Lacetti klub fórum
2024. április 20. - 08:19:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 125   Le
 
Szerző Téma: Márkaszervizek, költségek  (Megtekintve 265868 alkalommal)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1815 Dátum: 2017. Március 08. - 20:22:10 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.
Én azt gondolom, hogy nagymértékben "árképző" a fizetésképes kereslet is. Személy szerint én senkit nem kapacitálok, hogy nálam és csak nálam javíttathatja az autóját. Mindenki maga dönti el, hogy tudja e, akarja e vállalni a munkám árát. Mivel bejelentett munkahelyem van ezért ott tudom vállalni a javításokat. Itthon csak és kizárólag vészhelyzet esetén tudok segíteni. Az sem zavar, hogy néhány esetben elvárás volt, hogy "fusiban" dolgozzak. Nos, ezeket igyekszem hárítani. Más a munka és más a barátság. A családomtól ne vegyen el senki. Az egyedi elbírálás joga egyedül az enyém. Amúgy pedig mindenki annyiért "adja el a munkáját" amennyiért tudja. Én nem unatkozom, szerencsére. Ennyit az árakról.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1816 Dátum: 2017. Március 08. - 21:52:35 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.

amit én írtam abban a következők vannak benn
Bosch vezérműszíj(Gatesel már nem dolgozom mert zajos melegen) INA görgőszett,GMB vízpumpa 3szimering,levegő pollen olajszűrő,Brisk silver gyertya,Gates hosszbordásszíj+feszítő,3liter tömény fagyálló,és munkadíj
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1817 Dátum: 2017. Március 09. - 07:38:38 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.
Én azt gondolom, hogy nagymértékben "árképző" a fizetésképes kereslet is. Személy szerint én senkit nem kapacitálok, hogy nálam és csak nálam javíttathatja az autóját. Mindenki maga dönti el, hogy tudja e, akarja e vállalni a munkám árát. Mivel bejelentett munkahelyem van ezért ott tudom vállalni a javításokat. Itthon csak és kizárólag vészhelyzet esetén tudok segíteni. Az sem zavar, hogy néhány esetben elvárás volt, hogy "fusiban" dolgozzak. Nos, ezeket igyekszem hárítani. Más a munka és más a barátság. A családomtól ne vegyen el senki. Az egyedi elbírálás joga egyedül az enyém. Amúgy pedig mindenki annyiért "adja el a munkáját" amennyiért tudja. Én nem unatkozom, szerencsére. Ennyit az árakról.
Én személy szerint viszont hozzád szeretném vinni, persze tudom hogy ez kicsit magasabb árat jelent a hivatalos volta miatt. De inkább csináltatom hivatalosan, számlával egy olyan szerelővel akiben megbízom, mint hogy esetleg kicsit olcsóbban máshol a környéken. Lehet, hogy vidéken olcsóbb lenne, de azért nekem nem éri meg messzire autózni egy jó szerelőhöz. Ez az 50 km még belefér. Persze tudom, hogy Chevroberto olcsóbb lenne, de ennyit kalkuláltam és nekem ennyi még belefér Kacsint
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1818 Dátum: 2017. Március 09. - 07:42:01 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.

amit én írtam abban a következők vannak benn
Bosch vezérműszíj(Gatesel már nem dolgozom mert zajos melegen) INA görgőszett,GMB vízpumpa 3szimering,levegő pollen olajszűrő,Brisk silver gyertya,Gates hosszbordásszíj+feszítő,3liter tömény fagyálló,és munkadíj
Alkatrészek típusát nem tudom, tulajdonképpen a Tomira bíztam, a lényeg a jó minőség és megbízhatóság. Azt tudom, hogy jelenleg Conti vezérműszíj van benne.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1819 Dátum: 2017. Március 09. - 08:10:57 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.

amit én írtam abban a következők vannak benn
Bosch vezérműszíj(Gatesel már nem dolgozom mert zajos melegen) INA görgőszett,GMB vízpumpa 3szimering,levegő pollen olajszűrő,Brisk silver gyertya,Gates hosszbordásszíj+feszítő,3liter tömény fagyálló,és munkadíj
Alkatrészek típusát nem tudom, tulajdonképpen a Tomira bíztam, a lényeg a jó minőség és megbízhatóság. Azt tudom, hogy jelenleg Conti vezérműszíj van benne.

na az amit nem vagyok hajlandó felrakni(pedig a Conti a legolcsóbb) túl kemény és ha bemelegszik zajos,ez lett a baj a Gates el is
« Utoljára szerkesztve: 2017. Március 09. - 10:34:37 írta sebike » Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1820 Dátum: 2017. Március 09. - 11:56:34 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.

amit én írtam abban a következők vannak benn
Bosch vezérműszíj(Gatesel már nem dolgozom mert zajos melegen) INA görgőszett,GMB vízpumpa 3szimering,levegő pollen olajszűrő,Brisk silver gyertya,Gates hosszbordásszíj+feszítő,3liter tömény fagyálló,és munkadíj
Alkatrészek típusát nem tudom, tulajdonképpen a Tomira bíztam, a lényeg a jó minőség és megbízhatóság. Azt tudom, hogy jelenleg Conti vezérműszíj van benne.

na az amit nem vagyok hajlandó felrakni(pedig a Conti a legolcsóbb) túl kemény és ha bemelegszik zajos,ez lett a baj a Gates el is
A zajossághoz nem tudok mit hozzászólni, mert nincs összehasonlítási alapom. Az tény, hogy a ContiTech a legolcsóbb, a Gates a legdrágább a Unixnál.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1821 Dátum: 2017. Március 09. - 14:19:39 »

Kaptam vezérlés és olajcserére egy jó ajánlatot, így a Tomikhoz viszem a kocsit. Sokkal kedvezőbb, mint amit anno a Medic-Car adott. Cserélnek komplett vezérlést, hosszbordás szíjat, szimmeringeket, összes szűrőt és olajat. Alkatrészt ők adják, kivéve az olaj, azt én viszem a jól bevált Liqui Moly-t.

ez hosszbordásszíj szettel itt vidéken 80.000ft a legdrágább verzióban..
Ez egy kicsit lesz drágább az ajánlat szerint, de végső árat inkább majd 22-dikén írok, akkor megyek ugyanis a szervizbe. Természetesen a vízpumpa is benne van az árban.

amit én írtam abban a következők vannak benn
Bosch vezérműszíj(Gatesel már nem dolgozom mert zajos melegen) INA görgőszett,GMB vízpumpa 3szimering,levegő pollen olajszűrő,Brisk silver gyertya,Gates hosszbordásszíj+feszítő,3liter tömény fagyálló,és munkadíj
Alkatrészek típusát nem tudom, tulajdonképpen a Tomira bíztam, a lényeg a jó minőség és megbízhatóság. Azt tudom, hogy jelenleg Conti vezérműszíj van benne.

na az amit nem vagyok hajlandó felrakni(pedig a Conti a legolcsóbb) túl kemény és ha bemelegszik zajos,ez lett a baj a Gates el is
A zajossághoz nem tudok mit hozzászólni, mert nincs összehasonlítási alapom. Az tény, hogy a ContiTech a legolcsóbb, a Gates a legdrágább a Unixnál.

én végigpróbáltam mind a 4 nagy márkát Contitech(INA),Gates,Dayco,Bosch sajnos változik a termékek minősége pl Dayco megszűntette a teflonost,Gates amióta Mede in EU azóta sajnos nagyon merev és meleg motornál hangot ad,Conti örök meglepetés,hogy mi van benn román mexikói,de múltkor kaptam szlovént is,pillanatnyilag nálam a Bosch vált be az előzőekhez képest lágyabb gumisabb mint az angol és francia Gates volt,hosszbordásszíj esetén viszont azért a Gates amit tartok mert toronymagasan az kapom a legolcsóbban
Amúgy az unix vezérlésben és sokmásban is drága
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1822 Dátum: 2017. Március 09. - 19:30:52 »

Nos, részletekbe nem kívánok belemenni. A lényeget leírtam. Mindenki szíve-joga eldönteni, hogy hol, mivel, kivel és mennyiért javíttatja meg az autóját. Megjegyzem, hogy a sajátomból 20  km után kidobtam a Bosch vezérmű szíjat, éktelen lármázás miatt és mintegy 5 cm-es darabokra vagdostam össze. Dayco került bele és bírja. 

Ezt a "ki, mennyiért, milyet tud " olcsóbban és mennyiért kerül az autójába, hát kezdem nagyon unni. Egy tanult barátom után szabadon: fűrészeljük a fingot. (bocsánat). Minden együttérzésem a "déli és keleti régiónak", de az ő problémájukat nem tudom és nem is akarom a magaménak tudni.  Továbbra is tartom, hogy mindenki döntse el, mennyit ér a munkája és ezt tudja e értékesíteni! Ha van rá kereslet akkor jó. Ha nincs, akkor át kell gondolni a dolgokat. És itt a vége. Én nem turkálok más zsebében, az enyémben sem turkáljon senki. Végzem a munkámat, lehetőleg a legjobb tudásom szerint, mindenki más is tegye ezt.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1823 Dátum: 2017. Március 09. - 20:14:00 »

Nos, részletekbe nem kívánok belemenni. A lényeget leírtam. Mindenki szíve-joga eldönteni, hogy hol, mivel, kivel és mennyiért javíttatja meg az autóját. Megjegyzem, hogy a sajátomból 20  km után kidobtam a Bosch vezérmű szíjat, éktelen lármázás miatt és mintegy 5 cm-es darabokra vagdostam össze. Dayco került bele és bírja. 

Ezt a "ki, mennyiért, milyet tud " olcsóbban és mennyiért kerül az autójába, hát kezdem nagyon unni. Egy tanult barátom után szabadon: fűrészeljük a fingot. (bocsánat). Minden együttérzésem a "déli és keleti régiónak", de az ő problémájukat nem tudom és nem is akarom a magaménak tudni.  Továbbra is tartom, hogy mindenki döntse el, mennyit ér a munkája és ezt tudja e értékesíteni! Ha van rá kereslet akkor jó. Ha nincs, akkor át kell gondolni a dolgokat. És itt a vége. Én nem turkálok más zsebében, az enyémben sem turkáljon senki. Végzem a munkámat, lehetőleg a legjobb tudásom szerint, mindenki más is tegye ezt.


pont a zajongás miatt nem rakok be sem Contit sem Gatest,az miért zsebben turkálás,hogy ki mit mennyiér tud???
Tudod így vannak viszonyítási alapok és eldöntheti mindenki,hogy ugyanazért a munkáért anyagért ad e 20-50.000ft al többet!
Sajnos az ország eltérő részein eltérő áron lehet dolgozni eladni itt a pest és környéki árakon nagyon rövid idő alatt le lehetne húzni a rólót beárazhatnád a munkádat annyira mint ott csak a kutya sem fizetné meg, talán az árakban lévő szakadékok miatt megéri sokaknak oda vissza kocsikázni 300-400km et ez azért elgondolkodtató....
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1824 Dátum: 2017. Március 10. - 18:03:33 »

Nos, részletekbe nem kívánok belemenni. A lényeget leírtam. Mindenki szíve-joga eldönteni, hogy hol, mivel, kivel és mennyiért javíttatja meg az autóját. Megjegyzem, hogy a sajátomból 20  km után kidobtam a Bosch vezérmű szíjat, éktelen lármázás miatt és mintegy 5 cm-es darabokra vagdostam össze. Dayco került bele és bírja. 

Ezt a "ki, mennyiért, milyet tud " olcsóbban és mennyiért kerül az autójába, hát kezdem nagyon unni. Egy tanult barátom után szabadon: fűrészeljük a fingot. (bocsánat). Minden együttérzésem a "déli és keleti régiónak", de az ő problémájukat nem tudom és nem is akarom a magaménak tudni.  Továbbra is tartom, hogy mindenki döntse el, mennyit ér a munkája és ezt tudja e értékesíteni! Ha van rá kereslet akkor jó. Ha nincs, akkor át kell gondolni a dolgokat. És itt a vége. Én nem turkálok más zsebében, az enyémben sem turkáljon senki. Végzem a munkámat, lehetőleg a legjobb tudásom szerint, mindenki más is tegye ezt.


pont a zajongás miatt nem rakok be sem Contit sem Gatest,az miért zsebben turkálás,hogy ki mit mennyiér tud???
Tudod így vannak viszonyítási alapok és eldöntheti mindenki,hogy ugyanazért a munkáért anyagért ad e 20-50.000ft al többet!
Sajnos az ország eltérő részein eltérő áron lehet dolgozni eladni itt a pest és környéki árakon nagyon rövid idő alatt le lehetne húzni a rólót beárazhatnád a munkádat annyira mint ott csak a kutya sem fizetné meg, talán az árakban lévő szakadékok miatt megéri sokaknak oda vissza kocsikázni 300-400km et ez azért elgondolkodtató....
Az, hogy ki miért autózik pluszban x kilométert, az egy másik kérdés. 4-6 órát autózni, plusz üzemanyag, hát érdekes. De mint írtam mindenki maga dönti el. Egy azonban biztos, hogy tőlem-tőlünk olyan árajánlatot kap mindenki, amiben pontosan-gyártmány, típusmegjelöléssel- szerepel az  ár. Ha nem fogadja el, kap alternatív lehetőséget. Nincs "gyári beszállítói, gyárinak megfelelő, stb." mellébeszélés. Pontos gyártmány, cikkszám. Hozzásegítjük a döntéshez a tulajdonost, ergo ő dönt. Van még egy fontos tényező. Bizalom. Ez sokszor "veri" az árakat. A "lehúzás, túlárazás" pedig csak viszonyítás kérdése, jelesül, hogy mihez képest.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1825 Dátum: 2017. Március 10. - 21:12:43 »

Nos, részletekbe nem kívánok belemenni. A lényeget leírtam. Mindenki szíve-joga eldönteni, hogy hol, mivel, kivel és mennyiért javíttatja meg az autóját. Megjegyzem, hogy a sajátomból 20  km után kidobtam a Bosch vezérmű szíjat, éktelen lármázás miatt és mintegy 5 cm-es darabokra vagdostam össze. Dayco került bele és bírja. 

