Krisz
|
 |
« Hozzászólás #690 Dátum: 2011. április 14. - 18:57:48 » |
|
Ma megoldodott a probléma, bajuszkapcsoló 11.897,-Ft., munkadíj 3150,-Ft. Márka szervízben történt a javítás, ők adtál az alkatrészt is.
Az nem gyenge ár!Én bontva ködlámpásat 2EFt-ért vettem.(kopás,karcmentes állaputút)Beszerelésért pedig 3150Ft elkérni igen pofátlan dolog egy szerviztől mikor,még egy kétbalkezesnek is 5 perc berakni.  De nekem is mondtak olyan árakat mikor a ködlámpa beépitést csináltam leültem,ezért is csináltam magamnak.Igy lett 2 gy.ködlámpával,bajuszkapcsolóval,rellével,vezetékkel 12500Ft.  Lehet hogy pofátlanság, nem tudom, de van két év garanciám rajta  Itt az ország vége felé Sz-Sz-B megyében az olyan bontó ahol Lacettit találni egyenlő a nullával. Alkatrész? Toplász alkatrész kereskedőket találtam csak. pl: ezt a bajusz kapcsolót nem tudtam semelyikben még megrendelni sem, nemhogy megvenni. Azt látom én is, hogy nem lett volna bonyolult a csere, de a szalonban vett dolgokat már mindegy, ha be is rakják. Hát ne keljen emiatt garira vinned! 
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #692 Dátum: 2011. április 19. - 05:50:00 » |
|
Végre valaki veszi a fáradtságot, hogy fényképezzen, feltöltsön, leírást készítsen. Hálás köszönet. 1 kérdés: melyik kondi lett cserélve (na nem mintha sok lenne belőle  . Gondolom az ElKo. Azt szokás "a biztonság kedvéért" csrélni) 1 felvetés: ha gondolod (hozzá járulsz) átteszem a képeket a "sufni/tuning" galériába. http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=51Ott többen/később is megtalálják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #693 Dátum: 2011. április 19. - 17:20:28 » |
|
Nekem az lenne a kérdésem, hogy magát a bowdenes fogaslécet hogyan kell leszedni, mert már egy fél éve keret nélkül járok, de nem mertem nekiesni, csak benyúlok mögé ha nem müxik:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #695 Dátum: 2011. április 19. - 17:56:48 » |
|
Nekem az lenne a kérdésem, hogy magát a bowdenes fogaslécet hogyan kell leszedni, mert már egy fél éve keret nélkül járok, de nem mertem nekiesni, csak benyúlok mögé ha nem müxik:)
Sajnos arról nincsenek képek de megpróbálom leírni. A bovdenes fogaslécnek van egy biztosító kis csavarja. Azt kicsavarod és az egész lécet és a konzolt el tudod forgatni valamelyik irányba. Így jön ki. A levegő áramlást váltónál óvatosan mert van benne egy acél golyó és egy rugó is ez biztosítja a fokozatokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #696 Dátum: 2011. április 19. - 18:16:34 » |
|
Nekem az lenne a kérdésem, hogy magát a bowdenes fogaslécet hogyan kell leszedni, mert már egy fél éve keret nélkül járok, de nem mertem nekiesni, csak benyúlok mögé ha nem müxik:)
Sajnos arról nincsenek képek de megpróbálom leírni. A bovdenes fogaslécnek van egy biztosító kis csavarja. Azt kicsavarod és az egész lécet és a konzolt el tudod forgatni valamelyik irányba. Így jön ki. A levegő áramlást váltónál óvatosan mert van benne egy acél golyó és egy rugó is ez biztosítja a fokozatokat. Itt bejelöltem a csavarok helyét. http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&catid=370&id=2211&limit=1&limitstart=8 Szerintem menni fog a szétszedés adja magát a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #697 Dátum: 2011. április 19. - 18:34:56 » |
|
Köszönöm a támogatást. Még 1kérdés: a csavarokat hogyan lehet elérni? Ugyanis a bowden nem engedi, hogy teljesen kihúzhassam a konzolt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #699 Dátum: 2011. április 19. - 19:19:20 » |
|
Győrben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #700 Dátum: 2011. április 19. - 19:25:26 » |
|
Győrben
Uhhh!!! Hát az nekem egy "kicsit"  messze van. Nem jársz esetleg Budapesten?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
georgbob
|
 |
« Hozzászólás #701 Dátum: 2011. április 19. - 19:40:01 » |
|
Sajna, vagy szerencsére nem...De így már neki merek állni, csak amíg nem tudtam mihez nyúljak, addig nem mertem:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #702 Dátum: 2011. április 20. - 11:39:52 » |
|
Legalább tudom, hogy valakinek segítettek a képeim.  A klíma paneles képek áthelyezve a sufni/tuning részbe. Ezen túl mindenki ott keresse!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #703 Dátum: 2011. Május 01. - 21:42:20 » |
|
Sax hírek! Bajuszkapcsolóm április 14-től a mai napig bírta. Hiba ua., mint korábban.  Elméletileg a korábbi javítás miatt most garanciás  (kínomban)  Szerintetek érdemes a vezetékeket, csatlakozókat átnézni? Már kezd elegem lenni a sok javításból 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #704 Dátum: 2011. Május 02. - 04:29:39 » |
|
Sax hírek! Bajuszkapcsolóm április 14-től a mai napig bírta. Hiba ua., mint korábban.  Elméletileg a korábbi javítás miatt most garanciás  (kínomban)  Szerintetek érdemes a vezetékeket, csatlakozókat átnézni? Már kezd elegem lenni a sok javításból  Egy hónapot sem bírt? Jól volt bekötve? Igen, nézesd át, mert ilyen hiba még 20 éves autón sem normális.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|