gatsy
|
 |
« Hozzászólás #195 Dátum: 2009. Január 22. - 15:55:17 » |
|
Tegnap rájuk szóltam, meg vannak a szelepek, ma megjött a hengerfejtömítés is. Holnap reggel viszem a gépet, estére kész.
Csak ma lett a kész a gép, kicsit megcsúsztak a srácok. Sajnos csereautó csak 2napnál hosszabb javításhoz jár, de a bérautót lealkudtam (egyelőre szóban) 2000Ft-ra. Remélem minden faja lesz, majd beszámolok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
 |
« Hozzászólás #196 Dátum: 2009. Január 23. - 15:01:45 » |
|
Tegnap rájuk szóltam, meg vannak a szelepek, ma megjött a hengerfejtömítés is. Holnap reggel viszem a gépet, estére kész.
Csak ma lett a kész a gép, kicsit megcsúsztak a srácok. Sajnos csereautó csak 2napnál hosszabb javításhoz jár, de a bérautót lealkudtam (egyelőre szóban) 2000Ft-ra. Remélem minden faja lesz, majd beszámolok. ...és akkor az eredmény. Tegnap este elhoztam a gépet. Bár az egy nap Spakkal való közlekedés megviselte a lalkemet (meg a barátnőmét is), de most végre ismét Laciban feszítek. Különösebb változást (elétekintve a negatív jelenségektől) nem vettem észre. Minden megy szépen. Tudom, hogy nem ide jár, de azt kell, hogy mondjam, a Chevy Nádor két ügyfélkapcsolatosának hozzáállása remek volt. Időben tájékoztattak, segítettek, udvariasak voltak. Vár még rám a hétvégén az EGR újbóli lezárása, és asszem egy kis takarítás is. Próbáltam kideríteni, hogy melyik alvázszámig kell a szelepcsere szörnyére számítani, de ez sajnos titoknak minősült...  Ettől függetlenül is elégedett vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #197 Dátum: 2009. Március 01. - 15:50:10 » |
|
Ma egy kicsit átnéztem a kocsit. Az olajbetöltő nyílás belsején kb. 5 mm vastagságban világosbarna krémszerű, meglehetősen benzinszagú kocsonyás anyag volt. Kitörölgettem. Utána rögtön a hűtővíz tágulási tartály felé kaptam a fejem, hogy megvan-e a szint. Egy fél decit töltöttem desztvízből hozzá, mert fagyállóm éppen nem volt itthon, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legutóbbi ellenőrzéskor nem volt teljesen hideg a hűtővíz, valamint most kissé hátra felé lejtett a kocsi. Így meglehet, hogy egy cl sem hiányzott belőle és felesleges volt a riadalmam. Bízom benne, hogy nem dolgozik össze az olaj és a vízkör a hengerfejtömítésnél és nem ezért van a lerakódás! Már csak azért is, mert az szokott összekeveredett olaj-vízre utalni, ha a nívópálcán is van ilyen trutyi! Szelepcsere előtt amúgy nem tapasztaltam ilyesmit, de nem is voltak ilyen hidgek az előző teleken. Remélem, hogy csak a sok hideg motoros tinglitangli miatt csapódott le a levegő párája! Mostantól figyelni fogom...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 01. - 15:56:46 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #198 Dátum: 2009. Március 01. - 16:13:11 » |
|
Ma egy kicsit átnéztem a kocsit. Az olajbetöltő nyílás belsején kb. 5 mm vastagságban világosbarna krémszerű, meglehetősen benzinszagú kocsonyás anyag volt. Kitörölgettem. Utána rögtön a hűtővíz tágulási tartály felé kaptam a fejem, hogy megvan-e a szint. Egy fél decit töltöttem desztvízből hozzá, mert fagyállóm éppen nem volt itthon, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legutóbbi ellenőrzéskor nem volt teljesen hideg a hűtővíz, valamint most kissé hátra felé lejtett a kocsi. Így meglehet, hogy egy cl sem hiányzott belőle és felesleges volt a riadalmam. Bízom benne, hogy nem dolgozik össze az olaj és a vízkör a hengerfejtömítésnél és nem ezért van a lerakódás! Már csak azért is, mert az szokott összekeveredett olaj-vízre utalni, ha a nívópálcán is van ilyen trutyi! Szelepcsere előtt amúgy nem tapasztaltam ilyesmit, de nem is voltak ilyen hidgek az előző teleken. Remélem, hogy csak a sok hideg motoros tinglitangli miatt csapódott le a levegő párája! Mostantól figyelni fogom...