Ezt a "ki, mennyiért, milyet tud " olcsóbban és mennyiért kerül az autójába, hát kezdem nagyon unni. Egy tanult barátom után szabadon: fűrészeljük a fingot. (bocsánat). Minden együttérzésem a "déli és keleti régiónak", de az ő problémájukat nem tudom és nem is akarom a magaménak tudni.  Továbbra is tartom, hogy mindenki döntse el, mennyit ér a munkája és ezt tudja e értékesíteni! Ha van rá kereslet akkor jó. Ha nincs, akkor át kell gondolni a dolgokat. És itt a vége. Én nem turkálok más zsebében, az enyémben sem turkáljon senki. Végzem a munkámat, lehetőleg a legjobb tudásom szerint, mindenki más is tegye ezt.


pont a zajongás miatt nem rakok be sem Contit sem Gatest,az miért zsebben turkálás,hogy ki mit mennyiér tud???
Tudod így vannak viszonyítási alapok és eldöntheti mindenki,hogy ugyanazért a munkáért anyagért ad e 20-50.000ft al többet!
Sajnos az ország eltérő részein eltérő áron lehet dolgozni eladni itt a pest és környéki árakon nagyon rövid idő alatt le lehetne húzni a rólót beárazhatnád a munkádat annyira mint ott csak a kutya sem fizetné meg, talán az árakban lévő szakadékok miatt megéri sokaknak oda vissza kocsikázni 300-400km et ez azért elgondolkodtató....
Az, hogy ki miért autózik pluszban x kilométert, az egy másik kérdés. 4-6 órát autózni, plusz üzemanyag, hát érdekes. De mint írtam mindenki maga dönti el. Egy azonban biztos, hogy tőlem-tőlünk olyan árajánlatot kap mindenki, amiben pontosan-gyártmány, típusmegjelöléssel- szerepel az  ár. Ha nem fogadja el, kap alternatív lehetőséget. Nincs "gyári beszállítói, gyárinak megfelelő, stb." mellébeszélés. Pontos gyártmány, cikkszám. Hozzásegítjük a döntéshez a tulajdonost, ergo ő dönt. Van még egy fontos tényező. Bizalom. Ez sokszor "veri" az árakat. A "lehúzás, túlárazás" pedig csak viszonyítás kérdése, jelesül, hogy mihez képest.

talán ahhoz tudni kellene ,hogy mi van a gyári dobozban zacskóban ,hogy tudd azt mondani,hogy gyári beszállítói vagy gyárival megegyező és itt pont arról van szó ,hogy sokaknak megéri az fél  egy nap és az x km mert akkora a szakadék az árakban,cikkszámot meg soha nem fogok kiadni ott a gyártmány és kész az,hogy dolgozok vele ,hogy kikeresem beazonosítom az az én szellemi termékem nem adok senkinek a kezébe szamárvezetőt.
Sok esetben sajnos semmit nem jelent a márkanév mert mostanában mindenki csomagol mindenkit sőt a legdrágább termékekben van sokesetben a legnagyobb szemét az egyik ilyen pl a Mann filter,de febi esetén is volt 2 éven belül olyan minőségeseés,hogy a gyárival megegyező litens feszítőből lett egy noname szemét benn,de ugyanez akár áll a gyári alkatrészekre is pl 1,3 1,9 dizel+2.0 chevi dizel gázolajszűrő a legelején UFI volt utánna Bosch most pedig Wix-Filtron az ára nem a minősége eléggé nagyban csökkent a szűrő 80g al könnyebb lett a végére magasabb ár mellett pedig az utángyártott piacon 3 wixet kapsz 1 ufi áráért.De mondhatnám azt is,hogy a daewoo/chevi esetén a gm hálózatában gyáriként rendelt alkatrészek amik EC cikkszámmal kezdődtek mindeu-n belüli "utángyártott" alkatrészek voltak sok esetben gyengébb minőségben mint azok amik a gyárban belekerültek.Lehetne sok más példát felhozni akár olyat is,hogy más termék jött a magyarországi beszállítótól ugyanabban a márkában mint aki lenegyel/német/cseh vonalról hozza,de a Renault gyári Gates vezérléskészlete  talán a rögzítőcsavarban megegyezett az aftermarket piacon lévővel más gyártó országból volt a szíj érezhető anyagkülönbséggel a görgőknek a csapágy is más volt és a gyári doboz tartalma kinti beszállításból olcsóbb volt az itthoni aftermarket terméknél.De ez egy végtelen történet..
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1826 Dátum: 2017. Március 11. - 12:46:08 »

