diablo77
|
 |
« Hozzászólás #870 Dátum: 2010. Január 30. - 15:26:32 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Sebességfüggő szervó csak Platinumban van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #871 Dátum: 2010. Január 31. - 09:30:05 » |
|
Sziasztok! Nem tudom felvetette -e már ezt valaki korábban, ha igen elnézést. Elnézegettem az új Golfot meg a az új Bravót, hogy a kanyarfényt milyen gagyi módszerrel oldották meg (és szerintem a magyar kressz szabályokba is ütközik), hogy kanyarodáskor a mindig aktuális oldalon bekapcsol a ködlámpa. Na már most hasznosnak mindenek ellenére hasznos lehet. Nem lehetne ezt összehozni a Lacettiben? Nem tudom sebességfüggő szervós -e az összes Laci, de enyémben még gariban lett cserélve a szögelfordulás érzékelő, és nagy valószínűséggel az adja a jelet a 2 említett modellnél a ködlámpának is. Szerintetek át lehetne buherálni az elektronikát, hogy bizonyos szög után bekapcsol az épp aktuális oldalon a ködös? Rohadt bonyolultnak tűnik számomra, de lehet hogy egyszerű és akkor lépést tarthatnánk kanyarfény-ügyben  Az elektronika megbuherálása bonyolult (és veszélyes) dolog lenne. Ezt a dolgot sokkal egyszerűbben is meg lehet oldani (pl. hall jeladó/vevő párosokkal+ némi egyszerű elektronikával). Ezzel együtt bele lehet kötni: "nem típus azonos" szerkezet. Magyarán hivatalosan nem a Lacsi része.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #872 Dátum: 2010. Február 01. - 13:54:17 » |
|
Lehet, hogy már volt valakinél ez a jelenség, de most lusta vagyok keresni  Szóval kollégám mindig zaklat valamivel, most éppen az fordult elő, hogy a tompítottat felkapcsolva a lámpa nem égett. Kiszállt a kocsibó és finoman megütögette a lámpát és láss csodát a lámpa ég viszont beindult a motoros állítás is, kb 10 másodpercig zümmögött majd abbahagyta. Azóta többször próbálta a lámpát, de nem jött elő mégegyszer a dolog, rendesen működik, ahogy kell. Nekem ilyen a 23 éves Passatomon volt.  Persze a motoros állítás nélkül...  ______ Írtam már korábban,hogy hideg időben későn gyullad ki a tolatólámpám. Volt már ilyen valakinek? Ma lemértem stopperrel.  A garázsból 3 rückivel jövök: egy ki,ajtó bezár, kicsit még hátrább, majd egy Y-t is végrehajtok. Nos, az eredmények: 1. 59mp - 2. 12mp - 3. 4mp múlva gyulladt ki a lámpa...  Neon izzók ezek?  Még jó, hogy a féklámpa nem ilyen álmos féle...  Úgy állítsd le a garázsban, hogy rückiben hagyod. Reggel biztosan rögtön fog égni a tolatólámpa. A váltókar kapcsolja a rücki lámpa kapcsolóját, nyilván egy kicsit utálja a hideget, és még lassan ugrik a helyére. Vagy próbáld többször ki- berakni, és meglátod, hogy ez a sírja az ebnek. Hangsúlyozom, hogy szerintem! Majd írd meg, hogy igazam volt-e, vagy csak más kocsinál van így? Ez egy logikus magyarázatnak tűnik- szerintem. (Már volt, hogy kikaptam, ezért vagyok óvatos). Ahaa!! No majd legközelebb kipróbálom, köszi a tippet. A ki-berakást (  ) már próbáltam, nem segített. No, Gidy Neked jó bőr ráncosodásos ázást kívánok, amúgy igazad lett. Pénteken este elraktam a gépet rükiben, ma reggel egyből világított a lámpa. Igaz nem volt -10, csak -7, ami a gariban kb. -2/3. De a lényeg, hogy nem elektronikai hiba. Köszönet a megfejtésért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TTamás
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Lacetti SW 1.6 Platinum
|
 |
« Hozzászólás #873 Dátum: 2010. Február 17. - 22:55:55 » |
|
A zenerendszer kormányon lévő távirányítója (szebben nem tudtam megfogalmazni) rendelkezik saját világítással? Mert enyém sötét és kicsit hiányolom onnan a fényt.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #874 Dátum: 2010. Február 17. - 23:35:41 » |
|
Multikormány. Nem.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #875 Dátum: 2010. Február 18. - 01:14:10 » |
|
A zenerendszer kormányon lévő távirányítója (szebben nem tudtam megfogalmazni) rendelkezik saját világítással? Mert enyém sötét és kicsit hiányolom onnan a fényt.
