Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 21:47:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142669 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Október 13. - 13:10:28 »

R*R! Kettő ajtóval odébb azt írtad, hogy ami az én autómon történt, az "imitálja" a chiptuningot. Ma izgatott szagértök kezére és laptopjaira adtam az autót, az eredményt majd közzé teszem.
Egyébként: meddig terjed a Soft-tuning? És tuning-e a tuning, ha az az autó papirjaiban nem köszön vissza? Egyáltalán, az ilyesmit dokumentáltatni és engedélyeztetni kell? Talán nemide tartozik, de nem akarok miatta új témát nyitni.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Október 13. - 15:41:14 »

R*R! Kettő ajtóval odébb azt írtad, hogy ami az én autómon történt, az "imitálja" a chiptuningot. Ma izgatott szagértök kezére és laptopjaira adtam az autót, az eredményt majd közzé teszem.
Egyébként: meddig terjed a Soft-tuning? És tuning-e a tuning, ha az az autó papirjaiban nem köszön vissza? Egyáltalán, az ilyesmit dokumentáltatni és engedélyeztetni kell? Talán nemide tartozik, de nem akarok miatta új témát nyitni.

Amit hallotam és javasolt -én már csak mesternek nevezem a forrást- chiptuning terén: először is valamilyen módon csatlakozni kell a Lacsi chipjéhez. Már itt megbukik néhány műhely, mert nem egyszerű ~ 50 lábhoz tökéletesen csatlakozni (nekem kiemelte a chipet és átírás után tette vissza). A kivétel és a visszaépítés tartott legtovább. A más módon pl. gyári csatlakozón keresztül történő bavatkozás nem minősül program átírásnak, ilyenkor pl. előgyújtás értéket állítanak, de ez nem chiptuning. A dolog nem a laptopon múlik, hanem azon, milyen program kerül beírásra. A korábbi fórumon is úgy írtam: a jó chiptuning önmagában több dinamikát ad, mint a direkt, sportkat, sportdob együtt. A chiptuning előtt kellene minimum egy direkt beépítés, mert a beállításokat ettől is függően adják meg. A program fejlesztése folyamat eredménye és nincs vége. A jó program tudja adni elvárt dinamikát, tud fogyasztást mérsékelni, nyomatékot kisimítani, azonnali reagálást a gázadásra minden fokozatban és fordulaton. Persze minimum fogyasztással nincs maximum gyorsulás, de a gyári fogyasztási adatokkal tuning után (1,6 moci) legalább úgy autózhatsz, mint egy 2 l-es TD-vel.
Én még nem hallotam CHEVI berkekben, hogy valaki tuning után hivatalosan bemérette az autóját, új forgalmit kért volna. A teljesítmény mérés, ha utána nézel tuningos oldalakon, nem olcsó mulatság, az új műszaki sem. A kapott többlet nyomatékot és teljesítményt optikai tuning jelekkel illik a többiek tudomására hozni, hogy az autó többet tud, mint széria társai. Aki kicsit is vonzódik a márka tuningolt példányaihoz és arra mire képesek, menjen el majd Kaposújlakra, mert érdemes! http://forum.chevyklub.hu/viewtopic.php?t=764
Üdv
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 14. - 15:22:11 »

R*R! Akkor mi van, ha én már így vettem a hivatalos márkakereskedőtől a gépet? Ha lejár a műszaki, akkor rettegjek, mert szétszedetik az autót? Egy fia papír nincs a kezemben arról, h mit cseréltek, variáltak át rajta (kivétel: gumik, felnik, lengéscsillapítók, optikai dolgok). mert tegnap picit lehidaltam, miután visszakaptam az autót!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Tityesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 14. - 16:01:30 »

Hali mindenkinek..

Ha 15-Ös vagy 16-os alufelnit szeretnék milyen legyen az ET. ?   "38; 42"..
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 14. - 16:54:20 »

Hali mindenkinek..

