Krisz
|
 |
« Hozzászólás #375 Dátum: 2011. Június 29. - 05:36:44 » |
|
Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.  Félolajat pl mikor cseréltél?? Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #376 Dátum: 2011. Június 29. - 06:50:31 » |
|
Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.  Félolajat pl mikor cseréltél?? Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem. Én csak a 2 elsőt cseréltem de nagyon ritka !! A más fajta fékbetét segíthet a dolgon de a féket scan el légtelenítették?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #377 Dátum: 2011. Június 30. - 15:47:30 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni. Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 30. - 15:50:30 írta Levi75 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #378 Dátum: 2011. Június 30. - 15:56:27 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Hopp, ezt nem tudtam, csak sejtettem a nagy hátsó középrész miatt. Ezt a megoldást a régebbi Ssangyong-okon láttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #379 Dátum: 2011. Június 30. - 18:26:59 » |
|
Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.  Félolajat pl mikor cseréltél?? Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem. Én csak a 2 elsőt cseréltem de nagyon ritka !! A más fajta fékbetét segíthet a dolgon de a féket scan el légtelenítették? Nem a hagyományos pumpálási-nyomvatart modon csináltam.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #380 Dátum: 2011. Június 30. - 18:54:21 » |
|
Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.  Félolajat pl mikor cseréltél?? Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem. Én csak a 2 elsőt cseréltem de nagyon ritka !! A más fajta fékbetét segíthet a dolgon de a féket scan el légtelenítették? Nem a hagyományos pumpálási-nyomvatart modon csináltam. akkor az ABS vezérlőszelepen rajt maradt a régi fékolaj!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #381 Dátum: 2011. Július 05. - 21:21:44 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni. Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is. Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #382 Dátum: 2011. Július 06. - 20:14:03 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni. Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is. Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #383 Dátum: 2011. Július 07. - 21:11:54 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni. Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is. Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi. Tudják, okosak, csak megvárják amíg a tárcsát is cserélni kell. Több meló, több óradíj, nem buták ezek. Nekem a hátsó fékem műszaki vizsgán ugyan átment, de szerettem volna , ha már lecserélik, 40%-osak. Szervíz vezér nemet mondot, szerinte még elmegy 10ezret. E van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #384 Dátum: 2011. Július 08. - 12:51:25 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni. Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is. Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi. Tudják, okosak, csak megvárják amíg a tárcsát is cserélni kell. Több meló, több óradíj, nem buták ezek. Nekem a hátsó fékem műszaki vizsgán ugyan átment, de szerettem volna , ha már lecserélik, 40%-osak. Szervíz vezér nemet mondot, szerinte még elmegy 10ezret. E van. A 40% az az ütés volt, vagy a fékerő eltérés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yanee
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
 |
« Hozzászólás #385 Dátum: 2011. Július 08. - 13:53:28 » |
|
Sziasztok! Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek. A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet.  Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni. Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is. Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi. Tudják, okosak, csak megvárják amíg a tárcsát is cserélni kell. Több meló, több óradíj, nem buták ezek. Nekem a hátsó fékem műszaki vizsgán ugyan átment, de szerettem volna , ha már lecserélik, 40%-osak. Szervíz vezér nemet mondot, szerinte még elmegy 10ezret. E van. A 40% az az ütés volt, vagy a fékerő eltérés? Az a 40% durván sok lenne bármelyiknek egy sikeres vizsgázáshoz. Szerintem a betétek vastagsága lehet annyi az új állapothoz képest.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #387 Dátum: 2011. Július 26. - 10:41:19 » |
|
Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.  mi az a pofátlanul méregdrága??
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
baroti
|
 |
« Hozzászólás #388 Dátum: 2011. Július 26. - 10:48:32 » |
|
Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.  mi az a pofátlanul méregdrága?? Egyik helyen pl 300 RON - 18940.59HUF, de 218RON - 13763.50HUF alul nem talalni sehol es ezert gondoltam hogy megoldom nyitolva hiszen ugy sincs mindig hasznalatban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #389 Dátum: 2011. Július 26. - 11:04:27 » |
|
Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.  mi az a pofátlanul méregdrága?? Egyik helyen pl 300 RON - 18940.59HUF, de 218RON - 13763.50HUF alul nem talalni sehol es ezert gondoltam hogy megoldom nyitolva hiszen ugy sincs mindig hasznalatban 10000ft simán lehet venni nálunk..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|