Lacetti klub fórum
2025. április 26. - 09:06:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 163129 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #390 Dátum: 2010. Június 08. - 12:59:01 »

Mindenki megnyugodhat, csak olyan mélygarázsba álltam, ami nem fedett. Mondjuk az nem is garázs, csak talajszint alatti parkoló.  Vigyorog
Én most néztem Esztergomban a mélygarázst, sehol nincs kiírva, hogy gázos autóval nem lehet behajtani.
Ott nem is lehet ebből bajod.
De amelyik bejáratánál ott a tiltó KRESZ tábla ott igen.
Az europarknál ott van az LPG tábla, de nincs CNG. Mikor épült, akkor még az is ott volt. Az utóbbival mi van az nem olyan "veszélyes", He vagy csak ellopták a táblákat. Vigyorog
Mi az a CNG?
Ciángáz? He Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #391 Dátum: 2010. Június 08. - 13:44:10 »

Mindenki megnyugodhat, csak olyan mélygarázsba álltam, ami nem fedett. Mondjuk az nem is garázs, csak talajszint alatti parkoló.  Vigyorog
Én most néztem Esztergomban a mélygarázst, sehol nincs kiírva, hogy gázos autóval nem lehet behajtani.
Ott nem is lehet ebből bajod.
De amelyik bejáratánál ott a tiltó KRESZ tábla ott igen.
Az europarknál ott van az LPG tábla, de nincs CNG. Mikor épült, akkor még az is ott volt. Az utóbbival mi van az nem olyan "veszélyes", He vagy csak ellopták a táblákat. Vigyorog
Mi az a CNG?
földgáz
Naplózva


LPG
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #392 Dátum: 2010. Június 09. - 12:13:41 »

A gázos téma folytatása a saját helyén. Kacsint
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #393 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 08:40:30 »

Esetleg ha valakit érdekel Chevrolet Aveo, Matíz, Captiva, Kalos, Lacetti, Nubira, Spark Chiptuning!!!  http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/chevrolet_aveo_matiz_captiva_kalos_lacetti_nubira_spark_chiptuning_akcio_20.000.-ft
Naplózva

06 70/22 11 222
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #394 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 08:57:44 »

Esetleg ha valakit érdekel Chevrolet Aveo, Matíz, Captiva, Kalos, Lacetti, Nubira, Spark Chiptuning!!!  http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/chevrolet_aveo_matiz_captiva_kalos_lacetti_nubira_spark_chiptuning_akcio_20.000.-ft


ezek azok amik szinte semmit nem érnek bekötöd a motorhőmérséklet jeladóhoz aztán több üzemanyagot ad neki
Naplózva

70/4334431
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #395 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 10:47:30 »

Esetleg ha valakit érdekel Chevrolet Aveo, Matíz, Captiva, Kalos, Lacetti, Nubira, Spark Chiptuning!!!  http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/chevrolet_aveo_matiz_captiva_kalos_lacetti_nubira_spark_chiptuning_akcio_20.000.-ft


ezek azok amik szinte semmit nem érnek bekötöd a motorhőmérséklet jeladóhoz aztán több üzemanyagot ad neki

A másik fórumon is többen parasztvakításnak, pénzlehúzós átverésnek tartják olyanok akik valamennyire konyítanak hozzá!
Naplózva

yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #396 Dátum: 2010. Október 19. - 21:12:58 »

