captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #690 Dátum: 2013. December 20. - 21:10:54 » |
|
Jaj, de kedves emberek.  Az első kerékpár mászott el valamiért. Mivel nem talált problémát, jelenleg Tomy is gondolkodóba esett. Beállította, most jó.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #691 Dátum: 2013. December 21. - 05:59:06 » |
|
Jaj, de kedves emberek.  Az első kerékpár mászott el valamiért. Mivel nem talált problémát, jelenleg Tomy is gondolkodóba esett. Beállította, most jó. Nekem meg az első kerékpáromat ellopták annak idején. 
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
R*R
|
 |
« Hozzászólás #692 Dátum: 2014. Január 24. - 18:21:09 » |
|
Üdv! Régóta nem szóltam, de minden a régi, csak az évek szaladtak el az autó és persze a tulaj felett is… Km: 70 ezer (2005. IX. óta) A bal első lengéscsillapító adta meg magát hirtelen 53 %-os lett, a jobb 87 %, de olajnyomokkal. Csere: SACHS jobb/bal + toronygumi+ csapágy. Indítás után nem akartam hinni érzékeimnek, mert új korában sem feküdte úgy az utat, mint csere után! Megjegyzem ez volt az első meghibásodás, nem volt rendellenes igénybevétel, „csupán” sportos vezetés… egyébként teszi a dolgát, ahogy elvárom. Ezért van nálam. Jókívánságaim!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
 |
« Hozzászólás #693 Dátum: 2014. Január 25. - 21:28:40 » |
|
R*R örülök, hogy benéztél!! Tegyed sűrűbben is! (Minden a régi..?)
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
kubu87
|
 |
« Hozzászólás #694 Dátum: 2014. Január 25. - 23:23:39 » |
|
A héten Sebike helyre rakta a hátsó futóművet (teló + torony szilent csere) de csak miután leműszakiztatta a kocsit. Az udvarukból a kocsiját és az én kocsimat társadalmi munkaórában kikapartuk a helyenként 40 cm hó és jég alól, így ebéd előtt a testmozgás is megvolt! Újra beton-stabil a kocsi hátulja, ami jól jött Dombóvár és Mágocs között a jégpáncéllá változott dimbes-dombos úton. Még egyszer köszi! Az ősszel vásárolt vadi új Fulda téli gumiról a megfelelő témában írom majd le a tapasztalatokat, mert a mai nap tényleg szinte minden útviszony megvolt! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #695 Dátum: 2014. Január 27. - 01:32:21 » |
|
Sajnos én is hamarosan vendégeskedni fogok Sebikénél hátsó teló ügyben..:-(((
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Bergendy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
 |
« Hozzászólás #696 Dátum: 2014. Január 28. - 15:05:32 » |
|
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy mivel a lacsi megérett első hátsó lengéscsillapítóinak cseréjére, milyen gyártmányú csillapítót ajánlanátok a gyáriak helyett! Kinek van esetleg valamelyik gyártmányról tapasztalata? Előre is köszi az infót!
Üdv Bergendy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
 |
« Hozzászólás #697 Dátum: 2014. Január 28. - 16:41:52 » |
|
Az elsők 2-3 éve lettek cserélve KYB Excel-G -re, ár/érték arányát tekintve egész jó, igazából semmi extra, nem lett tőle Ford Focus RS típusú kanyarvadász a futómű, de hozza az elvárhatót. A hátsók típusát nem is tudom, pedig múlt héten lettek cserélve, de ha megkérdezed Sebikét biztos elmondja!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 28. - 16:44:04 írta kubu87 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #698 Dátum: 2014. Január 28. - 18:54:02 » |
|
Nekem is Kayaba van elöl és hátul.. Meg vagyok vele elégedve.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #699 Dátum: 2014. Január 28. - 21:55:30 » |
|
nekem is. semmi extra...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Haart
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
 |
« Hozzászólás #700 Dátum: 2014. Február 09. - 15:23:25 » |
|
Hi, tudja valaki milyen hosszú stabilizáror rúd kell a 2005ös lacsiba (5 ajtós). Mert 2 vélét látok az egyik 275mm a másik pedig 300mm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #701 Dátum: 2014. Február 09. - 15:28:40 » |
|
Hi, tudja valaki milyen hosszú stabilizáror rúd kell a 2005ös lacsiba (5 ajtós). Mert 2 vélét látok az egyik 275mm a másik pedig 300mm.
Szerintem 275 mm. Ajánlott párban cserélni, mert a különböző gyártmányok között lehet több mm eltérés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #702 Dátum: 2014. Február 09. - 20:23:43 » |
|
Hi, tudja valaki milyen hosszú stabilizáror rúd kell a 2005ös lacsiba (5 ajtós). Mert 2 vélét látok az egyik 275mm a másik pedig 300mm.
első vagy hátsó csak gyárit/gyári beszállítóít /CTR van a gyáriba/vegyél az bírja a legtovább!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Haart
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
 |
« Hozzászólás #703 Dátum: 2014. Február 09. - 21:45:44 » |
|
Hi, tudja valaki milyen hosszú stabilizáror rúd kell a 2005ös lacsiba (5 ajtós). Mert 2 vélét látok az egyik 275mm a másik pedig 300mm.
első vagy hátsó csak gyárit/gyári beszállítóít /CTR van a gyáriba/vegyél az bírja a legtovább! Első kell, a vezető oldali kotyog, bardiauton nézem. Birth, FL, Frap, Japanparts, Nipparts. Ezek vannak jelenleg ebből a Japan az 300mm a többi elvileg 275mm hosszú. Mindegy milyen hosszú ? Csak akkor mindkettő legyen cserélve vagy csak 1 méret megy bele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #704 Dátum: 2014. Február 09. - 22:22:11 » |
|
Hi, tudja valaki milyen hosszú stabilizáror rúd kell a 2005ös lacsiba (5 ajtós). Mert 2 vélét látok az egyik 275mm a másik pedig 300mm.
első vagy hátsó csak gyárit/gyári beszállítóít /CTR van a gyáriba/vegyél az bírja a legtovább! Első kell, a vezető oldali kotyog, bardiauton nézem. Birth, FL, Frap, Japanparts, Nipparts. Ezek vannak jelenleg ebből a Japan az 300mm a többi elvileg 275mm hosszú. Mindegy milyen hosszú ? Csak akkor mindkettő legyen cserélve vagy csak 1 méret megy bele? Ha nem hiszel nekem, akkor mérd meg az autón. Még a kereket sem kell levenni, csak elkormányozni valamelyik irányba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|