Lacetti klub fórum
2024. április 25. - 11:01:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142627 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Október 19. - 19:48:42 »

Szóval szűkítő.
    Aki megnézte a légszűrő házat belülről, láthatja, hogy a gyár a lamináris áramlásokat igyekszik kiküszöbölni a papírszűrőn átáramló levegőnél. A kialakuló turbulenciák áramlástechnikában energiát emésztenek. A diffuzor egyik szerepe, hogy ne féloldalasan szívjon a motor a szűrő féloldalát terhelve. A diffuzoron levő furat szintén turbulencia okán van. Bizonyító adatokat méréstechnikai segédlettel lehene nyerni, de (!) tessék megnézni a végsebességeket ugyanolyan ismételt úton, ugyanúgy hajtva, máramennyire lehet. Kiderül az igazság, ha korreknek fogadható el a 2 menet összehasonlítása. Végsebességben, ha kevés különbség is, de biztosan lesz! És a mutatót leolvasni sem ördöngősség. A hasznos keresztmetszet különbség ~+80% diffuzor nélküli állapot javára. Vakon mondom a kialakuló nyomás különbség igen szűk tartományban lehet képes ezt a hátrányt behozni. Az F1-ben is van elmélet és van tesztvezetés.
Aki még sossem járt az autója végén sebesség terén, most sem tegye! Kapcsolattarás az úttal a közlekedési tempóhoz képest sokkal rosszabb.
Sőt aki leveszi a légszűrőház fedelét és nyitott szívótorokkal tesz egy 3. kíséletet végsebességre, meg fog lepődni, mekkora különbség van az áldott gyári hattyúnyak (a jobb fényszoró mögött tyúktojás nem férne be rajta) és az egész zsívóoldali rendszer és 0 szűrési elnállás között. Vitathatalan, hogy van egy utolérhetetlen ejlőnye is a légszűrőháznak: a szívózaj tompítás.
Mindenki eldöntheti ha biztonságosabban szeretne előzni, utasokkal/ csomagokkal kevésbbé akar lebénulni, nyáron klímát lekapcsolni előzés előtt: vagy nagyobb köbcentit vesz, vagy tuningol. Én szívesen vennék jóval nagyobb autót, de valószínű azt is tuningolnám.
Legjobb autó az új autó, ennél már csak az új- nagyobb autó a jobb!
Üdv
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Október 20. - 08:26:49 »

Szóval szűkítő.
    Aki megnézte a légszűrő házat belülről, láthatja, hogy a gyár a lamináris áramlásokat igyekszik kiküszöbölni a papírszűrőn átáramló levegőnél. A kialakuló turbulenciák áramlástechnikában energiát emésztenek. A diffuzor egyik szerepe, hogy ne féloldalasan szívjon a motor a szűrő féloldalát terhelve. A diffuzoron levő furat szintén turbulencia okán van. Bizonyító adatokat méréstechnikai segédlettel lehene nyerni, de (!) tessék megnézni a végsebességeket ugyanolyan ismételt úton, ugyanúgy hajtva, máramennyire lehet. Kiderül az igazság, ha korreknek fogadható el a 2 menet összehasonlítása. Végsebességben, ha kevés különbség is, de biztosan lesz! És a mutatót leolvasni sem ördöngősség. A hasznos keresztmetszet különbség ~+80% diffuzor nélküli állapot javára. Vakon mondom a kialakuló nyomás különbség igen szűk tartományban lehet képes ezt a hátrányt behozni. Az F1-ben is van elmélet és van tesztvezetés.
Aki még sossem járt az autója végén sebesség terén, most sem tegye! Kapcsolattarás az úttal a közlekedési tempóhoz képest sokkal rosszabb.
Sőt aki leveszi a légszűrőház fedelét és nyitott szívótorokkal tesz egy 3. kíséletet végsebességre, meg fog lepődni, mekkora különbség van az áldott gyári hattyúnyak (a jobb fényszoró mögött tyúktojás nem férne be rajta) és az egész zsívóoldali rendszer és 0 szűrési elnállás között. Vitathatalan, hogy van egy utolérhetetlen ejlőnye is a légszűrőháznak: a szívózaj tompítás.
Mindenki eldöntheti ha biztonságosabban szeretne előzni, utasokkal/ csomagokkal kevésbbé akar lebénulni, nyáron klímát lekapcsolni előzés előtt: vagy nagyobb köbcentit vesz, vagy tuningol. Én szívesen vennék jóval nagyobb autót, de valószínű azt is tuningolnám.
Legjobb autó az új autó, ennél már csak az új- nagyobb autó a jobb!
Üdv
És ez a közvetlenebb levegő nem károsabb a motornak égés terén?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Október 20. - 09:42:47 »