Szép estét Mindenkinek!
Tekintve,hogy új vagyok köztetek,lehet olyan kérdést teszek fel-de azért a megfelelő helyen ugye Vigyorog-amiről már lehet,esett szó régebben.
Viszont,mert nincs kedvem végigböngészgetni az előző sok oldalt,meg azóta lehet egyikőtök,másikotok már konkrétabb tapasztalattal rendelkezik tuning terén,tehát a megkapott infó is új lesz.
No,nem is kertelek tovább,belevágok.
Szóval nekem egy 1,4-es Lacetti sedanom van,2005-ös gyártású.
Első autóm,nagyon kedvelem,de nem vagyok kiegyezve a kocsi gyorsulásával.Nincs összehasonlítási alapom más kocsikkal ,mert azokat nem vezettem,illetve az édesapámék Trabantja ,meg az azt követő Skoda Favoritja volt az utolsó,aminek a kormánya mögé ültem,úgy 1993 táján,s onnan 2005-ig semmi,de azok meg ugye más kategóriát képviselnek...
Tehát felmerült bennem,ha lefutom vele a 30000-et,megpróbálkozom egy soft tuningolással,jelesül a Magnum,vagy a  Power-tuning nevű céggel. (Az utóbbi helyileg közelebb van,talán inkább azt?)
Más autós fórumokat olvasgatva azonban kétségeim támadtak,ugyanis volt olyan,aki símán lebeszélte a másikat mind az előbbi,mind az utóbbi cég által forgalmazott "cuccosok" beszereltetéséről,főleg azokéról,amik beavatkoznak a kocsi elektronikus rendszerébe.
Találkoztam olyannal,aki azt írta,semmi jót nem kapsz vele,tönkre vágod a kocsid, megemeli a turbónyomást-nem vagyok műszaki ember,nem tudom mi az,szóval lehet oltani-s a motorod élettartama ezek után már csak órákban mérhető.
Volt olyan is,aki kifejezetten ajánlotta,sőt az egyik hírtelevízió műsorában meg még reklámozták is egy autós műsorban...
Véleményetek szerint kinek higgyek? He
Lehet úgy is nézni,jó, megy ez a kocsi is,elvisz bárhová,tényleg nem hagyott soha cserben,nagyon megbízható,nulla hibával használom,csak az akkumulátort,meg  első izzókat kellett eddig cserélni egyszer,de úgy is ,hogy jó lenne,ha erőteljesebben gyorsulna,mondjuk egy előzésnél biztonságosabban be lehetne fejezni a műveletet,anélkül,hogy veszélyszituációba keverednék.
Tudom,vehettem volna 1,6-t,vagy 1,8-t is,de engedtem a szülői tanácsnak-mert nagyobb lesz az adója,meg fél millióval tényleg drágább is volt,ami a tovább növelné a hitel törlesztését,meg futamidejét-s, mégis...
Mi a meglátásotok???
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #397 Dátum: 2010. Október 20. - 08:23:19 »

Szép estét Mindenkinek!
Tekintve,hogy új vagyok köztetek,lehet olyan kérdést teszek fel-de azért a megfelelő helyen ugye Vigyorog-amiről már lehet,esett szó régebben.
Viszont,mert nincs kedvem végigböngészgetni az előző sok oldalt,meg azóta lehet egyikőtök,másikotok már konkrétabb tapasztalattal rendelkezik tuning terén,tehát a megkapott infó is új lesz.
No,nem is kertelek tovább,belevágok.
Szóval nekem egy 1,4-es Lacetti sedanom van,2005-ös gyártású.
Első autóm,nagyon kedvelem,de nem vagyok kiegyezve a kocsi gyorsulásával.Nincs összehasonlítási alapom más kocsikkal ,mert azokat nem vezettem,illetve az édesapámék Trabantja ,meg az azt követő Skoda Favoritja volt az utolsó,aminek a kormánya mögé ültem,úgy 1993 táján,s onnan 2005-ig semmi,de azok meg ugye más kategóriát képviselnek...
Tehát felmerült bennem,ha lefutom vele a 30000-et,megpróbálkozom egy soft tuningolással,jelesül a Magnum,vagy a  Power-tuning nevű céggel. (Az utóbbi helyileg közelebb van,talán inkább azt?)
Más autós fórumokat olvasgatva azonban kétségeim támadtak,ugyanis volt olyan,aki símán lebeszélte a másikat mind az előbbi,mind az utóbbi cég által forgalmazott "cuccosok" beszereltetéséről,főleg azokéról,amik beavatkoznak a kocsi elektronikus rendszerébe.
Találkoztam olyannal,aki azt írta,semmi jót nem kapsz vele,tönkre vágod a kocsid, megemeli a turbónyomást-nem vagyok műszaki ember,nem tudom mi az,szóval lehet oltani-s a motorod élettartama ezek után már csak órákban mérhető.
Volt olyan is,aki kifejezetten ajánlotta,sőt az egyik hírtelevízió műsorában meg még reklámozták is egy autós műsorban...
Véleményetek szerint kinek higgyek? He
Lehet úgy is nézni,jó, megy ez a kocsi is,elvisz bárhová,tényleg nem hagyott soha cserben,nagyon megbízható,nulla hibával használom,csak az akkumulátort,meg  első izzókat kellett eddig cserélni egyszer,de úgy is ,hogy jó lenne,ha erőteljesebben gyorsulna,mondjuk egy előzésnél biztonságosabban be lehetne fejezni a műveletet,anélkül,hogy veszélyszituációba keverednék.
Tudom,vehettem volna 1,6-t,vagy 1,8-t is,de engedtem a szülői tanácsnak-mert nagyobb lesz az adója,meg fél millióval tényleg drágább is volt,ami a tovább növelné a hitel törlesztését,meg futamidejét-s, mégis...
Mi a meglátásotok???

