Stocz
|
 |
« Hozzászólás #885 Dátum: 2010. Február 25. - 10:25:12 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak. Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége. Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett! Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #886 Dátum: 2010. Február 25. - 11:03:54 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak. Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége. Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett! Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani. Nem szabad elfelejteni, hogy a szerviznek komoly bevétel egy kábelköteg csere, akár garis, akár nem! Vagy a GM, vagy z ügyfél fizeti, nekik meg bevétel!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #887 Dátum: 2010. Február 25. - 16:57:49 » |
|
Pedig ez az egész is megérne egy misét...szerintem ugyanúgy típushiba, mint a teló, a kilincsfényezés, stb. Alapban volt egy daewoo, azt amerikanizálva beleraktak sok elektromos kütyüt, a kábeleket meg elfelejtették átméretezni a megnövekedett fogyasztásra...nagy kár, mert milyen jó kis autó lehetne a régi daewook egyszerű megbízhatóságával, olcsóságával! Hmmmm....
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #888 Dátum: 2010. Február 25. - 17:40:07 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak. Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége. Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett! Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani. Nem szabad elfelejteni, hogy a szerviznek komoly bevétel egy kábelköteg csere, akár garis, akár nem! Vagy a GM, vagy z ügyfél fizeti, nekik meg bevétel! A gari messze nem olyan jó bolt egy két szervíz kivételével az alaktrészt a szervíz megveszi kifizeti a GM + 7% ot ad rá azért mert 6 hónapig tárolja!Az óradíj erőteljesen változó 3-4000ft a nagyokat leszámítva amit munkaidőben el lehet számolni az vicc! Aztán ki kell dolgozni majd feladni egy erre rendszeresített oldalon/amiért éves szinten százezer ft feletti összeget kell fizetni/ Elbirálás utáni következő hónap elején kapja csak meg a szervíz a pénzét! Az hogy a szakszervízek hogyan állnaka márkához az sajnos nagymértékben attól függ,hogy milyen gökerekkel rendelkeznek ős Daewoosok vagy Opel mellé kapták a nyakukba ha amásodik akkor tisztelet a kivételnek de tojnak a Daewoo/Chevrolet tulaj fejére pl : miért nem vett autót...
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #889 Dátum: 2010. Február 25. - 17:43:08 » |
|
Pedig ez az egész is megérne egy misét...szerintem ugyanúgy típushiba, mint a teló, a kilincsfényezés, stb. Alapban volt egy daewoo, azt amerikanizálva beleraktak sok elektromos kütyüt, a kábeleket meg elfelejtették átméretezni a megnövekedett fogyasztásra...nagy kár, mert milyen jó kis autó lehetne a régi daewook egyszerű megbízhatóságával, olcsóságával! Hmmmm....
Ez inkább átgondolatlan tervezés eredménye semmi köze az amerikaizálódáshoz mert az autóinkat még mindig koreában fejlesztik csak hozzáférnek a GM rendszeréhez mind fejlesztés mind alkatrész szempontjából!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
gatsy
|
 |
« Hozzászólás #890 Dátum: 2010. Február 26. - 08:47:19 » |
|
A napokban volt itt szó arról, hogy az egyik "szakszerviz" hogyan akart több mint 100.000 Ft-ot elkérni eg y max. 5000-es javításért. Kaptam egy levelet egy szegény márkatárstól, aki tájékoztatott egy "új" típushibáról. Műszerfal mögötti csatlakozó szétégése. Garancia lejárt, de Ő "szakszervizben" javíttatta meg a hibát. Javítás módja: kábelköteg csere. Ár: 130.000 Ft.  Szintén egy 5000-es javításért. Biztosan a nem kellő típusismeret miatt vannak ezek a dolgok (tényleg, akkor mitől is szakszerviz???).  