Meg is válaszoltad magadnak. a sok hideg motoros tinglitangli miatt csapódott le a levegő párája!
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #199 Dátum: 2009. Március 22. - 11:24:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #200 Dátum: 2009. Március 22. - 12:41:08 » |
|
Hát én kb. ugyanannyit értettem a lefordítottból, mintha az oroszt olvastam volna  Nevetséges ahogy a GM kezeli ezt az egész ügyet. Az egy dolog, hogy a márkaszervizben kutyaütők dolgoznak és fogalmuk sincsen, miként lehetne egyszer, s mindenkorra megoldani ezt a problémát. De hogy a GM is csak hasraütésre próbálkozgat ezzel-azzal. Ez egy vicc.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #201 Dátum: 2009. Március 22. - 13:39:41 » |
|
Ezek a GM belső használatú körlevelei a márka szervizek részére! Magyarországon megkapják őket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bigi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
 |
« Hozzászólás #202 Dátum: 2009. Március 30. - 10:38:42 » |
|
Sziasztok !!! Én új vagyok itt a fórumon,a bejegyzéseket olvasgatva remélem választ tudtok adni a problémámra. 2008 tavaszán 29000-km el vettem meg 1,4-es gyönyörű LACETTIMET,ami akkor 2,5-éves volt.Az autó 20000-km nél átesett egy módosított kip.szel. cserén.Ez év januárjában 33000-km-nél ismét P-300-as hibakoddal saját költségemre gar.nélkül elvégezték az autón ugyanazon probléma cseréjét,persze ezt a javítást nem szakszervízben,hanem egy maszek szerelőhöz vittem.Persze árban fele annyiba került a javíttatás.Februárban megkapta a 8-db szelepet ,olajat nem cseréltettem.Tökéletesen megy a verda,csak valami különös dologra lettem figyelmes. Az olajszint ellenörzése közben üzemanyag szag csapta meg az orromat,és használat után a betöltőhyíláson még erősebben lehet érezni ezt a szagot.Beszéltem a szerelővel,sőt meg is nézte,ő azt állítja,hogy ez normális dolog,és az autónak nem lehet ettől semmi problémája. Erre a válaszra egy kicsit megnyugodtam.Kérdésem  ? A szelepcserével összefügg ez a jelenség?? Két csere után , számíthatok egy harmadikra  ?KÖSZÖNETTEl !!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #203 Dátum: 2009. Március 30. - 11:07:07 » |
|
Sziasztok !!! Én új vagyok itt a fórumon,a bejegyzéseket olvasgatva remélem választ tudtok adni a problémámra. 2008 tavaszán 29000-km el vettem meg 1,4-es gyönyörű LACETTIMET,ami akkor 2,5-éves volt.Az autó 20000-km nél átesett egy módosított kip.szel. cserén.Ez év januárjában 33000-km-nél ismét P-300-as hibakoddal saját költségemre gar.nélkül elvégezték az autón ugyanazon probléma cseréjét,persze ezt a javítást nem szakszervízben,hanem egy maszek szerelőhöz vittem.Persze árban fele annyiba került a javíttatás.Februárban megkapta a 8-db szelepet ,olajat nem cseréltettem.Tökéletesen megy a verda,csak valami különös dologra lettem figyelmes. Az olajszint ellenörzése közben üzemanyag szag csapta meg az orromat,és használat után a betöltőhyíláson még erősebben lehet érezni ezt a szagot.Beszéltem a szerelővel,sőt meg is nézte,ő azt állítja,hogy ez normális dolog,és az autónak nem lehet ettől semmi problémája. Erre a válaszra egy kicsit megnyugodtam.Kérdésem  ? A szelepcserével összefügg ez a jelenség?? Két csere után , számíthatok egy harmadikra  ?KÖSZÖNETTEl !!!!! Üdv köztünk! Szerintem nem. Ha van is valami probléma (bár szerintem ez normális) akkor sincs összefüggésben a szelepcserével. Ugye keveset mész a kocsival? Mert általában olyankor van ez az enyhe benzinszag. A betöltősapka belső fenekén nincs világosbarna habos lerakódás? Próbáld megvizsgálni azután a kérdést, ha mondjuk ilyen tavaszi kellemes hőmérsékletben mész távolságban autópályán kb 100 km-t. Utána már elvileg el kell tűnnie az erős benzinszagnak és ha volt lerakódás a betöltősapkán, akkor annak is. Laikusként ennyi, de kíváncsian várom a többiek véleményét! Üdv!