captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #150 Dátum: 2010. November 12. - 14:02:07 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok ! Olvasom hogy a vezérműszíj "elrakása" is okozhat alapjárat ingadozást. Nekem pont a szíj csere óta csinálja ezt. Létezik az hogy teljesen rendben megy az autó különben ? pl. simán eléri a 180-at még kissé el is hagyja a mutató ezt az értéket. Ja 1600-os és 2005-ös kiadásu 250 000 km-rel. Visszamentem a szervízbe hogy nézzük meg mégegyszer a szíj helyzetét, de azt mondták hogy rendben van. Én mondjuk megbízom bennük, de ....  -Szóval ha akár egy foggal valamelyik tengely el van rakva akkor is tud így menni az autó ? Köszi a válasz(okat)  Üdv : fattter
  Szerintem inkább a fojtószelepházat kellene megpucolni. Nekem az etalonos futás után szokott megbolondulni pár napra, miután letisztul a kosz róla. de sztem a folytószelep nem találkozik etanollal, inkább levegővel Attól még a gőze oldhatja a dzsuvát onnan.    áááááááááááááhhhhhh Ugye?  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							kubu87
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #151 Dátum: 2011. Március 11. - 08:36:32 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???     
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							kubu87
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #152 Dátum: 2011. Március 11. - 09:00:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Jah, az elfelejtettem mondani, hogy eddig hideg indításnál is max 1500-ig pörgött a moci, de most nem értem mi ez a plusz 500 f/perc, ami ráadásul elég lassan épül le... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #153 Dátum: 2011. Március 11. - 10:12:07 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Szerintem fojtószelepház tisztítás.   
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sebike
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2069
								
								 
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #154 Dátum: 2011. Március 11. - 12:29:47 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Szerintem fojtószelepház tisztítás.  ez nem az lesz  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							70/4334431 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							captainb
							
								Kábelbarát 
								Törzstag
								  
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 6339
								
								 
								1.6 SW Elite - radarral!
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #155 Dátum: 2011. Március 11. - 14:00:30 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Akkor mire gyanakszol? Nekem akkor csinált ilyet, amikor nagyon etanolos volt a keverékem. Azután elmúlt.  Szerintem fojtószelepház tisztítás.  ez nem az lesz  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony. 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Stocz
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #156 Dátum: 2011. Március 17. - 18:12:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Szerintem fojtószelepház tisztítás.  ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100.    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Jamon Serrano
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #157 Dátum: 2012. április 07. - 15:07:01 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Szerintem fojtószelepház tisztítás.  ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100.   Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Jamon Serrano
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #158 Dátum: 2012. április 24. - 21:26:03 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Szerintem fojtószelepház tisztítás.  ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100.   Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire. Na mi lett a megoldás?  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							kubu87
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #159 Dátum: 2012. Május 12. - 19:48:01 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Sziasztok! Sebinek már írtam privátba a következőt: Hidegen indítva a vasat a motor felpörög 2000ig, és csak nagyon nagyon lassan esik le a hideg alapjáratra, 1100-1200 környékére. Melegen indítva ugyanez a szitu csak ott kicsit előbb esik vissza 800 környékére. Korelőzmények: Kb. 20 perces kuplungtárcsakoptatós araszolás, este garázsba betolatás után kövér gáz - 4-5000 ford. - majd miután leesett a fordulat a normál 800-as alapjáratra, leállítás.  Ezekből tudna nekem mondani valami okosat a kedves Lacetti tulajdonosok becses társasága???    Szerintem fojtószelepház tisztítás.  ez nem az lesz Ki kell töröltetni a tanult értékeket. Szerviz, Scan 100.   Nekem légszűrő csere után csinálta ezt. 10. indításra megszűnt, gondolom újratanulta a befecskendezéseket az ecu, de nem értek hozzá ennyire. Na mi lett a megoldás? Megoldódott, a szitu magától. Pár indítás után a rendes kerékvágásban történik az indítás azóta is!    Hogy mi okozta az jó kérdés.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							acsika87
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 8
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #160 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 11:52:55 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Nekem ugyanez a gondom, magas alapjárat, lassan esik vissza, váltásnál felpörög. Fojtószelepház cserélve is volt, adaptív értékek törölve, mégis ugyanúgy maradt. ECU szoftverfrissítésre tippelt a szerelő, lehet benne igazság szerintetek? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sebike
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2069
								
								 
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #161 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 19:07:40 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Nekem ugyanez a gondom, magas alapjárat, lassan esik vissza, váltásnál felpörög. Fojtószelepház cserélve is volt, adaptív értékek törölve, mégis ugyanúgy maradt. ECU szoftverfrissítésre tippelt a szerelő, lehet benne igazság szerintetek?
  felpörgés normális  a magas alapjárat lehet fals levegőtől  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							70/4334431 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							acsika87
							
								Friss hús 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 8
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #162 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 22:08:05 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés.     
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sebike
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 2069
								
								 
								
								
								
								
								 
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #163 Dátum: 2012. Augusztus 14. - 22:09:52 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés.    lüktetés akkor van amikor a kipufogógázvisszavezetés zajlik  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							70/4334431 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							cápaFeri
							
								Törzstag 
								 
								  Nem elérhető
								Hozzászólások: 5924
								
								 
								cettim
								
								
								
								
								
								  
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Hozzászólás #164 Dátum: 2012. Szeptember 08. - 19:31:10 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							fals levegőt nézték, nem szív sehol, nekem is ugrál a gázpedál is vagy lüktet vagy nem tudom mi a helyes kifejezés.    lüktetés akkor van amikor a kipufogógázvisszavezetés zajlik Nekem is lüktet, pedig zárva az EGR...    Amúgy lüktet a gázpedál leállítás után is, de az egészen más.    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Naplózva
								 | 
							  
							 
							   "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |