Lacetti klub fórum
2018. December 19. - 11:40:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.5%)
SW - 36 (25.2%)
HB - 62 (43.4%)
Összes szavazó: 142

Oldalak: 1 ... 548 549 [550]   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 350295 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3836


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8235 Dátum: 2018. Október 30. - 14:10:08 »

Gratulálok az új autóhoz! Mosolyog
Nem félsz a dízel autók nyűgjeitől? Manuális vagy automata?
Egyébként szép nagy batár Vigyorog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #8236 Dátum: 2018. Október 30. - 16:55:18 »

Köszönöm.
Dehogynem félek, és nemcsak a dízelek nyűgjétől (bár 200.000-ig bízom benne, hogy elmegy nagyobb baj nélkül), hanem a sok elektronikától, számítógép-vezérelte mindenfélétől. Mire elindulok, addigra 5 villanymotor végezte már el a dolgát. Elolvastam a kézikönyvet, minden mindennel összefügg, nagyon intelligens a járgány. Manuális váltós, az automatát már nem mertem bevállalni.  Vigyorog
Nekem is nagynak tűnik, de pl. a hossza szinte centire megegyezik a Lacsival, viszont hosszú a tengelytávja, sokkal nehezebben fordul rá a garázsra. És olyan magas, hogy a múltkor egy Lamborghini mellett mentem, ami pont az ablakom alsó vonaláig ért.  Vigyorog
Viszont a nyomatékát nagyon élvezem, 2-es és 3-as fokozatban szépen meg tud lódulni.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3836


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8237 Dátum: 2018. November 05. - 10:02:24 »

200 ezret azért biztos elmegy, ha betartod a turbós motorokra ajánlottakat. Meg azért, ha nem városban használod, szintén jót tesz. Mosolyog
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #8238 Dátum: 2018. November 05. - 16:23:03 »

A Malibud benzines?
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3836


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8239 Dátum: 2018. November 06. - 11:22:55 »

Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #8240 Dátum: 2018. November 06. - 17:14:25 »

Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.


Az alaposságodat ismerve szerintem hosszú ideig fog szolgálni az autód.  Kacsint
Nekem is tetszik a kényelme az automatának, főleg városban jön jól, illetve a tempomat is jobban össze tud vele dolgozni, mint kézivel.
Talán majd ha új autót veszek, sok év garival, akkor bevállalok egy duplakuplungost... bár asszem addigra majd csak villanyautók lesznek, ha egyáltalán eljutok oda...  Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #8241 Dátum: 2018. November 06. - 20:37:14 »

Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.


jobb,hogy nem dizelt vettél mert a 2.0d az a hirhedt opel motor ami az insigniába van,a captivában olrlandoban és a cruzeban is gm váltó van hát finoman kifejezve egy trágyadomb ha van választás akkor inkább egy aisin,a motorral kapcsolatos észrevételeid tapasztalatok hasznosak lehetnek mert a C140 es Captivában is az van.
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3836


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8242 Dátum: 2018. November 07. - 07:31:30 »

Persze Kacsint
Talán megérte volna dízelt venni, mert az esetek nagy részében 20 km-t megyek minimum egyfolytában, annak is 80%-a országút. Aztán úgy voltam vele, hogy elég a modern autók elektronikája nekem, nem szeretnék még a dízelek nyűgjeire is költeni. Persze amennyit megspóroltam volna, az valószínű elég lett volna a plusz költségekre, de nem szeretném, ha esetleg napokig lenne szervizben.
Ez legalább egy jól bevált 2.4-es szívó motor, láncos vezérléssel. Az ereje nekem elég. Én viszont bevállaltam az automata váltót, már meguntam a kuplungolást. Vigyorog Viszont az is egy több évtizede fejlesztgetett bolygóműves GM termék, remélem nem lesz vele gond.


jobb,hogy nem dizelt vettél mert a 2.0d az a hirhedt opel motor ami az insigniába van,a captivában olrlandoban és a cruzeban is gm váltó van hát finoman kifejezve egy trágyadomb ha van választás akkor inkább egy aisin,a motorral kapcsolatos észrevételeid tapasztalatok hasznosak lehetnek mert a C140 es Captivában is az van.
A váltóval kapcsolatban nincs nagyon összehasonlítási alapom, igazából a fórumokat böngészve jutottam arra az álláspontra, hogy ez a GM váltó nem lesz annyira rossz. Az amerikai Malibu fórumban nem panaszkodtak rá, ellentétben mondjuk az Insignia Aisin váltójával, amiről magyar és német oldalon is sok problémát lehet olvasni. Nyilván a GM váltó nem egy okos szerkezet, nem ismeri fel a lejtőket-emelkedőket, ráérősen vált, néha bizonytalan. Viszont szépen vált.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #8243 Dátum: 2018. November 16. - 11:22:17 »

Grat az új géphez Dömi  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #8244 Dátum: 2018. November 19. - 09:54:30 »

Grat az új géphez Dömi  Kacsint

Köszi.  Mosolyog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 548 549 [550]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!