cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #510 Dátum: 2012. Március 15. - 22:07:42 » |
|
Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen.  Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan? én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/ Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #511 Dátum: 2012. Március 16. - 21:28:25 » |
|
Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen.  Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan? én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/ Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás. Köszi, holnap kipróbálom! Ha neked az olajcserénél még nem világított, csak utána, akkor valószínűleg nem nullázták az elektronikában és tovább számolta az olajfárasztó eseményeket. Azt hallottam ugyanis, hogy a Lacettinél nem az olaj minőségét vizsgálja, hanem számításos úton dönti el, hogy kell-e már cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #512 Dátum: 2012. Március 16. - 23:44:43 » |
|
Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen.  Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan? én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/ Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás. Köszi, holnap kipróbálom! Ha neked az olajcserénél még nem világított, csak utána, akkor valószínűleg nem nullázták az elektronikában és tovább számolta az olajfárasztó eseményeket. Azt hallottam ugyanis, hogy a Lacettinél nem az olaj minőségét vizsgálja, hanem számításos úton dönti el, hogy kell-e már cserélni. nem tudja milyen az olaj hanem számol
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #513 Dátum: 2012. Március 17. - 08:40:41 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #514 Dátum: 2012. Március 17. - 09:29:26 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #515 Dátum: 2012. Március 17. - 10:02:33 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #516 Dátum: 2012. Március 17. - 21:32:31 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #517 Dátum: 2012. Március 17. - 21:59:19 » |
|
Sajnos sürgősebb lett a dolog, mert tegnap a szűrő regenerálás után jelezte az olajcserét, pedig végig lett csinálva az égetés rendesen.  Amikor regenerál akkor több üzemanyagot juttat a rendszer a motorba ami lejut az olajteknőbe hígítva az olajat pont a regeneráció után érte el azt szintet, hogy kijelezze a cserét, sebikének 7500 km után tette meg, most már nem teszi.  Én is gondolkodom a cucc kiiktatásában, mert teljes működését megnézve összességében legalább annyi hátránya van a környezetre mint haszna, mellette viszont nagyon bosszantó és többletköltséget is okoz. Sajnos most a nagy siettség miatt nem tudtam a márkaszervizben cseréltetni, viszont így még világít az olajcsere lámpám. Állítólag a műszeren kívül van még valamilyen trükk amivel ki lehet nyomni a szemét (valamelyik pedált kell nyomogatni, meg közben mást is talán..) tudjátok hogy kell pontosan? én ma cseréltem de nem világít /az a baj,hogy 2 helyen kell törölni/ Gyújtás ráad, gázpedál háromszor lenyomva ütközésig, nem túl gyorsan, majd gyújtás kikapcs. Utána kis szünci, pár másodperc türelem, majd gyújtás ráad, kocsi indít. Elméletileg ezek után nem kellene világolnia. Nekem nyáron a szervízben cseréltek olajat, mentem utána kb. 3ezer km-t, az olajcsere lámpa kigyulladt. Megcsináltam a leírt műveletet, lámpa kialudt. Lehet, hogy valahol tárolta a figyelmeztető lámpa kigyulladását, nem tudom. De 3ezer km után nem kellene világítania. Szerintem a szervízben elfelejtik a kocsival közölni az olajcserét és ezért hamarabb kigyullad a lámpás. Köszi, holnap kipróbálom! Ha neked az olajcserénél még nem világított, csak utána, akkor valószínűleg nem nullázták az elektronikában és tovább számolta az olajfárasztó eseményeket. Azt hallottam ugyanis, hogy a Lacettinél nem az olaj minőségét vizsgálja, hanem számításos úton dönti el, hogy kell-e már cserélni. Sikerült!!  Igaz, hogy csak másodjára, pedig ugyan úgy csináltam, de sikerült. A lényeg, hogy amíg csináltam folyamatosan világított és a harmadik pedálnyomás végén elaludt és azóta alszik.  Köszi az infót még egyszer!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 17. - 23:09:36 írta Levi75 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #518 Dátum: 2012. Március 17. - 22:07:18 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? 3 évente ajánlott. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #519 Dátum: 2012. Március 18. - 01:49:55 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? Cserélni kell, a gyári ajánlás 2 évente, mi 4 évet szoktunk maximumként ajánlani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #520 Dátum: 2012. Március 18. - 07:46:03 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? kilométerben hol állsz? vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #521 Dátum: 2012. Március 18. - 20:35:41 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? kilométerben hol állsz? vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés 74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni  Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #522 Dátum: 2012. Március 18. - 20:53:12 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? kilométerben hol állsz? vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés 74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni  Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele? 90 ezernél?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #523 Dátum: 2012. Március 18. - 21:05:01 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? kilométerben hol állsz? vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés 74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni  Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele? 90 ezernél? diesel 6 év vagy 90.000km
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
baroti
|
 |
« Hozzászólás #524 Dátum: 2012. Március 19. - 09:06:46 » |
|
Milyen színű fagyálló kell a Lacsiba?
A gyári rózsaszín /piros/. Köszönöm  akkor olyan kerül bele. Cserélni kell? Lassan 6 éves az autó. Vagy netán nem is kell cserélni? kilométerben hol állsz? vezérléscserekor vízpumpával ugyis cserés 74ezer km. Vezérlés csere még nem volt. Úgy tudom 90ezernél kell cserélni  Ma néztem a kiegyenlítő tartályt, apró koszok vannak benne. Csere előtt át kell mosatni, vagy hűtővíz le, új bele? Engem is érdekelne a csere eljárása!!! Vezérmű cserénél sem volt lecserélve és most mar 86000 van benne. Időszerű lenne  ezek szerint Hol eresszem ki hogy mind kifolyjon és mennyi hűtőfolyadék jár bele 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 19. - 09:09:49 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
|