Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 13:41:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 201 202 [203] 204 205 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 543421 alkalommal)
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #3030 Dátum: 2016. Október 09. - 20:11:16 »

Az 5 ajtós tetőcsomagtartó szettje jó lehet a 4 ajtóshoz is?
Persze egyszerűbb lenne kipróbálnom, tudom.

mivel ezeken az autókon nem fix rögíztőhelyek vannak, hanem a "gyári" is egy egyszerű talpas (kb. univerzális) csomagtartó, ezért egy kis állítgatással (széltibe általában állíthatóak), illetve előre-hátra tologatással 99%, hogy jó lesz.

Az én autómon egy Saab 9-5-öshoz vett Thule csomagtartó szokott fenn lenni (egy barátoméké), még legkeskenyebb állásban is majdnem széles, de minimális elállás van csak, és teljesen stabil.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #3031 Dátum: 2016. Október 09. - 20:16:14 »

Az 5 ajtós tetőcsomagtartó szettje jó lehet a 4 ajtóshoz is?
Persze egyszerűbb lenne kipróbálnom, tudom.

mivel ezeken az autókon nem fix rögíztőhelyek vannak, hanem a "gyári" is egy egyszerű talpas (kb. univerzális) csomagtartó, ezért egy kis állítgatással (széltibe általában állíthatóak), illetve előre-hátra tologatással 99%, hogy jó lesz.

Az én autómon egy Saab 9-5-öshoz vett Thule csomagtartó szokott fenn lenni (egy barátoméké), még legkeskenyebb állásban is majdnem széles, de minimális elállás van csak, és teljesen stabil.

azért kell thule csomagtartót venni mert lehet kapni külön talpszettet
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #3032 Dátum: 2016. Október 10. - 08:35:10 »

Valakinek lenne ötlete, hogy a klíma jegesedést érzékelő szenzora merre van, illetve hogy lehet kicserélni?
Infót kaptam, hogy a vezetőülés felöli oldalon a középkonzolnál.
Esetleg fotó, vagy robbantott rajz?
Segítséget előre is köszi...  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Szerintem nincs ilyen a Lacettiben.
Naplózva


LPG
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #3033 Dátum: 2016. Október 13. - 08:23:47 »

Ilyen szenzor egy helyen lehet(ne), az elpárologtatónál. Azt védené. Máshol nincs értelme.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #3034 Dátum: 2016. Október 13. - 10:11:52 »

Beszéltünk Ladlaccal és valószínűleg a boltban a belsőhőmérséklet érzékelőt adták el neki mint jegesedést érzékelő.
Naplózva


LPG
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #3035 Dátum: 2016. Október 15. - 11:40:12 »

Ha már hőmérséklet... Régóta állandó problémám, hogy a vízhőfok mutató meg sem közelíti üzem meleg állapotban az optimális helyzetét, ingadozik lefelé.
Ma ránéztem: hideg motornál szépen felmelegszik 87 fokra (ha jól tudom itt nyit a termosztát) Aztán visszahűl 72 környékére, majd használattól függően a 80 és 70 fok között ingadozik...
Nyáron ezt azzal tetőzi, hogy hogy ha bekapcsolom a klímát és elindul annak a ventilátora, akkor a vízhőfok hirtelen leesik 55-60 fok környékére.

Ötleteket szeretettel várok Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #3036 Dátum: 2016. Október 15. - 14:12:19 »

Ha már hőmérséklet... Régóta állandó problémám, hogy a vízhőfok mutató meg sem közelíti üzem meleg állapotban az optimális helyzetét, ingadozik lefelé.
Ma ránéztem: hideg motornál szépen felmelegszik 87 fokra (ha jól tudom itt nyit a termosztát) Aztán visszahűl 72 környékére, majd használattól függően a 80 és 70 fok között ingadozik...
Nyáron ezt azzal tetőzi, hogy hogy ha bekapcsolom a klímát és elindul annak a ventilátora, akkor a vízhőfok hirtelen leesik 55-60 fok környékére.

Ötleteket szeretettel várok Mosolyog
Termosztát nyitva marad és állandóan megy a keringetés. Télen nem lesz semmi fűtésed, Én már cseréltetném...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #3037 Dátum: 2016. Október 15. - 14:26:31 »

Ha már hőmérséklet... Régóta állandó problémám, hogy a vízhőfok mutató meg sem közelíti üzem meleg állapotban az optimális helyzetét, ingadozik lefelé.
Ma ránéztem: hideg motornál szépen felmelegszik 87 fokra (ha jól tudom itt nyit a termosztát) Aztán visszahűl 72 környékére, majd használattól függően a 80 és 70 fok között ingadozik...
Nyáron ezt azzal tetőzi, hogy hogy ha bekapcsolom a klímát és elindul annak a ventilátora, akkor a vízhőfok hirtelen leesik 55-60 fok környékére.

Ötleteket szeretettel várok Mosolyog
Termosztát nyitva marad és állandóan megy a keringetés. Télen nem lesz semmi fűtésed, Én már cseréltetném...
Ez a jelenség már 3-4 éves, és volt már termosztát csere is, de a jelenség nem változott. Mindemellett működik a fűtés is (Nekem érzetre kellően meleg is) Most műszakira kell vinnem, meg szervizre, ezért is kérdem... Mosolyog
Amúgy köszi Ladlac, mindenképpen ki fogom azért cseréltetni.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #3038 Dátum: 2016. Október 15. - 16:44:54 »

Hasonló jelenség van nálam is csak annyi különbséggel,hogy nekem nem megy vissza 50 fokra hanem olyan 70-85 fok között ingadozik. Szerintem az utángyártott termosztátok nincsenek a helyzet magaslatán.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #3039 Dátum: 2016. Október 15. - 18:38:04 »

Hasonló gondom volt régen, gariban cseréltek akkor hőmérséklet jeladót. Persze csak akkor, ha egyébként a termosztát jól működik.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 15. - 18:39:35 írta diablo77 » Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #3040 Dátum: 2016. Október 16. - 16:43:05 »

nekem fixen alatta van ideálisnak, így hirtelen passz, hogy hány fokon, de egyszer csak elkezdett nem felmenni addig, ahová korábban. Egy barátom "pontugyanilyenjén" (1,8 cdx, hónapra egykorúak is) dettó, neki kb. egy hónappal előttem ment le a mutatója. Hőkamerával meg lett nézegetve a motor, elvileg rendben van, tehát a termosztát jól szabályoz.

Sem a korábbi szerelőm, sem a szegedi márkagányolda, sem Chevroberto nem tudott rá érdemben mit mondani, a hiba megtalálása sokkal több időt és pénzt emésztene fel, mint amennyi hibát okoz. Mert tulajdonképpen minden működik, csak a hőfokmérő előbb akad meg, ennyi.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3041 Dátum: 2016. November 03. - 14:56:51 »

Gondolkoztam mostanában.........  mivel telente nemigen esik a hó már olyan szinten itthon, mint azelőtt és síelni nem járunk.... sőt kb 1-1 nap van havas-latyakos és akkor sem biztos, hogy kocsiba kell ülnünk.....ezért ha lecserélném a téli szettet, ami gyári 15 colos lemezfelnin van, egy 16 colos akár alufelni szettre és a ráillő (mondjuk 205-ös) téli gumira, akkor a műszakin vajon  szólnak-e érte? A 16-os lemezfelnikért gondolom nem szólnának biztos, mert az nem feltűnő. Mivel február végén szokott nekem lenni a vizsga, így mindig a gyári (téli) mérettel mentem. Igaz ahova járok mostanában, ott még a sportdobért sem szólnak (olyan időpontra szoktak tenni, amikor tuti nem szokott lenni ellenőr, így hamarabb is végeznek), ellenben máshol nagyon nem szerettek miatta. Szóval biztos állomása is válogatja.
No meg mostanában igen sok kpm ellenőrzés van (lehet azelőtt is volt ennyi, csak nem osztogatták meg autós csoportokban), és vannak rémhírek, hogy nagy felnikért is vesznek el forgalmikat. Igaz inkább ettől kéne tartani, mint a műszaki vizsgától, de életemben 2 ilyenbe futottam bele, akkor sem állítottak félre a full gyári kocsikkal. Idén ugye tavasztól őszig beléptem a 'nagy felnis bűnözők' táborába a 17 colos kerekekkel, de nem volt semmi gondom belőle. Igaz nem járok éjszaka huligánkodni az utakra.
Olvasva az abroncsblog-ot, ott is azt javasolta az ember, hogy aki nyáron malomkerékkel megy, az télre azért tartsa meg a gyári méretet.
Kinek mi a tapasztalata e téren?  Győzzetek meg nehogy belevágjak! Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #3042 Dátum: 2016. November 03. - 15:16:09 »

