Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #7905 Dátum: 2016. április 02. - 20:50:46 » |
|
Azt hiszem most lett sokadjára elegem "szeretett" márkámból. Nagyon érik, hogy eladom és veszek egy 15 éves Suzukit. 2014 végén volt Sebikénél nagygenerálon. Akkor teljesen fel lettek újítva a hátsó fékek: fékcső, fékolaj, tárcsák, pofák, dugattyút... Eltelt 10E km, és a jobb hátsó fékem beállt  Ráadásul most nagyon kéne az autó, de így használni nem tudom. Hétfőn megy szervizbe... Újra költhetek rá. Pont ma voltam a szemét telepen vele... ott kellett volna hagynom, legalább megúsztam volna a kipakolást... Felesleges hisztizni, bármelyik autónál előfordulhat. Lehet egészen egyszerű baja, de majd kiderül. Ez nem hiszti! Sőt, nem is Sebikét hibáztatom, teljesen korrekt és jó fej volt! Mindent megcsinált, amit kértem, még többet is. De egyik autómmal sem szenvedtem ennyit  Ráadásul pont a legrosszabb időszakban áll be a krach  Ezért vagyok dühös. Van Sebikének egy szép piros Merivája, kicsit jobb felszereltséggel mint az enyém, javasolom azt megvételre a Lacsi pótlására!  Amúgy ha vígasztal az én Merivában is megrozsdásodott a jobb hátsó fékcsúszka és megette a belső fékbetétet és így megégette a tárcsa egyik felét. Bár ezt a folyamatos németországi füvön, földes retekben való álldogálás kezdte ki 11 év alatt. Köszi a vígaszt 
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7906 Dátum: 2016. április 21. - 09:32:36 » |
|
Ismét eltelt egy év és megérkezett a tárhelybérlés számlája, amit átutaltam. Ahogy eddig mindig, várom az önkéntes jelentkezőket, akik vállalják, hogy egy minimális (tavaly 1000 Ft volt) összeggel hozzájárulnak a fórum fenntartásához. Az összeg változatlan 12700 FT/év összesen. Privátban is lehet jelentkezni, megadom a számlaszámot amire lehet utalni.
1. Diablo77 (1700 Ft)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #7907 Dátum: 2016. április 22. - 09:34:48 » |
|
Ismét eltelt egy év és megérkezett a tárhelybérlés számlája, amit átutaltam. Ahogy eddig mindig, várom az önkéntes jelentkezőket, akik vállalják, hogy egy minimális (tavaly 1000 Ft volt) összeggel hozzájárulnak a fórum fenntartásához. Az összeg változatlan 12700 FT/év összesen. Privátban is lehet jelentkezni, megadom a számlaszámot amire lehet utalni.
1. Diablo77 (1700 Ft)
Druszám! Én is beszálok, de innen nem tudok utalni, van nálad hitelem Augusztusig?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7908 Dátum: 2016. április 22. - 12:36:48 » |
|
Ismét eltelt egy év és megérkezett a tárhelybérlés számlája, amit átutaltam. Ahogy eddig mindig, várom az önkéntes jelentkezőket, akik vállalják, hogy egy minimális (tavaly 1000 Ft volt) összeggel hozzájárulnak a fórum fenntartásához. Az összeg változatlan 12700 FT/év összesen. Privátban is lehet jelentkezni, megadom a számlaszámot amire lehet utalni.
1. Diablo77 (1700 Ft)
Druszám! Én is beszálok, de innen nem tudok utalni, van nálad hitelem Augusztusig? Neked?  Hogyne! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #7909 Dátum: 2016. április 22. - 16:50:15 » |
|
Ismét eltelt egy év és megérkezett a tárhelybérlés számlája, amit átutaltam. Ahogy eddig mindig, várom az önkéntes jelentkezőket, akik vállalják, hogy egy minimális (tavaly 1000 Ft volt) összeggel hozzájárulnak a fórum fenntartásához. Az összeg változatlan 12700 FT/év összesen. Privátban is lehet jelentkezni, megadom a számlaszámot amire lehet utalni.
