Lacetti klub fórum
2025. Május 01. - 02:21:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 307279 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #315 Dátum: 2011. Január 17. - 19:28:52 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #316 Dátum: 2011. Január 17. - 19:34:48 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #317 Dátum: 2011. Január 17. - 20:04:13 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #318 Dátum: 2011. Január 18. - 09:07:29 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #319 Dátum: 2011. Január 18. - 14:02:47 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Elhiszem, csak furcsának tartom. Az első fékeknél miért nem volt?
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #320 Dátum: 2011. Január 19. - 08:47:11 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Elhiszem, csak furcsának tartom. Az első fékeknél miért nem volt?
Mert az első fékek jobban vannak terhelve minden fékezésnél.
Nekem ebben párás-dzsuvás időben minden reggel érezhető és hallható az első néhány alkalommal. Lehet ez a fékbetét anyagán is múlik, hogy mennyire rövid idő alatt jelentkezik a rozsda rajta...
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #321 Dátum: 2011. Január 19. - 18:16:31 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Elhiszem, csak furcsának tartom. Az első fékeknél miért nem volt?
Mert az első fékek jobban vannak terhelve minden fékezésnél.
Nekem ebben párás-dzsuvás időben minden reggel érezhető és hallható az első néhány alkalommal. Lehet ez a fékbetét anyagán is múlik, hogy mennyire rövid idő alatt jelentkezik a rozsda rajta...
Nálam az első fékek? Maximum a kézifék, mert azt mindig behúzom. Vigyorog
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #322 Dátum: 2011. Január 19. - 18:25:17 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Elhiszem, csak furcsának tartom. Az első fékeknél miért nem volt?
Mert az első fékek jobban vannak terhelve minden fékezésnél.
Nekem ebben párás-dzsuvás időben minden reggel érezhető és hallható az első néhány alkalommal. Lehet ez a fékbetét anyagán is múlik, hogy mennyire rövid idő alatt jelentkezik a rozsda rajta...
Nálam az első fékek? Maximum a kézifék, mert azt mindig behúzom. Vigyorog
Ha használod, ha nem a vakrozsda úgyis jelentkezik, azért kell "vasalni". A tárcsafék különösen hajlamos erre. A kézifék egyébként a Lacettinél külön van, a hátsókat fogja, és dobfék.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #323 Dátum: 2011. Január 19. - 21:22:05 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Elhiszem, csak furcsának tartom. Az első fékeknél miért nem volt?
Mert az első fékek jobban vannak terhelve minden fékezésnél.
Nekem ebben párás-dzsuvás időben minden reggel érezhető és hallható az első néhány alkalommal. Lehet ez a fékbetét anyagán is múlik, hogy mennyire rövid idő alatt jelentkezik a rozsda rajta...
Nálam az első fékek? Maximum a kézifék, mert azt mindig behúzom. Vigyorog
Ha használod, ha nem a vakrozsda úgyis jelentkezik, azért kell "vasalni". A tárcsafék különösen hajlamos erre. A kézifék egyébként a Lacettinél külön van, a hátsókat fogja, és dobfék.
Igen, ezt tudtam. Azért írtam, hogy azt használom, mert 1-2szer elindultam behúzott kézifékkel Vigyorog
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #324 Dátum: 2011. Január 20. - 20:32:15 »

