Lacetti klub fórum
2024. április 27. - 16:21:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 255958 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1095 Dátum: 2016. Június 02. - 17:57:52 »

De behúz, mert nemcsak a kapcsolást hallani, hanem a megszokott módon meg is fogja az autót.
Igen, Nekem is megfogja a motort, leesik a fordulatszám, mert a kompresszort kapcsolja. Viszont a mágnesszelep nem húz be, így nem indul meg a gáz áramlása.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1096 Dátum: 2016. Június 02. - 19:03:01 »

Az az érdekes, hogy a tűzfalon lévő expanziós szelepen lévő két cső hideg, majd lassan visszamelegszik.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1097 Dátum: 2016. Június 03. - 17:15:49 »

Az az érdekes, hogy a tűzfalon lévő expanziós szelepen lévő két cső hideg, majd lassan visszamelegszik.
Ha kevés a gáz, akkor is ezt csinálja.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1098 Dátum: 2016. Június 03. - 20:07:01 »

Fel van töltve és nem szivárog. Pontosítok, mert az astrámon leellenőriztem. Az expanziós szelepből visszajövő ág az első bekapcsoláskor hideg, de lassan egyforma meleg lesz mindkettő és a visszatérő ágon rezonálás érezhető.. Az astrán jéghideg a visszatérő langyos az előremenő.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #1099 Dátum: 2016. Június 25. - 13:33:30 »

Mennyire hideg, a hideg?

Pénteken klimásnál voltam, mert "csak" kellemes hideget fújt be az utastérbe, az oka előre sejthető volt, hogy kevés volt benne a gáz, így tölteni kellet.
A töltés és átvizsgálás után a klimás megjegyezte, hogy nagyon jó állapotban van a rendszer és ritka az amikor elég csak tölteni a rendszert. Tapasztalata az, hogy a Lacettik klimája megbizható és ha valami akkor a kompreszor tömités szokott tönkremenni, mert télen alulról kapja sós havat és az szétmarja azokat.

A mai (szombati) forróságban viszont nem voltam valami elégedett a klímával, természetesen hűvös levegőt fújt be, ami kellemessé tette az utazást, de pld a hátul ülök túl sokat nem érzékelhettek belőle. Hasonló forróságban egy H-astrában ülve, az olyan hideget fújt be, hogy hátul ülve fázni is lehetett és szólni kellet, hogy vegyük már vissza.
Ennyit tud a Lacetti manuális klímája, ha a klimás szerint redben van? Vagy valami még sincs rendben? Vagy csak én érzékeltem másként, mint sofőr?
Tényleges képet csak akkor kapnák, ha beülnék egy másik ötajtós manuális klimás Lacettibe, hogy van-e külömbség.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1100 Dátum: 2016. Június 25. - 13:52:02 »

Nekem automata van, általában 24 fokra állítom. Egyébként nagyon hideg levegőt fúj be és eddig még tölteni sem kellett a 8 év alatt. Igaz, automatán használom többnyire, így télen is használja sokszor a klímát. Ha nem, akkor bekapcsolom manuálisan a használatiban írt heti egy alkalommal lealább 5 percre.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #1101 Dátum: 2016. Június 25. - 14:12:18 »

Nekem automata van, általában 24 fokra állítom. Egyébként nagyon hideg levegőt fúj be és eddig még tölteni sem kellett a 8 év alatt. Igaz, automatán használom többnyire, így télen is használja sokszor a klímát. Ha nem, akkor bekapcsolom manuálisan a használatiban írt heti egy alkalommal lealább 5 percre.
Csak találgatás a részemről, mert mint írtam, nincs másik lacetti amivel összehasonlíthatnám, hogy mennyire hideg a hideg. Közvetlenül a szellőző rácsnál ez is hideg.
Apropó, a klímát mindig belső keringgetéssel együtt kell használni? Csak mert a Lacetti használatiban ezt javasolják.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1102 Dátum: 2016. Június 25. - 14:45:11 »

Nekem automata van, általában 24 fokra állítom. Egyébként nagyon hideg levegőt fúj be és eddig még tölteni sem kellett a 8 év alatt. Igaz, automatán használom többnyire, így télen is használja sokszor a klímát. Ha nem, akkor bekapcsolom manuálisan a használatiban írt heti egy alkalommal lealább 5 percre.
Csak találgatás a részemről, mert mint írtam, nincs másik lacetti amivel összehasonlíthatnám, hogy mennyire hideg a hideg. Közvetlenül a szellőző rácsnál ez is hideg.
Apropó, a klímát mindig belső keringgetéssel együtt kell használni? Csak mert a Lacetti használatiban ezt javasolják.


nem

csak ameddig lehűti az utasteret addig célszerű
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1103 Dátum: 2016. Június 25. - 15:01:38 »

Sosem használom belső keringetésen, nem szeretek megfulladni. Kivéve Hódmezővásárhelyen az Atev közelében (fehérjefeldolgozó), mert ha már választani kell, inkább a saját széndioxidomba fulladok bele, mint a rohadó párizsi szagba.