Nem volt egyszerű, de kibogarásztam néhány dolgot írásodból, melyek kérdéseket vetnek fel. Az, hogy milyen csomagolásban van egy árú, az a legkevésbé sem érdekel. Ami benne van, az a fontos. Vannak csomagoló cégek-ez köztudomású- akik mindenfélét képesek összecsomagolni. Nos, a kiszállító egy tapodtat sem mozdulhat, amíg nem néztem meg, hogy mit is hozott. Ha nekem "nem tetszik", már viheti is vissza. Volt rá példa többször. Szeretem tudni, hogy egy vezérlés készletben például milyen vízszivattyú van, milyen görgő, milyen szíj. Fütyülök arra, hogy milyen feliratú dobozban van. Minden alkatrészen kell, hogy legyen egy típus vagy gyártói azonosító. Nem értem, ezzel mi a probléma?
A  másik. Ne nézzünk már hülyének bárkit is, hogy nem tud beazonosítani egy alkatrészt. Szamárvezető? Ugyan már. A vásárlónak-akár szakember, akár laikus- joga van tudni a kiajánlott, vásárolt, beépített alkatrész pontos "azonosítóját". Ez nem a Te szellemi terméked, hanem az adott gyártóé. Te csak kikeresed az adott autóhoz a megfelelő anyagot. Az internet világában ez már viszonylag könnyen elérhető bárkinek. Egy dolgot nem szabad elfelejteni, hogy a vevő dönt. Hogy jól dönt vagy sem, ez már az ő felelőssége. Az árat választja, vagy a minőséget, bár gyakran a kettő nem zárja ki egymást. Te és én maximum ajánlást tehetünk egy adott termékre. Nyilván olyat nem ajánlunk ki, amivel rossz a tapasztalat, egyértelműen megkérdőjelezhető a minősége. Hol itt a probléma?
Tény, hogy nem minden alkatrészt lehet könnyen, egyértelműen minősíteni. Azt viszont megkérdezném, hogy egy szűrőt mi alapján minősítünk? Mert a fő jellemzői a mérethelyesség és a szűrőképesség. A mérettel nincs baj, ellenben egy gázolajszűrő áteresztő és szűrőképességét hogyan lehet ellenőrizni. Ugyan van "típusbizonyítvány" amiben a fontosabb technikai adatok kötelezően benne vannak, de hogy ellenőrzöd?  Kisebb a tömege? Az csak egy csomagolási technikai adat, nem utal a minőségre. Persze a tapasztalat sokat jelent, ám egy szűrő esetében az már régen rossz. Ott bizony már más is károsodik, mire ez kiderülne. És akkor még ezt valahogyan bizonyítani kellene. Valóságban innentől lesz végtelen a történet.
Nem kell erre "rágörcsölni", mert könnyen paranoiássá kiáltják ki az emberfiát. Nyílt lapokkal kell "játszani" . Ez hozza meg a bizalmat, ergo a munkát és a pénzt. Nem egyszerű, de talán sokkal gyümölcsözőbb, mint titkolózni, magyarázkodni. Régebben említettem már, hogy mi nem vagyunk egymás "riválisai, ellenfelei". Tudom azt is, hogy jó néhányan nálad javíttatnak, olyanok akik addig rám bízták az autójukat. Jelzem, hogy ez engem nem zavar, sőt sokukkal továbbra is jó viszonyban vagyok. Számos esetben Téged ajánlottalak alkatrész ügyben, amit aztán én szereltem be. Nincs itt semmi gond.
Én azért továbbra is tudni akarom, hogy "mi a neve" egy nyomorult alkatrésznek. A mellébeszélés nem érdekel.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1827 Dátum: 2017. Március 11. - 20:40:43 »

Nem volt egyszerű, de kibogarásztam néhány dolgot írásodból, melyek kérdéseket vetnek fel. Az, hogy milyen csomagolásban van egy árú, az a legkevésbé sem érdekel. Ami benne van, az a fontos. Vannak csomagoló cégek-ez köztudomású- akik mindenfélét képesek összecsomagolni. Nos, a kiszállító egy tapodtat sem mozdulhat, amíg nem néztem meg, hogy mit is hozott. Ha nekem "nem tetszik", már viheti is vissza. Volt rá példa többször. Szeretem tudni, hogy egy vezérlés készletben például milyen vízszivattyú van, milyen görgő, milyen szíj. Fütyülök arra, hogy milyen feliratú dobozban van. Minden alkatrészen kell, hogy legyen egy típus vagy gyártói azonosító. Nem értem, ezzel mi a probléma?
A  másik. Ne nézzünk már hülyének bárkit is, hogy nem tud beazonosítani egy alkatrészt. Szamárvezető? Ugyan már. A vásárlónak-akár szakember, akár laikus- joga van tudni a kiajánlott, vásárolt, beépített alkatrész pontos "azonosítóját". Ez nem a Te szellemi terméked, hanem az adott gyártóé. Te csak kikeresed az adott autóhoz a megfelelő anyagot. Az internet világában ez már viszonylag könnyen elérhető bárkinek. Egy dolgot nem szabad elfelejteni, hogy a vevő dönt. Hogy jól dönt vagy sem, ez már az ő felelőssége. Az árat választja, vagy a minőséget, bár gyakran a kettő nem zárja ki egymást. Te és én maximum ajánlást tehetünk egy adott termékre. Nyilván olyat nem ajánlunk ki, amivel rossz a tapasztalat, egyértelműen megkérdőjelezhető a minősége. Hol itt a probléma?
Tény, hogy nem minden alkatrészt lehet könnyen, egyértelműen minősíteni. Azt viszont megkérdezném, hogy egy szűrőt mi alapján minősítünk? Mert a fő jellemzői a mérethelyesség és a szűrőképesség. A mérettel nincs baj, ellenben egy gázolajszűrő áteresztő és szűrőképességét hogyan lehet ellenőrizni. Ugyan van "típusbizonyítvány" amiben a fontosabb technikai adatok kötelezően benne vannak, de hogy ellenőrzöd?  Kisebb a tömege? Az csak egy csomagolási technikai adat, nem utal a minőségre. Persze a tapasztalat sokat jelent, ám egy szűrő esetében az már régen rossz. Ott bizony már más is károsodik, mire ez kiderülne. És akkor még ezt valahogyan bizonyítani kellene. Valóságban innentől lesz végtelen a történet.
Nem kell erre "rágörcsölni", mert könnyen paranoiássá kiáltják ki az emberfiát. Nyílt lapokkal kell "játszani" . Ez hozza meg a bizalmat, ergo a munkát és a pénzt. Nem egyszerű, de talán sokkal gyümölcsözőbb, mint titkolózni, magyarázkodni. Régebben említettem már, hogy mi nem vagyunk egymás "riválisai, ellenfelei". Tudom azt is, hogy jó néhányan nálad javíttatnak, olyanok akik addig rám bízták az autójukat. Jelzem, hogy ez engem nem zavar, sőt sokukkal továbbra is jó viszonyban vagyok. Számos esetben Téged ajánlottalak alkatrész ügyben, amit aztán én szereltem be. Nincs itt semmi gond.
Én azért továbbra is tudni akarom, hogy "mi a neve" egy nyomorult alkatrésznek. A mellébeszélés nem érdekel.

