95LE
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
 |
« Hozzászólás #7695 Dátum: 2015. április 01. - 17:09:51 » |
|
autód van és az az állam szerint luxus pláne nagy benzinmotorral.. amúgy ezeknek az autóknak a fenntartási költsége elég alacsony ha egy német autód lenne meglepődnél mit és mennyiért kell rá költeni!
"nagy" benzinmotorral  El tudom képzelni mennyi, illetve hallom, sógoromék is, kollégámék is szívatják magukat 2,0 PD-vel... bár előbbi már talán nem sokáig. A VW elkezdett áttérni a PD TDI-ről a CR TDI-re, gondolom a CR a common-rail rövidítése. Már a CR is lefutott a legújabb az MDB
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #7696 Dátum: 2015. április 01. - 17:47:33 » |
|
Kollégám A4 2.0 dízellel szív. 76ekm van benne (gyarantált). Kettőstömegű lendkerék kezdi megadni magát és a motor nehezen indul. Elvitte szervizbe. Lendkerék + kuplungszett, 4 porlasztó, nagynyomású szivattyú, meg valamilyen üzemanyag csövet cserélni kell 1,5millió Ft-ot mondtak csak az alkatrészre (gyári). Ehhez képest a lacsit gombokért lehet javíttatni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 01. - 19:17:14 írta Jani »
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #7697 Dátum: 2015. április 01. - 19:45:31 » |
|
Késik a fórum órája.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #7698 Dátum: 2015. április 01. - 21:35:39 » |
|
Késik a fórum órája.
A profilban állítsd utána 
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7699 Dátum: 2015. április 02. - 16:11:03 » |
|
őőőőőőőőőőőőőőő űűűűűűűűűűűűűűű
Nem a gépeddel van valami?
Az Internet Explorer szórakozik, úgy tünik nem szereti a hosszú ü és ö betüket. A Google Chrome-nál nincs ilyen hiba éa a laptomon sincs, lehet valami frissítés a Win7-en viccelödik. őőőőőőőőőőőőőőűűűűűűűűűűűűű  Azt hiszem megtaláltam a hiba okát. Pár napja feltelepítettem a Logitech SetPoint legújabb verzióját, amiben van egy IE bővítmény, valami Smooth Scrolling, ha jól emlékszem. Tényleg sokkal jobb, mint a sima scrollozás, ám ez okozza a galibát. Letiltottam és azóta ismét van ő és ű betűm. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 03. - 10:04:12 írta diablo77 »
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #7700 Dátum: 2015. április 08. - 09:40:27 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #7701 Dátum: 2015. április 13. - 09:58:23 » |
|
Teljesen elméleti kérdés, így nem tenném műszaki topikba: A Saab 1,8-as turbómotorja bemén' vajh a Lacsiba? GM-GM, akár még kompatibilisek is lehetnek. Elméleti a kérdés, mert itthon hivatalosan kb. sose kapna papírt, meg pénz sincs annyi, mint amennyit el szeretnék költeni, de azért érdekelnek a lehetőségek 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #7702 Dátum: 2015. április 13. - 11:13:17 » |
|
Volt ahol más néven a lacsit 2.0 benzinessel árulták, szóval szerintem elfér, de lehet a 3 literes is 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #7703 Dátum: 2015. április 13. - 12:04:50 » |
|
Volt ahol más néven a lacsit 2.0 benzinessel árulták, szóval szerintem elfér, de lehet a 3 literes is  Persze, jó logisztikával egy 3 literes V6-os is befér, csak nem mindegy, hogy mennyi mindent kell kicserélni miatta... ld. mikor a W140-es Marcibe beoperálták az eggyel újabb S-nek a komplett mindenét. Semmi semmivel nem passzolt, de végülis bement...  Node hátha látta innen valaki mindkét motort olyan közelről, hogy valami infója legyen arról, hogy mennyire kompatibilisek egymással. A Saab turbótlan 1,8-asa is gyanúsan rokon lélek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #7704 Dátum: 2015. április 22. - 14:54:17 » |
|
Megjött a Merkantilos levél....68710 ft-ot szeretnének visszafizetni, miközben több, mint 200 ezret fizettem pluszban 6 év alatt a felvett durván 3 millióra. Korrektek, nem?
