Lacetti klub fórum
2024. április 19. - 22:42:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 543002 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #3015 Dátum: 2016. Május 02. - 20:57:00 »

Azért kusza, mert a használatit idéztem.
Nekem 11 éve gyújtásor világít, indítása elalszik és p300-on kívül nem volt hibakód.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #3016 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 12:26:51 »

Nos tegnap megoldódott a légzsák visszajelző lámpa probléma (120 ezres szerviz volt). A SCAN 100 utasoldali légzsák túlzott ellenállás értéket (vagy valami hasonlót, nem emlékszem pontosan) mutatott. A kesztyűtartó kicsavarozása után felül valami csatlakozást kellett bontani majd újból csatlakoztatni, a hibajelzést csak így lehetett törölni. Gyújtás ráadása után a légzsák visszajelző hét villogása után a rend helyreállt.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #3017 Dátum: 2016. Október 05. - 12:50:18 »

Lassan 10 éves az autó, megtettünk 113500 kilometert. Ma vizsgázott és szokásosos éves szervizen volt. Előre tervezetten cserélődött a megfáradt toronyszilent csapágyastól, a kicsit már lötyögős stabpálcák.

Csalódottan néztem, hogy engem is utolért a küszöbök korróziója. Még nem látható kívülről, de már vedli a festéket. Persze oka is van, a gumisnál trehány módon emelték neg és megnyomták a lemezt.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #3018 Dátum: 2016. Október 05. - 22:00:08 »

Csalódottan néztem, hogy engem is utolért a küszöbök korróziója. Még nem látható kívülről, de már vedli a festéket. Persze oka is van, a gumisnál trehány módon emelték neg és megnyomták a lemezt.

Az a jobbik eset, mert az kívülről van, nem bentről jött ki ( : Nekem is volt trehány emelés miatt rozsda (alul a lemez peremen), kapott drótkefét, RO-55-t, alvázvédőt, meg színrekevert lakkot, aztán jól van (illetve azóta a rendes alvázvédőzés során jutott oda is).
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #3019 Dátum: 2016. Október 06. - 06:50:41 »

Csalódottan néztem, hogy engem is utolért a küszöbök korróziója. Még nem látható kívülről, de már vedli a festéket. Persze oka is van, a gumisnál trehány módon emelték neg és megnyomták a lemezt.

Az a jobbik eset, mert az kívülről van, nem bentről jött ki ( : Nekem is volt trehány emelés miatt rozsda (alul a lemez peremen), kapott drótkefét, RO-55-t, alvázvédőt, meg színrekevert lakkot, aztán jól van (illetve azóta a rendes alvázvédőzés során jutott oda is).
Sajnos úgy nyomta meg, hogy összelapította azt a kis nyílást, amin a víznek távoznia kellene. Így van benne víz. Nem kell rohannom cseréltetni, de számolok a megjelenő problémával. Amúgy 10 évesen meglepően jó a futómű, alig pár helyen van felületi rozsda.
És 4 hét után most ültem benne újra. Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében. A másik meg a feszes futómű, ami egyáltalán nem kemény, mégis jobban az úton érzem vele az autót, mint a csillió lengőkaros, szintszabályzós öregecske luxusban. A harmadik a kormány. Nem tudtam, mi volt eddig fura, de egyrészt az Audi szervó sokkal erősebb, nekem túl könnyű a kormány. Illetve a Lacetti nagyobb kormányát is kényelmesebb fogni. Persze az is lehet, hogy 10 év alatt nagyon megszoktam.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3020 Dátum: 2016. Október 06. - 09:11:06 »

Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében.
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #3021 Dátum: 2016. Október 06. - 12:34:17 »

Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében.
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak.

azért ne feledd ezt még a koreaiak tervezték teljes egészében,az Orlando pedig már GM platform ami nem előny
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3022 Dátum: 2016. Október 06. - 12:42:10 »

Döbbenten tapasztaltam, hogy -számomra - mennyivel könnyebb megtalálni a kényelmes üléspozíciót, mint az A6 foteljében.
Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak.