Te tényleg fordítva ülsz a lovon

Ha valamit kikeresek akár egy fél autót az igenis az én szellemi termékem,mivel sok szerelő nem tudja pontosan beazonosítani az alkatrészt ezért szeretik az embert ugráltatni és várnák a cikkszámot!
Nagyon sok esetben a tecdoc el van cseszve rosszak a referenciák és ebből kifolyólag rossz az összes ezen alapuló katalógus pl unix bárdi és társai
Ha egy szűrő esetén pl kevesebb a felhasznált anyag azaz a szűrőpapír igencsak minősíti a terméket!
Sok betétes szűrő összeesik  némelyik már az első 1000km en némelyik csak a végefelé,azt nem nehéz bizonyítani amikor a merevítő x kitörik és elmegy az olajnyomás.amúgy szűrőt még a kidolgozás alapján is minősítünk milyen a kidolgozás milyen az összeeresztés ,légszűrőnél mennyi a papír benn milyen a papír levágása,a gumiperem mennyire egyenletes és nem utolsó sorban méretpontos e
Mi a neve az alkatrésznek??Milyen dobozba van és milyen rajt a felírat,kérlek ez attól függ ki rendeli meg!
Ezért nem jelent semmit a márkanév amikor már pl Mann filter dobozból kiveszel egy gázolajszűrőt amibe bele van gravirozva a mann filter de ha továbbfordítod akkor beleöntve a delphi van akkor az  most a te szemedben Mann vagy delphi??
Contitech vezérlésszettben a vízpumpa akkor conti vagy Graf esetleg Metelli(mivel ez a 2ő ugyanaz),de ha már contitech tudod e,hogy az ina és a ruville egy és ugyanaz mind a 3 mert egy a gazda!De a japanparts és az ashika is ugyanaz az olasz csomagoló cég.Purflux és a Fram szintén ugyanaz.
Bosch betétes olajszűrő Bosch felirattal Mann filter akkor az neked mi?De ilyen példa lehet Valeo ami filtron,Hengst ami Mahle,Ufi ami Hengst stb...
Fag kerékagycsapágyból vettem már ki SKf-et,TRW stabinga ami lacetti esetén CTRFerrodo tárcsa ami megegyezik a lesajnált starlineal  de ezeket ki gyártja?
Vagy ha egy alkatrészt forgalmaz több nagyker a saját nevén akkor az mi ? Vízpumpa esetén Magnetti Marelli az Fai,Qwp  és még jópár márkanév csomagolócég neve alatt megjelent és a gyártója a kinai FAW konszern ami több autógyár partnere de van alkatrész üzletága is ezek a példák is bizonyítják a név rohadtul nem jelent semmit sőt..
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1828 Dátum: 2017. Március 12. - 10:29:52 »

Nem volt egyszerű, de kibogarásztam néhány dolgot írásodból, melyek kérdéseket vetnek fel. Az, hogy milyen csomagolásban van egy árú, az a legkevésbé sem érdekel. Ami benne van, az a fontos. Vannak csomagoló cégek-ez köztudomású- akik mindenfélét képesek összecsomagolni. Nos, a kiszállító egy tapodtat sem mozdulhat, amíg nem néztem meg, hogy mit is hozott. Ha nekem "nem tetszik", már viheti is vissza. Volt rá példa többször. Szeretem tudni, hogy egy vezérlés készletben például milyen vízszivattyú van, milyen görgő, milyen szíj. Fütyülök arra, hogy milyen feliratú dobozban van. Minden alkatrészen kell, hogy legyen egy típus vagy gyártói azonosító. Nem értem, ezzel mi a probléma?
A  másik. Ne nézzünk már hülyének bárkit is, hogy nem tud beazonosítani egy alkatrészt. Szamárvezető? Ugyan már. A vásárlónak-akár szakember, akár laikus- joga van tudni a kiajánlott, vásárolt, beépített alkatrész pontos "azonosítóját". Ez nem a Te szellemi terméked, hanem az adott gyártóé. Te csak kikeresed az adott autóhoz a megfelelő anyagot. Az internet világában ez már viszonylag könnyen elérhető bárkinek. Egy dolgot nem szabad elfelejteni, hogy a vevő dönt. Hogy jól dönt vagy sem, ez már az ő felelőssége. Az árat választja, vagy a minőséget, bár gyakran a kettő nem zárja ki egymást. Te és én maximum ajánlást tehetünk egy adott termékre. Nyilván olyat nem ajánlunk ki, amivel rossz a tapasztalat, egyértelműen megkérdőjelezhető a minősége. Hol itt a probléma?
Tény, hogy nem minden alkatrészt lehet könnyen, egyértelműen minősíteni. Azt viszont megkérdezném, hogy egy szűrőt mi alapján minősítünk? Mert a fő jellemzői a mérethelyesség és a szűrőképesség. A mérettel nincs baj, ellenben egy gázolajszűrő áteresztő és szűrőképességét hogyan lehet ellenőrizni. Ugyan van "típusbizonyítvány" amiben a fontosabb technikai adatok kötelezően benne vannak, de hogy ellenőrzöd?  Kisebb a tömege? Az csak egy csomagolási technikai adat, nem utal a minőségre. Persze a tapasztalat sokat jelent, ám egy szűrő esetében az már régen rossz. Ott bizony már más is károsodik, mire ez kiderülne. És akkor még ezt valahogyan bizonyítani kellene. Valóságban innentől lesz végtelen a történet.
Nem kell erre "rágörcsölni", mert könnyen paranoiássá kiáltják ki az emberfiát. Nyílt lapokkal kell "játszani" . Ez hozza meg a bizalmat, ergo a munkát és a pénzt. Nem egyszerű, de talán sokkal gyümölcsözőbb, mint titkolózni, magyarázkodni. Régebben említettem már, hogy mi nem vagyunk egymás "riválisai, ellenfelei". Tudom azt is, hogy jó néhányan nálad javíttatnak, olyanok akik addig rám bízták az autójukat. Jelzem, hogy ez engem nem zavar, sőt sokukkal továbbra is jó viszonyban vagyok. Számos esetben Téged ajánlottalak alkatrész ügyben, amit aztán én szereltem be. Nincs itt semmi gond.
Én azért továbbra is tudni akarom, hogy "mi a neve" egy nyomorult alkatrésznek. A mellébeszélés nem érdekel.

Te tényleg fordítva ülsz a lovon

Ha valamit kikeresek akár egy fél autót az igenis az én szellemi termékem,mivel sok szerelő nem tudja pontosan beazonosítani az alkatrészt ezért szeretik az embert ugráltatni és várnák a cikkszámot!
Nagyon sok esetben a tecdoc el van cseszve rosszak a referenciák és ebből kifolyólag rossz az összes ezen alapuló katalógus pl unix bárdi és társai
Ha egy szűrő esetén pl kevesebb a felhasznált anyag azaz a szűrőpapír igencsak minősíti a terméket!
Sok betétes szűrő összeesik  némelyik már az első 1000km en némelyik csak a végefelé,azt nem nehéz bizonyítani amikor a merevítő x kitörik és elmegy az olajnyomás.amúgy szűrőt még a kidolgozás alapján is minősítünk milyen a kidolgozás milyen az összeeresztés ,légszűrőnél mennyi a papír benn milyen a papír levágása,a gumiperem mennyire egyenletes és nem utolsó sorban méretpontos e
Mi a neve az alkatrésznek??Milyen dobozba van és milyen rajt a felírat,kérlek ez attól függ ki rendeli meg!
Ezért nem jelent semmit a márkanév amikor már pl Mann filter dobozból kiveszel egy gázolajszűrőt amibe bele van gravirozva a mann filter de ha továbbfordítod akkor beleöntve a delphi van akkor az  most a te szemedben Mann vagy delphi??
Contitech vezérlésszettben a vízpumpa akkor conti vagy Graf esetleg Metelli(mivel ez a 2ő ugyanaz),de ha már contitech tudod e,hogy az ina és a ruville egy és ugyanaz mind a 3 mert egy a gazda!De a japanparts és az ashika is ugyanaz az olasz csomagoló cég.Purflux és a Fram szintén ugyanaz.
Bosch betétes olajszűrő Bosch felirattal Mann filter akkor az neked mi?De ilyen példa lehet Valeo ami filtron,Hengst ami Mahle,Ufi ami Hengst stb...
Fag kerékagycsapágyból vettem már ki SKf-et,TRW stabinga ami lacetti esetén CTRFerrodo tárcsa ami megegyezik a lesajnált starlineal  de ezeket ki gyártja?
Vagy ha egy alkatrészt forgalmaz több nagyker a saját nevén akkor az mi ? Vízpumpa esetén Magnetti Marelli az Fai,Qwp  és még jópár márkanév csomagolócég neve alatt megjelent és a gyártója a kinai FAW konszern ami több autógyár partnere de van alkatrész üzletága is ezek a példák is bizonyítják a név rohadtul nem jelent semmit sőt..
Ugyan már! Magyar vagyok és mint tudjuk a magyar az "lovas nemzet". Én ennek ellenére nem "lovagolok".
 
