem, hogy milyen jól működik az életben és mennyit tud segíteni. Csak érdeklődök mitől látsz jobban a kanyarba ha a ködös előre világít  (nem kötöszködőm csak érdekel.) Mert a ködlámpa nagy szögben szétszórja a fényt,tehát oldal irányban a kocsi előtt-mellett jobban bevilágít,mint a tompított.Próbáld ki sötétben. Bizony, csak kapcsold be és meglátod, rövid a ködlámpa hatótávja, de bevilágítja az út melletti árkot is. Mindenképp segíti kanyarodáskor a jobb látást este. Igy már értem köszi 
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #868 Dátum: 2010. Január 30. - 13:44:52 » |
|
Én idegbajt kapok mikor szemből látok jönni egy ilyet, és parkoló autót kerülget. Egyik ködös világít a pofámba, majd a másik. Tiszta élvezet.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #869 Dátum: 2010. Január 30. - 15:25:59 » |
|
Én is vezettem már ilyen Bravot és tényleg jól bevilágítja oldalra a kereszteződést, legalábbis az utat. Szóval nem rossz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|