Lacetti klub fórum
2024. április 28. - 19:04:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 79   Le
 
Szerző Téma: Fűtés-szellőzés , légkondi  (Megtekintve 255986 alkalommal)
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #1110 Dátum: 2016. Június 26. - 11:59:02 »

Sosem használom belső keringetésen, nem szeretek megfulladni. Kivéve Hódmezővásárhelyen az Atev közelében (fehérjefeldolgozó), mert ha már választani kell, inkább a saját széndioxidomba fulladok bele, mint a rohadó párizsi szagba.

Hátulra nem fúj a Lacetti, még akkor sem, ha van hátravezetett cső, illetve nagyon keveset. Mivel utálom ha rám fúj a klíma, így a két középső szellőzőrácsot kicsit egymás felé fordítva a hátul ülőkre szoktam irányítani, így nem szoktak panaszkodni, pedig mindig megkérem, hogy szóljanak, ha hideg van, meleg van, kínjuk van.
Miután lehűlt az utastér, akkor meg szélvédőre, és szépen szétcsapja a hideget, illetve nem engedi a szélvédőn át be a meleget.

Szóval szerintem "normális", hogy hátulra nem jutott kraft, ha nem volt hátulra irányítva.
99%-ban külső keringgetésen használtam, használom a klímát és télen a fűtést is.
Az első ülések alatt van némi hátravezetés, de oda csak akkor megy érdemben levegő, ha lábtérre van irányítva. (ill még a két esetben, de akkor nem túl sok).

Szó mi szó, akkor az enyém ennyit tud, de egyszer ha lesz egy másik Lacetti, akkor összefogom hasonlítani vele. Arra emlékszem, hogy sebike kombijában elöl ülve szinte lefagyot a kezem amikor mentünk vele, de az digi klimás és akkor a külső hőmérséklet sem volt több 30 foknál. (meg hát jobban is gyorsult :-) )
Legutóbb tavaly néztük klímásnál: +34 foknál +9 fokot fúj be a klíma. Szerintem ez jó. Sajnos a rendszer nem tökéletes, ebből a hidegből valahogy kevés jut hátra, amit a kombi nagyobb légtere miatt jobban észrevenni. Ha azt akarom, hogy gyorsan jusson hátra, akkor a lábra irányítom a befúvást, lefagyasztva a sajátomat.
Egyébként indulás után lehúzom z ablakot már járó légkondival, hogy kivigye a forró levegőt. Utána belső keringetés, ameddig visszahül az utastér.
Belógattam az utastér közepébe a hőmérőt, a mért belső hőmérséklet 34 fok volt, ezután bekapcsoltam a klímát utastér felé teljes befúvással 4es fokozaton, aztán rácsuktam az ajtót, had dolgozzon, résnyire lehúzott első ablakokkal. (vagyis a bent ülök, emberi testhőmérséklete nem játszik).
15perc múlva megnéztem, a belső hőmérséklet 26 fokra eset vissza.
Ezután közvetlen a befúvás helyére, teljesen a rács elé raktam a hőmérőt (ragasztószalaggal), a befúvás maradt a 4es max fokozaton és 10 perc után megnéztem mit mutat, ami 13fok. Vártam még öt percet de 13alá nem már ment, vagyis nálam nagyjából 13fokos levegőt fújhat be, már amennyire pontos ez a mérés.

Mint írtam, a klimás hibát nem talált és a 26fok is egész jó, nem kell ennél nagyobb hőmérséklet különbség.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 26. - 12:03:52 írta whiteg » Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1111 Dátum: 2016. Június 26. - 14:11:47 »

Sosem használom belső keringetésen, nem szeretek megfulladni. Kivéve Hódmezővásárhelyen az Atev közelében (fehérjefeldolgozó), mert ha már választani kell, inkább a saját széndioxidomba fulladok bele, mint a rohadó párizsi szagba.