No, viszont kezdem azt hinni, hogy valamilyen csoda folytán az összes gagyi, szemét és átcsomagolt anyag nálad borul le a kamionról.  Vigyorog Napi 4-6 olajcsere szerviz és heti 2-4 vezérléscsere esetén sem találkoztam ennyi problémával. A fék és futómű alkatrészekről nem is beszélve. Ezek különböző típusú autók, tehát azért valamennyire "képben vagyok". Megbízhatóan működnek. Bosch-Mann? Ezen erősen csodálkozom. Én idáig Bosch dobozban Bosch cikkszámos és jelű szűrővel találkoztam. 40 éve van kapcsolatom a Bosch-al. A Japanparts és az Ashika két különböző gyártó, a csomagoló lehet ugyanaz.   Conti vezérlés szettben láttam SKF vízpumpát, a saját SKF-es dobozában. Semmi baj ezzel. Ergo ekkora kavarodással nem találkoztam még. Az összeesett olajszűrő nem feltétlenül a szűrő hibája. Ellenben számos gyári alkatrésszel találkoztam "idegen" csomagolásban, kicsiszolt gyári jellel, cikkszámmal.

Mindegy is, meddővé vált a beszélgetésünk. Mesékben  pedig már régóta nem hiszek.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1829 Dátum: 2017. Március 12. - 11:08:13 »

Nem volt egyszerű, de kibogarásztam néhány dolgot írásodból, melyek kérdéseket vetnek fel. Az, hogy milyen csomagolásban van egy árú, az a legkevésbé sem érdekel. Ami benne van, az a fontos. Vannak csomagoló cégek-ez köztudomású- akik mindenfélét képesek összecsomagolni. Nos, a kiszállító egy tapodtat sem mozdulhat, amíg nem néztem meg, hogy mit is hozott. Ha nekem "nem tetszik", már viheti is vissza. Volt rá példa többször. Szeretem tudni, hogy egy vezérlés készletben például milyen vízszivattyú van, milyen görgő, milyen szíj. Fütyülök arra, hogy milyen feliratú dobozban van. Minden alkatrészen kell, hogy legyen egy típus vagy gyártói azonosító. Nem értem, ezzel mi a probléma?
A  másik. Ne nézzünk már hülyének bárkit is, hogy nem tud beazonosítani egy alkatrészt. Szamárvezető? Ugyan már. A vásárlónak-akár szakember, akár laikus- joga van tudni a kiajánlott, vásárolt, beépített alkatrész pontos "azonosítóját". Ez nem a Te szellemi terméked, hanem az adott gyártóé. Te csak kikeresed az adott autóhoz a megfelelő anyagot. Az internet világában ez már viszonylag könnyen elérhető bárkinek. Egy dolgot nem szabad elfelejteni, hogy a vevő dönt. Hogy jól dönt vagy sem, ez már az ő felelőssége. Az árat választja, vagy a minőséget, bár gyakran a kettő nem zárja ki egymást. Te és én maximum ajánlást tehetünk egy adott termékre. Nyilván olyat nem ajánlunk ki, amivel rossz a tapasztalat, egyértelműen megkérdőjelezhető a minősége. Hol itt a probléma?
Tény, hogy nem minden alkatrészt lehet könnyen, egyértelműen minősíteni. Azt viszont megkérdezném, hogy egy szűrőt mi alapján minősítünk? Mert a fő jellemzői a mérethelyesség és a szűrőképesség. A mérettel nincs baj, ellenben egy gázolajszűrő áteresztő és szűrőképességét hogyan lehet ellenőrizni. Ugyan van "típusbizonyítvány" amiben a fontosabb technikai adatok kötelezően benne vannak, de hogy ellenőrzöd?  Kisebb a tömege? Az csak egy csomagolási technikai adat, nem utal a minőségre. Persze a tapasztalat sokat jelent, ám egy szűrő esetében az már régen rossz. Ott bizony már más is károsodik, mire ez kiderülne. És akkor még ezt valahogyan bizonyítani kellene. Valóságban innentől lesz végtelen a történet.
Nem kell erre "rágörcsölni", mert könnyen paranoiássá kiáltják ki az emberfiát. Nyílt lapokkal kell "játszani" . Ez hozza meg a bizalmat, ergo a munkát és a pénzt. Nem egyszerű, de talán sokkal gyümölcsözőbb, mint titkolózni, magyarázkodni. Régebben említettem már, hogy mi nem vagyunk egymás "riválisai, ellenfelei". Tudom azt is, hogy jó néhányan nálad javíttatnak, olyanok akik addig rám bízták az autójukat. Jelzem, hogy ez engem nem zavar, sőt sokukkal továbbra is jó viszonyban vagyok. Számos esetben Téged ajánlottalak alkatrész ügyben, amit aztán én szereltem be. Nincs itt semmi gond.
Én azért továbbra is tudni akarom, hogy "mi a neve" egy nyomorult alkatrésznek. A mellébeszélés nem érdekel.