Gondolkoztam mostanában.........  mivel telente nemigen esik a hó már olyan szinten itthon, mint azelőtt és síelni nem járunk.... sőt kb 1-1 nap van havas-latyakos és akkor sem biztos, hogy kocsiba kell ülnünk.....ezért ha lecserélném a téli szettet, ami gyári 15 colos lemezfelnin van, egy 16 colos akár alufelni szettre és a ráillő (mondjuk 205-ös) téli gumira, akkor a műszakin vajon  szólnak-e érte? A 16-os lemezfelnikért gondolom nem szólnának biztos, mert az nem feltűnő. Mivel február végén szokott nekem lenni a vizsga, így mindig a gyári (téli) mérettel mentem. Igaz ahova járok mostanában, ott még a sportdobért sem szólnak (olyan időpontra szoktak tenni, amikor tuti nem szokott lenni ellenőr, így hamarabb is végeznek), ellenben máshol nagyon nem szerettek miatta. Szóval biztos állomása is válogatja.
No meg mostanában igen sok kpm ellenőrzés van (lehet azelőtt is volt ennyi, csak nem osztogatták meg autós csoportokban), és vannak rémhírek, hogy nagy felnikért is vesznek el forgalmikat. Igaz inkább ettől kéne tartani, mint a műszaki vizsgától, de életemben 2 ilyenbe futottam bele, akkor sem állítottak félre a full gyári kocsikkal. Idén ugye tavasztól őszig beléptem a 'nagy felnis bűnözők' táborába a 17 colos kerekekkel, de nem volt semmi gondom belőle. Igaz nem járok éjszaka huligánkodni az utakra.
Olvasva az abroncsblog-ot, ott is azt javasolta az ember, hogy aki nyáron malomkerékkel megy, az télre azért tartsa meg a gyári méretet.
Kinek mi a tapasztalata e téren?  Győzzetek meg nehogy belevágjak! Mosolyog
Havazás ide, vagy oda, a 16os felnire is lehet jó téligumit kapni és sok autó jár gyárilag alufelnivel télen is, tehát én ez miatt nem aggódnék, az időjárás meg bármikor változhat, lehet hó februárban is.
Szerintem a nagyobb méretű felnivel nem foglalkoznak a Műszaki vizsgán, főleg ha váltóméret. Mondjuk azt nem tudom, hogy gyárilag (Eu-n belül) szerelték-e a Lacettiket 16os felnivel, mert ha igen, akkor máshol sem szolhatnak érte.
Hogy a rendőr miért szól, vagy miért nem , azt meg tudod miként működik, ha akar akkor úgyis talál olyant, amibe beleköthet.
Ennyi a véleményem, más meg majd jól megírja a magáét :-)


Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3043 Dátum: 2016. November 03. - 18:19:31 »

Köszi  Kacsint

Úgy emlékszem, hogy a későbbi gyártású lacsikat lehetett kérni gyárilag 16-os kerékkel is. Persze lehet ezt már csak a szalon intézte privátban.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3044 Dátum: 2016. November 04. - 16:56:07 »

Nem tudom mi igaz abból, hogy idén szigorítottak és már nem mernek annyi mindent átengedni. Szerintem amikor az ellenőr vagy ki ott van, akkor semmi olyat nem engednek át régóta. Annyi, de annyi rengeteg 'ültetett' autó hemzseg az utakon, a rothadó bontószökevényekről nem is beszélve, hogy nem látom életszerűnek a szigort. Én csak egyel nagyobb felnit tennék a kocsira télre, ez még talán nem olyan nagy bűn. Azt tudjuk, hogy minden apró változtatást is dokumentáltatni kellene a forgalmiban sok engedéllyel és utánajárással.
Volt aki idén ment műszakira a megszokott helyére és szigorúbbak voltak?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 201 202 [203] 204 205 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!