Én meg egri leányka vagyok. Na ez a drága, nem a taxi (biztosan érti, akinek szól  ) Anno felhívott telefonon és azt mondta,hogy kábelköteget keres kb.20 perc kellett hozzá ,hogy kibogozzam ,hogy miért 2 szer beszéltem vele és elmondtam,hogy nyugodtan iktassák ki a csatit és forrasszák össze a kábeleket.Erre azt mondta,hogy a szerviz így nem válalja kérdés garis autón is kötegeket cserélnek? kétlem ...Nemtudom mi lett a megoldás mit választottak. Azt nem tudom, hogy evvel a márkatárssal beszéltél-e vagy sem, de neki a 130.000 Ft lett a vége. Nekem garancia időn belül is akartak kábelköteget cserélni (nem ezt. Azt, amelyik hátra megy a tankhoz - gondolom kicsit drágább lett volna - a GM-nek). Úgy kellett rábeszélni a szervizt, hogy mérjük már le előtte a kábelt, az okozza-e a hibát (nem az okozta). Simán köteget cseréltek volna egy egyszerű ellenállásmérés helyett! Hozzáteszem nem ez volt az egyetlen elektromos történet amiben én mondtam meg/el a SZAKszerviznek, hogy hogyan lehet/kell megjavítani/átalakítani. Nem szabad elfelejteni, hogy a szerviznek komoly bevétel egy kábelköteg csere, akár garis, akár nem! Vagy a GM, vagy z ügyfél fizeti, nekik meg bevétel! A gari messze nem olyan jó bolt egy két szervíz kivételével az alaktrészt a szervíz megveszi kifizeti a GM + 7% ot ad rá azért mert 6 hónapig tárolja!Az óradíj erőteljesen változó 3-4000ft a nagyokat leszámítva amit munkaidőben el lehet számolni az vicc! Aztán ki kell dolgozni majd feladni egy erre rendszeresített oldalon/amiért éves szinten százezer ft feletti összeget kell fizetni/ Elbirálás utáni következő hónap elején kapja csak meg a szervíz a pénzét! Az hogy a szakszervízek hogyan állnaka márkához az sajnos nagymértékben attól függ,hogy milyen gökerekkel rendelkeznek ős Daewoosok vagy Opel mellé kapták a nyakukba ha amásodik akkor tisztelet a kivételnek de tojnak a Daewoo/Chevrolet tulaj fejére pl : miért nem vett autót... Ezt megtudom erősíteni. Nissánnál szinte ugyanez az eljárás. Mondjuk a hozzáállást itt kevésbe tudom levezetni a gyökerekből.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atimuhi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #891 Dátum: 2010. Március 18. - 11:33:56 » |
|
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni, hogy esetleg mi lehet a világítással? A probléma a következő: 3 hete kezdődött, hogy a tompított fényszóró este, éjszaka elkezdett villogni, illetve hol világított hol nem, a reflektor tökéletesen működött. ezt csinálta kissebb nagyobb megszakításokkal. néhány napja megszünt létezni a tompított fény, a relék, biztosítékok jók az izzóknak semmi baja. Két autóvillamossági szerelőnél jártam, mindegyik csodálkozott, összevissza méregetett lámpázott, de ahibára nem jött rá. A második azt mondta cseréljem ki a teljes biztosíték elosztó dobozt biztos abban van a hiba. Ha valaki szedett már szét biztosíték dobozt láthatta abban nincs mi elromoljon minden lapos széles áramköri lemez. persze szerintem. A kérdésem a következő találkozott valaki már ilyen jellegű hibával? ha igen örülnék ha valaki segítene, előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #892 Dátum: 2010. Március 18. - 11:36:54 » |
|
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni, hogy esetleg mi lehet a világítással? A probléma a következő: 3 hete kezdődött, hogy a tompított fényszóró este, éjszaka elkezdett villogni, illetve hol világított hol nem, a reflektor tökéletesen működött. ezt csinálta kissebb nagyobb megszakításokkal. néhány napja megszünt létezni a tompított fény, a relék, biztosítékok jók az izzóknak semmi baja. Két autóvillamossági szerelőnél jártam, mindegyik csodálkozott, összevissza méregetett lámpázott, de ahibára nem jött rá. A második azt mondta cseréljem ki a teljes biztosíték elosztó dobozt biztos abban van a hiba. Ha valaki szedett már szét biztosíték dobozt láthatta abban nincs mi elromoljon minden lapos széles áramköri lemez. persze szerintem. A kérdésem a következő találkozott valaki már ilyen jellegű hibával? ha igen örülnék ha valaki segítene, előre is köszi.