Szia!
Üdv a klubban!

A tuningról:szívó benzinesnél ne várj egetrengető változást. Én voltam "optimalizálni" (jobban szeretem ezt a kifejezést a chiptuingnál), de rosszabb értékeket produkált az autó, mint előtte, így visszaalakíttattam. Viszont nekem Nubirám van, 1.6-os, 2004-es, ez még Euro 3-as.
Akik a Lacettit tuningolták, általában elégedettek itt az oldalon (Dani, R*R, Shark), szóval az ő véleményüket is kikérheted. Azt kell eldöntened, hogy a 30-60 000 Ft-os össszeg megér-e neked annyit, hogy kb. 5%-kal (nem biztos, hogy megérzed) javul az autód teljesítménye és nyomatéka.
A tuningdobozok, ha jól tudom hamis jeleket adnak az autónak, aminek eredményeképpen nagyobb fogyasztás és teljesítmény, valamint rövidebb élettartam várható. De inkább itt olvasgass, én nem vagyok szakértő: www.autochip.hu és hasonló oldalak.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #398 Dátum: 2010. Október 20. - 08:57:15 »

Szép estét Mindenkinek!
Tekintve,hogy új vagyok köztetek,lehet olyan kérdést teszek fel-de azért a megfelelő helyen ugye Vigyorog-amiről már lehet,esett szó régebben.
Viszont,mert nincs kedvem végigböngészgetni az előző sok oldalt,meg azóta lehet egyikőtök,másikotok már konkrétabb tapasztalattal rendelkezik tuning terén,tehát a megkapott infó is új lesz.
No,nem is kertelek tovább,belevágok.
Szóval nekem egy 1,4-es Lacetti sedanom van,2005-ös gyártású.
Első autóm,nagyon kedvelem,de nem vagyok kiegyezve a kocsi gyorsulásával.Nincs összehasonlítási alapom más kocsikkal ,mert azokat nem vezettem,illetve az édesapámék Trabantja ,meg az azt követő Skoda Favoritja volt az utolsó,aminek a kormánya mögé ültem,úgy 1993 táján,s onnan 2005-ig semmi,de azok meg ugye más kategóriát képviselnek...
Tehát felmerült bennem,ha lefutom vele a 30000-et,megpróbálkozom egy soft tuningolással,jelesül a Magnum,vagy a  Power-tuning nevű céggel. (Az utóbbi helyileg közelebb van,talán inkább azt?)
Más autós fórumokat olvasgatva azonban kétségeim támadtak,ugyanis volt olyan,aki símán lebeszélte a másikat mind az előbbi,mind az utóbbi cég által forgalmazott "cuccosok" beszereltetéséről,főleg azokéról,amik beavatkoznak a kocsi elektronikus rendszerébe.
Találkoztam olyannal,aki azt írta,semmi jót nem kapsz vele,tönkre vágod a kocsid, megemeli a turbónyomást-nem vagyok műszaki ember,nem tudom mi az,szóval lehet oltani-s a motorod élettartama ezek után már csak órákban mérhető.
Volt olyan is,aki kifejezetten ajánlotta,sőt az egyik hírtelevízió műsorában meg még reklámozták is egy autós műsorban...
Véleményetek szerint kinek higgyek? He
Lehet úgy is nézni,jó, megy ez a kocsi is,elvisz bárhová,tényleg nem hagyott soha cserben,nagyon megbízható,nulla hibával használom,csak az akkumulátort,meg  első izzókat kellett eddig cserélni egyszer,de úgy is ,hogy jó lenne,ha erőteljesebben gyorsulna,mondjuk egy előzésnél biztonságosabban be lehetne fejezni a műveletet,anélkül,hogy veszélyszituációba keverednék.
Tudom,vehettem volna 1,6-t,vagy 1,8-t is,de engedtem a szülői tanácsnak-mert nagyobb lesz az adója,meg fél millióval tényleg drágább is volt,ami a tovább növelné a hitel törlesztését,meg futamidejét-s, mégis...
Mi a meglátásotok???

Szia!
Üdv a klubban!

