|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
 |
« Hozzászólás #676 Dátum: 2011. Február 25. - 15:38:20 » |
|
Köszönöm a két linket! Sajnos angol nyelvű mindkettő. Továbbra is várom az általam megadott magyarnyelvű használatára a megoldást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #677 Dátum: 2011. Február 25. - 16:41:32 » |
|
Köszönöm a két linket! Sajnos angol nyelvű mindkettő. Továbbra is várom az általam megadott magyarnyelvű használatára a megoldást. Ez a hivatalos gyári javítási utmutató márkaszervízek részére ott megvan 
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
 |
« Hozzászólás #678 Dátum: 2011. Február 25. - 21:45:33 » |
|
Köszönöm a két linket! Sajnos angol nyelvű mindkettő. Továbbra is várom az általam megadott magyarnyelvű használatára a megoldást. Ez a hivatalos gyári javítási utmutató márkaszervízek részére ott megvan  Köszonöm sebike az infót. A magyar változatot továbbra is keresem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #679 Dátum: 2011. április 10. - 20:10:08 » |
|
SOS segítség! A kocsi munkaeszköz!
Hazafelé menet észrevettem, hogy ég a távolsági, de nem volt felkapcsolva. Menet közben is hiába kapcsolgattam, nem tudtam lekapcsolni. Hazaértünk, motor leállít, lámpa lekapcs, de bizony a távolsági továbbra is világított, bajuszkapcsoló mozgatására sem történt semmi változás. Hátsó lámpák nem égtek. Hiába mozgattam a kapcsolót nem történt semmi, továbbra is világított a távolsági. Gyors megoldás, távolsági biztije kivéve. Javaslatok?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #680 Dátum: 2011. április 11. - 11:17:40 » |
|
SOS segítség! A kocsi munkaeszköz!
Hazafelé menet észrevettem, hogy ég a távolsági, de nem volt felkapcsolva. Menet közben is hiába kapcsolgattam, nem tudtam lekapcsolni. Hazaértünk, motor leállít, lámpa lekapcs, de bizony a távolsági továbbra is világított, bajuszkapcsoló mozgatására sem történt semmi változás. Hátsó lámpák nem égtek. Hiába mozgattam a kapcsolót nem történt semmi, továbbra is világított a távolsági. Gyors megoldás, távolsági biztije kivéve. Javaslatok?!
Valószínűleg a fénykürt áramköre lett zárlatos. Csak ez kap (normális esetben  ) tápot kihúzott kulcs esetén. Melyik biztosítékot vetted ki? Motortér biztosíték dobozban 3 dolog tartozik a távolsági világításhoz : - fő biztosíték. Ef12 a jele, 25 amperes. Ha kihúzod nincs se tompított, se távolsági. Fénykürt se! - Világítás relé. (Head lamp relay). Ha kihúzod nincs se tompított, se távolsági, de a fénykürt él! - Távolsági világítás. Ef15, 15 amperes. Ha csak ezt húzod ki nincs se távolsági, se fénykürt. De van tompított! Ezek alapján lehet behatárolni a hibát (az általad leírtak alapján valószínűleg a fénykürt kapcsoló részével lehet a baj).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #681 Dátum: 2011. április 11. - 15:01:24 » |
|
Tuti cserés a bajuszkapcsoló. Nekem egyszer csak elkezdett ropogni előre-hátra kapcsolásnál, majd minden lámpa lement. Vettem egy gyári kapcsolót, minden megjavult, most ugyanaz a hiba, féléves a cucc...Nagyon sz@r minőségű a kapcsoló.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #682 Dátum: 2011. április 11. - 16:57:10 » |
|
SOS segítség! A kocsi munkaeszköz!
Hazafelé menet észrevettem, hogy ég a távolsági, de nem volt felkapcsolva. Menet közben is hiába kapcsolgattam, nem tudtam lekapcsolni. Hazaértünk, motor leállít, lámpa lekapcs, de bizony a távolsági továbbra is világított, bajuszkapcsoló mozgatására sem történt semmi változás. Hátsó lámpák nem égtek. Hiába mozgattam a kapcsolót nem történt semmi, továbbra is világított a távolsági. Gyors megoldás, távolsági biztije kivéve. Javaslatok?!
