Lacetti klub fórum
2025. Május 01. - 07:13:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 307387 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #375 Dátum: 2011. Június 29. - 05:36:44 »

Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Kacsint
Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.

Félolajat pl mikor cseréltél??
Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem.
Naplózva

06 70/22 11 222
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #376 Dátum: 2011. Június 29. - 06:50:31 »

Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Kacsint
Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.

Félolajat pl mikor cseréltél??
Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem.


Én csak a 2 elsőt cseréltem de nagyon ritka !!
A más fajta fékbetét segíthet a dolgon de a féket scan el légtelenítették?
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #377 Dátum: 2011. Június 30. - 15:47:30 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni.
Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 30. - 15:50:30 írta Levi75 » Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #378 Dátum: 2011. Június 30. - 15:56:27 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Hopp, ezt nem tudtam, csak sejtettem a nagy hátsó középrész miatt. Ezt a megoldást a régebbi Ssangyong-okon láttam.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #379 Dátum: 2011. Június 30. - 18:26:59 »

Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Kacsint
Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.

Félolajat pl mikor cseréltél??
Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem.


Én csak a 2 elsőt cseréltem de nagyon ritka !!
A más fajta fékbetét segíthet a dolgon de a féket scan el légtelenítették?
Nem a hagyományos pumpálási-nyomvatart modon csináltam.
Naplózva

06 70/22 11 222
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #380 Dátum: 2011. Június 30. - 18:54:21 »

Gyári tárcsa van nubira betétekkel.A melegedés extrémebb körülmények között jelentkezik,normál használatban nem.Hamarosan ugyis tárcsa és betét csere jön lehet epika culát veszek azt rakom be.A többit majd akkor pü-ben megbeszéljük.
bakker versenyzéshez vegyél kerámia féket. természetes hogy elmelegszik rallizás közben, ez alap.  Kacsint
Na,de akkor egy focus kombinak amivel legutóbb toltam egyet a mátrába,miért nem melegedett el?Szégyen szemre techniakai okok miatt felkellett adnom.

Félolajat pl mikor cseréltél??
Tavaj szeptemberben.De ez a jelenség,mindig is megvolt az autóban.Az Off VW technikával sincs ilyen gondom,és eddig egyik autómmal sem volt.Mennyibe kerül a 4 féknyereg bontottan Epicahoz kb?Mert nem találok árakat egy bontónál sem.


Én csak a 2 elsőt cseréltem de nagyon ritka !!
A más fajta fékbetét segíthet a dolgon de a féket scan el légtelenítették?
Nem a hagyományos pumpálási-nyomvatart modon csináltam.


akkor az ABS vezérlőszelepen rajt maradt a régi fékolaj!
Naplózva

70/4334431
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #381 Dátum: 2011. Július 05. - 21:21:44 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni.
Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  Mosolyog
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #382 Dátum: 2011. Július 06. - 20:14:03 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni.
Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  Mosolyog
A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #383 Dátum: 2011. Július 07. - 21:11:54 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni.
Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  Mosolyog
A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi.
Tudják, okosak, csak megvárják amíg a tárcsát is cserélni kell. Több meló, több óradíj, nem buták ezek. Nekem a hátsó fékem műszaki vizsgán ugyan átment, de szerettem volna , ha már lecserélik, 40%-osak. Szervíz vezér nemet mondot, szerinte még elmegy 10ezret. E van.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #384 Dátum: 2011. Július 08. - 12:51:25 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni.
Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  Mosolyog
A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi.
Tudják, okosak, csak megvárják amíg a tárcsát is cserélni kell. Több meló, több óradíj, nem buták ezek. Nekem a hátsó fékem műszaki vizsgán ugyan átment, de szerettem volna , ha már lecserélik, 40%-osak. Szervíz vezér nemet mondot, szerinte még elmegy 10ezret. E van.
A 40% az az ütés volt, vagy a fékerő eltérés?
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #385 Dátum: 2011. Július 08. - 13:53:28 »

Sziasztok!
Mennyire normális, az, ha 27e km-nél egyértelműen érezhetően üt az első fék? (a kézifék kar nem mozog ha menet közben húzom, ezért gondolom, hogy az első az) A kocsi átlagos használatban van, szinte csak sík vidéken utánfutó nélkül. Ezt már kb. 15e km-től érzem, de akkor még csak kicsit csinálta. Még garis, úgyhogy remélem cserélik, de szerintem még korai a hiba.
Nekem a gari idő allatt 2 szer cseréltek első féktárcsát, de nekem csak 100 km/h felett ütöttek.
A kézifék külön dobfék,semmi köze az üzemi fékhez.Igy akármelyik tárcsa is lehet. Kacsint
Ha az elsők ütnek, akkor azt a kormányon lehet érezni.
Én inkább csak a pedálon érzem. Jövő héten megy olajcserére és megnézik ezt is.
Ma megnézték, a hátsók ütnek, de még nem éri el a műszaki vizsga fájdalomhatárát (20%, az enyém meg 16 körül üt), így nem tudják gariban cserélni. Októberig garis, addig remélem eléggé elromlik a cseréhez.  Mosolyog
A fékek "ütése" nem a műszaki vizsga határértékei szerint minősitendő fogalom. Gyári paraméter van megadva a megengedett ütésre, 0,00 mm pontossággal!, Elő kell vetetni velük az indikátor órát! Persze, ha tudják, hogy az mi.
Tudják, okosak, csak megvárják amíg a tárcsát is cserélni kell. Több meló, több óradíj, nem buták ezek. Nekem a hátsó fékem műszaki vizsgán ugyan átment, de szerettem volna , ha már lecserélik, 40%-osak. Szervíz vezér nemet mondot, szerinte még elmegy 10ezret. E van.
A 40% az az ütés volt, vagy a fékerő eltérés?
Az a 40% durván sok lenne bármelyiknek egy sikeres vizsgázáshoz. Szerintem a betétek vastagsága lehet annyi az új állapothoz képest.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #386 Dátum: 2011. Július 26. - 10:38:38 »

Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #387 Dátum: 2011. Július 26. - 10:41:19 »

Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.

mi az a pofátlanul méregdrága??
Naplózva

70/4334431
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #388 Dátum: 2011. Július 26. - 10:48:32 »

Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.

mi az a pofátlanul méregdrága??


Egyik helyen pl 300 RON - 18940.59HUF, de 218RON - 13763.50HUF alul nem talalni sehol es ezert gondoltam hogy megoldom nyitolva hiszen ugy sincs mindig hasznalatban
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #389 Dátum: 2011. Július 26. - 11:04:27 »

Azt szeretnem megtudni, hogy milyen vastagnak kell lennie a kezifek feradonnak, ha tud valaki segiteni ebben nekem. Ugyanis pofatlanul meregdragan ajanljak nalunk az alkatresz uzletek ahol van esetleg.

mi az a pofátlanul méregdrága??


Egyik helyen pl 300 RON - 18940.59HUF, de 218RON - 13763.50HUF alul nem talalni sehol es ezert gondoltam hogy megoldom nyitolva hiszen ugy sincs mindig hasznalatban

10000ft simán lehet venni nálunk..
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!