Ha 15-Ös vagy 16-os alufelnit szeretnék milyen legyen az ET. ?   "38; 42"..
Inkább 42-es.
Naplózva


LPG
Tityesz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



« Hozzászólás #20 Dátum: 2007. Október 14. - 17:09:12 »

Köszi..
De meg tudnád indokolni hogy mért pont a 42-es a jó !
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #21 Dátum: 2007. Október 14. - 17:21:16 »

R*R! Akkor mi van, ha én már így vettem a hivatalos márkakereskedőtől a gépet? Ha lejár a műszaki, akkor rettegjek, mert szétszedetik az autót? Egy fia papír nincs a kezemben arról, h mit cseréltek, variáltak át rajta (kivétel: gumik, felnik, lengéscsillapítók, optikai dolgok). mert tegnap picit lehidaltam, miután visszakaptam az autót!
Szia!
Mindenek előtt nyugi, egyenlőre semmi okod aggódni! Igazából nem látni mit tudtál meg a jelenlegi állapotról.
A kereskedőt szerintem el kell felejteni, hogy milyen programmal működik, a forgalmiból nem derül ki, és így nem az ő felelőssége. A korábbi tulajt kellene megkeresni és bízni a jóindulatában, hogy részletesen beszámol- sokat segítene.
Azt sem tudjuk hogyan kaptad vissza az autót. Ha gondolod megoszthatnád a részleteket, mert valószínű nem egyedüli az eset.
Üdv
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #22 Dátum: 2007. Október 14. - 17:25:16 »

Köszi..
De meg tudnád indokolni hogy mért pont a 42-es a jó !
Szia!
Én mindenképpen 16-ost választanék. Nézd meg a két méretet felgumizva, és ha lehet próbáljad ki, aztán döntsél. Örülök, hogy végre jelentkezel!
Üdv
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2007. Október 14. - 20:13:03 »

Köszi..
De meg tudnád indokolni hogy mért pont a 42-es a jó !
Akkor bővebben: az van közelebb a gyári 44ET-hez. A gyári felni 6col széles az  alu. főleg a 16-os valószínűleg 7col széles így 13mm-re kijjebb lesz a kereked és ha még az ET is kisebb akkor még az is hozzáadódik.
És akkor már lehet hogy beleér a gumi a  sárvédő perembe. Nem biztos, de ha nem tudod gumival együtt felpróbálni a felnit akkor csak utólag fog kiderülni.
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #24 Dátum: 2007. Október 15. - 08:03:29 »

R*R! Akkor mi van, ha én már így vettem a hivatalos márkakereskedőtől a gépet? Ha lejár a műszaki, akkor rettegjek, mert szétszedetik az autót? Egy fia papír nincs a kezemben arról, h mit cseréltek, variáltak át rajta (kivétel: gumik, felnik, lengéscsillapítók, optikai dolgok). mert tegnap picit lehidaltam, miután visszakaptam az autót!
Szia!
Mindenek előtt nyugi, egyenlőre semmi okod aggódni! Igazából nem látni mit tudtál meg a jelenlegi állapotról.
A kereskedőt szerintem el kell felejteni, hogy milyen programmal működik, a forgalmiból nem derül ki, és így nem az ő felelőssége. A korábbi tulajt kellene megkeresni és bízni a jóindulatában, hogy részletesen beszámol- sokat segítene.
Azt sem tudjuk hogyan kaptad vissza az autót. Ha gondolod megoszthatnád a részleteket, mert valószínű nem egyedüli az eset.
Üdv


