Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 10:17:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 155800 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #45 Dátum: 2008. Március 14. - 17:36:42 »

Megtörtént a szelep csere!
Olyan mintha erősebb lenne az autó, bár ez nem is csoda. Az utóbbi időben ha 70-80-nál 5.be raktam az autó csak lassult.
Most meg... csak úgy gyorsul. A szerviz  kb.6 km de hazafelé 40km mentem. Mosolyog Lehet rég ültem autóban.

Cápa, ne aggódj a tied is jó lesz!
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #46 Dátum: 2008. Március 14. - 17:41:00 »

Megtörtént a szelep csere!
Olyan mintha erősebb lenne az autó, bár ez nem is csoda. Az utóbbi időben ha 70-80-nál 5.be raktam az autó csak lassult.
Most meg... csak úgy gyorsul. A szerviz  kb.6 km de hazafelé 40km mentem. Mosolyog Lehet rég ültem autóban.

Cápa, ne aggódj a tied is jó lesz!
  Együtt örülünk Veled! Remélhetőleg, ha ez már véglegesen jóvá teszi a kocsit, akkor Cápa is velünk marad, és kilából a mély depressziójából! Az rendben, hogy most van néhány Cápa- pótló, de azért őrá is nagy szükségünk van! Vigyorog Mert a Cápa mégiscsak Cápa! Vigyorog Vigyorog Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #47 Dátum: 2008. Március 14. - 19:47:25 »

Megtörtént a szelep csere!
Olyan mintha erősebb lenne az autó, bár ez nem is csoda. Az utóbbi időben ha 70-80-nál 5.be raktam az autó csak lassult.
Most meg... csak úgy gyorsul. A szerviz  kb.6 km de hazafelé 40km mentem. Mosolyog Lehet rég ültem autóban.

Cápa, ne aggódj a tied is jó lesz!
Na hétvégére 1 jó hír akkor használd ki és menny menny és menny Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #48 Dátum: 2008. Március 14. - 22:27:13 »

Köszönöm a sok kedves szót. Jónak kell lennie, mert ragaszkodnék cettimhez. Egyetlen oka az lenen, ha meg kellene válnunk egymástól, hogy nem bírnám megfizetni az évenkénti hengerfejezést, szelepelési kísérletezgetést. Úgyhogy vagy jó lesz és rengeteget fogunk együtt világot látni, vagy anyagi okok miatt amíg lehet leváltom.
Nehéz döntés lenne, mert még egy olyan autót nem tudok per pillanat, amit meg tudnék fizetni és kívül belül tetszene! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #49 Dátum: 2008. Március 15. - 12:01:31 »

Köszönöm a sok kedves szót. Jónak kell lennie, mert ragaszkodnék cettimhez. Egyetlen oka az lenen, ha meg kellene válnunk egymástól, hogy nem bírnám megfizetni az évenkénti hengerfejezést, szelepelési kísérletezgetést. Úgyhogy vagy jó lesz és rengeteget fogunk együtt világot látni, vagy anyagi okok miatt amíg lehet leváltom.
Nehéz döntés lenne, mert még egy olyan autót nem tudok per pillanat, amit meg tudnék fizetni és kívül belül tetszene! 
Kicsit negatívnak teccik lenni az úrnak a hozzáállásának...

Hidd el, nem lesz semmi gáz, úgyhogy fel a fejjel...!!!
Gondolj bele, mire raknád akkor azt a tetőboxot, ha szegény cettit elüldöznéd a háztól... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #50 Dátum: 2008. Március 15. - 13:38:22 »

