Lacetti klub fórum
2024. április 18. - 21:56:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 133962 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Dátum: 2007. Augusztus 24. - 07:50:58 »

Töröm a fejem egy sport légszűrő beszerzésén.
A rángatásos/torpanásos történet miatt szeretnék egy kicsivel több levegőt adni a motornak, de lehetőleg a nélkül, hogy a hangja (és az élettertama) megváltozna.
Használt-e már valaki ilyet?
Bp-en hol érdemes megnézni/venni?
Naplózva
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. Augusztus 24. - 10:29:12 »

szia,
valakinek volt az biztos,csak nem emlékszem már hogy kinek is...Nekem direkt volt fenn uj korátol,ez segített 12e km-ig ,de a koromlerakodások miatt reménytelenül elkezdett rángatni.Hajtottam 200km-t a pályán 4-5000 között,kapott sárga stp-t,de hiába.Mikor lejöttem a pályáról ugyanugy rángatott.Csak az EGR lezárása segített.Azóta tökéletes :)Sőt vis****aktam a gyári légszűrőt mindenestől és így is tökéletes.
üdv,Secret
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. Augusztus 24. - 11:23:19 »

Nekem már volt egyszer lezárva az EGR, de nem igazán segített.
Majd egyszer újból kipróbálom.
Naplózva
jopek6
Vendég
« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. Augusztus 24. - 18:04:05 »

Kollégám 1,6-os kocsijában sportbetétszűrő van kb. 1éve . Azt mondja jobb lett-jobb lett , de a 17 papírt azért nemérte meg .
Naplózva
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. Augusztus 25. - 08:06:06 »

Stocz,
neked már valszeg a szelepek miatt rángat nem az EGR miatt.Szerintem....dehát ki tudja?Valaki felvilágosíthatna már minket.
Naplózva
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. Augusztus 25. - 08:08:27 »

ja meg a lambda-szonda adhat olyan parancsokat ami miatt rángathat...
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #6 Dátum: 2007. Augusztus 25. - 12:19:38 »

Szelepcsere is megvolt már, az is csak 2-3 napig hatott. A szervízvezető is azon a véleményen van, hogy ezek a beavatkozások is csak addíg hatásosak, amíg a korom vissza nem 'épül' a rendszerbe.
Az Opelnál (Astrához) anno volt egy hírlevél, ahol az ugyan ilyen problémánál gyárilag az EGR lezárását rendelték el, de állítólag később ezt visszavonták, mert előbb-utóbb a kompjuter tiltakozott miatta. Lacettinél még ilyen utólagos hibajelzésről nem tudok.
Az EGR nyitása viszont ront a motor oxigén-ellátásán, ezért szemezgetek a sport légszűrővel.
Naplózva
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #7 Dátum: 2007. Augusztus 25. - 23:16:05 »

Na összegezve (szerintem):
-mikor te lezártad az EGR-t,addigra a szelepek már annyira beégtek hogy már nem tudtak rendesen zárni,így akkor már hiába dugóztad az EGRt.
Azóta cseréltek szelepeket,de gondolom EGR szelepet NEM,pedig az annyira kormos lehet hogy most az miatt rángat továbbra is.
Javaslom:
-azonnal dugózd az EGRt-NEM ÁRTHAT!-nem tudja benyomni a kormos dzsuvát a motorba-csak tiszta levegőt kap.
-direktszűrő beépítése
-azt nem tudom mikori az autód,de rakasd fel az utolsó szoftwert(asszem2005októberi)
ha ezek után is rángat ,nézesd meg a lambda-szondát.
A szoftwert a márkaszervízben,a többit ne ott!mert le****ják nem érdekli őket a nyomorod...
Láttam már kormos motort,a Lacsi alig kormol azokhoz képest ugyhogy ne etessenek marhaságokkal...

üdv.Secret
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #8 Dátum: 2007. Augusztus 26. - 15:51:54 »

Szeva!

Nagyjából erre jutottunk mi is. Mármint, hogy az EGR lezárása azért nem hatott, mert a korom már bent volt. Úgy vélem, a helyes eljárás valóban az, hogy az ember kiégeti a gépet, és utána gyorsan lezárja az EGR-t.
Szoftver a legújabb van fent, azt csinálták meg legelőszőr.
A lambdát elvileg leellenőrzi a szervízműszer, gondolom avval nem lehet gond. Ráadásul a gázos rendszer miatt a gázos szervízben is vizsgálták, ott sem volt vele gond.
A direkt szűrőtől két okból is húzódozom:
1: Nem szeretném, ha az autó hangja megnőne. Ez munka közben zavarna (éjszaka megállok a cím előtt, és fűtés vagy éppen hűtés miatt járatom a motort akkor ne hangoskodjon).
2: Ami jobban átengedi a levegőt az valószinűleg kevésbé szűr. Ez pedig ebben a koszos városban a motor élettartamára van rossz hatással.