Szóval szűkítő.
    Aki megnézte a légszűrő házat belülről, láthatja, hogy a gyár a lamináris áramlásokat igyekszik kiküszöbölni a papírszűrőn átáramló levegőnél. A kialakuló turbulenciák áramlástechnikában energiát emésztenek. A diffuzor egyik szerepe, hogy ne féloldalasan szívjon a motor a szűrő féloldalát terhelve. A diffuzoron levő furat szintén turbulencia okán van. Bizonyító adatokat méréstechnikai segédlettel lehene nyerni, de (!) tessék megnézni a végsebességeket ugyanolyan ismételt úton, ugyanúgy hajtva, máramennyire lehet. Kiderül az igazság, ha korreknek fogadható el a 2 menet összehasonlítása. Végsebességben, ha kevés különbség is, de biztosan lesz! És a mutatót leolvasni sem ördöngősség. A hasznos keresztmetszet különbség ~+80% diffuzor nélküli állapot javára. Vakon mondom a kialakuló nyomás különbség igen szűk tartományban lehet képes ezt a hátrányt behozni. Az F1-ben is van elmélet és van tesztvezetés.
Aki még sossem járt az autója végén sebesség terén, most sem tegye! Kapcsolattarás az úttal a közlekedési tempóhoz képest sokkal rosszabb.
Sőt aki leveszi a légszűrőház fedelét és nyitott szívótorokkal tesz egy 3. kíséletet végsebességre, meg fog lepődni, mekkora különbség van az áldott gyári hattyúnyak (a jobb fényszoró mögött tyúktojás nem férne be rajta) és az egész zsívóoldali rendszer és 0 szűrési elnállás között. Vitathatalan, hogy van egy utolérhetetlen ejlőnye is a légszűrőháznak: a szívózaj tompítás.
Mindenki eldöntheti ha biztonságosabban szeretne előzni, utasokkal/ csomagokkal kevésbbé akar lebénulni, nyáron klímát lekapcsolni előzés előtt: vagy nagyobb köbcentit vesz, vagy tuningol. Én szívesen vennék jóval nagyobb autót, de valószínű azt is tuningolnám.
Legjobb autó az új autó, ennél már csak az új- nagyobb autó a jobb!
Üdv
És ez a közvetlenebb levegő nem károsabb a motornak égés terén?

Szerintem nem. A motorok légszűrését úgy tervezték, hogy a hétköznapi használatban és az aszfaltot elhagyva se jusson olyan anyag a motorba, ami azt károsíthatja! Ehhez tökéletes szűrés kell. Ennek kompromisszumos megoldása ez a fajta papírszűrő, ami elég olcsó és ellátja a feladatot. Viszont ezt a szűrőt át is kell dolgozni a motornak, ami rengeteg energiát emészt fel! Ezen energiamennyiség mellett eltörpül, ha csak azt a kis csonkakúp fojtást veszed ki, aminek jobbára csak a szívott levegő beszerzési forrása a feladata, hogy középről tegye azt. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Október 20. - 11:32:53 »

Szóval szűkítő.
    Aki megnézte a légszűrő házat belülről, láthatja, hogy a gyár a lamináris áramlásokat igyekszik kiküszöbölni a papírszűrőn átáramló levegőnél. A kialakuló turbulenciák áramlástechnikában energiát emésztenek. A diffuzor egyik szerepe, hogy ne féloldalasan szívjon a motor a szűrő féloldalát terhelve. A diffuzoron levő furat szintén turbulencia okán van. Bizonyító adatokat méréstechnikai segédlettel lehene nyerni, de (!) tessék megnézni a végsebességeket ugyanolyan ismételt úton, ugyanúgy hajtva, máramennyire lehet. Kiderül az igazság, ha korreknek fogadható el a 2 menet összehasonlítása. Végsebességben, ha kevés különbség is, de biztosan lesz! És a mutatót leolvasni sem ördöngősség. A hasznos keresztmetszet különbség ~+80% diffuzor nélküli állapot javára. Vakon mondom a kialakuló nyomás különbség igen szűk tartományban lehet képes ezt a hátrányt behozni. Az F1-ben is van elmélet és van tesztvezetés.
Aki még sossem járt az autója végén sebesség terén, most sem tegye! Kapcsolattarás az úttal a közlekedési tempóhoz képest sokkal rosszabb.
Sőt aki leveszi a légszűrőház fedelét és nyitott szívótorokkal tesz egy 3. kíséletet végsebességre, meg fog lepődni, mekkora különbség van az áldott gyári hattyúnyak (a jobb fényszoró mögött tyúktojás nem férne be rajta) és az egész zsívóoldali rendszer és 0 szűrési elnállás között. Vitathatalan, hogy van egy utolérhetetlen ejlőnye is a légszűrőháznak: a szívózaj tompítás.
Mindenki eldöntheti ha biztonságosabban szeretne előzni, utasokkal/ csomagokkal kevésbbé akar lebénulni, nyáron klímát lekapcsolni előzés előtt: vagy nagyobb köbcentit vesz, vagy tuningol. Én szívesen vennék jóval nagyobb autót, de valószínű azt is tuningolnám.
Legjobb autó az új autó, ennél már csak az új- nagyobb autó a jobb!
Üdv
És ez a közvetlenebb levegő nem károsabb a motornak égés terén?