Köszönöm a sok kedves szót. Jónak kell lennie, mert ragaszkodnék cettimhez. Egyetlen oka az lenen, ha meg kellene válnunk egymástól, hogy nem bírnám megfizetni az évenkénti hengerfejezést, szelepelési kísérletezgetést. Úgyhogy vagy jó lesz és rengeteget fogunk együtt világot látni, vagy anyagi okok miatt amíg lehet leváltom.
Nehéz döntés lenne, mert még egy olyan autót nem tudok per pillanat, amit meg tudnék fizetni és kívül belül tetszene! 
Nyugi, jó lesz a műtét után a Kicsike.  Mosolyog
Senki sem panaszkodott idáig.
A szervíz meg nem meri gagyin megcsinálni, mert utána itt a fórumon olyan kapnának, hogy ...!  Vigyorog
Viccet félretéve, nem lesz gond, ha meg valami nem teccik 100%osan , akkor meg van 1 év finomítgatni. Ha már kijött a gyerekbetegsége, örülj neki, hogy zsebbenyúlós. Remélem rengeteg élménnyel ajándékoz meg kiengesztelése képpen...
Szép autó, most meg már jó is lesz!  Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #51 Dátum: 2008. Március 15. - 20:48:48 »

Köszönöm a sok kedves szót. Jónak kell lennie, mert ragaszkodnék cettimhez. Egyetlen oka az lenen, ha meg kellene válnunk egymástól, hogy nem bírnám megfizetni az évenkénti hengerfejezést, szelepelési kísérletezgetést. Úgyhogy vagy jó lesz és rengeteget fogunk együtt világot látni, vagy anyagi okok miatt amíg lehet leváltom.
Nehéz döntés lenne, mert még egy olyan autót nem tudok per pillanat, amit meg tudnék fizetni és kívül belül tetszene! 
Kicsit negatívnak teccik lenni az úrnak a hozzáállásának...

Hidd el, nem lesz semmi gáz, úgyhogy fel a fejjel...!!!
Gondolj bele, mire raknád akkor azt a tetőboxot, ha szegény cettit elüldöznéd a háztól... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Egy másik -rendeltetésszerűen működőképes- autóra. Csak a csomitartót kell alóla kibányászni.  Vigyorog
Amúgy a box kifogástalan állapotban van, tuti kis doboz, még ha ronda is! Ma is odébb kellett tennem, amikor a téli kerekeket eltároltam. Jónéhány évre jó kis box lesz ez, hacsak neki nem repül egy fácán, vagy más erős behatás nem éri! Egyátalán nem bántam meg!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #52 Dátum: 2008. Március 31. - 19:08:58 »

Nos így néz ki a hengerfej a szelepek felől...Azok a fekete pontok bal oldalon nem lyukak! Annyira kormosak a szelepek, hogy nem fogta meg a film!  Vigyorog Na de tényleg! Szívószelepek őszbarnák, kipuffszelepek korom-feketék! A kipufogócsatornák szintén!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #53 Dátum: 2008. Március 31. - 21:51:05 »

De így legalább megbizonyosodhattunk a 16 szelep meglétéről!!!Kicsit sötét, kicsit kormos ,de a miénk!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #54 Dátum: 2008. Március 31. - 22:09:35 »

De így legalább megbizonyosodhattunk a 16 szelep meglétéről!!!Kicsit sötét, kicsit kormos ,de a miénk!
Kicsit? És nem a mienk, mert már elválasztottak tőlük!  Vigyorog Mennek be a kaparószelepek, azok a mienk! Vigyorog
Ennyi kormot a 30 éves KCSM kazánunk belső falán látni! Nem csoda, ha a szelepek nem bírták! Valami nagyon nem kóser ezekben a motorokban, mert rám igazán nem lehet mondani, hogy öregurasan vezetnék, ha már meleg a motor!
Ugye jól sejtem, hogy szelepcsere után nem kell különösebb bejáratás, kis előjáték után nyomhatom neki mint eddig? Végülis nem piszkálják a bejártaásnál fontos részeket (dugattyú, gyűrűk, csapágyak, stb)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #55 Dátum: 2008. április 01. - 14:44:52 »