Hát ez az! Így vásároltam, én vagyok az első tulajdonos!  :-)
Sport csomagként adták el az autó felszerelését (márkakereskedésben), aztán menet közben jöttem rá, hogy le van ültetve (emiatt a téli gumi óriási gond), sport kipuffogó van rajat (bocs Jopek és ladlac, igazatok volt- hiába nem kértem) és chip tuningolt az autó (mármint nem az eredeti program van benne, hanem valami németek által átírt és ki is volt szerelve, szakszerűen- igazából nem nagyon értettem, amit magyaráztak), meg valami szűkítő is ki van véve a légszűrőből, de gyári van benne, meg még más apróságok. És ezekről SEMMI papírt nem kaptam! Csak a számlát, hogy sport csomag köze 4 guriga értékben.
Én nagyon beleszerettem az autóba, de mivel nemrég beleszaladtam egy Közl. Felügy. ellenőrzésbe és ott igen kötekedőek voltak, aggódom. Rövidesen munkaügyileg pár hónapra külföldre megyek, a nejem használná az autót. De így hhogyan merje? Bármikor levetethetik róla a rendszámot? (Pláne hogyan, ha eddig csak 200 e ropiért találtam rá téli gumit?)
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #25 Dátum: 2007. Október 15. - 12:13:06 »

Captain Úr! Szerintem ne aggódj, mert a forgalmiban szereplő adatokat nem változtatták meg, illetve, ha a teljesítményt esetleg igen, akkor sem tudják azt bemérni, pláne nem közúti ellenőrzéskor. Ha úgy adódik, hogy majd jön a vizsga, hol van még/?/, akkor legfeljebb szólj elötte, és segítek, mert valószinüleg tudok majd. Szóval ne parázz, út közben csak a CO-t tudják mérni a hatóságok, az meg tuti, hogy jó egy ilyen új kocsinál. Ha továbbra is kételyeid volnának, vidd el a Gombosékhoz beméretni, vagy gyere velem egy márkafüggetlen helyre, ahol beméretjük barátilag, olcsón. Csak keress meg, ha úgy érzed ez megnyugtatna! Mondam, hogy van testvére is a kocsidnak, tehát nem egyedi! Üdv: LadiGidy a kalóz
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #26 Dátum: 2007. Október 15. - 12:30:49 »

R*R! Akkor mi van, ha én már így vettem a hivatalos márkakereskedőtől a gépet? Ha lejár a műszaki, akkor rettegjek, mert szétszedetik az autót? Egy fia papír nincs a kezemben arról, h mit cseréltek, variáltak át rajta (kivétel: gumik, felnik, lengéscsillapítók, optikai dolgok). mert tegnap picit lehidaltam, miután visszakaptam az autót!
Szia!
Mindenek előtt nyugi, egyenlőre semmi okod aggódni! Igazából nem látni mit tudtál meg a jelenlegi állapotról.
A kereskedőt szerintem el kell felejteni, hogy milyen programmal működik, a forgalmiból nem derül ki, és így nem az ő felelőssége. A korábbi tulajt kellene megkeresni és bízni a jóindulatában, hogy részletesen beszámol- sokat segítene.
Azt sem tudjuk hogyan kaptad vissza az autót. Ha gondolod megoszthatnád a részleteket, mert valószínű nem egyedüli az eset.
Üdv


Hát ez az! Így vásároltam, én vagyok az első tulajdonos!  :-)
Sport csomagként adták el az autó felszerelését (márkakereskedésben), aztán menet közben jöttem rá, hogy le van ültetve (emiatt a téli gumi óriási gond), sport kipuffogó van rajat (bocs Jopek és ladlac, igazatok volt- hiába nem kértem) és chip tuningolt az autó (mármint nem az eredeti program van benne, hanem valami németek által átírt és ki is volt szerelve, szakszerűen- igazából nem nagyon értettem, amit magyaráztak), meg valami szűkítő is ki van véve a légszűrőből, de gyári van benne, meg még más apróságok. És ezekről SEMMI papírt nem kaptam! Csak a számlát, hogy sport csomag köze 4 guriga értékben.
Én nagyon beleszerettem az autóba, de mivel nemrég beleszaladtam egy Közl. Felügy. ellenőrzésbe és ott igen kötekedőek voltak, aggódom. Rövidesen munkaügyileg pár hónapra külföldre megyek, a nejem használná az autót. De így hhogyan merje? Bármikor levetethetik róla a rendszámot? (Pláne hogyan, ha eddig csak 200 e ropiért találtam rá téli gumit?)

