Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 19:08:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5   Le
 
Szerző Téma: Diesel motor  (Megtekintve 58648 alkalommal)
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #15 Dátum: 2013. Január 31. - 23:19:42 »

Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?

nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul
Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással.  Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #16 Dátum: 2013. Február 01. - 14:46:02 »

Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?

nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul
Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással.  Mosolyog

Nem spóroltak csak szeretek biztosra menni és szerintem az enyémben van a legtöbb kilométer közülünk..
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #17 Dátum: 2013. Február 01. - 19:13:34 »

Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?

nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul
Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással.  Mosolyog

Nem spóroltak csak szeretek biztosra menni és szerintem az enyémben van a legtöbb kilométer közülünk..
Én mindig megvárom amíg kialszik télen-nyáron egyaránt, 3-5 sec az enyémben is. Addig legalább az üzemanyagot is kap. Indításnál az üzemanyag szivattyúm viszonylag hangos, egy pár másodpercig.
Másik jelenség, ami remélem nem hiba. Megyek kb 50-60 km/ha-val ötödikben, kis gázt adok neki, motorfék, ismét kis gáz, de nem padló, és mintha a turbónak hallanám egy kis visító jellegű hangját, nem hangos de hallható. Magasabb sebességnél, gyorsításnál nem hallatszik.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #18 Dátum: 2013. Február 01. - 20:22:14 »

Izzítással kapcsolatban van kérdésem: az a tapasztalatom, hogy 0 fok alatt simán beindítva néha csak röffen egyet, de le is áll. Újra indításnál az izzítás lámpa tovább világít és rendesen indul. Kipróbáltam azt, hogy a gyújtás ráadásánál először csak kb. 2 mp-ig világít az izzítás, utána ha indítás nélkül újra ráadom a gyújtást, akkor kb. 4mp-ig izzít és utána szebben indul. (gondolom először nem is izzít, csak a visszajelző teszt miatt világít) Nektek is ilyen?

nyáron nem szoktam megvárni simán indítom télen kivárom az izzítást 3-5sec ha hideg van-10 és felette duplán izzítok simán indul de érzi az üzemanyag különbséget adalékolva könnyebben indul
Akkor ezek szerint ez nem hiba, csak ilyen. Spóroltak a mérnökök az izzítással.  Mosolyog

Nem spóroltak csak szeretek biztosra menni és szerintem az enyémben van a legtöbb kilométer közülünk..
Én mindig megvárom amíg kialszik télen-nyáron egyaránt, 3-5 sec az enyémben is. Addig legalább az üzemanyagot is kap. Indításnál az üzemanyag szivattyúm viszonylag hangos, egy pár másodpercig.
Másik jelenség, ami remélem nem hiba. Megyek kb 50-60 km/ha-val ötödikben, kis gázt adok neki, motorfék, ismét kis gáz, de nem padló, és mintha a turbónak hallanám egy kis visító jellegű hangját, nem hangos de hallható. Magasabb sebességnél, gyorsításnál nem hallatszik.
Egy kis apróság az izzítással kapcsolatban. Az izzítás "kontroll lámpa"  a gyártó által tervezett és szükséges izzítási időt jelzi a legtöbb diesel autónál. A valóságban viszont az izzítás még jelentősen hosszabb ideig tart, nem csak addig, ameddig a kontroll lámpa világít.  Érdemes erről meggyőződni, akár egy próbalámpa segítségével. Mi több, a már beindult és alapjáraton járó motornak is ad utóizzítást, meglepően sokáig.
Naplózva
Takarító
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #19 Dátum: 2013. Február 09. - 09:51:08 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Vigyorog
Naplózva

üdv
Takarító
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #20 Dátum: 2013. Február 09. - 12:28:26 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Vigyorog
Egy ekkora motortól ilyen környezetvédelmi besorolás mellet mit vársz?! Tedd össze a két kezed és örülj!!!
Naplózva

Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #21 Dátum: 2013. Február 09. - 12:58:45 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Vigyorog
Egy ekkora motortól ilyen környezetvédelmi besorolás mellet mit vársz?! Tedd össze a két kezed és örülj!!!
Ezzel maximálisan egyet kell, hogy értsek. Volt késztetésem, hogy reagáljak, csak már kedvem nincs.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #22 Dátum: 2013. Február 09. - 13:06:21 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Vigyorog

5 litert sose fog fogyasztani de még a 6 is csodaszám tőle viszont a vezetési morál nagymértékben befolyásolja az étvágyát saját példa
az "alacsonyan repülős " közlekedési morállal nekem 10-12Liter!!! volt a fogyasztásom/2,0D automata kombi piszkálva/
változtattam a vezetési szokásomon finoman gyorsítok a kresz szabályait betartva közlekedem így 7,8 ra jött ki a mostani időjárásban
ha a spórolás miatt vettél dizelt akkor el kell ,hogy keserítselek nem eszik kevesebbet mint egy benzines és a fenntartása is közel 3szoros mint a benzines modelleké! ha pedig tönkremegy rajt valami akár a nagynyomású üzemanyagrendszerben akár a hajtásláncban akkor kell igazán a zsebbe nyúlni!
és még egy adalék állandó városi használatra gyakorlatilag alkalmatlan nem azért mert rossz lenne hanem mert a korszerű dizelmotorokat ne városri rövidtávokra találták ki.
Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy
Naplózva

70/4334431
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2013. Február 09. - 13:32:33 »

"Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy"

 Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Takarító
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #24 Dátum: 2013. Február 09. - 14:14:10 »

"Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy"

 Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Ez így van Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Köszönöm!
Azért kiegyeznék 5 literrel Mosolyog
Naplózva

üdv
Takarító
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #25 Dátum: 2013. Február 09. - 14:22:16 »

"Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy"

 Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Ez így van Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Köszönöm!
Azért kiegyeznék 5 literrel Mosolyog


akkor vegyél egy AX 1,5D az kevesebbet is eszik vagy számolj 50km enként  Vigyorog
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #26 Dátum: 2013. Február 09. - 14:23:42 »

különben is, a dízel traktorba való  Vigyorog
tudom a benzin meg fűnyíróba  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #27 Dátum: 2013. Február 09. - 17:43:20 »

Sziasztok!

Vm Motori diesel kapcsán kérdezném tőletek, nektek mennyi a fogyasztásotok? Én akármit csinálok cirka 6,5-7 liter alá nehezen megyek országúton, városban ettől még többet fogyaszt. Részecskeszűrőm alig 3%-os. Szóval minden oké, semmi hiba. Szépen jár, jól húz, nagyon megy (!!!). Most van 10e km az autóban.
Sajnos ha ez így marad akkor el kell adnom a masinát... Vigyorog
Egy ekkora motortól ilyen környezetvédelmi besorolás mellet mit vársz?! Tedd össze a két kezed és örülj!!!
Azért van sok motor ilyen adatokkal és kisebb fogyasztással. De az is fontos, hogy ne a katalógus adatokról beszéljünk, hanem a valóságról! Mert az plusz egy-két liter sajnos.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #28 Dátum: 2013. Február 09. - 17:45:09 »

"Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy"

 Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Lájk, egyetértek!  Kacsint És mindegy neki, hogy esetleg 5 személy + csomag, akkor is megy.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #29 Dátum: 2013. Február 09. - 17:47:21 »

"Akkor miért a dizel ? mert mosolyt csal az arcodra ahogyan megy"

 Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Lájk, egyetértek!  Kacsint És mindegy neki, hogy esetleg 5 személy + csomag, akkor is megy.
Valahol írtam arról a bizonyos "katalógus szerinti fogyasztás vs. tényleges fogyasztás" összefüggésről.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!