diablo77
|
 |
« Hozzászólás #1275 Dátum: 2010. December 03. - 14:25:01 » |
|
Ma kiégett a jobb első H7. Csere ismét szervízben, mert Gidy nem volt kéznél  A bal 21612 km-nél, most 24900km van a kocsiban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 03. - 14:29:19 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #1276 Dátum: 2010. December 03. - 17:31:56 » |
|
Ma kiégett a jobb első H7. Csere ismét szervízben, mert Gidy nem volt kéznél  A bal 21612 km-nél, most 24900km van a kocsiban. Nekem 1 hét különbséggel égett ki mind a két H7-em.több mint egy évet bírtak pedig csak 400 ft-ba kerültek.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2010. December 03. - 18:50:21 » |
|
Ma kiégett a jobb első H7. Csere ismét szervízben, mert Gidy nem volt kéznél  A bal 21612 km-nél, most 24900km van a kocsiban. Nekem 1 hét különbséggel égett ki mind a két H7-em.több mint egy évet bírtak pedig csak 400 ft-ba kerültek. Nekem ez még a gyári volt, most Hella van mindkettőben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #1278 Dátum: 2010. December 03. - 21:47:52 » |
|
Pontosan ezért kérdeztem,mert nekem csak az index miatt kellett kiszednem a lámpát.Esetleg még a ködlámpa miatt kellene kivenni. Most az sw-ben sajnos ki kellett ugrasztanom.
Viszont ha kint van, érdemes a ködlámpát is beállítani egy füsttel. Nekem a gyárban azt sem találták el. 
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #1279 Dátum: 2010. December 10. - 16:58:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
 |
« Hozzászólás #1281 Dátum: 2010. December 23. - 20:19:40 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Csak úgy lehet, hogy hátrafelé húzod. Két, fém vezető rúd van benne, ami gumigyűrüben van. Visszaszerelés előtt érdemes kicsit megköszörülni és megzsírozni. Mi egy fél napot szenvedtünk vele, féltünk tőle hogy eltörik. Szerintem túlságosan biztosra csinálták.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2010. December 23. - 20:28:08 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Csak úgy lehet, hogy hátrafelé húzod. Két, fém vezető rúd van benne, ami gumigyűrüben van. Visszaszerelés előtt érdemes kicsit megköszörülni és megzsírozni. Mi egy fél napot szenvedtünk vele, féltünk tőle hogy eltörik. Szerintem túlságosan biztosra csinálták. Én ugy emlékszem nem vettem ki a lámpát hanem a kárpitot bontottam ki,és ugy cseréltem.Kédergumit lehuzod és be tudsz nyúlni.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1283 Dátum: 2010. December 23. - 20:35:51 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Véső, kalapács.... Szerintem olyan, mint az SW búra. Húzd meg határozottan hátrafelé.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #1284 Dátum: 2010. December 23. - 22:12:00 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Véső, kalapács.... SW-stől nem is vártam mást...  De azabaj, hogy nem tudom megfogni sem, akkora dizájn vanott kéremszépen, hogy épp' csak a körmöm hegyivel bírom megfogni. Direkt megvártam az enyhülést, hogy má' mégse a legnagyobb mínuszba csináljam, de azért a plusz négy fok is hideg egy idő után... Szerintem is olyan lesz, mint az első búra, egyenesen előre. Ez esetben hátra. Csak nincs fogás rajta. Na, majmég tépelődök rajta / vele. Köszönöm a tippeket amúgy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 23. - 22:14:19 írta akidobos »