5 ajtósod van?
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #893 Dátum: 2010. Március 18. - 11:38:33 » |
|
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni, hogy esetleg mi lehet a világítással? A probléma a következő: 3 hete kezdődött, hogy a tompított fényszóró este, éjszaka elkezdett villogni, illetve hol világított hol nem, a reflektor tökéletesen működött. ezt csinálta kissebb nagyobb megszakításokkal. néhány napja megszünt létezni a tompított fény, a relék, biztosítékok jók az izzóknak semmi baja. Két autóvillamossági szerelőnél jártam, mindegyik csodálkozott, összevissza méregetett lámpázott, de ahibára nem jött rá. A második azt mondta cseréljem ki a teljes biztosíték elosztó dobozt biztos abban van a hiba. Ha valaki szedett már szét biztosíték dobozt láthatta abban nincs mi elromoljon minden lapos széles áramköri lemez. persze szerintem. A kérdésem a következő találkozott valaki már ilyen jellegű hibával? ha igen örülnék ha valaki segítene, előre is köszi.
5 ajtósod van? Mert ha igen, akkor lehet, hogy a műszeregység mögötti csatlakozó égett szét. Gondolom Jani, te is errre gondoltál 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atimuhi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #894 Dátum: 2010. Március 18. - 11:42:46 » |
|
5 ajtósom igen, de ott nem láttam szétégve semmit. Vagy esetleg arra gondoltok ami oda van szerelve egy pöcökkel egy vasra, és ami ugy néz ki mintha nem lenne semmibe sem beledugva?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #895 Dátum: 2010. Március 18. - 11:48:20 » |
|
5 ajtósom igen, de ott nem láttam szétégve semmit. Vagy esetleg arra gondoltok ami oda van szerelve egy pöcökkel egy vasra, és ami ugy néz ki mintha nem lenne semmibe sem beledugva?
Valahol van a fórumon egy kép, meg kellene keresni.  Ez a csatlakozó a műszerfalban van, a komplett műszeregységet(km óra) ki kell venni és az mögött van.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
atimuhi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #896 Dátum: 2010. Március 18. - 11:51:57 » |
|
Igen ott kerestem de az a csatlakozót tartja valami amiért nem akar onnan kijönni. mozog de nem akar kijönni.de megyek megnézem mégegyszer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #897 Dátum: 2010. Március 18. - 11:53:03 » |
|
Igen ott kerestem de az a csatlakozót tartja valami amiért nem akar onnan kijönni. mozog de nem akar kijönni.de megyek megnézem mégegyszer.
Élőben még nem láttam, csak fényképen, így nem tudok pontosan hol keresd.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #898 Dátum: 2010. Március 18. - 12:28:28 » |
|
Szia Atimuhi! Üdv a fórumon! Ha megadnád hogy hol vagy megtalálható helyileg(település szinten) akár személyesen is tudna valaki közülünk segíteni.  Vagy a következő talira ha tudsz eljössz ott is vannak kocsi szerelős percek. 
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #899 Dátum: 2010. Március 18. - 12:31:57 » |
|
Szia Atimuhi! Üdv a fórumon! Ha megadnád hogy hol vagy megtalálható helyileg(település szinten) akár személyesen is tudna valaki közülünk segíteni.  Vagy a következő talira ha tudsz eljössz ott is vannak kocsi szerelős percek.  Szomszédod.  Ott van a profiljában, nézd meg. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
|