Hátulra nem fúj a Lacetti, még akkor sem, ha van hátravezetett cső, illetve nagyon keveset. Mivel utálom ha rám fúj a klíma, így a két középső szellőzőrácsot kicsit egymás felé fordítva a hátul ülőkre szoktam irányítani, így nem szoktak panaszkodni, pedig mindig megkérem, hogy szóljanak, ha hideg van, meleg van, kínjuk van.
Miután lehűlt az utastér, akkor meg szélvédőre, és szépen szétcsapja a hideget, illetve nem engedi a szélvédőn át be a meleget.

Szóval szerintem "normális", hogy hátulra nem jutott kraft, ha nem volt hátulra irányítva.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #1104 Dátum: 2016. Június 25. - 15:22:59 »

Sosem használom belső keringetésen, nem szeretek megfulladni. Kivéve Hódmezővásárhelyen az Atev közelében (fehérjefeldolgozó), mert ha már választani kell, inkább a saját széndioxidomba fulladok bele, mint a rohadó párizsi szagba.

Hátulra nem fúj a Lacetti, még akkor sem, ha van hátravezetett cső, illetve nagyon keveset. Mivel utálom ha rám fúj a klíma, így a két középső szellőzőrácsot kicsit egymás felé fordítva a hátul ülőkre szoktam irányítani, így nem szoktak panaszkodni, pedig mindig megkérem, hogy szóljanak, ha hideg van, meleg van, kínjuk van.
Miután lehűlt az utastér, akkor meg szélvédőre, és szépen szétcsapja a hideget, illetve nem engedi a szélvédőn át be a meleget.

Szóval szerintem "normális", hogy hátulra nem jutott kraft, ha nem volt hátulra irányítva.
99%-ban külső keringgetésen használtam, használom a klímát és télen a fűtést is.
Az első ülések alatt van némi hátravezetés, de oda csak akkor megy érdemben levegő, ha lábtérre van irányítva. (ill még a két esetben, de akkor nem túl sok).

Szó mi szó, akkor az enyém ennyit tud, de egyszer ha lesz egy másik Lacetti, akkor összefogom hasonlítani vele. Arra emlékszem, hogy sebike kombijában elöl ülve szinte lefagyot a kezem amikor mentünk vele, de az digi klimás és akkor a külső hőmérséklet sem volt több 30 foknál. (meg hát jobban is gyorsult :-) )
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1105 Dátum: 2016. Június 25. - 16:54:07 »

Arra emlékszem, hogy sebike kombijában elöl ülve szinte lefagyot a kezem amikor mentünk vele
Amióta tavaly a Medic-Car-nál feltöltötték a klímámat, azóta a homlokfalon lévő fúvókákon a légterelők nekem is fölfelé vannak állítva (manuális klíma), mert olyan hideget fúj, hogy azt közvetlen testre irányítva nem lehetne elviselni. Azért nem a szélvédőre fúvatom, mert az a szélvédőben feszültséget okozhat: belülről megy rá a durva hideg, kívülről meg a brutális meleg. Na ez egy üvegnek se használ.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1106 Dátum: 2016. Június 25. - 17:16:37 »

Sosem használom belső keringetésen, nem szeretek megfulladni. Kivéve Hódmezővásárhelyen az Atev közelében (fehérjefeldolgozó), mert ha már választani kell, inkább a saját széndioxidomba fulladok bele, mint a rohadó párizsi szagba.

Hátulra nem fúj a Lacetti, még akkor sem, ha van hátravezetett cső, illetve nagyon keveset. Mivel utálom ha rám fúj a klíma, így a két középső szellőzőrácsot kicsit egymás felé fordítva a hátul ülőkre szoktam irányítani, így nem szoktak panaszkodni, pedig mindig megkérem, hogy szóljanak, ha hideg van, meleg van, kínjuk van.
Miután lehűlt az utastér, akkor meg szélvédőre, és szépen szétcsapja a hideget, illetve nem engedi a szélvédőn át be a meleget.