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2010. December 23. - 23:02:41 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Véső, kalapács.... SW-stől nem is vártam mást...  De azabaj, hogy nem tudom megfogni sem, akkora dizájn vanott kéremszépen, hogy épp' csak a körmöm hegyivel bírom megfogni. Direkt megvártam az enyhülést, hogy má' mégse a legnagyobb mínuszba csináljam, de azért a plusz négy fok is hideg egy idő után... Szerintem is olyan lesz, mint az első búra, egyenesen előre. Ez esetben hátra. Csak nincs fogás rajta. Na, majmég tépelődök rajta / vele. Köszönöm a tippeket amúgy. Én még eddíg egyik hátsó búrát sem bontottam meg. De keresgélek Neked megoldást http://home.booroondook.ru/gmtis/hu/documents_2006/nubira-lacetti/sm-j/6j2_9b01.hu.html
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 23. - 23:06:13 írta Giovanni »
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
 |
« Hozzászólás #1286 Dátum: 2010. December 23. - 23:14:05 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Véső, kalapács.... SW-stől nem is vártam mást...  De azabaj, hogy nem tudom megfogni sem, akkora dizájn vanott kéremszépen, hogy épp' csak a körmöm hegyivel bírom megfogni. Direkt megvártam az enyhülést, hogy má' mégse a legnagyobb mínuszba csináljam, de azért a plusz négy fok is hideg egy idő után... Szerintem is olyan lesz, mint az első búra, egyenesen előre. Ez esetben hátra. Csak nincs fogás rajta. Na, majmég tépelődök rajta / vele. Köszönöm a tippeket amúgy. Csak egy tipp: Bár nem a Lacettinél alkalmaztam, hanem Matíznál, az is hasonló. A lámpatestre egy gumírozott anyagot tettem ami jól megtapadt rajta és úgy már ki tudtam húzni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #1287 Dátum: 2010. December 23. - 23:16:46 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Véső, kalapács.... SW-stől nem is vártam mást...  De azabaj, hogy nem tudom megfogni sem, akkora dizájn vanott kéremszépen, hogy épp' csak a körmöm hegyivel bírom megfogni. Direkt megvártam az enyhülést, hogy má' mégse a legnagyobb mínuszba csináljam, de azért a plusz négy fok is hideg egy idő után... Szerintem is olyan lesz, mint az első búra, egyenesen előre. Ez esetben hátra. Csak nincs fogás rajta. Na, majmég tépelődök rajta / vele. Köszönöm a tippeket amúgy. Csak egy tipp: Bár nem a Lacettinél alkalmaztam, hanem Matíznál, az is hasonló. A lámpatestre egy gumírozott anyagot tettem ami jól megtapadt rajta és úgy már ki tudtam húzni. Esetleg valamilyen tapadó korong szerűség? Pl: gps tartó, vagy tapadókorongos notessztartó, ezeknél fogva talán könnyebben kijön. 
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #1288 Dátum: 2010. December 24. - 00:41:33 » |
|
Ez jó! Van ilyen cuppantós tartóm, azzal megpróbálom! Dejó köszi! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #1289 Dátum: 2010. December 24. - 00:45:57 » |
|
HB-sektől kérdezném, hogy hogy a jó fenében lehet leválasztani a hátsó-szélső búrát a kaszniról?? Elmúlt a fékizzás, vettem izzót, és nemjön. Kiszedtem a 2 csavart, de nem merem nagyon feszíteni... Véső, kalapács.... SW-stől nem is vártam mást...  De azabaj, hogy nem tudom megfogni sem, akkora dizájn vanott kéremszépen, hogy épp' csak a körmöm hegyivel bírom megfogni. Direkt megvártam az enyhülést, hogy má' mégse a legnagyobb mínuszba csináljam, de azért a plusz négy fok is hideg egy idő után... Szerintem is olyan lesz, mint az első búra, egyenesen előre. Ez esetben hátra. Csak nincs fogás rajta. Na, majmég tépelődök rajta / vele. Köszönöm a tippeket amúgy. Én még eddíg egyik hátsó búrát sem bontottam meg. De keresgélek Neked megoldást http://home.booroondook.ru/gmtis/hu/documents_2006/nubira-lacetti/sm-j/6j2_9b01.hu.htmlEz Nagy királyság!!!! Köszi!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|