Hátulra nem fúj a Lacetti, még akkor sem, ha van hátravezetett cső, illetve nagyon keveset. Mivel utálom ha rám fúj a klíma, így a két középső szellőzőrácsot kicsit egymás felé fordítva a hátul ülőkre szoktam irányítani, így nem szoktak panaszkodni, pedig mindig megkérem, hogy szóljanak, ha hideg van, meleg van, kínjuk van.
Miután lehűlt az utastér, akkor meg szélvédőre, és szépen szétcsapja a hideget, illetve nem engedi a szélvédőn át be a meleget.

Szóval szerintem "normális", hogy hátulra nem jutott kraft, ha nem volt hátulra irányítva.
99%-ban külső keringgetésen használtam, használom a klímát és télen a fűtést is.
Az első ülések alatt van némi hátravezetés, de oda csak akkor megy érdemben levegő, ha lábtérre van irányítva. (ill még a két esetben, de akkor nem túl sok).

Szó mi szó, akkor az enyém ennyit tud, de egyszer ha lesz egy másik Lacetti, akkor összefogom hasonlítani vele. Arra emlékszem, hogy sebike kombijában elöl ülve szinte lefagyot a kezem amikor mentünk vele, de az digi klimás és akkor a külső hőmérséklet sem volt több 30 foknál. (meg hát jobban is gyorsult :-) )
Legutóbb tavaly néztük klímásnál: +34 foknál +9 fokot fúj be a klíma. Szerintem ez jó. Sajnos a rendszer nem tökéletes, ebből a hidegből valahogy kevés jut hátra, amit a kombi nagyobb légtere miatt jobban észrevenni. Ha azt akarom, hogy gyorsan jusson hátra, akkor a lábra irányítom a befúvást, lefagyasztva a sajátomat.
Egyébként indulás után lehúzom z ablakot már járó légkondival, hogy kivigye a forró levegőt. Utána belső keringetés, ameddig visszahül az utastér.
Belógattam az utastér közepébe a hőmérőt, a mért belső hőmérséklet 34 fok volt, ezután bekapcsoltam a klímát utastér felé teljes befúvással 4es fokozaton, aztán rácsuktam az ajtót, had dolgozzon, résnyire lehúzott első ablakokkal. (vagyis a bent ülök, emberi testhőmérséklete nem játszik).
15perc múlva megnéztem, a belső hőmérséklet 26 fokra eset vissza.
Ezután közvetlen a befúvás helyére, teljesen a rács elé raktam a hőmérőt (ragasztószalaggal), a befúvás maradt a 4es max fokozaton és 10 perc után megnéztem mit mutat, ami 13fok. Vártam még öt percet de 13alá nem már ment, vagyis nálam nagyjából 13fokos levegőt fújhat be, már amennyire pontos ez a mérés.

Mint írtam, a klimás hibát nem talált és a 26fok is egész jó, nem kell ennél nagyobb hőmérséklet különbség.

A +9-et nem a rács előtt mérték. Egy szondát tettek a rostélyba.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1112 Dátum: 2016. Június 27. - 05:21:33 »

Tapaztalatom szerint minél kisebb fokozaton fújatod annál hidegebbet fúj
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1113 Dátum: 2016. Június 27. - 12:48:07 »

Nálam mostanában az utas előtti oldalon gyűlik egy kevés folyadék (gondolom, cseppvíz).
Hogyan tudom ezt a csepegést megszüntetni?  He
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1114 Dátum: 2016. Június 27. - 13:23:03 »

Eltömődött a kifolyó a motortérben? Nálam is van egy enyhe csöpögés, nem látszik, csak az utasülésen ülő mondta, hogy néha egy csepp a lábára csöppen (kb. 5 percenként).
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1115 Dátum: 2016. Június 27. - 14:44:43 »

Köszi a tippet, de hol keressem pontosan?
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1116 Dátum: 2016. Június 27. - 16:23:28 »

A kérdés jó, pontosan én sem tudom, talán a tűzfalnál?
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #1117 Dátum: 2016. Június 27. - 19:22:00 »

A kérdés jó, pontosan én sem tudom, talán a tűzfalnál?