Szerintem nem. A motorok légszűrését úgy tervezték, hogy a hétköznapi használatban és az aszfaltot elhagyva se jusson olyan anyag a motorba, ami azt károsíthatja! Ehhez tökéletes szűrés kell. Ennek kompromisszumos megoldása ez a fajta papírszűrő, ami elég olcsó és ellátja a feladatot. Viszont ezt a szűrőt át is kell dolgozni a motornak, ami rengeteg energiát emészt fel! Ezen energiamennyiség mellett eltörpül, ha csak azt a kis csonkakúp fojtást veszed ki, aminek jobbára csak a szívott levegő beszerzési forrása a feladata, hogy középről tegye azt. 
És ha nincsen levegőszűrő, csak hengerenkénti szívótölcsér?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. Október 20. - 12:02:04 »

Na erről beszélek a cső kivétele szinte érezhetetlen hatással van a mindennapi közlekedésünkre. Akkor meg jobb ha a helyén van.
Naplózva

cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. Október 20. - 13:10:56 »

Na erről beszélek a cső kivétele szinte érezhetetlen hatással van a mindennapi közlekedésünkre. Akkor meg jobb ha a helyén van.
Nemrég leírtam, milyen hatással volt az autómra. A "szinte érezhetetlen" elég relatív fogalom! Természetesen nem szabad összehasonlítani a változást a chip-tuning, direktszűrő, sportkipufogó okozta teljesítménynövekedéssel!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. Október 20. - 13:12:04 »

Szóval szűkítő.
    Aki megnézte a légszűrő házat belülről, láthatja, hogy a gyár a lamináris áramlásokat igyekszik kiküszöbölni a papírszűrőn átáramló levegőnél. A kialakuló turbulenciák áramlástechnikában energiát emésztenek. A diffuzor egyik szerepe, hogy ne féloldalasan szívjon a motor a szűrő féloldalát terhelve. A diffuzoron levő furat szintén turbulencia okán van. Bizonyító adatokat méréstechnikai segédlettel lehene nyerni, de (!) tessék megnézni a végsebességeket ugyanolyan ismételt úton, ugyanúgy hajtva, máramennyire lehet. Kiderül az igazság, ha korreknek fogadható el a 2 menet összehasonlítása. Végsebességben, ha kevés különbség is, de biztosan lesz! És a mutatót leolvasni sem ördöngősség. A hasznos keresztmetszet különbség ~+80% diffuzor nélküli állapot javára. Vakon mondom a kialakuló nyomás különbség igen szűk tartományban lehet képes ezt a hátrányt behozni. Az F1-ben is van elmélet és van tesztvezetés.
Aki még sossem járt az autója végén sebesség terén, most sem tegye! Kapcsolattarás az úttal a közlekedési tempóhoz képest sokkal rosszabb.
Sőt aki leveszi a légszűrőház fedelét és nyitott szívótorokkal tesz egy 3. kíséletet végsebességre, meg fog lepődni, mekkora különbség van az áldott gyári hattyúnyak (a jobb fényszoró mögött tyúktojás nem férne be rajta) és az egész zsívóoldali rendszer és 0 szűrési elnállás között. Vitathatalan, hogy van egy utolérhetetlen ejlőnye is a légszűrőháznak: a szívózaj tompítás.
Mindenki eldöntheti ha biztonságosabban szeretne előzni, utasokkal/ csomagokkal kevésbbé akar lebénulni, nyáron klímát lekapcsolni előzés előtt: vagy nagyobb köbcentit vesz, vagy tuningol. Én szívesen vennék jóval nagyobb autót, de valószínű azt is tuningolnám.
Legjobb autó az új autó, ennél már csak az új- nagyobb autó a jobb!
Üdv
És ez a közvetlenebb levegő nem károsabb a motornak égés terén?

Szerintem nem. A motorok légszűrését úgy tervezték, hogy a hétköznapi használatban és az aszfaltot elhagyva se jusson olyan anyag a motorba, ami azt károsíthatja! Ehhez tökéletes szűrés kell. Ennek kompromisszumos megoldása ez a fajta papírszűrő, ami elég olcsó és ellátja a feladatot. Viszont ezt a szűrőt át is kell dolgozni a motornak, ami rengeteg energiát emészt fel! Ezen energiamennyiség mellett eltörpül, ha csak azt a kis csonkakúp fojtást veszed ki, aminek jobbára csak a szívott levegő beszerzési forrása a feladata, hogy középről tegye azt. 
És ha nincsen levegőszűrő, csak hengerenkénti szívótölcsér?

Na az sem a hétköznapi használat...lacsiknál legalábbis! :-)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. Október 21. - 11:43:29 »

Na erről beszélek a cső kivétele szinte érezhetetlen hatással van a mindennapi közlekedésünkre. Akkor meg jobb ha a helyén van.
Biztosan nem vagyok egyedül aki mondja: A Lacsinéknál minden benzines motor gyári kiszerelésben viszonyítva a többi márkához, de leginkább önmagához is- teljesítményt nézve le van butítva rendesen és az üa. fogyasztással sem lehet dicsekedni. És ehhez nem elég indok a kibocsájtási értékek tartása.
Üdv
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. Október 22. - 12:21:21 »

Csak lesz hatása, ha már többen mondjuk ugyanazt: nyugi!
Régebbi fórumos korunkból örköltük- a sportdob műbizonylatát illik magunkkal hordozni bármilyen felügyeleti kötözködések megelőzésére. Az ültetés, sportrugók, lengéscsillapítók, köpenyek műszaki vizsga témaköre, nem pedig forgalom ellenőzéséé. Ha a női fülcimpáknak nincs ellenére dierktszűrő, még pici előgyújtás ráférne arra csomagra! Közlekedésieknek semmi köze hozzá!
Üdv
Ha lenne FLOTTÁNK, egyből láthattuk volna, hogy új az autó és sportcsomagos. Stocz kolléga másként látja.Nem kellett volna feleslegesen több üzenetet váltani.  


Szerintem ebből elég jól kiderül:
http://lacetti-klub.extra.hu/index.php?option=com_user_extended&task=MemberView&Itemid=114

Egyébként pedig a flottás topic nincs lezárva. Nem az én hibám, ha más sem érdeklődik iránta. A véleményemet írtam le bele, azt továbbra is tartom, de ez nem kötelező senkire. Aki akar, irogat bele, aki nem, az nem. Senkit nem kötelezhetek rá.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. Október 24. - 09:55:35 »

Nézegette már valaki a SPIREX nevű cég termékét? Az anyahonlapon láttam, mint ajánlott lóerőtöbbletet. Nem tudom, hogy van-e valakinek ilyen beépítve a szűrő és a motor közti részbe. Meg említették a 4-2-1 leömlőt 65-ös rendszerrel, gázgyorsító dobbal. Meg persze a vezérlőegység optimalizálását.
Ez kb 250 ropira jön ki, ha jól kalkulálok. Nem tudom megéri-e a 25-30 lóerő többletet. Akkor már inkább 1.8 vagy 2.0 V6.
Van aki mer ilyeneket alkalmazni a garis autóba?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. Október 24. - 16:32:11 »

