Lacetti klub fórum
2025. Május 01. - 18:41:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 462318 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #900 Dátum: 2012. Május 28. - 10:43:17 »

Mostanában össze-vissza jár az óra az autóban.A gumikalapácsos javításon már túl vagyok.Van valami gyógymód,vagy csere?
Óra ki, panel szét, nyák újra forrasztása, majd minden vissza, és jó lesz, mint nekem is. Szívesen segítek, már rutinból szedem ki, pattintom szét, szomszédom forrasztja (elektroműszerész, és még lát is!), majd vissza minden fordított sorrendben. Azóta nekem tökéletesen müxik, nem villog, és pontos is. Nem kell cserélni! Jó lesz!
Na most volt időm végrehajtani az óra forrasztását,és tényleg megoldotta a problémákat.Már nem villog és újra pontos.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #901 Dátum: 2012. Május 28. - 18:52:40 »

Mostanában össze-vissza jár az óra az autóban.A gumikalapácsos javításon már túl vagyok.Van valami gyógymód,vagy csere?
Óra ki, panel szét, nyák újra forrasztása, majd minden vissza, és jó lesz, mint nekem is. Szívesen segítek, már rutinból szedem ki, pattintom szét, szomszédom forrasztja (elektroműszerész, és még lát is!), majd vissza minden fordított sorrendben. Azóta nekem tökéletesen müxik, nem villog, és pontos is. Nem kell cserélni! Jó lesz!
Na most volt időm végrehajtani az óra forrasztását,és tényleg megoldotta a problémákat.Már nem villog és újra pontos.
Ugye megmondtam. Mindent a klubtársakért! Ezt másoknak is ajánlom, akinek gondja van az órával, villog, késik, bizonytalan. Házilag javítható!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #902 Dátum: 2012. Május 28. - 19:08:30 »

Mostanában össze-vissza jár az óra az autóban.A gumikalapácsos javításon már túl vagyok.Van valami gyógymód,vagy csere?
Óra ki, panel szét, nyák újra forrasztása, majd minden vissza, és jó lesz, mint nekem is. Szívesen segítek, már rutinból szedem ki, pattintom szét, szomszédom forrasztja (elektroműszerész, és még lát is!), majd vissza minden fordított sorrendben. Azóta nekem tökéletesen müxik, nem villog, és pontos is. Nem kell cserélni! Jó lesz!
Na most volt időm végrehajtani az óra forrasztását,és tényleg megoldotta a problémákat.Már nem villog és újra pontos.
Ugye megmondtam. Mindent a klubtársakért! Ezt másoknak is ajánlom, akinek gondja van az órával, villog, késik, bizonytalan. Házilag javítható!
...és akinek siet 2-3 hónap alatt 6-8 percet? Annak túl jók a forrasztásai?  Kacsint Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #903 Dátum: 2012. Május 30. - 18:12:35 »

sziasztok. egy olyan kérdésem lenne hogy a lacetti diagnosztikai csatlakozójának mi a szabvány neve obd vagy obd2 csatlakozás? köszi
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #904 Dátum: 2012. Május 30. - 19:41:08 »

sziasztok. egy olyan kérdésem lenne hogy a lacetti diagnosztikai csatlakozójának mi a szabvány neve obd vagy obd2 csatlakozás? köszi
OBD2, legalábbis a CD-n azt írja, de biztos hogy 16 pin-es csatlakozó
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 30. - 19:45:23 írta baroti » Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #905 Dátum: 2012. Május 31. - 09:25:49 »

sziasztok. egy olyan kérdésem lenne hogy a lacetti diagnosztikai csatlakozójának mi a szabvány neve obd vagy obd2 csatlakozás? köszi
OBD2, legalábbis a CD-n azt írja, de biztos hogy 16 pin-es csatlakozó


Így van. OBD2.
Naplózva
Motorfék
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #906 Dátum: 2012. Június 02. - 14:56:11 »


  T. Fórum!

   Ablakemelő /jobb első/ nem múködik, + más hibák.
   Rudiék telefonszámát, címét kérem, tisztelettel.
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #907 Dátum: 2012. Június 03. - 19:32:03 »


  T. Fórum!

   Ablakemelő /jobb első/ nem múködik, + más hibák.
   Rudiék telefonszámát, címét kérem, tisztelettel.

