Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 00:56:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 543711 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #1275 Dátum: 2009. Október 30. - 10:28:34 »

Szerintem meg lehet akku. A lancsámmal jártam így.
Forgatta az önindítót, de nem indult. Kevés volt a fesz.
Már nem emlékszem de azt hiszem 12,5volt volt csak az akkuban. Az meg kevés volt az ECUnak.
Egy ismerősöm Honda civicje is ezt produkálta.Akku kuka aztán no problem.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1276 Dátum: 2009. Október 30. - 17:54:48 »

Lehet, hogy a motort még megforgatja, de szikrát már nem bír adni az akku?

Na olyan nincs. A Önindító kb. >300A, a gyújtás kb. 10A.

Mondanám, hogy akku cellazárlat, ami néha előjön néha meggyógyul, de akkor nem is forgatna, tehát egyátalán nem aksi szerintem.
Pedig szerintem van. Vigyorog
Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra.  Mosolyog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1277 Dátum: 2009. Október 30. - 20:10:05 »

Épp Kapitánnyal beszéltem telefonon, mikor észrevettem, hogy mindkét hátsó lámpám felül párásodik 
Megbontva nem voltak, szóval gyárilag ilyen gondolom. Érdemes ezt gariba cseréltetni, már ha cserélik?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1278 Dátum: 2009. Október 30. - 20:34:55 »

Lehet, hogy a motort még megforgatja, de szikrát már nem bír adni az akku?

Na olyan nincs. A Önindító kb. >300A, a gyújtás kb. 10A.

Mondanám, hogy akku cellazárlat, ami néha előjön néha meggyógyul, de akkor nem is forgatna, tehát egyátalán nem aksi szerintem.
Pedig szerintem van. Vigyorog
Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra.  Mosolyog

Update:

Igen, ha gyenge az akku, akkor van, hogy már csak forgat- forgat, de nem indul. Csak nekem hol csinálta, hol meg pöccre indult. Szóval akku kuka, de van ott más is: UPDATE!
Ma reggel produkálta a hibát a szerelőnek! Elsőre pöccre beindult, másodikra meg olyan volt, mintha nem járna egy henger. De járt, csak fuldoklott a motor. Vagy túl dús, vagy túl szegény a keverék. Valamelyik, a keveréket szabályozó jeladó lesz a ludas, mert a gyújtáskábelek, akkukábelek át lettek nézve.
Gyanús: vízhőfok jeladó és vezérműtengely nullpont jeladó  He. Vazze akidobos, remélem nem fertőző!!!  Vigyorog Vigyorog

Árak: jeladó 9.000 forint, vízhőfokjeladó 6.000 forint. Megkeresik melyika rossz, bár én mondtam, ha már kiszerelik, betehetnének újakat oszt el van intézve. És a kiszerelteken meg keresgéljék, melyik volt a rossz.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1279 Dátum: 2009. Október 30. - 21:30:42 »

Pedig szerintem van. Vigyorog
Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra.  Mosolyog

Na jó. Lehet. Mosolyog

Végülis az a kérdés, hány Volttól működik az ECU meg a gyújtórendszer, és hány Volttól bírja az önindító megforgatni a motort. Mondjuk elég nagy baklövés lenne úgy megtervezni egy autó elektromos rendszerét, hogy a gyújtás már nem működik azon a feszen, ahol az önindító még forgat.

De maradjunk annyiban, ha az akku xar, akkor az önindító sem forgat rendesen, amit meg elég könnyen észre lehet venni.
Naplózva

Pittike
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #1280 Dátum: 2009. Október 30. - 21:45:07 »

Pedig szerintem van. Vigyorog
Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra.  Mosolyog

Na jó. Lehet. Mosolyog

Végülis az a kérdés, hány Volttól működik az ECU meg a gyújtórendszer, és hány Volttól bírja az önindító megforgatni a motort. Mondjuk elég nagy baklövés lenne úgy megtervezni egy autó elektromos rendszerét, hogy a gyújtás már nem működik azon a feszen, ahol az önindító még forgat.

De maradjunk annyiban, ha az akku xar, akkor az önindító sem forgat rendesen, amit meg elég könnyen észre lehet venni.
Nekem a szivargyujtós 12/220v átalakitóm leszokta rángatni az aksit ugy alig forgat az  öninditó de beindul.Vagy ez más energiaveszteség a zárlatos akkuhoz képest?Csak mert merült akksiról inditok és ad szikrát.
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1281 Dátum: 2009. Október 31. - 08:53:16 »

A történet Ladával volt, igaz más tészta, de: simán beindult ment, és legközelebb még melegen újra indításnál még a kontroll lámpákat sem tudta felgyújtani. Látszólag semmi bibi nem látszott, meg voltam ijedve. Kiderült, hogy az aksi sarúnál (szalagos kivitelű volt már!), a belső ív el volt törve! Kicseréltem a sarukat tömör rézre, és minden rögtön működött! Talán ezt is meg kéne nézni, hátha? He
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2009. Október 31. - 08:55:56 »