Vagy kapcsoló vagy a RELÉ mindegyik van 
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #683 Dátum: 2011. április 11. - 19:36:24 » |
|
Tuti cserés a bajuszkapcsoló. Nekem egyszer csak elkezdett ropogni előre-hátra kapcsolásnál, majd minden lámpa lement. Vettem egy gyári kapcsolót, minden megjavult, most ugyanaz a hiba, féléves a cucc...Nagyon sz@r minőségű a kapcsoló.
Nemtudom,te lehet,hogy kifogtad nálam a 3 autón kb 120.000km használat alatt sem jött elő ilyen hiba sőt a szervizben is csak azért cseréltünk mert a műszerfal csati miatt az is kipurcant 6 év alatt 1db az talán nem rossz???
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #684 Dátum: 2011. április 11. - 22:28:15 » |
|
Távfény biztijét huztam ki, így tompítot még van, de se távolsági se fénykürt. Bajuszkapcsoló mellett gumivédőt felhúztam, sajna szét égett a csati, kapcsoló nyeka. A kapcsoló hibája miatt adta be a kulcsot a csatlakozó is. Szervíz javítás lesz a vége, kapcsoló csere. Árát majd írom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #685 Dátum: 2011. április 12. - 07:37:35 » |
|
Távfény biztijét huztam ki, így tompítot még van, de se távolsági se fénykürt. Bajuszkapcsoló mellett gumivédőt felhúztam, sajna szét égett a csati, kapcsoló nyeka. A kapcsoló hibája miatt adta be a kulcsot a csatlakozó is. Szervíz javítás lesz a vége, kapcsoló csere. Árát majd írom.
Ha pesten jársz tudok adni ködlámpa nélküli igen ujszerűt.Be is rakhatjuk 2 perc.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #686 Dátum: 2011. április 12. - 15:33:24 » |
|
A bajuszkapcsoló 13-15 ezer+a szerelés 2ezer...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #687 Dátum: 2011. április 13. - 20:51:09 » |
|
Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #688 Dátum: 2011. április 14. - 06:25:35 » |
|
Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
Az nem gyenge ár!Én bontva ködlámpásat 2EFt-ért vettem.(kopás,karcmentes állaputút)Beszerelésért pedig 3150Ft elkérni igen pofátlan dolog egy szerviztől mikor,még egy kétbalkezesnek is 5 perc berakni.  De nekem is mondtak olyan árakat mikor a ködlámpa beépitést csináltam leültem,ezért is csináltam magamnak.Igy lett 2 gy.ködlámpával,bajuszkapcsolóval,rellével,vezetékkel 12500Ft. 
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #689 Dátum: 2011. április 14. - 18:54:22 » |
|
Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
Az nem gyenge ár!Én bontva ködlámpásat 2EFt-ért vettem.(kopás,karcmentes állaputút)Beszerelésért pedig 3150Ft elkérni igen pofátlan dolog egy szerviztől mikor,még egy kétbalkezesnek is 5 perc berakni.  De nekem is mondtak olyan árakat mikor a ködlámpa beépitést csináltam leültem,ezért is csináltam magamnak.Igy lett 2 gy.ködlámpával,bajuszkapcsolóval,rellével,vezetékkel 12500Ft.  Lehet hogy pofátlanság, nem tudom, de van két év garanciám rajta  Itt az ország vége felé Sz-Sz-B megyében az olyan bontó ahol Lacettit találni egyenlő a nullával. Alkatrész? Toplász alkatrész kereskedőket találtam csak. pl: ezt a bajusz kapcsolót nem tudtam semelyikben még megrendelni sem, nemhogy megvenni. Azt látom én is, hogy nem lett volna bonyolult a csere, de a szalonban vett dolgokat már mindegy, ha be is rakják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|