Szóval szerintem "normális", hogy hátulra nem jutott kraft, ha nem volt hátulra irányítva.
99%-ban külső keringgetésen használtam, használom a klímát és télen a fűtést is.
Az első ülések alatt van némi hátravezetés, de oda csak akkor megy érdemben levegő, ha lábtérre van irányítva. (ill még a két esetben, de akkor nem túl sok).

Szó mi szó, akkor az enyém ennyit tud, de egyszer ha lesz egy másik Lacetti, akkor összefogom hasonlítani vele. Arra emlékszem, hogy sebike kombijában elöl ülve szinte lefagyot a kezem amikor mentünk vele, de az digi klimás és akkor a külső hőmérséklet sem volt több 30 foknál. (meg hát jobban is gyorsult :-) )

digit és manuális ugyan az hűtő párologtató semmi köze az egészhez,az enyémhez ne hasonlítsd más a klimarendszer több gáz is van rajt(diesel) amúgy ez se olyan hideg már kéri a töltést
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1107 Dátum: 2016. Június 25. - 19:49:27 »

belülről megy rá a durva hideg, kívülről meg a brutális meleg. Na ez egy üvegnek se használ.

Messze van ez attól a kategóriától, ami egy üveget meg tudna viselni. A télen forróvízzel locsolás, na az igen Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1108 Dátum: 2016. Június 26. - 02:15:06 »

Sosem használom belső keringetésen, nem szeretek megfulladni. Kivéve Hódmezővásárhelyen az Atev közelében (fehérjefeldolgozó), mert ha már választani kell, inkább a saját széndioxidomba fulladok bele, mint a rohadó párizsi szagba.

Hátulra nem fúj a Lacetti, még akkor sem, ha van hátravezetett cső, illetve nagyon keveset. Mivel utálom ha rám fúj a klíma, így a két középső szellőzőrácsot kicsit egymás felé fordítva a hátul ülőkre szoktam irányítani, így nem szoktak panaszkodni, pedig mindig megkérem, hogy szóljanak, ha hideg van, meleg van, kínjuk van.
Miután lehűlt az utastér, akkor meg szélvédőre, és szépen szétcsapja a hideget, illetve nem engedi a szélvédőn át be a meleget.

Szóval szerintem "normális", hogy hátulra nem jutott kraft, ha nem volt hátulra irányítva.
99%-ban külső keringgetésen használtam, használom a klímát és télen a fűtést is.
Az első ülések alatt van némi hátravezetés, de oda csak akkor megy érdemben levegő, ha lábtérre van irányítva. (ill még a két esetben, de akkor nem túl sok).

Szó mi szó, akkor az enyém ennyit tud, de egyszer ha lesz egy másik Lacetti, akkor összefogom hasonlítani vele. Arra emlékszem, hogy sebike kombijában elöl ülve szinte lefagyot a kezem amikor mentünk vele, de az digi klimás és akkor a külső hőmérséklet sem volt több 30 foknál. (meg hát jobban is gyorsult :-) )
Legutóbb tavaly néztük klímásnál: +34 foknál +9 fokot fúj be a klíma. Szerintem ez jó. Sajnos a rendszer nem tökéletes, ebből a hidegből valahogy kevés jut hátra, amit a kombi nagyobb légtere miatt jobban észrevenni. Ha azt akarom, hogy gyorsan jusson hátra, akkor a lábra irányítom a befúvást, lefagyasztva a sajátomat.
Egyébként indulás után lehúzom z ablakot már járó légkondival, hogy kivigye a forró levegőt. Utána belső keringetés, ameddig visszahül az utastér.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1109 Dátum: 2016. Június 26. - 07:34:46 »

Nekem automata van, általában 24 fokra állítom. Egyébként nagyon hideg levegőt fúj be és eddig még tölteni sem kellett a 8 év alatt. Igaz, automatán használom többnyire, így télen is használja sokszor a klímát. Ha nem, akkor bekapcsolom manuálisan a használatiban írt heti egy alkalommal lealább 5 percre.
Csak találgatás a részemről, mert mint írtam, nincs másik lacetti amivel összehasonlíthatnám, hogy mennyire hideg a hideg. Közvetlenül a szellőző rácsnál ez is hideg.
Apropó, a klímát mindig belső keringgetéssel együtt kell használni? Csak mert a Lacetti használatiban ezt javasolják.


nem

csak ameddig lehűti az utasteret addig célszerű
Az automata is így működik. Amíg el nem éri a beállítotthoz közeli értéket, belső keringetésen megy. Utána átkapcsol külsőre. Így gyorsabban hűt. A fúvókák nálam felfelé és középre vannak állítva, mert olyan hideget fúj, hogy azt nem lehet elviselni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!