WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #1380 Dátum: 2013. Szeptember 10. - 12:55:28 » |
|
akkor vidd el Yetihez, majd ő megcsinálja pár búzasörért cserébe 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Zyz001
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
 |
« Hozzászólás #1381 Dátum: 2013. Szeptember 10. - 13:13:35 » |
|
Pöstit nem tudsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #1382 Dátum: 2013. Szeptember 10. - 17:18:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #1383 Dátum: 2013. Szeptember 10. - 17:19:49 » |
|
Pöstit nem tudsz?
Különben félelmetesebbnek látszik a kiszedése, mint valójában. Csak a fém peckek szeretnek elrepdesni. Én a bankkártyás verziót követtem, de legközelebb tuti a lecsiszolt fűrészlap fog következni. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
 |
« Hozzászólás #1384 Dátum: 2013. Szeptember 11. - 09:17:43 » |
|
Pöstit nem tudsz?
Különben félelmetesebbnek látszik a kiszedése, mint valójában. Csak a fém peckek szeretnek elrepdesni. Én a bankkártyás verziót követtem, de legközelebb tuti a lecsiszolt fűrészlap fog következni.  A panel legalján van két pici bemélyedés. Én a legkisebb imbuszomat szoktam oda bedugni és egyszerűen felpattintani. Ha az alja kipattant akkor már segédeszköz nélkül puszta kézzel lehet a többit is felfelé kihúzni. De előtte le kell venni a fűtéshez és szellőzéshez kapcsolódó bowden kábeleket jobb és bal oldalon is. Nem ördöngösség, hajrá!
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
Zyz001
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
 |
« Hozzászólás #1385 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 10:19:43 » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, a javaslatokat. Nem mertem belevágni a box kiszerelésébe, most viszont már bárkinek tudok segíteni, mert végignéztem, hogyan csinálták. Szétszedték a boxot, szétszedték a klima-panelt, nem találtak semmi hibát, erre összeszerelték és működik. Nem tudják ők sem, hogy mit csináltak, de valószínűleg a kapcsoló valahogy elmozdulhatott, mert most jó. Ennyi! Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #1386 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 10:45:03 » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, a javaslatokat. Nem mertem belevágni a box kiszerelésébe, most viszont már bárkinek tudok segíteni, mert végignéztem, hogyan csinálták. Szétszedték a boxot, szétszedték a klima-panelt, nem találtak semmi hibát, erre összeszerelték és működik. Nem tudják ők sem, hogy mit csináltak, de valószínűleg a kapcsoló valahogy elmozdulhatott, mert most jó. Ennyi! Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!
át kellett volna forrasztaniuk ..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
 |
« Hozzászólás #1387 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 11:07:21 » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, a javaslatokat. Nem mertem belevágni a box kiszerelésébe, most viszont már bárkinek tudok segíteni, mert végignéztem, hogyan csinálták. Szétszedték a boxot, szétszedték a klima-panelt, nem találtak semmi hibát, erre összeszerelték és működik. Nem tudják ők sem, hogy mit csináltak, de valószínűleg a kapcsoló valahogy elmozdulhatott, mert most jó. Ennyi! Még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ez pénzbe került? (mennyibe)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
 |
« Hozzászólás #1388 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 11:10:34 » |
|
át kellett volna forrasztaniuk ..
Egyetértek Sebikével. Nekem egy másik (a klímapaneltől független) elektronikai javítás után 2-3 hónapig rendben működött a kapcsoló, de aztán újból jelentkezett a gond. Tegyük fel, hogy a problémát mégis eloxidálódás okozta. Az oxidáció ugye azt jelenti, hogy oxigént tartalmazó közegben (értsd pl. levegővel, vízzel, vízpárával érintkezve) a fém reakcióba lép az oxigénnel. Ennek hatására a fém felülete (vagy akár egésze) fokozatosan egy "új anyaggá" alakul át. (Pl. a vasból rozsda lesz.), ez az új anyag viszont kevésbé vezeti az áramot. Elektronikai paneleknél általában vékony filmréteg alakul ki. A paneleken található fémfelületek ellenállása megnő az oxidáció hatására, vagyis az azokon áthaladó áram erőssége csökken, így túl "gyengévé" válhat ahhoz, hogy meghajtsa pl. a klímát. Ha a panelt kiszereled, mozgatod, dörzsölöd, a kapcsolót mozgatod stb. a fémek felületéről helyenként ledörzsölheted a vékony oxidréteget, így azon újból folyhat valamennyi áram, de az még mindig gyenge lesz, és rövid időn belül az oxidréteg újraképződik. A kontakthiba oka is gyakran ugyanez, a kapcsolót egy kis mozgatás ideiglenesen "megjavítja", de a hiba visszatér. Ha Nálad is újból előjön, a panelt újból ki kell szerelni, legalább egy oxidréteg-eltávolító kontaktspray-vel le kell fújni, de a szebb megoldás az újraforrasztás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
 |
« Hozzászólás #1389 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 12:14:20 » |
|
Amikor szétszedtem hasonló okokból a középső konzolt, nekem határozottan úgy tűnt, hogy a kábelcsatlakozó a kontakthibás. Kicsit megmozgattam a kábelt, jó volt, megint kicsit megmozgattam, nem volt jó. De mivel ezzel nem igazán tudtam mit kezdeni, összeraktam, azóta szerencsére jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zyz001
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
 |
« Hozzászólás #1390 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 12:41:16 » |
|
Teljesen egyetértek veletek. Valószínűleg, ha a hiba előjön, akkor már majd én szedem szét, és átforrasztgatom. Alaposan megnéztük a NYÁK-ot, de szinte új. A ki-be szerelésért összesen 3000 Ft-t kértek, ami szerintem baráti.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #1391 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 12:46:09 » |
|
Teljesen egyetértek veletek. Valószínűleg, ha a hiba előjön, akkor már majd én szedem szét, és átforrasztgatom. Alaposan megnéztük a NYÁK-ot, de szinte új. A ki-be szerelésért összesen 3000 Ft-t kértek, ami szerintem baráti.
nem fogod észrevenni a forrasztási hibát szabadszemmel
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
sx2004
|
 |
« Hozzászólás #1392 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 13:38:42 » |
|
Teljesen egyetértek veletek. Valószínűleg, ha a hiba előjön, akkor már majd én szedem szét, és átforrasztgatom. Alaposan megnéztük a NYÁK-ot, de szinte új. A ki-be szerelésért összesen 3000 Ft-t kértek, ami szerintem baráti.
Szegény Te jól levettek vele, ha rá sem mértek a panelre mert ahogy Sebike is mondta, nem látszik, mert az enyém is ahogy szét szedtük úgy nézett ki mint ami épp dobozból fog a kocsiba kerülni, ennek ellenére a műszer mutatta, hogy nem tuti a kütyü, így át lett forrasztva és most működik (még). Nem olyan nagy feladat ki és szét kapni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zyz001
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
|
 |
« Hozzászólás #1393 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 13:54:34 » |
|
Rámérni rámértek. Az összes diódát és minden vezetéket végigmértek. Ettől függetlenül igazad van, hogy újra kellett volna forrasztani, ha legközelebb szétszedem meg is teszem. Azt azért megkérdezném, hogy ha összerakom a klíma-boxot, hogyan kell beállítani azt a forgó lemezt, ami a rugón van? van annak valami helye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
 |
« Hozzászólás #1394 Dátum: 2013. Szeptember 19. - 21:29:36 » |
|
Ismét fel kell tennem ezt a hőfok mérő dologgal kapcsolatos kérdést mert nem világos a hiba eredete. Amikor bemelegszik a motor ugye eléri a mutató a középtől kissé lentebbi értéket. Amikor elveszem a lábam a gázról a mutató lezuhan egy pillanat alatt az 50 es szám illetve az első rovátka közé. Mihelyt rálépek a gázra egyből felmászik normál értékre. Ezt eljátsza párszor majd kb 15-20km megtétele után ott marad normál értéken és nem mászik semerre. A termosztátot kb 2 hónapja cseréltem eredeti gyárit vettem. Előzőt is emiatt cseréltem azt hittem az a baja. Akkor ez most a műszerfali jelző kontakt hibája vagy maga a hőgomba rosszalkodik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|