Lacetti klub fórum
2025. április 30. - 05:57:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 461123 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #675 Dátum: 2011. Február 25. - 13:03:42 »

               T:
       Klubtársak!
Dec. hónapban valamelyik topik tallózása közben találtam egy linket a Daewoo Service Manual magyar fordítására. A linket letöltöttem a gépre és azóta sok esetben használtam is. A napokban rákattintva a következő jelenik meg: Forbidden
                                You don't have permission to access /gmtis/hu/documents_2007/nubira-lacetti/ewd-lhd-j/7J2_529_.hu.html on this server.
Mi jelent ez a tiltás? Hogy lehet feloldani, hogy az oldal továbbra is használható legyen?
Hi, Ezt nézd meg:
http://www.anagabriela.ro/Manuale%20Daewoo/Lacetti/Service%20Manual/
vagy ezt: http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #676 Dátum: 2011. Február 25. - 15:38:20 »

               T:
       Klubtársak!
Dec. hónapban valamelyik topik tallózása közben találtam egy linket a Daewoo Service Manual magyar fordítására. A linket letöltöttem a gépre és azóta sok esetben használtam is. A napokban rákattintva a következő jelenik meg: Forbidden
                                You don't have permission to access /gmtis/hu/documents_2007/nubira-lacetti/ewd-lhd-j/7J2_529_.hu.html on this server.
Mi jelent ez a tiltás? Hogy lehet feloldani, hogy az oldal továbbra is használható legyen?
Hi, Ezt nézd meg:
http://www.anagabriela.ro/Manuale%20Daewoo/Lacetti/Service%20Manual/
vagy ezt: http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
Köszönöm a két linket! Sajnos angol nyelvű mindkettő. Továbbra is várom az általam megadott magyarnyelvű használatára a megoldást.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #677 Dátum: 2011. Február 25. - 16:41:32 »

               T:
       Klubtársak!
Dec. hónapban valamelyik topik tallózása közben találtam egy linket a Daewoo Service Manual magyar fordítására. A linket letöltöttem a gépre és azóta sok esetben használtam is. A napokban rákattintva a következő jelenik meg: Forbidden
                                You don't have permission to access /gmtis/hu/documents_2007/nubira-lacetti/ewd-lhd-j/7J2_529_.hu.html on this server.
Mi jelent ez a tiltás? Hogy lehet feloldani, hogy az oldal továbbra is használható legyen?
Hi, Ezt nézd meg:
http://www.anagabriela.ro/Manuale%20Daewoo/Lacetti/Service%20Manual/
vagy ezt: http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
Köszönöm a két linket! Sajnos angol nyelvű mindkettő. Továbbra is várom az általam megadott magyarnyelvű használatára a megoldást.

Ez a hivatalos gyári javítási utmutató márkaszervízek részére ott megvan Vigyorog
Naplózva

70/4334431
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #678 Dátum: 2011. Február 25. - 21:45:33 »

               T:
       Klubtársak!
Dec. hónapban valamelyik topik tallózása közben találtam egy linket a Daewoo Service Manual magyar fordítására. A linket letöltöttem a gépre és azóta sok esetben használtam is. A napokban rákattintva a következő jelenik meg: Forbidden
                                You don't have permission to access /gmtis/hu/documents_2007/nubira-lacetti/ewd-lhd-j/7J2_529_.hu.html on this server.
Mi jelent ez a tiltás? Hogy lehet feloldani, hogy az oldal továbbra is használható legyen?
Hi, Ezt nézd meg:
http://www.anagabriela.ro/Manuale%20Daewoo/Lacetti/Service%20Manual/
vagy ezt: http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start_Nubira-Lacetti.html
Köszönöm a két linket! Sajnos angol nyelvű mindkettő. Továbbra is várom az általam megadott magyarnyelvű használatára a megoldást.

Ez a hivatalos gyári javítási utmutató márkaszervízek részére ott megvan Vigyorog
Köszonöm sebike az infót. A magyar változatot továbbra is keresem.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #679 Dátum: 2011. április 10. - 20:10:08 »

SOS segítség! A kocsi munkaeszköz!

Hazafelé menet észrevettem, hogy ég a távolsági, de nem volt felkapcsolva. Menet közben is hiába kapcsolgattam, nem tudtam lekapcsolni. Hazaértünk, motor leállít, lámpa lekapcs, de bizony a távolsági továbbra is világított, bajuszkapcsoló mozgatására sem történt semmi változás. Hátsó lámpák nem égtek. Hiába mozgattam a kapcsolót nem történt semmi, továbbra is világított a távolsági. Gyors megoldás, távolsági biztije kivéve.
Javaslatok?!
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #680 Dátum: 2011. április 11. - 11:17:40 »

SOS segítség! A kocsi munkaeszköz!

Hazafelé menet észrevettem, hogy ég a távolsági, de nem volt felkapcsolva. Menet közben is hiába kapcsolgattam, nem tudtam lekapcsolni. Hazaértünk, motor leállít, lámpa lekapcs, de bizony a távolsági továbbra is világított, bajuszkapcsoló mozgatására sem történt semmi változás. Hátsó lámpák nem égtek. Hiába mozgattam a kapcsolót nem történt semmi, továbbra is világított a távolsági. Gyors megoldás, távolsági biztije kivéve.
Javaslatok?!
Valószínűleg a fénykürt áramköre lett zárlatos. Csak ez kap (normális esetben  Kacsint) tápot kihúzott kulcs esetén.
Melyik biztosítékot vetted ki?
Motortér biztosíték dobozban 3 dolog tartozik a távolsági világításhoz :
- fő biztosíték. Ef12 a jele, 25 amperes. Ha kihúzod nincs se tompított, se távolsági. Fénykürt se!
- Világítás relé. (Head lamp relay). Ha kihúzod nincs se tompított, se távolsági, de a fénykürt él!
- Távolsági világítás. Ef15, 15 amperes. Ha csak ezt húzod ki nincs se távolsági, se fénykürt. De van tompított!