A történet Ladával volt, igaz más tészta, de: simán beindult ment, és legközelebb még melegen újra indításnál még a kontroll lámpákat sem tudta felgyújtani. Látszólag semmi bibi nem látszott, meg voltam ijedve. Kiderült, hogy az aksi sarúnál (szalagos kivitelű volt már!), a belső ív el volt törve! Kicseréltem a sarukat tömör rézre, és minden rögtön működött! Talán ezt is meg kéne nézni, hátha? He
Megnézték, rendben voltak. Meg tegnap hozta a hibát a szerelőnél, valami jeladó.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1283 Dátum: 2009. November 05. - 20:17:18 »

Pedig szerintem van. Vigyorog
Ilyenkor fordul elő (néha), hogy akkor indul be a gép, amikor elengeded a kulcsot. A motor még éppen forog egyet, de az indító már nem szívja le a feszt, és hopp, van szikra.  Mosolyog

Na jó. Lehet. Mosolyog

Végülis az a kérdés, hány Volttól működik az ECU meg a gyújtórendszer, és hány Volttól bírja az önindító megforgatni a motort. Mondjuk elég nagy baklövés lenne úgy megtervezni egy autó elektromos rendszerét, hogy a gyújtás már nem működik azon a feszen, ahol az önindító még forgat.

De maradjunk annyiban, ha az akku xar, akkor az önindító sem forgat rendesen, amit meg elég könnyen észre lehet venni.
Ez így van.
De nem hallottuk az indítózást. Csak lehetőségekről beszéltünk.

Krisz!
Nem Lacsiról beszéltünk, hanem általánosan (egy Suzuki kapcsán  Kacsint!
Lacsinál eddig én is azt tapasztaltam, hogy már alig forgat az önindító, de mégis beugrik a motor. Más autónál meg másképp.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1284 Dátum: 2009. November 06. - 13:40:14 »

Na, visszakaptam a Stiftet. 10000 pénzbe + egy új akkuba fájt. Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös. Alkatrész ára 3000 huf. Ja, a 10k- ért újrasaruzták, mert vettem bele 1 számmal nagyobb akkut.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2009. November 06. - 14:07:24 »

Na, visszakaptam a Stiftet. 10000 pénzbe + egy új akkuba fájt. Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös. Alkatrész ára 3000 huf. Ja, a 10k- ért újrasaruzták, mert vettem bele 1 számmal nagyobb akkut.

Csak nehogy felrobbanjon az önindítód a túl nagy krafttól Kacsint Vigyorog
Naplózva

Pittike
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1286 Dátum: 2009. November 06. - 18:37:31 »

Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös.
Ilyen a stiftben is van?He??...... Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1287 Dátum: 2009. November 07. - 09:45:36 »

Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös.
Ilyen a stiftben is van?He??...... Kacsint

Van! És nem szokott tönkremenni, de most megszakadt egy szál benne, ez okozta a gondot. Annyira nem egy keresett bizbasz, hogy 2 napig tartott, mire lett belevaló. És van vezérműtengely nullpont jeladó az szerencsére jó.
97-es modell, azért ez már nem Lada.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1288 Dátum: 2009. November 07. - 09:47:51 »

Na, visszakaptam a Stiftet. 10000 pénzbe + egy új akkuba fájt. Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös. Alkatrész ára 3000 huf. Ja, a 10k- ért újrasaruzták, mert vettem bele 1 számmal nagyobb akkut.

Csak nehogy felrobbanjon az önindítód a túl nagy krafttól Kacsint Vigyorog
A 12V 240A 36 Ah helyett 12V 320A 36Ah van bent. De ilyen kicsi sarus bazt csak rendelésre. Más Stiftekben is át van saruzva. Eleve kicsi a kapacitás, épp a minimális. A tartó erre a méretre van kialakítva a motortérben.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1289 Dátum: 2009. November 07. - 10:02:53 »

Hűtővizhőfok jeladó volt a bűnös.
Ilyen a stiftben is van?He??...... Kacsint

Van! És nem szokott tönkremenni, de most megszakadt egy szál benne, ez okozta a gondot. Annyira nem egy keresett bizbasz, hogy 2 napig tartott, mire lett belevaló. És van vezérműtengely nullpont jeladó az szerencsére jó.
97-es modell, azért ez már nem Lada.
Bocsi...elnéztem, én a hőfokmérőre/mutatóra gondoltam a műszerfalon.  Kacsint  Amúgy csak poén volt, hogy stiftben ne lenne.  (Mellesleg a modernebb autókban egyre inkább nincs, amiről egyszer volt is egy jó cikk....kontra fogyasztói társadalom.)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!