Lacetti klub fórum
2024. április 30. - 13:35:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 191017 alkalommal)
dokumedik
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Dátum: 2007. Augusztus 29. - 07:45:46 »

Van egy bosszantó hibám, és talán itt tudnak rajtam segíteni. Nekem egy 2004 év végén gyártott 4-ajtós, 1.6-os, automata Lacettim van.

Egy pár hónapja azt csinálja, hogy meleg motornál, menet közben, ha meg kell állni (piros lámpa), akkor az alapjárat elkezd ugrálni, általában lefelé, és időnként a motor le is áll. Újraindítás után ugyanez. Ezt csinálja egy pár percig, aztán a jelenség megint hetekre eltűnik. Az utóbbi időben a jelenség sűrűsödik, már 2-3 naponta is előjön, és ez baromi kellemetlen a dugókban. Voltam vele szervízben, sőt a legutóbbi Lengyelországi utam során, mikor ott is elkezdte, lengyel szakszervízbe is elvittem, hátha..
 
A válasz mindig ugyanaz. „Rákötöttük a számítógépre, az nem jelzett hibát, fogalmunk sincs, hogy mi a baja…”
 
Találkozott már valaki ezzel a problémával?
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. Augusztus 29. - 08:41:08 »

Én a folytószelepre tippelnék.
Jó esetben csak meg kell tisztítani (a sokat emlegetett EGR szelep által visszavezetett kipufogógáz csúnyán össze tudja kormozni), rosszabb esetben ki kell cserélni.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. Augusztus 29. - 09:20:05 »

Vszeg az alapjárati léptetőmotor lesz a hibás, de még végleg nem adta be a kulcsot és lehet, hogy éppen a működőképes állapotában vizsgálták ezért nem küldi a hibaüzenetet.
Naplózva
dokumedik
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. Augusztus 29. - 09:56:14 »

Köszönöm az ötleteket. Most már célzott kéréssel tudok szervízbe menni. Ha kiderül az igazság publikálom itt mindenki okulására.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. Augusztus 30. - 10:17:35 »

Az alapjárati léptetőmotor és a folytószelep egy egységben van (folytószelep ház), együtt cseréli a szervíz  Mosolyog.
Erre hajts rá.
Naplózva
sandor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. Október 01. - 19:20:24 »

Sajnos igen nekem most kezdte,30000km, most voltam szervizbe két napig jó volt de már egyszer csinálta, le még nem ált, de így is idegesítő,és a fogyasztástol nem vagyok elájulva város 11li,most tértem átt az ESSO ra,mivel Shell- nem szabad ezt mondták.
Megpróbálom a PRO-TEC tisztítót hátha segít.
üdv
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #6 Dátum: 2007. Október 01. - 19:33:45 »

Nekem ma volt ezzel a gonddal szervízben a kocsi. Hiba kód nem volt, viszont azt mondták, hogy ezt okozhatja az EGR ledugózása...Ezt amúgy nem hiszem. Amúgy nem tudják mi a baj. Viszont mindent, ami ezt okozhatja, garban cserélik, mivel hónap végén lesz 3 éves a Lacsim, és utánna már keményen fizetős lesz minden ilyen megmozdulás 
Majd beszámolok a fejleményekről
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
sandor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #7 Dátum: 2007. Október 02. - 18:47:13 »

A PRO-TEC tisztítórol vélemény? Mert ugyeállandóan 4-5000-es fordulaton járni,hogy tisztuljon pláne autómatával nevetséges.üdv
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #8 Dátum: 2007. Október 06. - 11:29:29 »

Itt a fórumon többen az STP sárga szinű, 16-24 szelepes motorokhoz készült szeleptisztítóját használjuk, sikerrel.
Üzemanyag témában inkább az OMW Carreráját ajánlanám. Szintén fórum (és saját) tapasztalat alapján.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #9 Dátum: 2007. Október 06. - 12:16:43 »