Azért valahogy szedd ki belőlük, hogy az új szelepek mivel különböznek a régiektől, és miért nem fognak kormozodni remélhetőleg ezek után. Jó lenne megérteni a műszaki hátterét is a dolognak.
Nos a szelepek kormolódni fognak ezután is, minden motorban kormolódnak. Csak állítólag azt szüntették meg az újakon, hogy a szárukon lerakódjon a korom. Van egy kikönnyítés a szárán, ami működés közben lehúzza a kormot és nem tud rárakódni. Ezáltal nem szorul meg a szelepvezetőben, nem marad félig nyitva, így nem lesz tökéletlen égéses "kimaradt gyújtásos" hibakód P300.
Legalábbis én így fogtam fel, amit elmagyaráztak ezzel kapcsolatban. De ez nem tuti.  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #56 Dátum: 2008. április 01. - 15:46:19 »

Ugye jól sejtem, hogy szelepcsere után nem kell különösebb bejáratás, kis előjáték után nyomhatom neki mint eddig? Végülis nem piszkálják a bejártaásnál fontos részeket (dugattyú, gyűrűk, csapágyak, stb)
Jól sejted Feri, sok sikert az új szelepekhez! Mosolyog
Naplózva
andris
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Hozzászólás #57 Dátum: 2008. április 01. - 21:21:23 »

Sziasztok klubtársak! Én is belkerültem ebbe a szelepcsere mizériába! Persze ez is 1,4 16v! Ideges is voltam emiatt hogy milyen lesz meg maga a tény szelepcsere 29000km nél na de túlvagyok rajta! Tapasztalatom,hogy eddig igen lomha volt nagyon nehezen lehetett kiforgatni 5000 fölé és nem is igen húzott abban a tartományban ahol kellett volna neki, biztos tele volt korom lerakódással?!? Most használom kb 3 hete azt mondták az első két nap még kíméljem utána lehet neki küldeni, határozottan jobb lett, erősebb, simán kiforog 6000 ig és húz egy kicsit morgósabb lett és hallani egy kicsi furcsa hangot ilyen 1000-1500 fordulat körül ilyen "berezonálós nyikorgós" hangot, hát nem tudom szerintem semmi komoly a szervízbe úgyse tudnának mit kezdeni vele! Mindent össze vetve jobb lett és remélem ilyen is marad!! Mosolyog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #58 Dátum: 2008. április 02. - 08:57:42 »

Sziasztok klubtársak! Én is belkerültem ebbe a szelepcsere mizériába! Persze ez is 1,4 16v! Ideges is voltam emiatt hogy milyen lesz meg maga a tény szelepcsere 29000km nél na de túlvagyok rajta! Tapasztalatom,hogy eddig igen lomha volt nagyon nehezen lehetett kiforgatni 5000 fölé és nem is igen húzott abban a tartományban ahol kellett volna neki, biztos tele volt korom lerakódással?!? Most használom kb 3 hete azt mondták az első két nap még kíméljem utána lehet neki küldeni, határozottan jobb lett, erősebb, simán kiforog 6000 ig és húz egy kicsit morgósabb lett és hallani egy kicsi furcsa hangot ilyen 1000-1500 fordulat körül ilyen "berezonálós nyikorgós" hangot, hát nem tudom szerintem semmi komoly a szervízbe úgyse tudnának mit kezdeni vele! Mindent össze vetve jobb lett és remélem ilyen is marad!! Mosolyog
Azért én ragaszkodnék hozzá, hogy olyan autót kapjak vissza (hangra is) amilyet vettem! Nekem most van szétszedve és ezen megfontolásból tároltam el a hangot is!  Vigyorog
Szerintem nézesd meg!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #59 Dátum: 2008. április 30. - 10:48:37 »

Ma az ötödik sárgalámpa és az egr szelep cseréje után végre megigérték a szelepcserét. Csak azt nem tudom hogyan ellenőrizzem le, hogy az új módosított szelepeket kapom -e. A szervíz szerint a szelepcsere csak időleges megoldást fog hozni. Állandóan a motor pörgetésével jönnek. De már igy is agyon pörgetem szegényt mégis sorba jönnek a sárga lámpák. Ráadásul az automata váltó 3000 környékén fölvált, így nem nagyon tudom pörgetni csak ha II-be rakom és kihuzatom. De így mi értelme az automatának?
Naplózva

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!