Parancsolj...:
http://www.autohorvath.hu/page/kapcsolat.html
Naplózva
Leslieco
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #908 Dátum: 2012. Június 11. - 20:45:39 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #909 Dátum: 2012. Június 11. - 20:54:32 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Ez hülyeség! Valóban a légzsák hibát csak Scan100-assal lehet kiolvasni. Ha kiveszed az akkut, miért kéne mindent bekapcsolni? Az ülés alatti csati pedig az oldal légzsák csatija, az lehet, hogy szétcsúszott, az jelezhet hibát. Ha összedugod, akkor gyújtás ráadás után kb 7 sec-ig ég, nem pislog, de utána elalszik, ha amúgy már jó a légzsák, de a hibát tárolta már. Törlés után csak pislog 7-et, utána elalszik, akkor minden okés. Én a légzsákkal nem szórakoznék, csak legfeljebb annyira, ha szétcsúszott, visszadugnám, és utána kiolvasás, törlés a megnyugtatás végett. Ez az én privát véleményem. Nálam is szétcsúszott egyszer. Egyéb hiba veszélyes! Ha meg folyamatosan ég, az fennálló hiba, nem működne esetleg baleset esetén!!!
« Utoljára szerkesztve: 2012. Június 11. - 20:56:31 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Leslieco
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #910 Dátum: 2012. Június 11. - 21:57:24 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Ez hülyeség! Valóban a légzsák hibát csak Scan100-assal lehet kiolvasni. Ha kiveszed az akkut, miért kéne mindent bekapcsolni? Az ülés alatti csati pedig az oldal légzsák csatija, az lehet, hogy szétcsúszott, az jelezhet hibát. Ha összedugod, akkor gyújtás ráadás után kb 7 sec-ig ég, nem pislog, de utána elalszik, ha amúgy már jó a légzsák, de a hibát tárolta már. Törlés után csak pislog 7-et, utána elalszik, akkor minden okés. Én a légzsákkal nem szórakoznék, csak legfeljebb annyira, ha szétcsúszott, visszadugnám, és utána kiolvasás, törlés a megnyugtatás végett. Ez az én privát véleményem. Nálam is szétcsúszott egyszer. Egyéb hiba veszélyes! Ha meg folyamatosan ég, az fennálló hiba, nem működne esetleg baleset esetén!!!
Csak két első légzsákom van,azok csatiját átnéztem és stabilnak tűnnek. A fogyasztó felkapcsolást a légzsák "agyának" kisütése miatt javasolta, nehogy beinduljon javítás közben.  Egyébként szórakozni én sem akarok nagyon, de ha csak egy csati okozza a hibát, azt még megpróbálnám.Az övfeszítőnek valóban van ott csatija?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #911 Dátum: 2012. Június 11. - 22:22:59 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Ez hülyeség! Valóban a légzsák hibát csak Scan100-assal lehet kiolvasni. Ha kiveszed az akkut, miért kéne mindent bekapcsolni? Az ülés alatti csati pedig az oldal légzsák csatija, az lehet, hogy szétcsúszott, az jelezhet hibát. Ha összedugod, akkor gyújtás ráadás után kb 7 sec-ig ég, nem pislog, de utána elalszik, ha amúgy már jó a légzsák, de a hibát tárolta már. Törlés után csak pislog 7-et, utána elalszik, akkor minden okés. Én a légzsákkal nem szórakoznék, csak legfeljebb annyira, ha szétcsúszott, visszadugnám, és utána kiolvasás, törlés a megnyugtatás végett. Ez az én privát véleményem. Nálam is szétcsúszott egyszer. Egyéb hiba veszélyes! Ha meg folyamatosan ég, az fennálló hiba, nem működne esetleg baleset esetén!!!
Csak két első légzsákom van,azok csatiját átnéztem és stabilnak tűnnek. A fogyasztó felkapcsolást a légzsák "agyának" kisütése miatt javasolta, nehogy beinduljon javítás közben.  Egyébként szórakozni én sem akarok nagyon, de ha csak egy csati okozza a hibát, azt még megpróbálnám.Az övfeszítőnek valóban van ott csatija?


az övfeszítőnek a csatija a "B" oszlop kárpit alatt van
Naplózva

70/4334431
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #912 Dátum: 2012. Június 12. - 00:35:10 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Ez hülyeség! Valóban a légzsák hibát csak Scan100-assal lehet kiolvasni. Ha kiveszed az akkut, miért kéne mindent bekapcsolni? Az ülés alatti csati pedig az oldal légzsák csatija, az lehet, hogy szétcsúszott, az jelezhet hibát. Ha összedugod, akkor gyújtás ráadás után kb 7 sec-ig ég, nem pislog, de utána elalszik, ha amúgy már jó a légzsák, de a hibát tárolta már. Törlés után csak pislog 7-et, utána elalszik, akkor minden okés. Én a légzsákkal nem szórakoznék, csak legfeljebb annyira, ha szétcsúszott, visszadugnám, és utána kiolvasás, törlés a megnyugtatás végett. Ez az én privát véleményem. Nálam is szétcsúszott egyszer. Egyéb hiba veszélyes! Ha meg folyamatosan ég, az fennálló hiba, nem működne esetleg baleset esetén!!!
Csak két első légzsákom van,azok csatiját átnéztem és stabilnak tűnnek. A fogyasztó felkapcsolást a légzsák "agyának" kisütése miatt javasolta, nehogy beinduljon javítás közben.  Egyébként szórakozni én sem akarok nagyon, de ha csak egy csati okozza a hibát, azt még megpróbálnám.Az övfeszítőnek valóban van ott csatija?
Én is pont erre gondoltam, hogy a "kóbor áramot" akarja kiiktatni a tanácsoló, ezért mondta, hogy kapcsolj fel fogyasztókat. Rutinos róka...!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Leslieco
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #913 Dátum: 2012. Június 12. - 19:34:58 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Ez hülyeség! Valóban a légzsák hibát csak Scan100-assal lehet kiolvasni. Ha kiveszed az akkut, miért kéne mindent bekapcsolni? Az ülés alatti csati pedig az oldal légzsák csatija, az lehet, hogy szétcsúszott, az jelezhet hibát. Ha összedugod, akkor gyújtás ráadás után kb 7 sec-ig ég, nem pislog, de utána elalszik, ha amúgy már jó a légzsák, de a hibát tárolta már. Törlés után csak pislog 7-et, utána elalszik, akkor minden okés. Én a légzsákkal nem szórakoznék, csak legfeljebb annyira, ha szétcsúszott, visszadugnám, és utána kiolvasás, törlés a megnyugtatás végett. Ez az én privát véleményem. Nálam is szétcsúszott egyszer. Egyéb hiba veszélyes! Ha meg folyamatosan ég, az fennálló hiba, nem működne esetleg baleset esetén!!!
Csak két első légzsákom van,azok csatiját átnéztem és stabilnak tűnnek. A fogyasztó felkapcsolást a légzsák "agyának" kisütése miatt javasolta, nehogy beinduljon javítás közben.  Egyébként szórakozni én sem akarok nagyon, de ha csak egy csati okozza a hibát, azt még megpróbálnám.Az övfeszítőnek valóban van ott csatija?