A tuningról:szívó benzinesnél ne várj egetrengető változást. Én voltam "optimalizálni" (jobban szeretem ezt a kifejezést a chiptuingnál), de rosszabb értékeket produkált az autó, mint előtte, így visszaalakíttattam. Viszont nekem Nubirám van, 1.6-os, 2004-es, ez még Euro 3-as.
Akik a Lacettit tuningolták, általában elégedettek itt az oldalon (Dani, R*R, Shark), szóval az ő véleményüket is kikérheted. Azt kell eldöntened, hogy a 30-60 000 Ft-os össszeg megér-e neked annyit, hogy kb. 5%-kal (nem biztos, hogy megérzed) javul az autód teljesítménye és nyomatéka.
A tuningdobozok, ha jól tudom hamis jeleket adnak az autónak, aminek eredményeképpen nagyobb fogyasztás és teljesítmény, valamint rövidebb élettartam várható. De inkább itt olvasgass, én nem vagyok szakértő: www.autochip.hu és hasonló oldalak.

Megnéztem az ajánlatukat a te 2005-s autód EURO3-s két lambda szondás, amit ehhez a típushoz ajánlanak egy lambda szondás így kapásból bukott a dolog, az ilyen külső kütyük nem érnek semmit, csak motorvezérlő program átírásával lehet minimális eredményt ( amit Döme is ír ) elérni.
Naplózva

Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #399 Dátum: 2010. Október 20. - 19:04:13 »

Nálam hozta a javulást az elektronika optimalizálás. autochip-nél csináltattam, csip misivel. Ha jól emlékszem 40e-be volt.
Szóval a teljesítményt érezhetően megdobta.
Viszont a fogyasztást is. 12L városban. Légkondival még egy fél literrel több.

Mondjuk nálam úgy kezdődött, hogy katalizátor ki. Nagy átömlésű katalizátor, új kipuffogó rendszer, hátul sportdob. Szívóoldalon direktszűrő. Gyertyák Brisk platina.
Így érezhető a javulás. De közel sem olyan, mintha egy turbo lenne rajta... (Mondjuk azt már nem vállalnám be.)
Naplózva
yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #400 Dátum: 2010. Október 20. - 19:24:38 »

Srácok!
Először is szép és jó estét megint Mindannyitoknak. Másodsorban pedig nagyon köszönöm a reakciókat,így már könnyű lesz döntenem. Also,nem fogom tuningoltatni a gépet.
5%, az tényleg nem túl sok,ahhoz képest,hogy már többet fog enni,meg rövidül az élettartama.
Őszintén,én bizony hosszú időre terveztem ezt a kocsit,s persze nagyon szeretnék egy Cruze-t,az utódot,mert nagyon tetszik az is,de mire odaérnék,hogy megvehessem,én is,meg a Cruze is múzeumi darabok leszünk.
(Ilyenkor nem tudom,hogy sírjak e,vagy nevessek?  )
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

A haverom,akinek Suzuki Lianája van,nagyon dicsérte,ki is próbálta többször,és szerinte jól megy,kiad annyit,amennyit ki kell adnia,nem kell miatta szégyenkeznem. (A gyereket nagyon kritikus szellemiségűnek ismertem meg,nem dicsér semmit,ha nem érzi dicsérendőnek a dolgot,de ezt a véleményt én pozitívnak értékeltem...)
Jól gondolom a dolgot Szerintetek?
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #401 Dátum: 2010. Október 20. - 20:23:03 »

Srácok!
Először is szép és jó estét megint Mindannyitoknak. Másodsorban pedig nagyon köszönöm a reakciókat,így már könnyű lesz döntenem. Also,nem fogom tuningoltatni a gépet.
5%, az tényleg nem túl sok,ahhoz képest,hogy már többet fog enni,meg rövidül az élettartama.
Őszintén,én bizony hosszú időre terveztem ezt a kocsit,s persze nagyon szeretnék egy Cruze-t,az utódot,mert nagyon tetszik az is,de mire odaérnék,hogy megvehessem,én is,meg a Cruze is múzeumi darabok leszünk.
(Ilyenkor nem tudom,hogy sírjak e,vagy nevessek?  )
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

A haverom,akinek Suzuki Lianája van,nagyon dicsérte,ki is próbálta többször,és szerinte jól megy,kiad annyit,amennyit ki kell adnia,nem kell miatta szégyenkeznem. (A gyereket nagyon kritikus szellemiségűnek ismertem meg,nem dicsér semmit,ha nem érzi dicsérendőnek a dolgot,de ezt a véleményt én pozitívnak értékeltem...)
Jól gondolom a dolgot Szerintetek?
Szerzz be egy 1.8-as motort vezérlővel rakasd be és ha megvan szólj!olcsóért legálisan a forgalmidba lessz.A többit pü-ben.
Naplózva

06 70/22 11 222
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #402 Dátum: 2010. Október 20. - 20:56:02 »

....
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

Bocs ,de ez így műfajkeveredés! 
Suzuki kb 95lovas -300kg tehát jobban gyorsul, de a kaszni kézrátétellel deformálódik.
Skoda az 1,4s gyengébb mint a lacsié +súly ugyanannyi, de baromi masszív autó.
Opel az egyszerűen csak unokatesó másik bőrben, de +1 milla is lehet.
A thalia pörgősebb motorral, de hátul csak két személyes.