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #204 Dátum: 2009. Március 30. - 12:53:35 » |
|
Sziasztok !!! Én új vagyok itt a fórumon,a bejegyzéseket olvasgatva remélem választ tudtok adni a problémámra. 2008 tavaszán 29000-km el vettem meg 1,4-es gyönyörű LACETTIMET,ami akkor 2,5-éves volt.Az autó 20000-km nél átesett egy módosított kip.szel. cserén.Ez év januárjában 33000-km-nél ismét P-300-as hibakoddal saját költségemre gar.nélkül elvégezték az autón ugyanazon probléma cseréjét,persze ezt a javítást nem szakszervízben,hanem egy maszek szerelőhöz vittem.Persze árban fele annyiba került a javíttatás.Februárban megkapta a 8-db szelepet ,olajat nem cseréltettem.Tökéletesen megy a verda,csak valami különös dologra lettem figyelmes. Az olajszint ellenörzése közben üzemanyag szag csapta meg az orromat,és használat után a betöltőhyíláson még erősebben lehet érezni ezt a szagot.Beszéltem a szerelővel,sőt meg is nézte,ő azt állítja,hogy ez normális dolog,és az autónak nem lehet ettől semmi problémája. Erre a válaszra egy kicsit megnyugodtam.Kérdésem  ? A szelepcserével összefügg ez a jelenség?? Két csere után , számíthatok egy harmadikra  ?KÖSZÖNETTEl !!!!! Ez egy érdekes jelenség,elméletileg nem jöhetne benziszag a kartelből.Mennyivel vagy már túl a szelepcserén?Lehet hogy összeszerelés közben folyhatott bele egy kis benzin a motortérbe?De az összekeveredik az olajjal.Lehet hogy az olajat le kellene cserélned.Vagy nézzél alaposan körbe a az üzemanyag csövek környékén hátha onnan jön a benzinszag valamelyik csatlakozástól.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #205 Dátum: 2009. Március 30. - 13:44:04 » |
|
Szerintem egy mindig keveset használt, rendes üzemi hőmérsékletre ritkán felmelegített motorban az olaj vesz át valamennyi benzingőzt.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #206 Dátum: 2009. Március 31. - 08:33:18 » |
|
Ez egy érdekes jelenség,elméletileg nem jöhetne benzinszag a kartelből.
Csak nem a gangszta zolira gondolsz?  nem akarok kötekedni, de... 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #207 Dátum: 2009. Március 31. - 13:39:27 » |
|
Ez egy érdekes jelenség,elméletileg nem jöhetne benzinszag a kartelből.
Csak nem a gangszta zolira gondolsz?  nem akarok kötekedni, de...  Abból inkább whisky szag. 
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
 |
« Hozzászólás #208 Dátum: 2009. Március 31. - 15:03:18 » |
|
Ha a motorolaj szintje nem változik, akkor szerintem nagy baj nem lehet és Cápának lesz igaza,hogy ilyen rövid távos hidegmotoros használat okozhat ilyen gondot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #209 Dátum: 2009. Március 31. - 20:18:01 » |
|
Üdv mindenkinek: szelepcsere és 30000km elteltével újra a régi ismerős p300 hiba, minden nap... Megoldásom garancia hiányában stp adalék és 200km padlógázzal. Egyenlőre hibamentes...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|