az övfeszítőnek a csatija a "B" oszlop kárpit alatt van
Kösz az infót! Az előbbiekben leírtak szerint megnéztem az övfeszítők a légzsákok csatlakozóit, a kormány átvezetőt. Kontakt tisztítóval befújtam az érintkezőket  (egyébként tiszta, fényes volt mind) ,de nem változott semmi. Több helyen szereltem, miután jelentkezett ez a probléma, az ablakmosó tartálynál, az A oszlop alján található csatlakozónál és a motortérben. Valamit megmozdítottam amit nem kellett volna. Egyébként a visszajelző nekem előtte sem villogott hétszer. Gondolom visszatérő hiba lehet.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #914 Dátum: 2012. Június 12. - 21:46:11 »

Sziasztok!
Problémám adódott, ugyanis gyújtás ráadása után a légzsák lámpája egyszer elalszik aztán kigyullad és úgy is marad. Voltam kiolvastatni de az ő műszerük ezt nem tudja olvasni. Viszont azt javasolták, (ha bízok magamban) hogy vegyem le az akkut, kapcsoljak fel minden fogyasztót és 1,5 óra múlva nézzem meg az övfeszítő csatlakozót az ülés alatt. Érdemes a leírtak szerint megpróbálni vagy veszélyes? 
Ez hülyeség! Valóban a légzsák hibát csak Scan100-assal lehet kiolvasni. Ha kiveszed az akkut, miért kéne mindent bekapcsolni? Az ülés alatti csati pedig az oldal légzsák csatija, az lehet, hogy szétcsúszott, az jelezhet hibát. Ha összedugod, akkor gyújtás ráadás után kb 7 sec-ig ég, nem pislog, de utána elalszik, ha amúgy már jó a légzsák, de a hibát tárolta már. Törlés után csak pislog 7-et, utána elalszik, akkor minden okés. Én a légzsákkal nem szórakoznék, csak legfeljebb annyira, ha szétcsúszott, visszadugnám, és utána kiolvasás, törlés a megnyugtatás végett. Ez az én privát véleményem. Nálam is szétcsúszott egyszer. Egyéb hiba veszélyes! Ha meg folyamatosan ég, az fennálló hiba, nem működne esetleg baleset esetén!!!
Csak két első légzsákom van,azok csatiját átnéztem és stabilnak tűnnek. A fogyasztó felkapcsolást a légzsák "agyának" kisütése miatt javasolta, nehogy beinduljon javítás közben.  Egyébként szórakozni én sem akarok nagyon, de ha csak egy csati okozza a hibát, azt még megpróbálnám.Az övfeszítőnek valóban van ott csatija?


az övfeszítőnek a csatija a "B" oszlop kárpit alatt van
Kösz az infót! Az előbbiekben leírtak szerint megnéztem az övfeszítők a légzsákok csatlakozóit, a kormány átvezetőt. Kontakt tisztítóval befújtam az érintkezőket  (egyébként tiszta, fényes volt mind) ,de nem változott semmi. Több helyen szereltem, miután jelentkezett ez a probléma, az ablakmosó tartálynál, az A oszlop alján található csatlakozónál és a motortérben. Valamit megmozdítottam amit nem kellett volna. Egyébként a visszajelző nekem előtte sem villogott hétszer. Gondolom visszatérő hiba lehet.

vidd el szervizbe nem matass bele a légzsákba!
biztonsági berendezés!
nem értem ameddig nem tudod a hiba okát miért kell piszkálni,előfordulhat,hogy meghalt a légzsákvezérlőd
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!