Levi75
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
 |
« Hozzászólás #780 Dátum: 2012. Június 16. - 15:27:52 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.  Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség. Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.  Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája.  Nekem nincsen gondom vele. Igaz nem okosabb, mint egy ötödikes, de a munkáját jól végzi  Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem! Én is így gondolom és ugyan nekem is automata klímám van, de az automata üzemmódot még csak próba szinten használtam 2x, de amúgy soha. Egészségesebb és jobb, ha magamnak állítom be a levegő irányát, meg a ventillátort. Egyébként nekem még nem jelentkezett a fent írt hiba. A digit klímától 100x hasznosabbnak tartok egy ESP-t, tempomatot, vagy ülésfűtést, de egyik sincs benne. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #781 Dátum: 2012. Június 16. - 17:35:19 » |
|
Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem! ezzel maximálisan egyetértek  és általában mindennel  mármint nem veled, hanem ezzel a felfogással 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #782 Dátum: 2012. Június 18. - 14:50:37 » |
|
Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem! ezzel maximálisan egyetértek  és általában mindennel  mármint nem veled, hanem ezzel a felfogással  Én viszont szeretem az automata üzemmódot, akárcsak az esőszenzort is, nekem bevált mindkettő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
 |
« Hozzászólás #783 Dátum: 2012. Június 19. - 07:18:38 » |
|
Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem! ezzel maximálisan egyetértek  és általában mindennel  mármint nem veled, hanem ezzel a felfogással  Én viszont szeretem az automata üzemmódot, akárcsak az esőszenzort is, nekem bevált mindkettő. Én is szeretem és be is vált mindkettő (kop, kop), különben biztos én sem szeretném
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #784 Dátum: 2012. Június 20. - 12:27:52 » |
|
Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem! ezzel maximálisan egyetértek  és általában mindennel  mármint nem veled, hanem ezzel a felfogással  Én viszont szeretem az automata üzemmódot, akárcsak az esőszenzort is, nekem bevált mindkettő. Én is szeretem és be is vált mindkettő (kop, kop), különben biztos én sem szeretném nekem is bevált a manuális 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #785 Dátum: 2012. Június 21. - 07:41:18 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #786 Dátum: 2012. Június 21. - 11:29:16 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
talán, ha jól emlékszem Jopeknak vagy Bezének volt ilyen gondja régebben 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #787 Dátum: 2012. Június 21. - 11:52:56 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
Nekem még az astra g-nél volt ilyen gondom ott valami dugulás volt és ki kellett puccolni, de már nem emlékszem hogy csinálták ha segít rákérdezek a srácnál aki csinálta.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #788 Dátum: 2012. Június 21. - 11:59:24 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
Nekem még az astra g-nél volt ilyen gondom ott valami dugulás volt és ki kellett puccolni, de már nem emlékszem hogy csinálták ha segít rákérdezek a srácnál aki csinálta. Az yoo. Megköszönném... /arra gondoltam, hogy visszafelé megfújom valamilyen csővel, hátha kijön a dugulás./
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #789 Dátum: 2012. Június 21. - 12:28:00 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
Nekem még az astra g-nél volt ilyen gondom ott valami dugulás volt és ki kellett puccolni, de már nem emlékszem hogy csinálták ha segít rákérdezek a srácnál aki csinálta. Az yoo. Megköszönném... /arra gondoltam, hogy visszafelé megfújom valamilyen csővel, hátha kijön a dugulás./ Az nem biztos, hogy szerencsés, mert beterítheti belülről az utasteret!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #790 Dátum: 2012. Június 21. - 12:32:17 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
Nekem még az astra g-nél volt ilyen gondom ott valami dugulás volt és ki kellett puccolni, de már nem emlékszem hogy csinálták ha segít rákérdezek a srácnál aki csinálta. Az yoo. Megköszönném... /arra gondoltam, hogy visszafelé megfújom valamilyen csővel, hátha kijön a dugulás./ Na felhívtam, a karosszéria jobb oldalánál alul ahol a kondenzvíz kifolyik az volt eldugulva és nem tudott a kondezvíz távozni azért folyt az utastérbe. Ő egy drót vagy hasonló eszközt javasolt amivel ezt a kifolyót ki lehet tisztitani, de fel kell emelni vagy akna... Remélem segítettem.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #791 Dátum: 2012. Június 21. - 12:36:02 » |
|
Ma reggel furcsa dolgot tapasztaltam. A jobb első ülés előtti gumiszőnyegre csöpög a klíma. Belül nem látni semmit, kívülről aláfeküdni még nem tudtam. Valószínű, valami dugulás lehet. Őseimnél a múlt héten kellett a lakásklímán szintén cseppcsövet tisztítani, OFF SX4 technikán ON tavaly ugyanez a probléma! Bagamérisen: " Meg vagyok átkozva"
Ha valaki pucolt már ilyet Lacsin, kérem a tapasztalatokat ossza meg bátran...
Nekem még az astra g-nél volt ilyen gondom ott valami dugulás volt és ki kellett puccolni, de már nem emlékszem hogy csinálták ha segít rákérdezek a srácnál aki csinálta. Az yoo. Megköszönném... /arra gondoltam, hogy visszafelé megfújom valamilyen csővel, hátha kijön a dugulás./ Na felhívtam, a karosszéria jobb oldalánál alul ahol a kondenzvíz kifolyik az volt eldugulva és nem tudott a kondezvíz távozni azért folyt az utastérbe. Ő egy drót vagy hasonló eszközt javasolt amivel ezt a kifolyót ki lehet tisztitani, de fel kell emelni vagy akna... Remélem segítettem. Igen, köszönöm. A végeredményről beszámolok majd.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #792 Dátum: 2012. Június 21. - 18:04:47 » |
|
Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be ) 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #793 Dátum: 2012. Június 22. - 14:33:34 » |
|
Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Jelentem a megoldás egyszerű volt. A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva. Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor. Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi. Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam. Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida  /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét... Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem. Cserébe könyékig koszos lettem...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
hawer
|
 |
« Hozzászólás #794 Dátum: 2012. Június 22. - 15:12:59 » |
|
Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Jelentem a megoldás egyszerű volt. A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva. Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor. Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi. Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam. Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida  /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét... Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem. Cserébe könyékig koszos lettem... Akkor ugyanaz volt a gond mint nekem anno az Astránál.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
|