Róbert
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
 |
« Hozzászólás #645 Dátum: 2013. Május 16. - 19:28:27 » |
|
mit okoz??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #646 Dátum: 2013. Május 21. - 17:44:06 » |
|
Ma nekem is ki lett cserélve a 2 első teleszkóp és szilentek. Sebike segítségével jutottam az alkatrészekhez  Még egyszer köszi  Amúgy úgy tűnik eléggé időszerű volt. A bal elsőn vettem észre, hogy olajos. Na, azt ha összenyomtuk, úgy is maradt  Futómű is be lett állítva. Annyi különbséget vettem észre, hogy nem zörög, és hupog a bal eleje  Élvezet újra vezetni 
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
SCHNITZER
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
 |
« Hozzászólás #647 Dátum: 2013. Május 23. - 19:07:14 » |
|
Sziasztok!
Lassan nekem is összegyűlik a pénz a lengéscsillapítókra és nekiugrok én is a cserének.Tudtok mondani pár dolgot, hogy mire kell figyelni, mit lehet elrontani?Tudom a rugóval vigyázni kell(van rugó összehúzom)!Láttam a szerelési útmutatóba egy ilyen szöveget:"Jegyezzék fel az első rugó rögzítőelemének a rugóstag egységet a csuklóval összekötő tartóhoz viszonyított helyzetét. A felszerelés során az első rugó rögzítőelemét ugyanebbe a helyzetbe kell majd beszerelni." Nem nagyon értem melyik alkatrészekre gondol?
Köszi.
Peti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #648 Dátum: 2013. Május 23. - 19:38:10 » |
|
Sziasztok!
Lassan nekem is összegyűlik a pénz a lengéscsillapítókra és nekiugrok én is a cserének.Tudtok mondani pár dolgot, hogy mire kell figyelni, mit lehet elrontani?Tudom a rugóval vigyázni kell(van rugó összehúzom)!Láttam a szerelési útmutatóba egy ilyen szöveget:"Jegyezzék fel az első rugó rögzítőelemének a rugóstag egységet a csuklóval összekötő tartóhoz viszonyított helyzetét. A felszerelés során az első rugó rögzítőelemét ugyanebbe a helyzetbe kell majd beszerelni." Nem nagyon értem melyik alkatrészekre gondol?
Köszi.
Peti
az az idézet hülyeség de vidd el inkább szakemberhez ne ezen próbálj sporolni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #649 Dátum: 2013. Május 24. - 10:11:20 » |
|
Sziasztok!
Lassan nekem is összegyűlik a pénz a lengéscsillapítókra és nekiugrok én is a cserének.Tudtok mondani pár dolgot, hogy mire kell figyelni, mit lehet elrontani?Tudom a rugóval vigyázni kell(van rugó összehúzom)!Láttam a szerelési útmutatóba egy ilyen szöveget:"Jegyezzék fel az első rugó rögzítőelemének a rugóstag egységet a csuklóval összekötő tartóhoz viszonyított helyzetét. A felszerelés során az első rugó rögzítőelemét ugyanebbe a helyzetbe kell majd beszerelni." Nem nagyon értem melyik alkatrészekre gondol?
Köszi.
Peti
Minden képpen szakszervízben csináltasd, ez nem egy olajcsere, hogy a sufniban megcsinálom oszt jóóóvan... Nem is beszélve, lehet meg tudnád csinálni, aztán 10ezer km után meg hjajj mi ette meg az első gumikat, most vehetek rá ujakat 30ezerért, na akkor hogyan is jöttél ki jobban? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takarító
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
 |
« Hozzászólás #650 Dátum: 2013. Június 08. - 09:38:31 » |
|
kb 20e km körül elkezdett kopogni az autó első futóműve! Gratulálok az utakhoz! Pffff bezzeg a nafta 420 Ft (!!!)
|
|
|
Naplózva
|
üdv Takarító
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #651 Dátum: 2013. Június 08. - 10:22:25 » |
|
kb 20e km körül elkezdett kopogni az autó első futóműve! Gratulálok az utakhoz! Pffff bezzeg a nafta 420 Ft (!!!)
előfordulhat ,hogy csak a bölcsőd lazult fel
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #652 Dátum: 2013. Augusztus 05. - 19:37:14 » |
|
Úgy néz ki, hogy sikerült rendbe tenni a hátsó futóművet, de az első erre elkezdett szórakozni.