Azt hiszem meg kellene hallgatnom egy direktszűrős autót, normál tempóban, hogy a hang terén dönteni tudjak. A második kérdésre nem tudom, hogy honnan kaphatnék választ. Aki direkttel jár, az ritkán megy a kocsival 2-3-4.000.000 Km-et.
Persze lehet, hogy ez a futásteljesítmény a mai autóknál egyébként is ábránd marad.
Az eddigi kocsijaim azért tudták ezt teljesíteni (mindíg kaptak valami csodaszert), úgyhogy azért reménykedek.

Szia!
Naplózva
jopek6
Vendég
« Hozzászólás #9 Dátum: 2007. Augusztus 26. - 19:22:13 »

Szia Stocz !
Szerintem a direktszűrő nem taxis kellék / kivétel a fehér Peugeot /!!!  Vigyorog Hangos mint a nyavalya , én 2 hét használat után vis****aktam a gyárit , mert zavart a hangorkán . Most a sufniban pihen és nálam sportosabb gazdáját várja . Ja meg a motort is féltettem , nem vettem észre annyi előnyét , hogy megérje a motorral kisérletezni .  Egy hete leszereltem azt a fránya EGR-t ,megnéztem mennyire kormos , de csak egyenletes nagyon vékony korom lerakódást találtam , semmi kokszot . Egyenlőre a dugózás elmaradt , de azért a tömítéshez csináltam sablont , hátha egyszer kell majd. Azért a véleményem még továbbra is az , hogy ezzel a problémával nem nékünk illene foglalkozni ! / Csak minket zavar max. , mi próbálunk valamit barkácsolni a gyártó helyett : a saját pénzünkért a saját autóinkon garanciaidő alatt  . /
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #10 Dátum: 2007. Augusztus 27. - 21:49:24 »

Figyelem, amit írtok és egyre paranoiásabban várom, hogy nálam mikor kezd el rángatni? A szerelőm, akihez a másik kocsit hordom, azt mondja, hogy az Opelnél sem mindenhol oldotta meg a problémát az EGR lezárása. Az enyémhez a gari miatt hozzá sem akar nyúlni. Úgyhogy még mindig nyitva. Az a tervem ,hogy OMV benyával és 5000 km-ént STP-ve a motort figyelem, hogy mi lesz. Én leszek a kontroll autó. Lévén alig 3 hónapos a gép és az első pillanattól követetem a tanácsokat, valamire csak jutunk ezzel is.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #11 Dátum: 2007. Augusztus 28. - 07:17:43 »

...kiváncsi leszek.Nekem 12e-nél hülyült meg :)Ha megtörténik azonnal dugózd,mielőtt szelepproblémáid lennének.Az STPt használd,csak jót tesz neki.
Oszt meglátjuk mit ad a kontroll Mosolyog)
Naplózva
Secretknight
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30



« Hozzászólás #12 Dátum: 2007. Augusztus 28. - 07:20:11 »

ja a szerelőd tudhatná hogy mivel ez a dugózás észrevehetetlenül visszaalakítható,nem kell parázni,a gari marad.
Naplózva
Cromagnon
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Hozzászólás #13 Dátum: 2007. Augusztus 31. - 11:20:08 »

Hello!
Nekem minden eddigi autómon sport légszűrő volt taxi üzemmódban és egyikkel sem volt probléma illetve ha lett volna az már nem nállam jött ki!Úgy 5 évig használtam átlagban taxinak a megfelelő évi 55-60 ezer kilóméterrel és használt autók voltak.A hangja valóban erősebb de engem ez nem zavart.
Az EGR szelep lezárásával nekem sem oldódott meg a problémám a rángatás sokkal kisebb mértékben de megmaradt.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #14 Dátum: 2007. Szeptember 05. - 18:18:45 »

Nnnnnnnnnnnna. Átléptük a 7000 km-t. Eddig okés. Bár tegnap valaki nekivágta az ajtaját a a jh kerékívnek. Szépséghiba, ami rohadtul fáj. Érdekes, hogy a szürke alpozó kilátszik és érezni is, hogy picit behorpadt, de belülről nem tapintható. Ma reggel eltört(?) a dréktámasztóm. Illetve nem tudom, hogy eltört e, csak szépen ki lehet húzni az ülésből. Első garanciás hibapont.
Nálam lehet látni, ha bármihez hozzányúlnak, mert az összes csavar feje pirosra van festve. Hogy miért? Másnál nem?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: [1] 2 3 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!