Nos a probléma megnyugtatóan megoldódott. Hála az óvatos fékezéseknek és a nedves időnek, nagyon el volt rozsdásodva a tárcsa és a betét. Kitisztították, beállították a kéziféket és csináltak egy fékpados mérést, minden tökéletes. A betétek kb 75%-osak.
Ez esetben meg Te voltál a hunyó, mert ilyen időben, meg esőben, meg mosás után mindig meg kell "vasalni" a féket, mindjárt indulás után rögtön, hogy kiszáradjon, hogy leszedje a vakrozsdát, hogy egyformán fogjon mindkét oldalon. Ezt ez esetben Te rendre elmulasztottad. Ezt a "vasalást" mindenkinek ajánlom! Jobb láb nyomja a gázpedált, a bal pedig a féket enyhén egyszerre, és egyből jó lesz a fék 100 méteren belül! Busznál, Lacettinél, bárminél- garantáltan!
Viszont eddig ilyet nem tapasztaltam, pedig nem ez volt az első tél a Lacsival, tavaly pl. sokkal több hó volt. Tél előtt biztos nem volt még rozsdás, mert azért az feltűnt volna az alufelnin keresztül. Ráadásul volt az az elég nagy fékezésem karácsony után, akkor tuti le kellett jönnie a rozsdának.
A rozsda nem a nagy fékezéstől jön le, hanem attól, hogy folyamatosan fékezel, és forog közben a kerék, mintha leesztergálná finoman. Egyébként egy éjszaka is elég neki, hogy jelentkezzen a vakrozsda, párás idő is elég neki. Hidd el, a "vasalás" a gyógymód erre!
Elhiszem, csak furcsának tartom. Az első fékeknél miért nem volt?
Mert az első fékek jobban vannak terhelve minden fékezésnél.
Nekem ebben párás-dzsuvás időben minden reggel érezhető és hallható az első néhány alkalommal. Lehet ez a fékbetét anyagán is múlik, hogy mennyire rövid idő alatt jelentkezik a rozsda rajta...
Nálam az első fékek? Maximum a kézifék, mert azt mindig behúzom. Vigyorog
Ha használod, ha nem a vakrozsda úgyis jelentkezik, azért kell "vasalni". A tárcsafék különösen hajlamos erre. A kézifék egyébként a Lacettinél külön van, a hátsókat fogja, és dobfék.
Igen, ezt tudtam. Azért írtam, hogy azt használom, mert 1-2szer elindultam behúzott kézifékkel Vigyorog
http://kepfeltoltes.hu/100914/F_nyk_p0011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képet ha megnézed látszik az első féktárcsa vakrozsdás.D.e. volt mosva az autó a kép d.u. készült.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 20. - 20:33:47 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #325 Dátum: 2011. Január 21. - 20:04:05 »

De nekem a betét volt rozsdás, nem a tárcsa.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #326 Dátum: 2011. Január 21. - 22:56:06 »

De nekem a betét volt rozsdás, nem a tárcsa.
A betét?-Nem köszörülték meg a szervizben?Nekem annó meg kellett egy kicsit és faca lett.
Naplózva

06 70/22 11 222
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #327 Dátum: 2011. Január 22. - 13:27:27 »

De nekem a betét volt rozsdás, nem a tárcsa.
A betét?-Nem köszörülték meg a szervizben?Nekem annó meg kellett egy kicsit és faca lett.
De igen, így lett 75%-os a betét.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #328 Dátum: 2011. Január 25. - 15:20:42 »

Nem tudom hova írjam, de talán ide való. Érdekes dologra lettem figyelmes, pontosabban ma végre bebizonyosodott, hogy valami nem kerek a kocsival. Ha ráadom a gyújtást, felvillannak az ellenőrzőlámpák, mint normálisan, többek között az ABS és a kipörgésgátló lámpája is, melyek pár másodperc múlva el is alszanak. Viszont ha nagyon hideg van (pl mint ma -8fok), akkor reggel az első indulásnál indítózáskor felvillan mindkét lámpa, majd egyszerre 1-2 másodperc múlva kialszanak. Ezután már napközben többet ilyet nem csinál, még akkor sem ha fél 8-tól fél 3-ig nem is indítom be. Szintén nem csinálja, ha ennél melegebb van.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #329 Dátum: 2011. Január 26. - 12:04:19 »

Nem tudom hova írjam, de talán ide való. Érdekes dologra lettem figyelmes, pontosabban ma végre bebizonyosodott, hogy valami nem kerek a kocsival. Ha ráadom a gyújtást, felvillannak az ellenőrzőlámpák, mint normálisan, többek között az ABS és a kipörgésgátló lámpája is, melyek pár másodperc múlva el is alszanak. Viszont ha nagyon hideg van (pl mint ma -8fok), akkor reggel az első indulásnál indítózáskor felvillan mindkét lámpa, majd egyszerre 1-2 másodperc múlva kialszanak. Ezután már napközben többet ilyet nem csinál, még akkor sem ha fél 8-tól fél 3-ig nem is indítom be. Szintén nem csinálja, ha ennél melegebb van.
Nem hiszem, hogy e miatt nagyon aggódnod kellene. A nagy hideg miatt indítózáskor sokkal jobban beesik a feszültség, mint máskor. Az ABS elektronikájának feszültséghatára alá. Ezért úgy érzékeli, mintha levennéd majd újra ráadnád a gyújtást.
Szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!