Te tényleg fordítva ülsz a lovon

Ha valamit kikeresek akár egy fél autót az igenis az én szellemi termékem,mivel sok szerelő nem tudja pontosan beazonosítani az alkatrészt ezért szeretik az embert ugráltatni és várnák a cikkszámot!
Nagyon sok esetben a tecdoc el van cseszve rosszak a referenciák és ebből kifolyólag rossz az összes ezen alapuló katalógus pl unix bárdi és társai
Ha egy szűrő esetén pl kevesebb a felhasznált anyag azaz a szűrőpapír igencsak minősíti a terméket!
Sok betétes szűrő összeesik  némelyik már az első 1000km en némelyik csak a végefelé,azt nem nehéz bizonyítani amikor a merevítő x kitörik és elmegy az olajnyomás.amúgy szűrőt még a kidolgozás alapján is minősítünk milyen a kidolgozás milyen az összeeresztés ,légszűrőnél mennyi a papír benn milyen a papír levágása,a gumiperem mennyire egyenletes és nem utolsó sorban méretpontos e
Mi a neve az alkatrésznek??Milyen dobozba van és milyen rajt a felírat,kérlek ez attól függ ki rendeli meg!
Ezért nem jelent semmit a márkanév amikor már pl Mann filter dobozból kiveszel egy gázolajszűrőt amibe bele van gravirozva a mann filter de ha továbbfordítod akkor beleöntve a delphi van akkor az  most a te szemedben Mann vagy delphi??
Contitech vezérlésszettben a vízpumpa akkor conti vagy Graf esetleg Metelli(mivel ez a 2ő ugyanaz),de ha már contitech tudod e,hogy az ina és a ruville egy és ugyanaz mind a 3 mert egy a gazda!De a japanparts és az ashika is ugyanaz az olasz csomagoló cég.Purflux és a Fram szintén ugyanaz.
Bosch betétes olajszűrő Bosch felirattal Mann filter akkor az neked mi?De ilyen példa lehet Valeo ami filtron,Hengst ami Mahle,Ufi ami Hengst stb...
Fag kerékagycsapágyból vettem már ki SKf-et,TRW stabinga ami lacetti esetén CTRFerrodo tárcsa ami megegyezik a lesajnált starlineal  de ezeket ki gyártja?
Vagy ha egy alkatrészt forgalmaz több nagyker a saját nevén akkor az mi ? Vízpumpa esetén Magnetti Marelli az Fai,Qwp  és még jópár márkanév csomagolócég neve alatt megjelent és a gyártója a kinai FAW konszern ami több autógyár partnere de van alkatrész üzletága is ezek a példák is bizonyítják a név rohadtul nem jelent semmit sőt..
Ugyan már! Magyar vagyok és mint tudjuk a magyar az "lovas nemzet". Én ennek ellenére nem "lovagolok".
 
No, viszont kezdem azt hinni, hogy valamilyen csoda folytán az összes gagyi, szemét és átcsomagolt anyag nálad borul le a kamionról.  Vigyorog Napi 4-6 olajcsere szerviz és heti 2-4 vezérléscsere esetén sem találkoztam ennyi problémával. A fék és futómű alkatrészekről nem is beszélve. Ezek különböző típusú autók, tehát azért valamennyire "képben vagyok". Megbízhatóan működnek. Bosch-Mann? Ezen erősen csodálkozom. Én idáig Bosch dobozban Bosch cikkszámos és jelű szűrővel találkoztam. 40 éve van kapcsolatom a Bosch-al. A Japanparts és az Ashika két különböző gyártó, a csomagoló lehet ugyanaz.   Conti vezérlés szettben láttam SKF vízpumpát, a saját SKF-es dobozában. Semmi baj ezzel. Ergo ekkora kavarodással nem találkoztam még. Az összeesett olajszűrő nem feltétlenül a szűrő hibája. Ellenben számos gyári alkatrésszel találkoztam "idegen" csomagolásban, kicsiszolt gyári jellel, cikkszámmal.

Mindegy is, meddővé vált a beszélgetésünk. Mesékben  pedig már régóta nem hiszek.
Nem volt egyszerű, de kibogarásztam néhány dolgot írásodból, melyek kérdéseket vetnek fel. Az, hogy milyen csomagolásban van egy árú, az a legkevésbé sem érdekel. Ami benne van, az a fontos. Vannak csomagoló cégek-ez köztudomású- akik mindenfélét képesek összecsomagolni. Nos, a kiszállító egy tapodtat sem mozdulhat, amíg nem néztem meg, hogy mit is hozott. Ha nekem "nem tetszik", már viheti is vissza. Volt rá példa többször. Szeretem tudni, hogy egy vezérlés készletben például milyen vízszivattyú van, milyen görgő, milyen szíj. Fütyülök arra, hogy milyen feliratú dobozban van. Minden alkatrészen kell, hogy legyen egy típus vagy gyártói azonosító. Nem értem, ezzel mi a probléma?
A  másik. Ne nézzünk már hülyének bárkit is, hogy nem tud beazonosítani egy alkatrészt. Szamárvezető? Ugyan már. A vásárlónak-akár szakember, akár laikus- joga van tudni a kiajánlott, vásárolt, beépített alkatrész pontos "azonosítóját". Ez nem a Te szellemi terméked, hanem az adott gyártóé. Te csak kikeresed az adott autóhoz a megfelelő anyagot. Az internet világában ez már viszonylag könnyen elérhető bárkinek. Egy dolgot nem szabad elfelejteni, hogy a vevő dönt. Hogy jól dönt vagy sem, ez már az ő felelőssége. Az árat választja, vagy a minőséget, bár gyakran a kettő nem zárja ki egymást. Te és én maximum ajánlást tehetünk egy adott termékre. Nyilván olyat nem ajánlunk ki, amivel rossz a tapasztalat, egyértelműen megkérdőjelezhető a minősége. Hol itt a probléma?
Tény, hogy nem minden alkatrészt lehet könnyen, egyértelműen minősíteni. Azt viszont megkérdezném, hogy egy szűrőt mi alapján minősítünk? Mert a fő jellemzői a mérethelyesség és a szűrőképesség. A mérettel nincs baj, ellenben egy gázolajszűrő áteresztő és szűrőképességét hogyan lehet ellenőrizni. Ugyan van "típusbizonyítvány" amiben a fontosabb technikai adatok kötelezően benne vannak, de hogy ellenőrzöd?  Kisebb a tömege? Az csak egy csomagolási technikai adat, nem utal a minőségre. Persze a tapasztalat sokat jelent, ám egy szűrő esetében az már régen rossz. Ott bizony már más is károsodik, mire ez kiderülne. És akkor még ezt valahogyan bizonyítani kellene. Valóságban innentől lesz végtelen a történet.
Nem kell erre "rágörcsölni", mert könnyen paranoiássá kiáltják ki az emberfiát. Nyílt lapokkal kell "játszani" . Ez hozza meg a bizalmat, ergo a munkát és a pénzt. Nem egyszerű, de talán sokkal gyümölcsözőbb, mint titkolózni, magyarázkodni. Régebben említettem már, hogy mi nem vagyunk egymás "riválisai, ellenfelei". Tudom azt is, hogy jó néhányan nálad javíttatnak, olyanok akik addig rám bízták az autójukat. Jelzem, hogy ez engem nem zavar, sőt sokukkal továbbra is jó viszonyban vagyok. Számos esetben Téged ajánlottalak alkatrész ügyben, amit aztán én szereltem be. Nincs itt semmi gond.
Én azért továbbra is tudni akarom, hogy "mi a neve" egy nyomorult alkatrésznek. A mellébeszélés nem érdekel.