1. Diablo77 (1700 Ft)
természetesen! jövő héten utalok.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7910 Dátum: 2016. április 22. - 18:05:47 » |
|
Akkor eddig így állunk:
1. Diablo77 2. Guszesz 3. Krupcheck 4. Kamikaze 5. Captainb 6. LadLac
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7911 Dátum: 2016. április 26. - 18:09:24 » |
|
Töröltem whiteg üres hozzászólását a Műanyag zörgések topicból. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #7912 Dátum: 2016. Május 05. - 09:46:19 » |
|
Ismét dühös vagyok az autómra. Elvittem szervizelésre, olajcsere, gázszűrő, stb, jeleztek két új hibát, többek közt a főtengely jeladót. Hát, akkor az sem bírta sokkal tovább, mint a vezérműtg. jeladó, az ugyanis fél éve lett cserélve. Oké, anélkül elketyeg, úgyis tervben van egy kirándulás sebikéhez, majd akkor az is műsorra kerül.
Megjártuk vele a Balcsit, 5 ember, 5 bringa, cucc, tisztára büszke voltam rá. Aztán kedden elmentem vele dolgozni, de hazavinni már nem akart (születésnapi meglepetésnek elég sz*r volt). Oké, vszeg benzinhiány, hisz pontatlan a szintmérő, a csóróságjelző máskor is szívatott már meg, hogy nem jelzett. Vittem bele 10 liter benzint, de megint rendes gyerek voltam, és beleöntöttem, nem rá. Sajnos így nem segített rajta.
Ma elvontatja a szerviz, akikről nem meggyőződésem hogy a legjobbak, meg nem is a legolcsóbbak, de a gáz hozzájuk köt, illetve ott már legalább ismerik valamelyest az autót (komolyan, Szegeden nem tudok egy rendes, becsületes szervizt találni, ahol értenek is a Nubirához).
Aztán meglátjuk mi lesz. Irgalmatlanul elegem van abból, hogy versenyt futok a hibákkal. Megcsinálok egyet, jön egy újabb. Törődök a kocsival, megkapja amit kell, többet is, de csak nyeli a pénzt, és állandóan ide-oda kell hurcibálni, meg átszervezni miatta a napjaimat.
Nem tudom ebben a korban mi jobb, tudom, hogy kb. bármi mást többe kerül javítani, baja meg ugyanennyi lenne, de ezt már rohadtul unom. A hibák sosem motorikusak, hogy őszintén tudjam érte utálni, hanem ilyen apróságok pusztulnak. Szenzorok, tömítések, kiskutyafüle.
Most másodjára nagyon komolyan megfordult a fejemben, hogy eladom a pékbe. Az első után ki lett minden javítva, kapott alváz/üregvédőt, 2 szett új gumit, gondoltam akkor mostmár lassan elkezdheti kitermelni a "befektetéseket". Hát nem. Csak többet bukok, ha eladom.
Szóval javítás, aztán meglátjuk. Első verzió, hogy tényleg átállok a ridegtartásra (egyszer már fejtegettem, nálam vszeg ez is magasabb lenne, mint az átlag magyar autópark karbantartási szintje), vagy eladom a fenébe.
Ha valaki megveszi, vásárolhat egy (akkor) hibamentes, friss lengéscsillapítós, 10 jó kerékkel rendelkező (8 alufelni + nyári szükség + vadiúj téli pótkerék!), rozsdamentes, de kívül kicsit kopottas autót, a külseje miatt ár alatt. Na ezért sajnálnám eladni. Ugyanakkor eszméletlenül unom már ezt a műsort.
