dokumedik
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 «  Dátum: 2007. Augusztus 29. - 07:45:46 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Van egy bosszantó hibám, és talán itt tudnak rajtam segíteni. Nekem egy 2004 év végén gyártott 4-ajtós, 1.6-os, automata Lacettim van. 
  Egy pár hónapja azt csinálja, hogy meleg motornál, menet közben, ha meg kell állni (piros lámpa), akkor az alapjárat elkezd ugrálni, általában lefelé, és időnként a motor le is áll. Újraindítás után ugyanez. Ezt csinálja egy pár percig, aztán a jelenség megint hetekre eltűnik. Az utóbbi időben a jelenség sűrűsödik, már 2-3 naponta is előjön, és ez baromi kellemetlen a dugókban. Voltam vele szervízben, sőt a legutóbbi Lengyelországi utam során, mikor ott is elkezdte, lengyel szakszervízbe is elvittem, hátha..     A válasz mindig ugyanaz. „Rákötöttük a számítógépre, az nem jelzett hibát, fogalmunk sincs, hogy mi a baja…”     Találkozott már valaki ezzel a problémával? 
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Stocz
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #1 Dátum: 2007. Augusztus 29. - 08:41:08 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Én a folytószelepre tippelnék. Jó esetben csak meg kell tisztítani (a sokat emlegetett EGR szelep által visszavezetett kipufogógáz csúnyán össze tudja kormozni), rosszabb esetben ki kell cserélni. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							95LE
							
								Kábelbarát 
								Ezredes
								      
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 1120
								
								 
								Lacetti 1,4 Elite HB
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #2 Dátum: 2007. Augusztus 29. - 09:20:05 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vszeg az alapjárati léptetőmotor lesz a hibás, de még végleg nem adta be a kulcsot és lehet, hogy éppen a működőképes állapotában vizsgálták ezért nem küldi a hibaüzenetet. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							dokumedik
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #3 Dátum: 2007. Augusztus 29. - 09:56:14 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Köszönöm az ötleteket. Most már célzott kéréssel tudok szervízbe menni. Ha kiderül az igazság publikálom itt mindenki okulására. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Stocz
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #4 Dátum: 2007. Augusztus 30. - 10:17:35 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Az alapjárati léptetőmotor és a folytószelep egy egységben van (folytószelep ház), együtt cseréli a szervíz    . Erre hajts rá.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sandor
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 21
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #5 Dátum: 2007. Október 01. - 19:20:24 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sajnos igen nekem most kezdte,30000km, most voltam szervizbe két napig jó volt de már egyszer csinálta, le még nem ált, de így is idegesítő,és a fogyasztástol nem vagyok elájulva város 11li,most tértem átt az ESSO ra,mivel Shell- nem szabad ezt mondták. Megpróbálom a PRO-TEC tisztítót hátha segít. üdv 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Giovanni
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 3219
								
								 
								Kékvillám :)
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #6 Dátum: 2007. Október 01. - 19:33:45 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Nekem ma volt ezzel a gonddal szervízben a kocsi. Hiba kód nem volt, viszont azt mondták, hogy ezt okozhatja az EGR ledugózása...Ezt amúgy nem hiszem. Amúgy nem tudják mi a baj. Viszont mindent, ami ezt okozhatja, garban cserélik, mivel hónap végén lesz 3 éves a Lacsim, és utánna már keményen fizetős lesz minden ilyen megmozdulás    Majd beszámolok a fejleményekről  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál   Lacetti:    Toyota:     
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sandor
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 21
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #7 Dátum: 2007. Október 02. - 18:47:13 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							A PRO-TEC tisztítórol vélemény? Mert ugyeállandóan 4-5000-es fordulaton járni,hogy tisztuljon pláne autómatával nevetséges.üdv 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Stocz
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #8 Dátum: 2007. Október 06. - 11:29:29 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Itt a fórumon többen az STP sárga szinű, 16-24 szelepes motorokhoz készült szeleptisztítóját használjuk, sikerrel. Üzemanyag témában inkább az OMW Carreráját ajánlanám. Szintén fórum (és saját) tapasztalat alapján. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Giovanni
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 3219
								