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #7705 Dátum: 2015. Május 23. - 16:55:49 » |
|
Fura volt hogy mögém nem fért be Marci az Orlandoba... a Lacsiba simán elfér. Így Botó mögé ment Marci, de az sem volt egyszerű :-) Megdöbbentő, hogy a Lacetti ennyire jó konstrukció belső térileg. ;-)
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #7706 Dátum: 2015. Június 01. - 09:42:44 » |
|
Néha napján hallottam a nyitott garázsból ciripelést és a sarokban a kutyák is nagyon aktívak voltak, de én nem láttam semmit. Most viszont találkoztam a kis lelkekkel, 3 cinege aktívan bevédi a garázst.  Gondolom a gerendák tövében van fészek és kicsik. A kocsim persze tele****va ma reggelre. Eddig egyszer sem volt rajta madárkaka. Szóval ma valami fordulópont lehet a kapcsolatunkban velük  Bántani nem akarom őket és a fészküket, mert lehet védett faj. Inkább nem állok be a kocsival teljesen és megvárom amíg továbbállnak. Majd utána olvasok egyáltalán hogyan működnek ezek a dolgok.  A párom szerint vörösbegy 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 01. - 13:45:17 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #7707 Dátum: 2015. Június 01. - 10:28:16 » |
|
Tegnap én is így közlekedtem... Egy araszoló sorban a telefonomon akartam a hívásátirányítást beállítani, és arra "ébredtem", hogy egy nagy csattanással belemegyek az előttem épp megállóba. Első ránézésre nem vészes a dolog, de tudom, hogy mindig megbontás után jön a fekete leves. Lökhárító több helyen elrepedt, hűtőrács darabokban (ebből szerencsére van tartalékom), motorháztető pereme kis szakaszon behajlott. Fényszórók épek, de esti tapasztalat, hogy mintha lejjebb világítanának a szokásosnál. Most drágul a kötelezőm, és majd beszámolok a javítási költségekről is. Ezzel az autóm 11 éves korában elvesztette a szüzességét. Megtörtént a javítás. Lökhárító "varrás", tartófülek gyógyítása, lámpa, motorháztető igazítás, kalapálás, lökhárító és motorháztető fényezés, szumma 78 000 Ft.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7708 Dátum: 2015. Június 01. - 10:52:12 » |
|
Tegnap én is így közlekedtem... Egy araszoló sorban a telefonomon akartam a hívásátirányítást beállítani, és arra "ébredtem", hogy egy nagy csattanással belemegyek az előttem épp megállóba. Első ránézésre nem vészes a dolog, de tudom, hogy mindig megbontás után jön a fekete leves. Lökhárító több helyen elrepedt, hűtőrács darabokban (ebből szerencsére van tartalékom), motorháztető pereme kis szakaszon behajlott. Fényszórók épek, de esti tapasztalat, hogy mintha lejjebb világítanának a szokásosnál. Most drágul a kötelezőm, és majd beszámolok a javítási költségekről is. Ezzel az autóm 11 éves korában elvesztette a szüzességét. Megtörtént a javítás. Lökhárító "varrás", tartófülek gyógyítása, lámpa, motorháztető igazítás, kalapálás, lökhárító és motorháztető fényezés, szumma 78 000 Ft. Nem kevés, de nem is vészes összeg szerintem. Casco vagy saját zseb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #7709 Dátum: 2015. Június 01. - 14:59:04 » |
|
Nem kevés, de nem is vészes összeg szerintem. Casco vagy saját zseb?
Zsebből ment, soha nem volt Cascom. Ha azt nézzük, ennek már a sokszorosát befizettem volna. Szerintem sem vészes, viszont ez több, mint az autó értékének 10%-a. Így már nem hangzik olyan jól.  És tanulópénznek sem kevés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|