Nézegette már valaki a SPIREX nevű cég termékét? Az anyahonlapon láttam, mint ajánlott lóerőtöbbletet. Nem tudom, hogy van-e valakinek ilyen beépítve a szűrő és a motor közti részbe. Meg említették a 4-2-1 leömlőt 65-ös rendszerrel, gázgyorsító dobbal. Meg persze a vezérlőegység optimalizálását.
Ez kb 250 ropira jön ki, ha jól kalkulálok. Nem tudom megéri-e a 25-30 lóerő többletet. Akkor már inkább 1.8 vagy 2.0 V6.
Van aki mer ilyeneket alkalmazni a garis autóba?
Ha megengeded szerény véleményem: típuson belül egy teljesítmény tuningolt autó másként működik, mint egy nagyobb hengerűrtartalmú azonos LE-vel bíró. Minden Lacsi motortípust vezettem szériában, és ha ajánlanák a cserét az 1,6-ososmat nem  adnám gyári változatú 1,8-ért, csak ha azt is átalakíthatnám. (azonos korú és állapotú autókról van szó)
A 4-2-1 leömlő drága dolog.  Ha csak a többit kéred fele az összeg és van kb. +20 LE, ami szerintem megéri. Ki kell próbálni egy ilyen Lacsit, aztán mondani véleményt. A 2.0 V6 más kataegória.
Aki tudja mi a 310 Motoring, van fogalma a tuningolás költségeiről. Aki teheti az autója árát még rákölti átalakításokra.
maydayseven (lásd Galéria) gondolod megvárta míg lejár a garija?? 2006-os évjárat, ha jól emlékszem. És állítom megnézik rendesen mindenhol.
Üdv
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. Október 25. - 12:40:24 »

Nézegette már valaki a SPIREX nevű cég termékét? Az anyahonlapon láttam, mint ajánlott lóerőtöbbletet. Nem tudom, hogy van-e valakinek ilyen beépítve a szűrő és a motor közti részbe. Meg említették a 4-2-1 leömlőt 65-ös rendszerrel, gázgyorsító dobbal. Meg persze a vezérlőegység optimalizálását.
Ez kb 250 ropira jön ki, ha jól kalkulálok. Nem tudom megéri-e a 25-30 lóerő többletet. Akkor már inkább 1.8 vagy 2.0 V6.
Van aki mer ilyeneket alkalmazni a garis autóba?
Ha megengeded szerény véleményem: típuson belül egy teljesítmény tuningolt autó másként működik, mint egy nagyobb hengerűrtartalmú azonos LE-vel bíró. Minden Lacsi motortípust vezettem szériában, és ha ajánlanák a cserét az 1,6-ososmat nem  adnám gyári változatú 1,8-ért, csak ha azt is átalakíthatnám. (azonos korú és állapotú autókról van szó)
A 4-2-1 leömlő drága dolog.  Ha csak a többit kéred fele az összeg és van kb. +20 LE, ami szerintem megéri. Ki kell próbálni egy ilyen Lacsit, aztán mondani véleményt. A 2.0 V6 más kataegória.
Aki tudja mi a 310 Motoring, van fogalma a tuningolás költségeiről. Aki teheti az autója árát még rákölti átalakításokra.
maydayseven (lásd Galéria) gondolod megvárta míg lejár a garija?? 2006-os évjárat, ha jól emlékszem. És állítom megnézik rendesen mindenhol.
Üdv
Te mit tettél pontosan a hány köbcentis autóddal?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. Október 25. - 16:35:46 »

1,6 sedan 2005. szept.
-direkt K&N RC-9310 (2006)
-sportkat (2005)
-chiptuning (2006)
-sportdob (2005)
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. Október 25. - 16:40:48 »

1,6 sedan 2005. szept.
-direkt K&N RC-9310 (2006)
-sportkat (2005)
-chiptuning (2006)
-sportdob (2005)

Hali. Engem a chiptuning érdekelne. Miböl állt pontosan? Mi változott? Mibe fájt? Üdv: ladlac
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. Október 25. - 16:59:19 »

1,6 sedan 2005. szept.
-direkt K&N RC-9310 (2006)
-sportkat (2005)
-chiptuning (2006)
-sportdob (2005)

Hali. Engem a chiptuning érdekelne. Miböl állt pontosan? Mi változott? Mibe fájt? Üdv: ladlac
2006 május, egyeztetett időpont Baja, a mestert már többen ismerik személyesen is (Tóth Lajos úr Chevi garanciális megbízott egyébként)
A művelet: alaplap kiemelve, a chipet kivette és csatlakozott hozzá a műhelykocsiban számítógépekkel, elmentette a régi programot, feltötte a sajátját, chip vissza az alaplapba, alaplap vissza helyére, próbaút, ha elégedett vagy számla reendezendő, ha nem folytatódik a procedura. 40 e volt másfél éve. Úgy tudom kb. értékelni, hogy a chiptuning annyit dob, mint az összes többi (soft) beavatkozás együtt, feltéve  hogy tökéletes a program.
Direktszűrő előtte kívánatos (csak jót és jól!)
Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!