Kezdőlap arrow Hírek arrow Autónk arrow GM "ügyfélszolgálat"
Home    Contacts
Kezdőlap
Típushibák
Pozitívumok
Hírek
Linkek
Galéria
Fórum
Tippek-trükkök
Bannerek
GM "ügyfélszolgálat" PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Stocz   
2007. július 29.
Tartalomjegyzék
GM "ügyfélszolgálat"
Oldal 2
Oldal 3

Egyik társunk a GM (magyarországi) ügyfélszolgálata elé tárt egy-két, az autóinkkal kapcsolatos gondot.

Tanulságos levelezés a "mire számíthatunk" témakörben. 

Első levél:

 

 

Tisztelt Chevrolet Southeast Europe Kft.!
Tisztelt Megyeri György Értékesítési, Marketing és Szerviz igazgató úr!
 
Köszönettel megkaptam és interneten keresztül kitöltöttem a szerviztapasztalataimmal kapcsolatos kérdővüket.Lenne azonban néhány, nem konkrét márkaszervizhez, hanem inkább a gépkocsihoz a szervizeken keresztül nyújtott ügyfélkezeléshez kapcsolódó észrevételem:
1., Tapasztalatom szerint a gépkocsiban előforduló egyes hibák kezeléséhez a márkaszervizek, és így az ügyfél sem kapja meg a kellő támogatást.
Konkrét példa: Gépkocsimon nagyobb sebességnél (120 km/h felett) rendszeresen "belibeg" a motorháztető. Amikor először jeleztem a szervizben, csak értetlenül néztek rám, másodszor (több hónap múlva) már azt mondták, hogy a jelenséget (náluk is, és más márkaszervizeknél is - azaz a probléma NEM EGYEDI!) több tulajdonos is jelezte, a GM tud már róla és hamarosan orvosolni fogja a problémát. Sem a jelzésem kezeléséről, de ami igazán bosszant, hogy a hiba mielőbbi kijavításának módjáról sem kaptam visszajelzést.
 
2., Tapasztalatom szerint nincs minden hibajelenséghez hivatalos, minden márkaszervizre kötelező érvényű hibakezelési utasítás. Így némely esetben az egyes szervizek azonos problémára különböző "javaslatokkal(?)" állnak elő:
Konkrét példa: Alacsony fordulatszámon (2000rpm körül) gyakorlatilag lehetetlen a gépkocsival "rángatás" nélkül autózni. A szervizek (többet is felkerestem...!) javaslatai, és tanácsai:
    - néha pörgessem meg az autót
    - csak minőségi benzint tankoljak
    - ne használjam ilyen alacsony fordulatszámon
    - szoftver-frissítés
    - szívószelepek cseréje
 
Üdvözlettel:
F... .....
 
 
 Első válasz:
 
 
Tisztelt F.... Úr!

A General Motors Ügyfélszolgálatához érkezett, július 15. keltezésű elektronikus levelét illetékességből megkaptam.

Örömünkre szolgál, hogy Chevrolet tulajdonsoként üdvözölhetjük!

Levelével kapcsolatosan szeretném tájékoztatni, hogy a Chevrolet létrehozta márkakereskedői hálózatát az autótulajdonosok problémáinak udvarias intézésére, a gépkocsik szakszerű karbantartására és javítására. Az értékesítés után felmerülő gondok orvoslása a márkaszervizek hatásköre.

Sajnálattal olvastam a gépkocsi üzemeltetése és javítása során felmerült kellemetlenségekről.

Köszönjük, hogy időt szánt ügyfélelégedettségi kérdőívünk kitöltésére és levelének a megfogalmazására. Ezen ügyfélvisszajelzések alapján nyílik lehetőség a szervizek munkájának az értékelésére.
Mivel közös érdekünk, hogy márkaszervizeink minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsanak, észrevételeit köszönjük.

Reméljük a jövőben autója még bizonyítani fogja, hogy méltó arra a bizalomra, amelyet Ön a márka megvásárlásával fejezett ki!

Tisztelettel:

...... Zsuzsanna
ügyfélszolgálati tanácsadó


Utolsó frissítés ( 2008. február 15. )
 
Következő >
Get the Flash Player to see this rotator.
Advertisement