								 
								Kékvillám :)
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #9 Dátum: 2007. Október 06. - 12:16:43 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Nah...tegnap átesett a kocsi a műtéten, és a 3 éves szervízen. Kicserélték a pillagószelep házat, vagy "mittoménmit". Most úgy tűnik eltünt azaz érzés, hogy a gázpedál beesne, vagy lüktetne...igazán egyik sem jó szó rá, de nem tudom leírni az érzést jobban. Azt is mondták, hogy most kisebb lesz a fogyasztás is...bár engem nem zavart a 8-9l, de ha ennél jobb lesz, hát nem fogok idegeskedni    Rendeltek új EGR tömítést, és kivették a vakablakom    Az alapjáratom is most úgy tűnik, hogy normális, de majd hosszabb használat után kiderűl. Remélem jó lesz.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál   Lacetti:    Toyota:     
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Jani63
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 17
								
								 
								a család kedvence
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #10 Dátum: 2007. Október 07. - 10:00:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Egy érdekes jelenség van egy ideje,félmeleg állapotban enyhe alapjáratingadozás,mintha gyújtáskimaradás lenne.A váltógombon is érezni az ingadozást,melegen megszűnik.Gyertyakábelek lefújva szilikonnal,de semmi.Egr lezárás megvolt,szelepcsere úgyszintén.Kiváncsi vagyok a véleményetekre. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Hello 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Giovanni
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 3219
								
								 
								Kékvillám :)
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #11 Dátum: 2007. Október 07. - 17:25:23 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Egy érdekes jelenség van egy ideje,félmeleg állapotban enyhe alapjáratingadozás,mintha gyújtáskimaradás lenne.A váltógombon is érezni az ingadozást,melegen megszűnik.Gyertyakábelek lefújva szilikonnal,de semmi.Egr lezárás megvolt,szelepcsere úgyszintén.Kiváncsi vagyok a véleményetekre.
  Vidd el szervízbe. Mint lentebb írtam, nekem is hasonló problémám volt, amit pillangószelep egység cserével orvosoltak. Ráadásúl nekem is dugózva volt az EGR. Ez is felmerűlt hibalehetőségként, mert ehhez a coputert is át kéne programozni (állítólag) Valamint ha kertesházban laksz, vagy csillaggarázsban tartod a kocsit, akkor előfordulhat a rágcsálók ténykedése is okként. Nekem szétrágták a motortérben a kábeleket, és ez még pech-lámpát is okozott. Én azt tanácsolom mindenképpen vidd be a szervízedbe.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál   Lacetti:    Toyota:     
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							cápaFeri
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 5924
								
								 
								cettim
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #12 Dátum: 2007. Október 11. - 17:58:41 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Bár nem ugyanaz a jelenség, de ez is alapjárat-ingadozás. Illetve nem ingadozás, de nem tudom másként jellemezni. :-) Megfigyelte már valaki, hogy ha gurul a kocsi és üresbe teszi az ember (mondjuk ha kis forgalomban a távoli rendőrlámpa még várhatóan jó ideig pirosat mutat), akkor amíg mozgásban van az autó, addig az elektronika kb 900-as fordulaton tartja a motort. Majd miután megáll, rá egy mp-re visszaejti a szokásos kb. 650-es fordulatra. Ez gondolom biztonságtechnikai okok miatt van, hogy le ne állhasson a motor ilyen esetekben, mivel a szervo -kormány és -fék, meg még pár dolog teljesítményt "rabol" a motortól. Jól gyanítom, hogy ez az érzékelő pont az EGR szelep alatt található a sebváltóház tetején? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							   "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Giovanni
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 3219
								
								 
								Kékvillám :)
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #13 Dátum: 2007. Október 11. - 18:13:40 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							650??? Nekem mindíg a vonal alatt van picivel olyan 800-900 környéke, ahogy számolom...    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál   Lacetti:    Toyota:     
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							cápaFeri
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 5924
								
								 
								cettim
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #14 Dátum: 2007. Október 11. - 18:20:20 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							650??? Nekem mindíg a vonal alatt van picivel olyan 800-900 környéke, ahogy számolom...   Elnézést, hülyeséget írtam! Olyan 800 környéke valóban! Csak az rémlett, hogy az ezer és a 0 között félúton áll a mutató. De most megnéztem a műszerfali képet és észrevettem, hogy az 500 nem az osztás felénél van, hanem az a kis vonal kb. 1/3-nál.  Szóval a kis vonal és az ezres között van félúton ha áll, viszont ha mozog, akkor az ezres alatt picivel.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 11. - 18:25:08 írta cápaFeri »
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							   "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |