Lacetti klub fórum
2025. Május 02. - 04:07:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 462648 alkalommal)
cefre28
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1125 Dátum: 2013. Január 10. - 19:52:25 »

Hali.Nekem a műszerfalnál is szétjött a hátsó ablakmosó cső és elúsztatott mindent.1 órán keresztül hajszárítóztam. Mosolyog
Naplózva
Taxis 674
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1126 Dátum: 2013. Január 18. - 09:18:33 »

Sziasztok ,én egy 2007-es tcdi lacettivel dolgozom ,és hatalmas a problémám mert sajnos rá kellet jönnöm hogy ebben az országban még nem sikerült megtalálnom azt az embert aki a ehhez a típushoz ért  de benzineshezb mindenki persze nehogy könnyü dolgom legyen ,folyamatosan világit a motorhibajelző lámpa pedig már a részecskeszűrőn is túl vagyok ,a márkaszervíz elkezdi kitörőlni a hibakódokat 6 hibakódot ír a gép ,a 6-ik kódtól vissza fele elketék törölni de 3-nál meg áll a törlési művelet és elkezdi vissza tölteni a hibákat ,mindenre testhibát ír zárójelben ,autóvillamosságisok nem válalják mert azt mondják hogy nem értenek hozzá ,szintén ezt mondják a márkaszervízek is ,ha esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával és ért is ehhez a típushoz akkor nagyon várom az életmentő segítséget vagy hogy hova vigyem a kocsit ,annyit még hogy a ac omjputer vész üzemódba rakta a motórt szóval nincs turbó és nem pörög fel 3 ezer fölé a fordulat . előre is köszönöm ,
 
 
Donronino@gmail.com erre várnám a segítséget .
 
Sziasztok
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1127 Dátum: 2013. Január 18. - 22:13:19 »

Sziasztok ,én egy 2007-es tcdi lacettivel dolgozom ,és hatalmas a problémám mert sajnos rá kellet jönnöm hogy ebben az országban még nem sikerült megtalálnom azt az embert aki a ehhez a típushoz ért  de benzineshezb mindenki persze nehogy könnyü dolgom legyen ,folyamatosan világit a motorhibajelző lámpa pedig már a részecskeszűrőn is túl vagyok ,a márkaszervíz elkezdi kitörőlni a hibakódokat 6 hibakódot ír a gép ,a 6-ik kódtól vissza fele elketék törölni de 3-nál meg áll a törlési művelet és elkezdi vissza tölteni a hibákat ,mindenre testhibát ír zárójelben ,autóvillamosságisok nem válalják mert azt mondják hogy nem értenek hozzá ,szintén ezt mondják a márkaszervízek is ,ha esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával és ért is ehhez a típushoz akkor nagyon várom az életmentő segítséget vagy hogy hova vigyem a kocsit ,annyit még hogy a ac omjputer vész üzemódba rakta a motórt szóval nincs turbó és nem pörög fel 3 ezer fölé a fordulat . előre is köszönöm ,
 
 
Donronino@gmail.com erre várnám a segítséget .
 
Sziasztok
Esetleg, ha a konkrét hibakódokat letudnád írni, lehet, hogy könnyebb lenne a dolgunk.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1128 Dátum: 2013. Január 19. - 11:02:20 »

Sziasztok ,én egy 2007-es tcdi lacettivel dolgozom ,és hatalmas a problémám mert sajnos rá kellet jönnöm hogy ebben az országban még nem sikerült megtalálnom azt az embert aki a ehhez a típushoz ért  de benzineshezb mindenki persze nehogy könnyü dolgom legyen ,folyamatosan világit a motorhibajelző lámpa pedig már a részecskeszűrőn is túl vagyok ,a márkaszervíz elkezdi kitörőlni a hibakódokat 6 hibakódot ír a gép ,a 6-ik kódtól vissza fele elketék törölni de 3-nál meg áll a törlési művelet és elkezdi vissza tölteni a hibákat ,mindenre testhibát ír zárójelben ,autóvillamosságisok nem válalják mert azt mondják hogy nem értenek hozzá ,szintén ezt mondják a márkaszervízek is ,ha esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával és ért is ehhez a típushoz akkor nagyon várom az életmentő segítséget vagy hogy hova vigyem a kocsit ,annyit még hogy a ac omjputer vész üzemódba rakta a motórt szóval nincs turbó és nem pörög fel 3 ezer fölé a fordulat . előre is köszönöm ,
 
 
Donronino@gmail.com erre várnám a segítséget .
 
Sziasztok

hibakód nélkül nem lehet sem a-t sem b-t mondani
Naplózva

70/4334431
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #1129 Dátum: 2013. Január 19. - 14:41:58 »

nekem is előjött a kulcs nélkül járó motor és a becsukott ajtónál is nyitott ajtót jelző lámpa, de az egészben az az érdekes, hogy az ablakmosó cső épp. Legalábbis a lé eljut az ablakig elől és hátul is és nem érzek semmilyen szagot sem...
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1130 Dátum: 2013. Január 19. - 15:03:31 »

nekem is előjött a kulcs nélkül járó motor és a becsukott ajtónál is nyitott ajtót jelző lámpa, de az egészben az az érdekes, hogy az ablakmosó cső épp. Legalábbis a lé eljut az ablakig elől és hátul is és nem érzek semmilyen szagot sem...
Ugyanazt a hibajelenséget többféle hiba is okozhatja. Biztosat csak megbontással lehet megállapítani. Nem nagy történet a burkolat eltávolítása, legalább egy lehetséges hibaforrás ki lesz zárva. Vagy mégis ott lesz a grimbusz. Az elektromos áram útjai kifürkészhetetlenek!
Naplózva
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #1131 Dátum: 2013. Január 19. - 19:36:01 »

Most megnéztem a csöveket a csomagtartó ajtótól egész az első ajtó alattig és minden száraz. Olyat is produkál, hogy leállítás után a motorháztető alatt sípol valami a légszűrő közelében... Kb 1perc és elmúlik, kialszanak a műszerfalon is a lámpák...
   
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1132 Dátum: 2013. Január 19. - 19:52:25 »

Most megnéztem a csöveket a csomagtartó ajtótól egész az első ajtó alattig és minden száraz. Olyat is produkál, hogy leállítás után a motorháztető alatt sípol valami a légszűrő közelében... Kb 1perc és elmúlik, kialszanak a műszerfalon is a lámpák...
   
Találkoztam egy másik problémás ponttal is már, az akku alatt bújik be a kábelkorbács a bal első kerékjárati dobból. Mivel ennél az autónál is erősen spóroltak a vezetékkel, itt  ki szokott dörzsölődni a kábelköteg. Nagyon alaposan át kéne nézni. Érdemes, ha van rá lehetőséged levenni a bal első kereket és kibontani a kerékjárati műanyagdobot. Így már a fülkéből kibújó kábelkorbácsot tüzetesen meg lehet szemlélni. Gyakori a szigetelés sérülése és indul a kóboráram. A sípolás lehet a generátor, a gerjesztőszálon kaphat direkt áramot, vagy a fojtószelep állító marad feszültség alatt. Hangsúlyozom, csak találgatok, neked vagy inkább egy szakembernek kellene szisztematikusan átvizsgálni a rendszert.
Naplózva
zjuhasz
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #1133 Dátum: 2013. Január 19. - 21:23:59 »


[/quote]Találkoztam egy másik problémás ponttal is már, az akku alatt bújik be a kábelkorbács a bal első kerékjárati dobból. Mivel ennél az autónál is erősen spóroltak a vezetékkel, itt  ki szokott dörzsölődni a kábelköteg. Nagyon alaposan át kéne nézni. Érdemes, ha van rá lehetőséged levenni a bal első kereket és kibontani a kerékjárati műanyagdobot. Így már a fülkéből kibújó kábelkorbácsot tüzetesen meg lehet szemlélni. Gyakori a szigetelés sérülése és indul a kóboráram. A sípolás lehet a generátor, a gerjesztőszálon kaphat direkt áramot, vagy a fojtószelep állító marad feszültség alatt. Hangsúlyozom, csak találgatok, neked vagy inkább egy szakembernek kellene szisztematikusan átvizsgálni a rendszert.
[/quote]
kösz a tippet, igyekszem időt keríteni rá és megnézni vagy megnézetni.
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1134 Dátum: 2013. Január 20. - 00:00:58 »

A leállítás utáni sipolás teljesen normális dolog.Az enyém is csinálja.Ezt olyasmihez tudnám hasonlítani példaként,mikor lekapcsolod a laptopot az is szépen lassan lép ki minden programból,amihez idő kell.Remélem érthetően írtam. Kacsint
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1135 Dátum: 2013. Január 20. - 09:06:13 »

A leállítás utáni sipolás teljesen normális dolog.Az enyém is csinálja.Ezt olyasmihez tudnám hasonlítani példaként,mikor lekapcsolod a laptopot az is szépen lassan lép ki minden programból,amihez idő kell.Remélem érthetően írtam. Kacsint
Igen, a fojtószelep állító motor ilyenkor veszi fel az indítási helyzetet, ez normális, üzemszerű dolog. Mivel zjuhasz cartárs autójában eluralkodott némi elektromos káosz, ezért kérdéses a valós ok.
Naplózva
Mityenka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Hozzászólás #1136 Dátum: 2013. Január 22. - 13:39:41 »

Sziasztok!

Van egy 2007 évjáratú Lacetti 5 ajtós autóm.
Leszedtem a a kesztyű tartót mert a 2 végén van egy űtköző gumi ami lesett.
Lehúztam a sarut mind a kettőt hogy könnyeben hozzáférjek, amikor visszadugtam a sarukat
a kesztyűtartó világítása nem volt jó, és a elment a hátsó világításom is a helyzetjelző sem világít,
a hátsó ködlámpa sem jó. Viszont van fényszóró és távolsági, féklámpa irányjelző, belső világítás.
A biztosítékokat megnéztük próbalámpával és jó volt mindegyik.

Mi lehet a gond szerintetek?
Mityenka
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3426


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1137 Dátum: 2013. Január 22. - 14:09:57 »

Sziasztok!

Van egy 2007 évjáratú Lacetti 5 ajtós autóm.
Leszedtem a a kesztyű tartót mert a 2 végén van egy űtköző gumi ami lesett.
Lehúztam a sarut mind a kettőt hogy könnyeben hozzáférjek, amikor visszadugtam a sarukat
a kesztyűtartó világítása nem volt jó, és a elment a hátsó világításom is a helyzetjelző sem világít,
a hátsó ködlámpa sem jó. Viszont van fényszóró és távolsági, féklámpa irányjelző, belső világítás.
A biztosítékokat megnéztük próbalámpával és jó volt mindegyik.

Mi lehet a gond szerintetek?
Mityenka
Biztosíték hiba. Ismét kellene ellenőrizni próbalámpával.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1138 Dátum: 2013. Január 22. - 15:28:21 »

Sziasztok!

Van egy 2007 évjáratú Lacetti 5 ajtós autóm.
Leszedtem a a kesztyű tartót mert a 2 végén van egy űtköző gumi ami lesett.
Lehúztam a sarut mind a kettőt hogy könnyeben hozzáférjek, amikor visszadugtam a sarukat
a kesztyűtartó világítása nem volt jó, és a elment a hátsó világításom is a helyzetjelző sem világít,
a hátsó ködlámpa sem jó. Viszont van fényszóró és távolsági, féklámpa irányjelző, belső világítás.
A biztosítékokat megnéztük próbalámpával és jó volt mindegyik.

Mi lehet a gond szerintetek?
Mityenka

biztos,hogy ki van menve a műszerfalban egy 15A es biztosíték
Naplózva

70/4334431
Mityenka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Hozzászólás #1139 Dátum: 2013. Január 22. - 16:56:08 »

Köszönöm szépen a segítséget valóban a 15A-es Hátsó ködlámpa
biztije volt a hibás, pedig végignéztük kétszer is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!