hawer
|
 |
« Hozzászólás #300 Dátum: 2010. Február 17. - 12:42:06 » |
|
Meg a kérdés: az ismételt checklámpa kódot is kiolvastattad, vagy az előző alapján tippelsz a 300-ra ismét?
Kb négyszer olvastattam ki mindig P300
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #301 Dátum: 2010. Február 17. - 12:47:22 » |
|
Meg a kérdés: az ismételt checklámpa kódot is kiolvastattad, vagy az előző alapján tippelsz a 300-ra ismét?
Kb négyszer olvastattam ki mindig P300 Tehát most még tippeled, hogy 300. Szóval sárga STP, meghajtás, gyertyák megvolt / rendben. Kábelek isszintén. Konkrétan mikor jön a checklámpa? hidegben? Meleg motornál?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #302 Dátum: 2010. Február 17. - 12:49:03 » |
|
Meg a kérdés: az ismételt checklámpa kódot is kiolvastattad, vagy az előző alapján tippelsz a 300-ra ismét?
Kb négyszer olvastattam ki mindig P300 Tehát most még tippeled, hogy 300. Szóval sárga STP, meghajtás, gyertyák megvolt / rendben. Kábelek isszintén. Konkrétan mikor jön a checklámpa? hidegben? Meleg motornál? Hidegen még be nem melegedett motornál, aztán kb harmadik negyedik indításkor elalszik.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #303 Dátum: 2010. Február 17. - 13:29:32 » |
|
Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.
Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.
Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #304 Dátum: 2010. Február 17. - 13:31:06 » |
|
Egy próbát még megér a WEPP 2033 szeleptisztító spray, amit elvileg a szervízben meg tudsz venni. Ne csináltasd meg velük a tisztítást, mert lehúznak. Ára kb. 5000Ft körül van, de a szervíz elkér mégegyszer ugyanennyit ha ők csinálják. http://www.wepp.hu/get_doc.php?fid=32 Ez alapján rendkívül egyszerű a művelet. Üdv: georgbob
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #305 Dátum: 2010. Február 17. - 17:34:07 » |
|
Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.
Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.
Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
Sajna megint p300
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #306 Dátum: 2010. Február 17. - 19:50:31 » |
|
Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.
Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.
Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
Sajna megint p300 A P300 gyújtás problémát is jelöl ám! Sok minden lehet, erre már írtam, írtunk néhány dolgot, ami olcsóbb, mint a szelepek cseréje. Amúgy meg azt mondtad, hogy megy, és nem is zabál, csak indításnál ugrik be a sárgaság. Ha utána elalszik, akkor lehet talán ideiglenes gyújtás gond is, mivel hidegben, reggel okozza. Ne add fel a reményt!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #307 Dátum: 2010. Február 17. - 19:56:56 » |
|
Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.
Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.
Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
Sajna megint p300 A P300 gyújtás problémát is jelöl ám! Sok minden lehet, erre már írtam, írtunk néhány dolgot, ami olcsóbb, mint a szelepek cseréje. Amúgy meg azt mondtad, hogy megy, és nem is zabál, csak indításnál ugrik be a sárgaság. Ha utána elalszik, akkor lehet talán ideiglenes gyújtás gond is, mivel hidegben, reggel okozza. Ne add fel a reményt! hawer! Ha garis ha nem ajánlom Rudiékat ott szível lélekkel dolgoznak kedvező árakkal. És tényleg meg keresik a hibát elsőre.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #308 Dátum: 2010. Február 17. - 23:23:04 » |
|
Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.
Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.
Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
Sajna megint p300 Nem és nem. Nem hiszem el, hogy szelepcsere. Vagy a szokatlan hideg, vagy egy rohadt szenzor. Ha tragikus lenne a dolog, akor menet közben is előjönne, melegben is, nem csak bevillanna indításkor.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #309 Dátum: 2010. Február 18. - 06:48:14 » |
|
Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.
Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.
Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
Sajna megint p300 Nem és nem. Nem hiszem el, hogy szelepcsere. Vagy a szokatlan hideg, vagy egy rohadt szenzor. Ha tragikus lenne a dolog, akor menet közben is előjönne, melegben is, nem csak bevillanna indításkor. Ne add fel, tessék tovább kutatni a hibát.Mondjuk a reggeli sötétben egy hidegindítás és megnézni hátha áthúz a gyújtókábel valahol.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #310 Dátum: 2010. Február 18. - 09:22:17 » |
|
Elmondom az én esetemet tömören: 1 évesen szelepcsere, 3 évig gond nélkül, majd az idei télen 0 fok alatt (karácsonyi időszakban!) minden nap, amikor hidegindítozás történt, előjött a hiba. Tuti szelephiba, mert 3 henger ment ilyenkor. Ez a játék 1 hónapig ment, minden nap!!! Ekkor wepp2033 tisztítás, majd egr lezárás. 1 hétig még dobta a hibát,de közben változtattam az indítózáson: indítás, 30 mp ketyegés, majd felemeltem 2000 fordulatig pár mp-ig, majd indulás. Azonban nem óvatoskodom vele, mint előtte, max 3-asba váltok fel, de akkor már húzatom 50-60-ig. Láss csodát, február eleje óta nincs hiba és eltűnt az a hullámzó járás, ami hedegen jellemezte gyorsításkor. Mégegyszer lekezelem wepp2033-al és reménykedem... Üdv: georg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #311 Dátum: 2010. Február 18. - 10:58:20 » |
|
Koszönöm szépen a tanácsokat!
Beszéltem a gondomról Gidyvel is ő is mint sokan bíztatnak, hogy nem eszik olyan forrón azt a kását, most úgy gondolom még ezt a wepp-es dolgot megpróbálom, aztán irány a Rudiék hátha ők kitalálnak valamit. Egy két autószerelő ismerőssel beszéltem ők se voltak meggyőződve a szelepcseréről szerintük a gyújtótrafó is pródukálhat ilyen hibát. Ha van valakinek tapasztalata erről szívesen veném ha megosztaná velem. Üdv hawer.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #312 Dátum: 2010. Február 18. - 12:59:55 » |
|
Elmondom az én esetemet tömören: 1 évesen szelepcsere, 3 évig gond nélkül, majd az idei télen 0 fok alatt (karácsonyi időszakban!) minden nap, amikor hidegindítozás történt, előjött a hiba. Tuti szelephiba, mert 3 henger ment ilyenkor. Ez a játék 1 hónapig ment, minden nap!!! Ekkor wepp2033 tisztítás, majd egr lezárás. 1 hétig még dobta a hibát,de közben változtattam az indítózáson: indítás, 30 mp ketyegés, majd felemeltem 2000 fordulatig pár mp-ig, majd indulás. Azonban nem óvatoskodom vele, mint előtte, max 3-asba váltok fel, de akkor már húzatom 50-60-ig. Láss csodát, február eleje óta nincs hiba és eltűnt az a hullámzó járás, ami hedegen jellemezte gyorsításkor. Mégegyszer lekezelem wepp2033-al és reménykedem... Üdv: georg
Hé, azért hidegen ne gyilkold! Többet árt, mint használ. 
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #313 Dátum: 2010. Február 18. - 14:27:15 » |
|
Féreértettél. Nem leszabályozásig húzatom, de nem is 1500-as fordulaton váltok. 3000-ig húzom, ott váltok. Azóta nincs szelephiba és hamarabb bemelegszik a motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #314 Dátum: 2010. Február 18. - 18:26:49 » |
|
Féreértettél. Nem leszabályozásig húzatom, de nem is 1500-as fordulaton váltok. 3000-ig húzom, ott váltok. Azóta nincs szelephiba és hamarabb bemelegszik a motor.
Azt jól teszed  Az automata váltó is 3-4000-nél vált csak hidegen (kis gáznál is), hogy hamarabb melegedjen a motor és minél kevesebbet menjen hidegen, illetve ne erőlködjön hidegen kenés nélkül 1500-on.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
|