(lelkizés vége)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 05. - 09:50:08 írta Krupcheck »
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7913 Dátum: 2016. Május 05. - 11:03:55 » |
|
A hibák sokszor előjel nélkül, váratlanul jelentkeznek. Ez már csak így van. Te magad is írtad, hogy azért ez a kocsi viszonylag olcsón szervizelhető és hát ahogy idősebb lesz, nyilván egyre több hiba jelentkezik, hiszen ezt sem örök életűnek tervezték (ahogy más termékeket sem pl. TV-k, mobiltelefonok stb.). Valószínű egy másik, ugyanilyen korú autó is produkálna hibákat, akár más márkától is. De ha eladod és veszel egy fiatalabbat, az sem biztos, hogy költségmentes lesz, legfeljebb akkor, ha veszel egy új BMW-t 5 év ingyenes karbantartással 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
whiteg
|
 |
« Hozzászólás #7914 Dátum: 2016. Május 05. - 14:10:23 » |
|
Szerintem nagyban szerencse is kell hozzá, hogy ki milyen összeszerelési minöségű autó birtokol. Aztán lehet, hogy te gondos gazda vagy, de biztosra nem tudhatod, hogy a szervizben mit és hogyan raknak bele. Erre utalsz is, hogy nincs rendes szerviz a közeledben és ez ép elég ahoz, hogy egyik hiba kövesse a másikat. Tény, hogy a Daewoo ill Cehevrolet korea autóihoz kevés helyen értenek, kevés a szaki. Az, hogy idös egy autó, nem feltétlen jelenti azt, hogy megbizhatatlan, vagy szerviz igényes, mert újban is vannak szopoka autók. Sajnálatos, hogy szervizeltetned kell, de reménykedj, hogy most ezer évre letudtál minden szervizeltetni valot. 
|
|
|
Naplózva
|
Lacetti 1.6 HB 2006
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #7915 Dátum: 2016. Május 05. - 14:32:37 » |
|
de reménykedj, hogy most ezer évre letudtál minden szervizeltetni valot.  Egy ideje már ebben reménykedek... ill. eddig pont ezért nem gondoltam eladásra, merthogy ebben most a fék, a vezérlés, a lengéscsillapítók, mind jódarabig rendben lesznek, míg ezeket akár egy pár évesnél is lehet, hogy hamarosan cserélnem kell. Időközben elvitték az autót, a szerelőnek vészindítással sikerült gázról beröffenteni (ámbár én úgy tudtam, hogy ilyen nincs benne, ennek ellenére én is próbáltam az egyszem gombot nyomvatartva indítózni, de lehet nem nyomtam elég ideig, vagy nem jókor), ami arra utal, hogy motorikusan oké, csak a benzin nem jut el odáig. Lehet a benzinpumpának tett be a multkori kiürülés (meg az előző gazdánál ki tudja hány), illetve a 12 év.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #7916 Dátum: 2016. Május 05. - 15:29:14 » |
|
Az álmoskönyv szerint is a benzinpumpák üzemanyag hiány esetén gyakran elhaláloznak.  Egyébként az újabb gázrendszerekben szokott lenni vészindítási funkció, nekem is van (Landi Renzo Omegas), de a használata tényleg csak vész esetén javasolt, lehetőleg meleg motornál és időben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #7917 Dátum: 2016. Május 12. - 08:01:34 » |
|
Tegnap bölcsi után elmentem tankolni nagyobbik kisfiammal. Már amikor zártam volna be a riasztóval nehezen működött. Fizetés után már nem is tudtam kinyitni a kocsit. Mekkora szerencse, hogy évek óta hordok magamnál tartalék elemet, mert így 1 perc alatt tudtam cserélni. Ajánlom mindenkinek, akinek utólagos riasztója van, hogy 1-2 elemet tartson magánál mindig. 
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #7918 Dátum: 2016. Május 15. - 21:10:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #7919 Dátum: 2016. Május 16. - 12:16:19 » |
|
Autókám ismét megjavítva. Tényleg az üzemanyagszivattyú volt a bűnös, kompletten cserélve, munkadíjjal együtt 40e pénz. Azóta megjárta a Szeged-Anyós (Hajdúböszörmény) távot oda-vissza, és úgy tűnik, a hidegindítás utáni első nagyobb gázadáskor jelentkező torpanás is megoldódott, tehát valószínűleg bejött a tippetek, miszerint a nyomásszabályzó volt a gond okozója.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|