Te tényleg fordítva ülsz a lovon

Ha valamit kikeresek akár egy fél autót az igenis az én szellemi termékem,mivel sok szerelő nem tudja pontosan beazonosítani az alkatrészt ezért szeretik az embert ugráltatni és várnák a cikkszámot!
Nagyon sok esetben a tecdoc el van cseszve rosszak a referenciák és ebből kifolyólag rossz az összes ezen alapuló katalógus pl unix bárdi és társai
Ha egy szűrő esetén pl kevesebb a felhasznált anyag azaz a szűrőpapír igencsak minősíti a terméket!
Sok betétes szűrő összeesik  némelyik már az első 1000km en némelyik csak a végefelé,azt nem nehéz bizonyítani amikor a merevítő x kitörik és elmegy az olajnyomás.amúgy szűrőt még a kidolgozás alapján is minősítünk milyen a kidolgozás milyen az összeeresztés ,légszűrőnél mennyi a papír benn milyen a papír levágása,a gumiperem mennyire egyenletes és nem utolsó sorban méretpontos e
Mi a neve az alkatrésznek??Milyen dobozba van és milyen rajt a felírat,kérlek ez attól függ ki rendeli meg!
Ezért nem jelent semmit a márkanév amikor már pl Mann filter dobozból kiveszel egy gázolajszűrőt amibe bele van gravirozva a mann filter de ha továbbfordítod akkor beleöntve a delphi van akkor az  most a te szemedben Mann vagy delphi??
Contitech vezérlésszettben a vízpumpa akkor conti vagy Graf esetleg Metelli(mivel ez a 2ő ugyanaz),de ha már contitech tudod e,hogy az ina és a ruville egy és ugyanaz mind a 3 mert egy a gazda!De a japanparts és az ashika is ugyanaz az olasz csomagoló cég.Purflux és a Fram szintén ugyanaz.
Bosch betétes olajszűrő Bosch felirattal Mann filter akkor az neked mi?De ilyen példa lehet Valeo ami filtron,Hengst ami Mahle,Ufi ami Hengst stb...
Fag kerékagycsapágyból vettem már ki SKf-et,TRW stabinga ami lacetti esetén CTRFerrodo tárcsa ami megegyezik a lesajnált starlineal  de ezeket ki gyártja?
Vagy ha egy alkatrészt forgalmaz több nagyker a saját nevén akkor az mi ? Vízpumpa esetén Magnetti Marelli az Fai,Qwp  és még jópár márkanév csomagolócég neve alatt megjelent és a gyártója a kinai FAW konszern ami több autógyár partnere de van alkatrész üzletága is ezek a példák is bizonyítják a név rohadtul nem jelent semmit sőt..
Ugyan már! Magyar vagyok és mint tudjuk a magyar az "lovas nemzet". Én ennek ellenére nem "lovagolok".
 
No, viszont kezdem azt hinni, hogy valamilyen csoda folytán az összes gagyi, szemét és átcsomagolt anyag nálad borul le a kamionról.  Vigyorog Napi 4-6 olajcsere szerviz és heti 2-4 vezérléscsere esetén sem találkoztam ennyi problémával. A fék és futómű alkatrészekről nem is beszélve. Ezek különböző típusú autók, tehát azért valamennyire "képben vagyok". Megbízhatóan működnek. Bosch-Mann? Ezen erősen csodálkozom. Én idáig Bosch dobozban Bosch cikkszámos és jelű szűrővel találkoztam. 40 éve van kapcsolatom a Bosch-al. A Japanparts és az Ashika két különböző gyártó, a csomagoló lehet ugyanaz.   Conti vezérlés szettben láttam SKF vízpumpát, a saját SKF-es dobozában. Semmi baj ezzel. Ergo ekkora kavarodással nem találkoztam még. Az összeesett olajszűrő nem feltétlenül a szűrő hibája. Ellenben számos gyári alkatrésszel találkoztam "idegen" csomagolásban, kicsiszolt gyári jellel, cikkszámmal.

Mindegy is, meddővé vált a beszélgetésünk. Mesékben  pedig már régóta nem hiszek.

Japanparts és az ashika egy és ugyanaz nem véletlen azonos a cikkszám felépítésük!
Tudod én olyan alkatrészt adok el amit a saját autómba is be merek építeni épp ezért megvannak a magam rigolyái pl futóműalkatrészbe Daewoo/Chevi esetén gömbfejbe csak CTR-t adok így magammal cseszek ki mert az elkövetkezendő 100-200.000km ben nem kell újból.
Ha te csak a cikkszámnak hiszel akkor nem vagy tájékozott,mivel ismerned kellene az adott gyártók jellegzetességeit ezért van az,hogy hiába a doboz és a felírat ő csak forgalmazza a beszállító pl Mann a Bosch igényeinek megfelelően legyártja!Volt ilyen már ,hogy inkább gyertyát is legyártatott a konkurenciával.Necsak a levegőbe beszéljek kapsz cikkszámot is HU726/2x és 1457429619 egy és ugyanaz de legyen egy 3as csomagolás is OX389/1d F026407125 és E212HD231 3 különböző doboz 3 különböző felírat és mégis egy termék amit a Mahle gyárt a Hengst és a Bosch részére.650172/5650359/gyári opel szűrő Hengst de Ufi/Sofima 25.064.00/S5064PE, OX401D Mahle is ugyanaz itt megforult a kör.
1.4 1.6 Hdi gyári Mahle OX171/2D,de Mann HU716/2X, Bosch 1457429238 szintén ugyanaz ezek amiket felsoroltam gyakori tipusok ha annyi olajcserét csinálsz akkor illett volna ,hogy feltűnnie ,hogy ugyanaz a szűrő más dobozzal és felírattal!
Ugyanez érvényes az akkumulátorra is sem a Bosch sem a Varta nem gyárt csak forgalmazza  és a 2 akksi egy és ugyanaz!
A kiköszörülés több termék esetén lehetséges a paletta elég széles mivel egyszerűbb megvenni a gyári beszállítótól mint legyártani néha az is előfordult már,hogy elfelejtették az azonosítót eltünetni és benn maradt a gyári szám..
SKF pont az a termék aminek a minősége az elmúlt években a legnagyobbat esett csapágyai kritikán aluliak lettek ha normális csapágyat akarsz inkább vegyél SNR/NTN-t mivel a 2 cég egy.
Pont azért nem számít a doboz mert mostanában mindenki csomagol mindenkit és sok cég fuzionál felvásárolják ,így került a Beru a Federal-Mogulhoz,TRW a ZF hez és ezért vannak,hogy ha már megvették a TRW-t akkor ezen a márkanéven kidobnak egy lengéscsillapítót is nem kell új gyár új termék fejlesztés sincs csak a meglévő megy a piacnak más név alatt.

« Utoljára szerkesztve: 2017. Március 12. - 11:13:05 írta sebike » Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 120 121 [122] 123 124 125   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!