A szűkítő jónéhányunknak ki van már véve régóta a gépből...másként hogy menne nekünk így? :-)
A téli gumi problémádat meg nem értem! Ha már ekkora összegről beszélsz, akkor miért nem veszel rá négy lemezfelnit (ha már nem alkudtad bele az autóba eredetileg) arra a néhűgy normál mérteű téligumit. Nem kellene minden évben kétszer megfeszegetni a gumik acélszálait a szereléssel!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #27 Dátum: 2007. Október 15. - 14:23:56 »

Csak lesz hatása, ha már többen mondjuk ugyanazt: nyugi!
Régebbi fórumos korunkból örköltük- a sportdob műbizonylatát illik magunkkal hordozni bármilyen felügyeleti kötözködések megelőzésére. Az ültetés, sportrugók, lengéscsillapítók, köpenyek műszaki vizsga témaköre, nem pedig forgalom ellenőzéséé. Ha a női fülcimpáknak nincs ellenére dierktszűrő, még pici előgyújtás ráférne arra csomagra! Közlekedésieknek semmi köze hozzá!
Üdv
Ha lenne FLOTTÁNK, egyből láthattuk volna, hogy új az autó és sportcsomagos. Stocz kolléga másként látja.Nem kellett volna feleslegesen több üzenetet váltani.  
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #28 Dátum: 2007. Október 15. - 20:47:12 »

R*R kérésére ezt ide is, bővebben a törzsasztalnál!
"... az biztos, hogy a sorozatszám (sic!) szerint az autód nem azonnal került Magyarországra, azt a németeknél alakították ilyenre. A tavalyi akciókból nem tudtam, hogy jött hozzánk is. Nálunk csak a matricázást végezték, de azt is német mintára. Ott nagyobb divatja van a tuningnak és egész internetes áruházak vannak erre a témára. Tehát, az elektronikád egészen biztos chip tuningolt, mégpedig szakszerű módon elvégzett a programcsere. Balázs szerint az AMG műhelyben írhatták, bár nem a legfrisebb verzió. A jó hír, hogy a program nem veszi figyelembe az AGR szelep meglétét az ECU egyáltalán nem számol vele. Ilyen formán a lezárása nem oszt, nem szoroz. Viszont hibakód nem lesz. A gáz az, hogy checklámpa esetén lesz-e, aki ki tudja olvasni?
Szintén a programnak köszönhető, hogy az ABS-ben lévő rossz út érzékelő nem tud beavatkozni, így a magyar utakon sokszor érzékelhetó ránzást Te nem tapasztalod, viszont vezetésbiztonsági szempontból ez nem biztos, hogy jó.
A programnak köszönheted a tényleg jó és műszeresen mérhető fogyasztást, persze a Te nyugis stíled is sokat segít. A zöldkártya miatt nyugi, bőven benne vagy a határértékben, bár nem tudtam mérni. Összeségében kb. 9-10 plussz lovat és 10-12 Nm plussz nyomatékot kaptál vele. Ezen még lehetne dobni, ha direktszűrőd lenne, ami volt is (megjegyzés: nem volt, így kaptam meg), mert lehet látni a szerelés nyomait, a szűkítő is el van távolítva. Egyébként a kifizetett 90.000 ft picit sok volt érte, a legfrisebb programokat 300-350 euróért lehet megvenni németországban. Tanácsolnám, hogy frissítsed, ha kell Balázsnak szólok.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #29 Dátum: 2007. Október 16. - 18:39:27 »

"Összeségében kb. 9-10 plussz lovat és 10-12 Nm plussz nyomatékot kaptál vele. Ezen még lehetne dobni, ha direktszűrőd lenne"
Ezen a helyen bizonyára többen is szívesen vennénk hasonló plusszokat!
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!