azért ne feledd ezt még a koreaiak tervezték teljes egészében,az Orlando pedig már GM platform ami nem előny
Na igen, ez a szerencsénk! Ekkora beltér 2-3 kategóriával feljebb szokott lenni manapság...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #3023 Dátum: 2016. Október 06. - 14:48:04 »

Én szintén így érzem az Orlandoban. Alig találom a megfelelő pozíciót, hogy a lábam is jó szögben legyen és a kormányt is rendesen tudjam fogni. Az ülés támlát nagyon előre kell ehhez állítanom, fura. A belső láb és egyéb térről nem is beszélve. Hihetetlen, hogy egy egyterűnek kisebb a belső tere, mint egy kisebb kategóriás szedánnak.

Én meg a Nubirámban ülök ortopédül egy kicsit. Próbáltam a szabályoshoz (egy vezetéstechnikai tréning óta többek közt ennek is átértékeltem a jelentőségét) közeli, de nem majompózt felvenni, ahol azért kényelmesen elvagyok. Nálam ez úgy jött ki, hogy kormány maxra kihúzva és feltolva, ülés legalsó pozícióban, a háttámla viszonylag meredek (nem derékszög, de bőven nem is fekvős). És még ilyenkor is, ha normálisan el akarom érni a kormányt (=két kézzel fogva is át lehessen fordítani bő 180 fokban), annyira előre kell csúsznom, hogy a térdem kis híján eléri a kormányoszlopot.

Pedig alacsony sem vagyok, meg a karom sem rövid. Valahogy nekem mégsem adja ki. Illetve így nem rossz, csak a térdeim vannak túl közel a kormányoszlophoz, illetve a kormány kényelmesebb lenne jóval lentebb.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3024 Dátum: 2016. Október 06. - 15:16:40 »

Én úgy ülök, ahogy a tréningen tanították, illetve mindig is 'versenyzősen' ültem. Kerültem már el azelőtt is baleseteket hirtelen kormánymozdulattal....
Sosem értettem azokat, akik kényelmesen feküdve vezetnek. A kormány alját is csak ujjheggyel érik el. Úgy hogyan kerülik ki a 'rén****vast'? Öcsém és unokatesóm is ilyen.....úgy van vele, hogy ő nem vezet gyorsan, ezért....
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 06. - 17:00:50 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #3025 Dátum: 2016. Október 07. - 09:40:48 »

Sosem értettem azokat, akik kényelmesen feküdve vezetnek. A kormány alját is csak ujjheggyel érik el. Úgy hogyan kerülik ki a 'rén****vast'?

Nem beszélve arról, hogy a gerincoszlopunk nem úgy van kitalálva, hogy kb. vízszintes állapotban (fekve) kapja az ütéseket, lengéseket, hanem függőleges irányú (ülve-állva) erőhatásokra van tervezve. Ergo a kényelmes egy idő után nem lesz olyan kényelmes. Elsőre hülyeségnek hittem, de lám, sok száz km után jelentősen kevésbé fáj a hátam meredekebb támla mellett, szóval a magam részéről visszaigazolnám a tézist.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3026 Dátum: 2016. Október 07. - 22:02:13 »

Nekem a hátam sosem fájt, max a vállam, de a scitec-es joint-X helyrehozta.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3027 Dátum: 2016. Október 09. - 18:18:25 »

Az 5 ajtós tetőcsomagtartó szettje jó lehet a 4 ajtóshoz is?
Persze egyszerűbb lenne kipróbálnom, tudom.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #3028 Dátum: 2016. Október 09. - 18:23:52 »

Nekem a hátam sosem fájt, max a vállam, de a scitec-es joint-X helyrehozta.

legrosszabb esetben veszel hozzá talpszettet
Naplózva

70/4334431
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #3029 Dátum: 2016. Október 09. - 19:17:49 »

Valakinek lenne ötlete, hogy a klíma jegesedést érzékelő szenzora merre van, illetve hogy lehet kicserélni?
Infót kaptam, hogy a vezetőülés felöli oldalon a középkonzolnál.
Esetleg fotó, vagy robbantott rajz?
Segítséget előre is köszi...  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 ... 200 201 [202] 203 204 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!