| 
							Stocz
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #660 Dátum: 2008. November 04. - 10:56:32 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							A hétvégén érdekes dolgot produkált az autó.Szombat délelőtt beindítottam,előrébb gurultam 5-6 métert,leállítottam,lemostam és kitakarítottam,majd visszaálltam.Vasárnap este menni akartam vele ,de egyszerűen nem akart beindulni.Kellett neki kb 15 indítás,mire 1 henger végre elkapta,majd szép lassan az összes.Erre nem találok magyarázatot.Volt már valakinek ilyen?   Nekem szinte minden mosás után ezt csinálja.    Csak utána néznék, hogy hova folyik be a víz. Lehet, hogy el van dugulva az esőcsatorna az első szélvédő alatt, és megáll a lé. Bár a motorvezérlő nem ott van, a hátsó ablakmosós esetekből kiindulva bármilyen beázás tud meglepő dolgokat produkálni.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #661 Dátum: 2008. November 04. - 11:03:35 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Mert olyan furcsa hűtőrácsotok és motorházfedeletek van!     Ilyen egy HB-nél nem fordulhat elő!!      Dehogynem! Mjd jól lemossuk neked, és meglátod!    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							WERES
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 3437
								
								 
								R+
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #662 Dátum: 2008. November 05. - 08:46:01 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal? 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #663 Dátum: 2008. November 05. - 09:22:21 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							ladlac
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #664 Dátum: 2008. November 05. - 13:29:04 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.  1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.  Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud! 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #665 Dátum: 2008. November 05. - 16:35:59 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.  1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.  Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.  10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar...  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							meatloaf
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2017
								
								 
								SW 1,6 elite+
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #666 Dátum: 2008. November 05. - 18:16:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?! 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							cápaFeri
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 5924
								
								 
								cettim
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #667 Dátum: 2008. November 05. - 18:46:25 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Utoljára szerkesztve: 2008. November 05. - 18:48:38 írta cápaFeri »
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							   "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							meatloaf
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2017
								
								 
								SW 1,6 elite+
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #668 Dátum: 2008. November 05. - 19:10:30 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Érdekes hogy a szervízben tudtak a hibajelenségről,itt a fórumon meg nem találkoztam vele.(Hátha sebiék hallottak róla) Tényleg olyan látvány lehettem,mint mikor a bx-en elmegy a hidropneumatikus rugózás.    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?! 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							sebijoe
							 
								Vendég 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #669 Dátum: 2008. November 05. - 19:15:54 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Érdekes hogy a szervízben tudtak a hibajelenségről,itt a fórumon meg nem találkoztam vele.(Hátha sebiék hallottak róla) Tényleg olyan látvány lehettem,mint mikor a bx-en elmegy a hidropneumatikus rugózás.   Elképzelhető hogy a lengéscsillapítóban leragad a szelep és amig nem enged el addig nincs rugózás, de erre felé még nem fordult elő a gyakorlatban.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #670 Dátum: 2008. November 05. - 19:56:24 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hé! elfelejted, hogy sportosra állítottad a rugózást!  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							ladlac
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #671 Dátum: 2008. November 05. - 20:22:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.  1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.  Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.  10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud! 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #672 Dátum: 2008. November 05. - 20:37:06 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.  1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.  Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.  10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...  Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre.... Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							sebijoe
							 
								Vendég 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #673 Dátum: 2008. November 06. - 05:12:27 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.  1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.  Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.  10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...  Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre.... Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új. A szelepállítást az oljnyomás végzi mivel hidrotőkés, az majdnem új olaj milyen? Az olajszint hol áll?  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							ladlac
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #674 Dátum: 2008. November 06. - 07:58:10 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Tegnap érdekeset csinált a lacsi. Beindítottam indulás előtt 2 perccel és hallom, hogy az alapjárat ingadozik le-fel. Na mondom WTF? Menet közben nem volt semmi, valszeg nem szereti a párát az elektronika, pedig nem sokáig lesz nappal 20 fok.
  Nekem is idönként úgy tűnik, hogy ingadozik, de csak hallom / képzelem és csak meleg motornál, de fordulat mérőn nem látom. OFFTOPIC TÍPÚS: Asszony Swiftje kopog, de ha nő a fordulatszám nem hallom. Hideg meleg motornál szintén. Olajcsere májusban volt, azóta 2000 km-t ment. Viszont enyhén szivárog az olaj a szelepfedél tömítésnél. Nívó szerint félig van olajjal min - max kötzött félúton. Töltsek rá, amíg ki tudom cseréltetni a tömítést? A Mazdám akkor adott ilyen hangot, amikor kiverte az olajat és már kevés volt benne? Vagy esetleg máshonnan jön a kopogás? Ja 150000 km van benne. A tömítést régebben a Swiftekben /1992-2000/ cserélték állandóan.  1800 Ft-ba fájt minden szelepállításkor, olajcserekor.  Érdemes cseréltetni, és beállíttatni a szelepeket /ezért csörög/, mert csak az 1.0-ás állítja magának, az 1.3-ast be kell állítatni min. 30 eKm-nként. Egyébként fél óra alatt megcsinálják szinte bárhol. Addig meg kár rátölteni, ha csak nem megy le minimumra a szintje.  10000 km-ént vagy évente szoktuk cserélni. Cserélték a tömítést is. A szerelőm viszont korházban, most nem tudom odavinni az autót. Pech. Nézegetem ám a szelepfedelet, hátha én is meg tudnám oldani. Csak 4 csavar... Tényleg nem nagy cucc kicserélni, csak be is kellene állítani a szelepeket, ha mát le van szerve...  Tegnap kezdett kopogni. az az igazság, hogy amióta a Lacsi megvan csak nagyon rövid távokat megyünk vele. Pedig apósom mehetett volna ezzel vidékre.... Átlag 3-6 km-t megyünk, leállítjuk. Hidegben persze melegítem picit, de nem ideális módon használjuk. No meg 150000km az 150000km. Ha az ótódoki kijön a betegházból, orvosoljuk. De csak szelepállítás meg tömítéscsere lesz, olaj az majdnem új. A szelepállítást az olajnyomás végzi mivel hidrotőkés,  Csak az 1000cm3-nél. Az 1.3 nem hidrotőkés. Volt két ilyen lovam, ezt tudom 1000%!  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud! 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |