cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #1185 Dátum: 2010. Október 17. - 18:55:25 » |
|
A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni! Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit.. De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre  Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek... Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 17W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog. 27W-osak az elsők. 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1186 Dátum: 2010. Október 18. - 09:50:24 » |
|
A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni! Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit.. De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre  Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek... Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 17W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog. 27W-osak az elsők.  Tudom, elírtam, kijavítottam. Köszönöm Cápa!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #1187 Dátum: 2010. Október 18. - 10:44:54 » |
|
Engem az első ködlámpa fénye még soha nem zavart. A hátsóért viszont ölni tudnék.  Lakott területen belül nem is engedném a hátsó használatát. Én úgy tudom, hogy lakott területen nem szabad ködlámpát használni. Városon kívül is zavaró a hátsó ködlámpa, ha tiszta az idő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #1188 Dátum: 2010. Október 18. - 10:46:25 » |
|
A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni! Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit.. De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre  Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek... Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 27W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog. Szerintem csak sötétben, sűrű ködben javít picit a látási viszonyokon az első ködlámpa. Hátsó viszont sűrű esőben is nagyon hasznos, úgyhogy ez indokolhatja a külön kapcsolót. Bár az első szerintem sem zavaró.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #1189 Dátum: 2010. Október 18. - 12:01:46 » |
|
A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni! Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit.. De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre  Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek... Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 27W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog. Szerintem csak sötétben, sűrű ködben javít picit a látási viszonyokon az első ködlámpa. Hátsó viszont sűrű esőben is nagyon hasznos, úgyhogy ez indokolhatja a külön kapcsolót. Bár az első szerintem sem zavaró. És éppen ezért sűrű esőben is hasznos lehet a hátsó (az első nem különösebben) és tényleg ezért kell külön kapcsolhatónak lennie.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1190 Dátum: 2010. Október 18. - 12:55:53 » |
|
A ködösöket valóban nem szabályos egy kapcsolóra kötni! Vizsgáztattam egy időben és ilyenért mondjuk nem hasalt el egy vas sem, de mostanság már szigorúbbak és ha ellenőrzést kapnak, akkor simán elhúzzák egy ilyenért a kocsit.. De általában átmennek...és ha jön vki. főokos azt azért tudják előre  Amúgy mennyivel jobb látni első ködössel, mert pár lacsis azt mondta nekem, hogy nem sokkal jobb a helyzet ha ködlámpával nyomul (persze ködben)?! De gondolom annak beállításai is igen döntőek lehetnek... Minden plusz fény előnyös, pláne ködben, hóesésben. Engem már mentett meg téli Erdélyben nagy havazásban a ködlámpa. Persze nem ártana, ha kicsit erősebb lenne, mint MNT-nek, akinek nem 27W-osa van, ő 50W-osat használ. Egyébként nem értem, miért kell külön kapcsolóval működtetni, mert, ha indokoltan (!) szükség van rá, akkor elől, hátul jó, ha világít, akkor meg lehet együtt bekapcsolni két kapcsolóval is, meg egy közössel is. Talán azért, mert, ha utolérek valakit kapcsoljam le elől? Ha pedig engem érnek utol, hátul? Konvojban meg ne használjam? Fura dolog. Szerintem csak sötétben, sűrű ködben javít picit a látási viszonyokon az első ködlámpa. Hátsó viszont sűrű esőben is nagyon hasznos, úgyhogy ez indokolhatja a külön kapcsolót. Bár az első szerintem sem zavaró. És éppen ezért sűrű esőben is hasznos lehet a hátsó (az első nem különösebben) és tényleg ezért kell külön kapcsolhatónak lennie. Na jól megvettem mindent az első ködlámpához hogy gyárin legyen bekötve(bajuszkapcsoló,rellé),de a bekötési ár 11500-13500Ft között beszélgetik.Igy magamnak kötöm be majd valamelyik nap mikor lessz türelmem játszani vele. 
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1191 Dátum: 2010. Október 18. - 16:33:23 » |
|
Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele. 
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1192 Dátum: 2010. Október 18. - 17:39:29 » |
|
Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele.  Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1193 Dátum: 2010. Október 18. - 17:52:47 » |
|
Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele.  Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így. Yanne is biztosan igy köti.  Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #1194 Dátum: 2010. Október 18. - 19:09:44 » |
|
Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele.  Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így. Yanne is biztosan igy köti.  Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat. Nem csodálom, hogy megirigyeltétek a SEDAN ilyen kialakítását  Persze ott már gyárilag ilyen volt. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1195 Dátum: 2010. Október 18. - 19:30:13 » |
|
Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele.  Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így. Yanne is biztosan igy köti.  Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat. Nem csodálom, hogy megirigyeltétek a SEDAN ilyen kialakítását  Persze ott már gyárilag ilyen volt.  Gyárilag, de egymás alatt közvetlenül, alig láthatóan, hogy dupla. Bezzeg a mienk, két különálló, feltűnő, és zseniális! 
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #1196 Dátum: 2010. Október 18. - 19:31:21 » |
|
Yanne!Pü-ben irj egy cimet és feladom a hátsólámpa ikresitéséhez a foglalatokat.Csak be kell tenned öket bekötés után mert már psszolnak bele.  Mert Yanee is megírigyelte a mi SW-s átalakításunkat. De nálunk ikerben ég a hátsó lámpa, de megmaradt a ködlámpa is, úgy oldottuk meg ám! Felső piros: világítás/fék, alul világítás/ködlámpa. Jó párunknál van már így. Yanne is biztosan igy köti.  Nekem a hb-n nem tettszik igy mivel ő vágyik ilyenre az enyémet kapja meg.Mármint a gyári foglalatokat. Nem csodálom, hogy megirigyeltétek a SEDAN ilyen kialakítását  Persze ott már gyárilag ilyen volt.  Gyárilag, de egymás alatt közvetlenül, alig láthatóan, hogy dupla. Bezzeg a mienk, két különálló, feltűnő, és zseniális!  Azért látható az 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
barti
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #1197 Dátum: 2010. Október 19. - 07:01:30 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy nem vilagit a muszerfalam, melyik Biztositek lehet a bibis? A biztositek takaro lap hatoldalan ugyan van 1 tajekoztatas de nem talaltam muszerfalra utalo biztositek megnevezest...
Koszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #1198 Dátum: 2010. Október 19. - 09:24:40 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy nem vilagit a muszerfalam, melyik Biztositek lehet a bibis? A biztositek takaro lap hatoldalan ugyan van 1 tajekoztatas de nem talaltam muszerfalra utalo biztositek megnevezest...
Koszi.
Előbb nézd meg a fényerő szabályzót! Lehet le van tekerve, vagy esetleg belül szétesett. Meg tudod csinálni, ha itt a bibi.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
barti
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #1199 Dátum: 2010. Október 19. - 14:31:00 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy nem vilagit a muszerfalam, melyik Biztositek lehet a bibis? A biztositek takaro lap hatoldalan ugyan van 1 tajekoztatas de nem talaltam muszerfalra utalo biztositek megnevezest...
Koszi.
Előbb nézd meg a fényerő szabályzót! Lehet le van tekerve, vagy esetleg belül szétesett. Meg tudod csinálni, ha itt a bibi. Igen, ez volt az elso amit megneztem /csavargattam/, szoval nekem a biztositek kell ami a muszerfalat "védi"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|