Használj zseblámpát! Egyik kezeddel világítasz, a másikkal nyomkodod. Igaz a kormányt már nem lesz mivel fognod, de a gázt még tudod majd nyomni Bocs! 
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #876 Dátum: 2010. Február 18. - 07:09:16 » |
|
A zenerendszer kormányon lévő távirányítója (szebben nem tudtam megfogalmazni) rendelkezik saját világítással? Mert enyém sötét és kicsit hiányolom onnan a fényt.
Sztem most hogy felhívtad rá a figyelmet,Janinak holnap már világítani fog. 
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
TTamás
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Lacetti SW 1.6 Platinum
|
 |
« Hozzászólás #877 Dátum: 2010. Február 18. - 10:17:15 » |
|
A zenerendszer kormányon lévő távirányítója (szebben nem tudtam megfogalmazni) rendelkezik saját világítással? Mert enyém sötét és kicsit hiányolom onnan a fényt.
Sztem most hogy felhívtad rá a figyelmet,Janinak holnap már világítani fog.   Igazából csak a kinézet miatt érdekelt, mert szerintem jobb lenne, használni nem nehéz, mert aki nem jegyzi meg a 3 gomb funkcióját az Trabantot vezessen.  Csak szeretem, mikor szép zöld fényben izzik az összes kezelőszerv.
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #878 Dátum: 2010. Február 18. - 15:36:38 » |
|
A zenerendszer kormányon lévő távirányítója (szebben nem tudtam megfogalmazni) rendelkezik saját világítással? Mert enyém sötét és kicsit hiányolom onnan a fényt.
Sztem most hogy felhívtad rá a figyelmet,Janinak holnap már világítani fog.   Igazából csak a kinézet miatt érdekelt, mert szerintem jobb lenne, használni nem nehéz, mert aki nem jegyzi meg a 3 gomb funkcióját az Trabantot vezessen.  Csak szeretem, mikor szép zöld fényben izzik az összes kezelőszerv. Én meg pont ezért kapcsolom ki a többi ablak mozgatását az ajtókról, hogy ott ne világítson semmi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #879 Dátum: 2010. Február 18. - 16:03:05 » |
|
A zenerendszer kormányon lévő távirányítója (szebben nem tudtam megfogalmazni) rendelkezik saját világítással? Mert enyém sötét és kicsit hiányolom onnan a fényt.
Sztem most hogy felhívtad rá a figyelmet,Janinak holnap már világítani fog.  Nem lesz.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #880 Dátum: 2010. Február 24. - 20:53:51 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #881 Dátum: 2010. Február 24. - 22:05:35 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) És ha a gyári kábelköteg lett belerakva, akkor pár hónap után ugyanaz kezdődik... 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #882 Dátum: 2010. Február 24. - 22:27:59 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Márkatárs, de nem klubtag, ez volt a veszte szegénynek. Rengeteg pénzt spórolhat meg az ember, ha klubunk tagja, és persze fórumozik is. Lassan összeadva a megspórolt költségeket, vehetnénk egy csereautót is. (Elméleti fejtegetés volt persze, ne ugorjatok be!) Amúgy meg felháborító csalás, vagy pancserség, vagy mindkettő. Nincs rá mentség, az biztos csak! Amúgy meg kíváncsi lennék arra az ÚJ(?) kábelkötegre, de nagyon. Fogyasztó védelem? Hátha...?
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #883 Dátum: 2010. Február 24. - 23:38:57 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Hát ez bosszantó. Pedig anno még képet is tettem fel róla ide a fórumba. Kár, hogy nem előtte írt levelet... Ezért ver a víz ha szerelőhöz kell menni. Mert kis hazánkban ez annyira tipikus. Mondjuk ennyi pénzért én már lehet, hogy balhét csapnék.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #884 Dátum: 2010. Február 25. - 02:37:42 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak.
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|