Nah...tegnap átesett a kocsi a műtéten, és a 3 éves szervízen. Kicserélték a pillagószelep házat, vagy "mittoménmit". Most úgy tűnik eltünt azaz érzés, hogy a gázpedál beesne, vagy lüktetne...igazán egyik sem jó szó rá, de nem tudom leírni az érzést jobban. Azt is mondták, hogy most kisebb lesz a fogyasztás is...bár engem nem zavart a 8-9l, de ha ennél jobb lesz, hát nem fogok idegeskedni Mosolyog Rendeltek új EGR tömítést, és kivették a vakablakom Kacsint Az alapjáratom is most úgy tűnik, hogy normális, de majd hosszabb használat után kiderűl. Remélem jó lesz.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani63
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


a család kedvence


« Hozzászólás #10 Dátum: 2007. Október 07. - 10:00:15 »

Egy érdekes jelenség van egy ideje,félmeleg állapotban enyhe alapjáratingadozás,mintha gyújtáskimaradás lenne.A váltógombon is érezni az ingadozást,melegen megszűnik.Gyertyakábelek lefújva szilikonnal,de semmi.Egr lezárás megvolt,szelepcsere úgyszintén.Kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Naplózva

Hello
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #11 Dátum: 2007. Október 07. - 17:25:23 »

Egy érdekes jelenség van egy ideje,félmeleg állapotban enyhe alapjáratingadozás,mintha gyújtáskimaradás lenne.A váltógombon is érezni az ingadozást,melegen megszűnik.Gyertyakábelek lefújva szilikonnal,de semmi.Egr lezárás megvolt,szelepcsere úgyszintén.Kiváncsi vagyok a véleményetekre.

Vidd el szervízbe. Mint lentebb írtam, nekem is hasonló problémám volt, amit pillangószelep egység cserével orvosoltak. Ráadásúl nekem is dugózva volt az EGR. Ez is felmerűlt hibalehetőségként, mert ehhez a coputert is át kéne programozni (állítólag) Valamint ha kertesházban laksz, vagy csillaggarázsban tartod a kocsit, akkor előfordulhat a rágcsálók ténykedése is okként. Nekem szétrágták a motortérben a kábeleket, és ez még pech-lámpát is okozott.
Én azt tanácsolom mindenképpen vidd be a szervízedbe.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #12 Dátum: 2007. Október 11. - 17:58:41 »

Bár nem ugyanaz a jelenség, de ez is alapjárat-ingadozás. Illetve nem ingadozás, de nem tudom másként jellemezni. :-) Megfigyelte már valaki, hogy ha gurul a kocsi és üresbe teszi az ember (mondjuk ha kis forgalomban a távoli rendőrlámpa még várhatóan jó ideig pirosat mutat), akkor amíg mozgásban van az autó, addig az elektronika kb 900-as fordulaton tartja a motort. Majd miután megáll, rá egy mp-re visszaejti a szokásos kb. 650-es fordulatra. Ez gondolom biztonságtechnikai okok miatt van, hogy le ne állhasson a motor ilyen esetekben, mivel a szervo -kormány és -fék, meg még pár dolog teljesítményt "rabol" a motortól.
Jól gyanítom, hogy ez az érzékelő pont az EGR szelep alatt található a sebváltóház tetején?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #13 Dátum: 2007. Október 11. - 18:13:40 »

650??? Nekem mindíg a vonal alatt van picivel olyan 800-900 környéke, ahogy számolom... He
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #14 Dátum: 2007. Október 11. - 18:20:20 »

650??? Nekem mindíg a vonal alatt van picivel olyan 800-900 környéke, ahogy számolom... He

Elnézést, hülyeséget írtam! Olyan 800 környéke valóban! Csak az rémlett, hogy az ezer és a 0 között félúton áll a mutató. De most megnéztem a műszerfali képet és észrevettem, hogy az 500 nem az osztás felénél van, hanem az a kis vonal kb. 1/3-nál.
Szóval a kis vonal és az ezres között van félúton ha áll, viszont ha mozog, akkor az ezres alatt picivel.
« Utoljára szerkesztve: 2007. Október 11. - 18:25:08 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: [1] 2 3 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!