Nos igazándiból egyikkel sem lehet érdemben összehasonlítani. Te egy eredeti Lacettit vettél, amely Lacetti paraméterekkel van megáldva(!). Ha kevés tegyél hozzá (tuningot) vagy cseréld olyanra amilyenre vágysz! Kacsint vagy élvezd mint MI!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #403 Dátum: 2010. Október 20. - 22:06:46 »

Srácok!
Először is szép és jó estét megint Mindannyitoknak. Másodsorban pedig nagyon köszönöm a reakciókat,így már könnyű lesz döntenem. Also,nem fogom tuningoltatni a gépet.
5%, az tényleg nem túl sok,ahhoz képest,hogy már többet fog enni,meg rövidül az élettartama.
Őszintén,én bizony hosszú időre terveztem ezt a kocsit,s persze nagyon szeretnék egy Cruze-t,az utódot,mert nagyon tetszik az is,de mire odaérnék,hogy megvehessem,én is,meg a Cruze is múzeumi darabok leszünk.
(Ilyenkor nem tudom,hogy sírjak e,vagy nevessek?  )
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

A haverom,akinek Suzuki Lianája van,nagyon dicsérte,ki is próbálta többször,és szerinte jól megy,kiad annyit,amennyit ki kell adnia,nem kell miatta szégyenkeznem. (A gyereket nagyon kritikus szellemiségűnek ismertem meg,nem dicsér semmit,ha nem érzi dicsérendőnek a dolgot,de ezt a véleményt én pozitívnak értékeltem...)
Jól gondolom a dolgot Szerintetek?
szokott lenni gyorsulgatás az éves chevyklub nagytalin és nem sok különbség van az 1.4 és 1.6 között. nekem is van hogy kevésnek érzem, van hogy hű de harap. sztem felesleges rákölteni. rakjál bele etanolt, meg tanítsd neki a magas fordulatot és akkor tudja mi a dolga  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #404 Dátum: 2010. Október 21. - 06:53:06 »

Srácok!
Először is szép és jó estét megint Mindannyitoknak. Másodsorban pedig nagyon köszönöm a reakciókat,így már könnyű lesz döntenem. Also,nem fogom tuningoltatni a gépet.
5%, az tényleg nem túl sok,ahhoz képest,hogy már többet fog enni,meg rövidül az élettartama.
Őszintén,én bizony hosszú időre terveztem ezt a kocsit,s persze nagyon szeretnék egy Cruze-t,az utódot,mert nagyon tetszik az is,de mire odaérnék,hogy megvehessem,én is,meg a Cruze is múzeumi darabok leszünk.
(Ilyenkor nem tudom,hogy sírjak e,vagy nevessek?  )
Még azt szeretném megtudakolni Tőletek,hogy-mivel nekem más autóm nem volt,és nincs összehasonlítási alapom-,szóval ez a konstrukció tényleg lusta,vagy a hasonló kaliberűek-átlagautókra gondoltam-is hasonló módon tudnak viselkedni.(Renault Thalia,Opel modellek,Skodák,Suzukik stb.)

A haverom,akinek Suzuki Lianája van,nagyon dicsérte,ki is próbálta többször,és szerinte jól megy,kiad annyit,amennyit ki kell adnia,nem kell miatta szégyenkeznem. (A gyereket nagyon kritikus szellemiségűnek ismertem meg,nem dicsér semmit,ha nem érzi dicsérendőnek a dolgot,de ezt a véleményt én pozitívnak értékeltem...)
Jól gondolom a dolgot Szerintetek?
szokott lenni gyorsulgatás az éves chevyklub nagytalin és nem sok különbség van az 1.4 és 1.6 között. nekem is van hogy kevésnek érzem, van hogy hű de harap. sztem felesleges rákölteni. rakjál bele etanolt, meg tanítsd neki a magas fordulatot és akkor tudja mi a dolga  Kacsint


Ebben vitatkoznék az 1.4 és az 1.6 jelentősen más kaliberű gép főleg azért mert az 1.6  alacsonyabb fordulaton ébred
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!