Betonon megállsz egy hosszabb út után, vársz. Vársz. Kiviszed a garázsból a szemetet. Föl is söpörheted. Autó jár, klíma megy kb 2-esen (manuba nálam). Ennyi idő alatt 18 csepp kifelé távozik, 3 be. Alánézel, ahol a betonon a vízfolt, a felett a cső Mosolyog Ilyen összenyomott végű ha jól emlékszem, mint ha valaki megmelegítette volna a végét és gyorsan összecsippantotta volna az ujjaival. Mindenképp valami puha tárggyal tisztísd ki-piszkáld meg alulról, szívószál pld. , ne hogy valamibe beleszúrj, bent nem tudom mi lakozik.

Hjará-hajrá és a garázs is tiszta, vagy az udvar Mosolyog
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1118 Dátum: 2016. Június 28. - 06:13:35 »

Se udvar, se garázs, de majd pénteken megnézetem Tomival Dunakeszin, úgyis viszem ózonos klímatisztításra is. Kacsint
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1119 Dátum: 2016. Június 28. - 07:46:06 »

A kérdés jó, pontosan én sem tudom, talán a tűzfalnál?

Betonon megállsz egy hosszabb út után, vársz. Vársz. Kiviszed a garázsból a szemetet. Föl is söpörheted. Autó jár, klíma megy kb 2-esen (manuba nálam). Ennyi idő alatt 18 csepp kifelé távozik, 3 be. Alánézel, ahol a betonon a vízfolt, a felett a cső Mosolyog Ilyen összenyomott végű ha jól emlékszem, mint ha valaki megmelegítette volna a végét és gyorsan összecsippantotta volna az ujjaival. Mindenképp valami puha tárggyal tisztísd ki-piszkáld meg alulról, szívószál pld. , ne hogy valamibe beleszúrj, bent nem tudom mi lakozik.

Hjará-hajrá és a garázs is tiszta, vagy az udvar Mosolyog

 Mosolyog Köszi a humoros leírást. De ha el van tömődve, akkor várhatom a cseppeket, nem?  Kacsint
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1120 Dátum: 2016. Június 28. - 09:05:19 »

A kérdés jó, pontosan én sem tudom, talán a tűzfalnál?

Betonon megállsz egy hosszabb út után, vársz. Vársz. Kiviszed a garázsból a szemetet. Föl is söpörheted. Autó jár, klíma megy kb 2-esen (manuba nálam). Ennyi idő alatt 18 csepp kifelé távozik, 3 be. Alánézel, ahol a betonon a vízfolt, a felett a cső Mosolyog Ilyen összenyomott végű ha jól emlékszem, mint ha valaki megmelegítette volna a végét és gyorsan összecsippantotta volna az ujjaival. Mindenképp valami puha tárggyal tisztísd ki-piszkáld meg alulról, szívószál pld. , ne hogy valamibe beleszúrj, bent nem tudom mi lakozik.

Hjará-hajrá és a garázs is tiszta, vagy az udvar Mosolyog

 Mosolyog Köszi a humoros leírást. De ha el van tömődve, akkor várhatom a cseppeket, nem?  Kacsint
Jobb oldalon benézel a motortérbe. Kb. az utasülés közeoének a vonalában látnod kell egy t cs-es gumi ycsövet kijönni a tűzfalból, lefele fordul és vége. Ezt keresed.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1121 Dátum: 2016. Június 28. - 09:12:04 »

Köszi, így már megtaláljuk szerintem Mosolyog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1122 Dátum: 2016. Június 28. - 12:29:24 »

Köszi, így már megtaláljuk szerintem Mosolyog
L alakú, kb 5 cm hosszú gumicsövet keress!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1123 Dátum: 2016. Június 28. - 19:09:16 »

Na, kész a klíma. Nem kellett kompresszor, hanem a nyomásszelepet kellett cserélni, így olcsóbb lett vmivel...bár addig nyomoztak, míg tudtam volna 55000-ért új kompresszort venni.
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1124 Dátum: 2016. Június 29. - 04:36:21 »

Hol találtál ennyiért? Ez egész jó árnak tűnik!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 79   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!