Bal első toronycsapágy megadta magát. Egy évet bírt. Az előző is. Normális 25-30e km-ként a csere? És miért mindig a bal első? Van választási lehetőség milyet rakassak bele? Vagy csak egy típus van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sx2004
|
 |
« Hozzászólás #653 Dátum: 2013. Augusztus 05. - 21:52:54 » |
|
kb 20e km körül elkezdett kopogni az autó első futóműve! Gratulálok az utakhoz! Pffff bezzeg a nafta 420 Ft (!!!)
előfordulhat ,hogy csak a bölcsőd lazult fel Az meg hogy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #654 Dátum: 2013. Augusztus 06. - 08:12:05 » |
|
kb 20e km körül elkezdett kopogni az autó első futóműve! Gratulálok az utakhoz! Pffff bezzeg a nafta 420 Ft (!!!)
előfordulhat ,hogy csak a bölcsőd lazult fel Az meg hogy? dizelnél néha előfordul "gyenge" a gép 
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #655 Dátum: 2013. Augusztus 06. - 08:13:04 » |
|
Úgy néz ki, hogy sikerült rendbe tenni a hátsó futóművet, de az első erre elkezdett szórakozni.
Bal első toronycsapágy megadta magát. Egy évet bírt. Az előző is. Normális 25-30e km-ként a csere? És miért mindig a bal első? Van választási lehetőség milyet rakassak bele? Vagy csak egy típus van?
mivel nincs utángyártott így csak 1 fajta van/több forrásból is a gyárit kapod/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #656 Dátum: 2013. Augusztus 07. - 12:04:46 » |
|
Úgy néz ki, hogy sikerült rendbe tenni a hátsó futóművet, de az első erre elkezdett szórakozni.
Bal első toronycsapágy megadta magát. Egy évet bírt. Az előző is. Normális 25-30e km-ként a csere? És miért mindig a bal első? Van választási lehetőség milyet rakassak bele? Vagy csak egy típus van?
Csapágy vagy szilent?  A toronyszilent nálam is a leggyakrabban tönkremenő futómű alkatrész. Simán el tud fáradni 30 ezrenként...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #657 Dátum: 2013. Augusztus 10. - 18:18:59 » |
|
Úgy néz ki, hogy sikerült rendbe tenni a hátsó futóművet, de az első erre elkezdett szórakozni.
Bal első toronycsapágy megadta magát. Egy évet bírt. Az előző is. Normális 25-30e km-ként a csere? És miért mindig a bal első? Van választási lehetőség milyet rakassak bele? Vagy csak egy típus van?
Csapágy vagy szilent?  A toronyszilent nálam is a leggyakrabban tönkremenő futómű alkatrész. Simán el tud fáradni 30 ezrenként... Csak a szilent. Csapágy egyben van. De én mindíg kompletten cseréltem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
conor1326
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
 |
« Hozzászólás #658 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 12:52:33 » |
|
Sziasztok! Épp toronyszilentet cserélek az autón, de kicsit elakadtam  A stabilizátor pálcáról nem lehet letekerni az anyát, mert a menettel együtt elforog. Van erre valami trükk hogy hogyan lehetne leszedni? Köszi előre is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #659 Dátum: 2013. Augusztus 17. - 13:13:38 » |
|
Sziasztok! Épp toronyszilentet cserélek az autón, de kicsit elakadtam  A stabilizátor pálcáról nem lehet letekerni az anyát, mert a menettel együtt elforog. Van erre valami trükk hogy hogyan lehetne leszedni? Köszi előre is! van egy lelapolás ahol ellent kellene fogni,de a stabingádat már kinyírtad azzal ,hogy megforgattad a belselyét
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|