Döme
|
 |
« Hozzászólás #765 Dátum: 2012. Június 05. - 10:06:53 » |
|
Jelentem, hogy újra tökéletes a légkondim. A Marso cégnél voltam, Forensis kedvezménnyel, teljes diagnosztika, nyomáspróba, feltöltés (kellett kb a 60%-a volt meg), kontakthiba javítása, ez került 8606 Ft-ba. Kedvesek voltak, ott lehettem a kocsinál, elmagyarázták a berendezés működését. Ajánlom őket mindenkinek.
Melyik műhelyükben voltál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #766 Dátum: 2012. Június 05. - 15:04:58 » |
|
Jelentem, hogy újra tökéletes a légkondim. A Marso cégnél voltam, Forensis kedvezménnyel, teljes diagnosztika, nyomáspróba, feltöltés (kellett kb a 60%-a volt meg), kontakthiba javítása, ez került 8606 Ft-ba. Kedvesek voltak, ott lehettem a kocsinál, elmagyarázták a berendezés működését. Ajánlom őket mindenkinek.
Melyik műhelyükben voltál? Marso, Újpest, Külső Váci út 39. Arany János utca felől lehet bemenni kocsival. Tel: 231-40-50, illetve: 06-40-20-40-80. Azóta kiválóan hűt, újra olyan, mint ahogy kell is működnie. Megcsinálták!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #767 Dátum: 2012. Június 05. - 18:44:12 » |
|
És nem eresztett sehol a rendszer? Ez a 60% elég durva... Hol volt a kontakthiba? Mondjuk ha edig nem ment a kompreszor, most meg igen akkor érthető a hőmérséklet különbség.  Az ár az elég korrekt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #768 Dátum: 2012. Június 05. - 18:59:17 » |
|
És nem eresztett sehol a rendszer? Ez a 60% elég durva... Hol volt a kontakthiba? Mondjuk ha edig nem ment a kompreszor, most meg igen akkor érthető a hőmérséklet különbség.  Az ár az elég korrekt. Nos, veszteség mindig van, soha nincs 100%-os tömítettség. Az évek alatt azt mondták, hogy reális ez a veszteség. A kompresszor nem mindig ment, ilyenkor hülyült meg, de volt, hogy kapcsolt, akkor meg hűtött, dacára a kevesebb gáznak. A kontakthiba lent a kompresszor csatijánál volt, nem nagyon lehet hozzáférni, ezért emelőre tették, felemelték, a műanyag lemezt leszedték, majd a csatit kitisztították, megigazították az érintkezőket, és besprayzték, majd mindent vissza is szereltek, tettek. Tetszett a gép, amivel dolgoztak, mindent kijelzett, utasításokat adott, mért, töltött, miután megcsinálta a nyomáspróbát. Tetszett az emberek hozzáállása, és értése. Szóval max meg voltam elégedve velük. Pedig nehezebb dolguk volt, mert közben festés is volt a műhelyben. A talin megmutatom a rizikós helyet a csatinál, akit érdekelne.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #769 Dátum: 2012. Június 13. - 00:27:43 » |
|
Mivel hamarost viszem hozzájuk az autót kerekezésre, a légkondit is ellenőriztetem velük. Köszi a tesztelést, Apu. 
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #770 Dátum: 2012. Június 14. - 12:08:11 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
merik
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
 |
« Hozzászólás #771 Dátum: 2012. Június 14. - 15:55:31 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #772 Dátum: 2012. Június 14. - 16:15:13 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
merik
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
 |
« Hozzászólás #773 Dátum: 2012. Június 14. - 16:22:36 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #774 Dátum: 2012. Június 14. - 19:01:27 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.  Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #775 Dátum: 2012. Június 15. - 18:53:12 » |
|
Sima hagyományos lakásklímák csinálnak olyat, hogy ha gázhiányosak, akkor bederesedik az elpárologtató, sőt muteréknál láttam tökre bederesedettet is, egész eleje (ablakklíma) a felnyitásakor, merő adta dér-jég volt, így eltömítve az átáramló lamellák közét. Viszont ha kb 10 sec-re lekapcsoltam a hűtést, akkor simán hamar leolvadt a lamellák köze és megint átjárta a levegő, amíg ugye az elpár megint annyira le nem hűlt, hogy kicsapódott rajta a pára ---> ujból deres-jeges lett. Nem lehet, hogy ez van? Nálam is csinált ilyen fujom de nem jön akciót a klíma lacsiban, igaz ez manuális.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #776 Dátum: 2012. Június 16. - 05:51:58 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.  Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség. Nekem is régi problémám de nem találom a hibát. 
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #777 Dátum: 2012. Június 16. - 06:52:55 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.  Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség. Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.  Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája. 
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #778 Dátum: 2012. Június 16. - 08:40:07 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.  Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség. Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.  Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája.  Nekem nincsen gondom vele. Igaz nem okosabb, mint egy ötödikes, de a munkáját jól végzi 
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #779 Dátum: 2012. Június 16. - 11:31:33 » |
|
Jelentkezett nálam egy probléma: A klíma (digit) bekapcsolása után kb. 20 perccel a befújt levegő mennyisége drasztikusan vissza esik. Hallani, hogy a levegőt nyomja a venti. a műszerfal alatt, de nem jön be az utastérbe. Ha "újraindítom" a rendszert akkor megint jön a levegő rendesen, aztán megint elzáródik az útja. Olyan mintha valami elzárná a levegő útját. Sőt biztos, hogy valami terelő lap lehet. A szerviz csak néz "bután". Olvastam régi bejegyzéseket, másnak is volt hasonló tünete, de a megoldást nem találtam. A pollenszűrő cserélve, gáz rendben és hűt is rendesen. Ha tudnátok a megoldást vagy egy olyan szervizt amelyik tudja... Azt megköszönném.
A digit klíma magától állítja a ventilátor sebességét, állítja, hogy hová nyomja a levegőt, a belső keringetést, stb. Az természetes, hogy először nagyobb sebességgel megy a venti, majd lelassul, amikor kezd beállni a kívánt hőfok. Én a Marso-nál voltam javíttatni a klímám, meg voltam velük elégedve. Erről írtam néhány napja, olvasd vissza, ott a cím is, meg a véleményem. Igen azzal nincs is gond, csökkenti és növeli is automatán a fordulatot, de bejutó levegő mennyisége minimális, (fel is tekerhetem max-ra is de nem változik a mennyiség) de hallani a háttérben hogy morajlik a levegő. Ha kikapcsolom és újra be akkor megint jó egy darabig Ilyet nekem is csinál és Meatloafnak is van ilyen problémája.  Mostanában fél automatán használom, így még nem jelentkezett ez a jelenség. Nekem is régi problémám de nem találom a hibát.  Szerintem meg egyszerűen kicsit butácska a Lacetti automata klímája.  Nekem nincsen gondom vele. Igaz nem okosabb, mint egy ötödikes, de a munkáját jól végzi  Na ezért nem kell nekem automata. Azt szeretem, ha azt csinálja, amit mondok neki, mind levegőirányban, mint hőmérsékletben. Ha párásodik bekapcsolom, ha nem akarom, akkor nem. Ne bíráljon felül egy autó ilyen szinten....a biztonsági berendezésekben (ABS, stb) már elfogadom az okosságot, de kényelmiben nem!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|