Ezek alapján lehet behatárolni a hibát (az általad leírtak alapján valószínűleg a fénykürt kapcsoló részével lehet a baj).
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #681 Dátum: 2011. április 11. - 15:01:24 »

Tuti cserés a bajuszkapcsoló. Nekem egyszer csak elkezdett ropogni előre-hátra kapcsolásnál, majd minden lámpa lement. Vettem egy gyári kapcsolót, minden megjavult, most ugyanaz a hiba, féléves a cucc...Nagyon sz@r minőségű a kapcsoló.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #682 Dátum: 2011. április 11. - 16:57:10 »

SOS segítség! A kocsi munkaeszköz!

Hazafelé menet észrevettem, hogy ég a távolsági, de nem volt felkapcsolva. Menet közben is hiába kapcsolgattam, nem tudtam lekapcsolni. Hazaértünk, motor leállít, lámpa lekapcs, de bizony a távolsági továbbra is világított, bajuszkapcsoló mozgatására sem történt semmi változás. Hátsó lámpák nem égtek. Hiába mozgattam a kapcsolót nem történt semmi, továbbra is világított a távolsági. Gyors megoldás, távolsági biztije kivéve.
Javaslatok?!

Vagy kapcsoló vagy a RELÉ mindegyik van Vigyorog
Naplózva

70/4334431
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #683 Dátum: 2011. április 11. - 19:36:24 »

Tuti cserés a bajuszkapcsoló. Nekem egyszer csak elkezdett ropogni előre-hátra kapcsolásnál, majd minden lámpa lement. Vettem egy gyári kapcsolót, minden megjavult, most ugyanaz a hiba, féléves a cucc...Nagyon sz@r minőségű a kapcsoló.

Nemtudom,te lehet,hogy kifogtad nálam a 3 autón kb 120.000km használat alatt sem jött elő ilyen hiba sőt a szervizben is csak azért cseréltünk mert a műszerfal csati miatt az is kipurcant 6 év alatt 1db az talán nem rossz???
Naplózva

70/4334431
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #684 Dátum: 2011. április 11. - 22:28:15 »

Távfény biztijét huztam ki, így tompítot még van, de se távolsági se fénykürt.
Bajuszkapcsoló mellett gumivédőt felhúztam, sajna szét égett a csati, kapcsoló nyeka. A kapcsoló hibája miatt adta be a kulcsot a csatlakozó is. Szervíz javítás lesz a vége, kapcsoló csere. Árát majd írom.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #685 Dátum: 2011. április 12. - 07:37:35 »

Távfény biztijét huztam ki, így tompítot még van, de se távolsági se fénykürt.
Bajuszkapcsoló mellett gumivédőt felhúztam, sajna szét égett a csati, kapcsoló nyeka. A kapcsoló hibája miatt adta be a kulcsot a csatlakozó is. Szervíz javítás lesz a vége, kapcsoló csere. Árát majd írom.
Ha pesten jársz tudok adni ködlámpa nélküli igen ujszerűt.Be is rakhatjuk 2 perc.
Naplózva

06 70/22 11 222
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #686 Dátum: 2011. április 12. - 15:33:24 »

A bajuszkapcsoló 13-15 ezer+a szerelés 2ezer...
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #687 Dátum: 2011. április 13. - 20:51:09 »

Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #688 Dátum: 2011. április 14. - 06:25:35 »

Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
Az nem gyenge ár!Én bontva ködlámpásat 2EFt-ért vettem.(kopás,karcmentes állaputút)Beszerelésért pedig 3150Ft elkérni igen pofátlan dolog egy szerviztől mikor,még egy kétbalkezesnek is 5 perc berakni. De nekem is mondtak olyan árakat mikor a ködlámpa beépitést csináltam leültem,ezért is csináltam magamnak.Igy lett 2 gy.ködlámpával,bajuszkapcsolóval,rellével,vezetékkel 12500Ft. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #689 Dátum: 2011. április 14. - 18:54:22 »

Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
Az nem gyenge ár!Én bontva ködlámpásat 2EFt-ért vettem.(kopás,karcmentes állaputút)Beszerelésért pedig 3150Ft elkérni igen pofátlan dolog egy szerviztől mikor,még egy kétbalkezesnek is 5 perc berakni. De nekem is mondtak olyan árakat mikor a ködlámpa beépitést csináltam leültem,ezért is csináltam magamnak.Igy lett 2 gy.ködlámpával,bajuszkapcsolóval,rellével,vezetékkel 12500Ft. Vigyorog

Lehet hogy pofátlanság, nem tudom, de van két év garanciám rajta Vigyorog
Itt az ország vége felé Sz-Sz-B megyében az olyan bontó ahol Lacettit találni egyenlő a nullával. Alkatrész? Toplász alkatrész kereskedőket találtam csak. pl: ezt a bajusz kapcsolót nem tudtam semelyikben még megrendelni sem, nemhogy megvenni. Azt látom én is, hogy nem lett volna bonyolult a csere, de a szalonban vett dolgokat már mindegy, ha be is rakják.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!