ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #795 Dátum: 2012. Június 22. - 17:20:26 » |
|
Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Jelentem a megoldás egyszerű volt. A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva. Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor. Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi. Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam. Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida  /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét... Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem. Cserébe könyékig koszos lettem... Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk!
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #796 Dátum: 2012. Június 22. - 21:12:47 » |
|
Mindenkinek lapított a vége.  Hetek óta figyelem és eddig nem láttam, hogy ezen a kifolyón folyna a víz. Már kezdtem dugulásra gondolni, de a héten a nagy melegben megindult. Szép nagy tócsát folyat maga alá a kocsi. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
gabesz2
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
 |
« Hozzászólás #797 Dátum: 2012. Június 22. - 21:19:35 » |
|
Itt jól látható miről van szó!.... http://duk63.narod.ru/photoguide_12.htmlNekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Jelentem a megoldás egyszerű volt. A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva. Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor. Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi. Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam. Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida  /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét... Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem. Cserébe könyékig koszos lettem... Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #798 Dátum: 2012. Június 22. - 22:34:56 » |
|
Itt jól látható miről van szó!.... http://duk63.narod.ru/photoguide_12.htmlNekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Jelentem a megoldás egyszerű volt. A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva. Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor. Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi. Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam. Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida  /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét... Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem. Cserébe könyékig koszos lettem... Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk! Lapított vég lehet amiatt van, hogy amikor 7-8 hónapig használaton kívül van, akkor ne szívjon ott be fars levegőt és ne is költözzön bele valami pók-bogár-egyéb jószág.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #799 Dátum: 2012. Június 23. - 06:22:27 » |
|
Nekem meg az jutott eszembe, hogy kifujod belülről. Irányító kapcsolót az előre fújókra állítod, majd háromat elzársz közülük, egybe pedig a kezeidet használva belefúlsz Mondjuk lehet belső keringetésre kellene kapcsolni és a belső levegő beszívónál ragasztószalaggal beragasztani addig a szívónyílásokat (mondjuk azt se tudom hol szívja be )  Jelentem a megoldás egyszerű volt. A kifolyó csőnek a vége el van szűkítve, lapítva. Ezzel lehetett a gond, mert tisztítás után müxik rendesen. Hozzáférni nem egyszerű, alulról csak akna, felülről meg hideg motor. Viszont fém cső jön ki az utastérből, erre csatlakozik rá a klíma cseppcsöve, ez a lapított végű könyök gumi. Persze lehet, hogy csak nekem lapos a vége, másét még nem láttam. Viszont szívesen pucolom bárkinek /Gida  /, cserébe megnézem annak a kocsinak is a cseppcsövét... Fotózni nem tudtam, mert nem hideg motornál szereltem és örültem hogy nem égettem össze a kezem. Cserébe könyékig koszos lettem... Szia! Akkor a jövő héten valamelyik délután megmutatod, megcsinálod, megköszönöm, és boldogok leszünk! Naná! Rögtön rád gondoltam...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #800 Dátum: 2012. Június 23. - 17:01:18 » |
|
nekem is adja a tócsát minden egyes menet után  mondjuk én hamarabb kikapcsolom a klímát, minthogy leállítom a kocsit. kifújatom a hideget minden rostélyból
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #801 Dátum: 2012. Június 26. - 19:06:20 » |
|
Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése. Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett. Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok? Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt? HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #802 Dátum: 2012. Június 26. - 21:14:54 » |
|
Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése. Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett. Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok? Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt? HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.
Milyet vettél bele? Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #803 Dátum: 2012. Június 27. - 07:21:14 » |
|
Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése. Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett. Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok? Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt? HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.
Milyet vettél bele? Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./ Huuu kidobtam már a dobozát, Meteorban vettem :S Azért gondolom utángyártottban is van majd nem gyári minőségű.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #804 Dátum: 2012. Június 27. - 12:08:28 » |
|
Ma rászántam magam, hogy klímámat megnézessem. Gázmennyiség megfelelő, mégis nekem más autókkal való találkozásom által gyengének itéltetett a Lacsi hűtése. Mérés után azonnal kibontották a pollenszűrőt (kb 3 hónapja cseréltem) és nyugtázták is a gondot: **** a szűrő, túl sűrű a szövése és nem enged át kellő mennyiségű levegőt. Mondom vissza se tegyétek akkor, majd veszek bele gyárit... Beülve klíma bekapcs és majd lefujta a maradék hajamat a fejemről.... Hidegebb is hamarabb lett. Milyen márkájú szűrőt vegyek bele, tapasztalatok? Vagy alakítsam át a galériában látható módon? Vagy ne tegyek bele semmit? Okoz az bajt? HELP, tanácstalanná váltam (talán 2-3 hideg sör után bölcsebb leszek) de addig várnám a véleményeket-tapasztalatokat.
Milyet vettél bele? Eredeti gyárit nem kapsz csak az Europai utángyártottat./az összes EC kezdetű cikkszám europai ugy./ Huuu kidobtam már a dobozát, Meteorban vettem :S Azért gondolom utángyártottban is van majd nem gyári minőségű. van csak elég nagy a minőségi szórás
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #805 Dátum: 2012. Június 28. - 21:32:43 » |
|
Elvittem a szekerem klíma szervízbe, marsóhoz. Nagyon rendesek, hozzáértő szakik, végig a kocsi mellett lehettem. Nyomás próbával kezdte, majd rossz hír, ereszt a rendszer. Hiba keresés, öt perc alatt megvolt a bibi. Klíma vezeték gumi csőve kilyukadt. Ez a cső a rendszer legalsó részén, a hűtők alatt, kocsi elejében van, alulról a motortér védő müa. elemet eltávolítva könnyen elérhető. A cső csak a két végén van rögzítve, középen súlyánál fogva kicsit lógott. Viszonylag hosszú csővezeték. Nem volt még hozzányúlva, szerintem gyárilag nem rögzítik még egy plusz helyen. A motortérvédő müa. elem rögzítő csavarja pedig kilyukasztotta. Gyári alkatrész ára 22ezer, én elvittem hidraulika tömlő gyártóhoz, ahol 3500 forintért cserélték a hibás csövet. Holnap vissza Marsóba, írom majd a rögzítést hogyan oldottuk meg. Lehet nektek is érdemes lenne megnézni, nehogy bajt okozzon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cupika
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
 |
« Hozzászólás #806 Dátum: 2012. Június 30. - 21:46:57 » |
|
Megcsinálták a klímát. Számla következő: - csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000 - klíma töltés 7900 - klíma gáz 5000 - nyomáspróba 3300 - még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát  Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden?? Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt. Ne menjetek oda lehúzosok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hooti
|
 |
« Hozzászólás #807 Dátum: 2012. Július 01. - 07:07:49 » |
|
Megcsinálták a klímát. Számla következő: - csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000 - klíma töltés 7900 - klíma gáz 5000 - nyomáspróba 3300 - még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát  Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden?? Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt. Ne menjetek oda lehúzosok! Attttakuuuva  Nekem az ellenőrzésért még pénzt sem fogadtak el az itteniek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #808 Dátum: 2012. Július 01. - 08:01:41 » |
|
Megcsinálták a klímát. Számla következő: - csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000 - klíma töltés 7900 - klíma gáz 5000 - nyomáspróba 3300 - még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát  Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden?? Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt. Ne menjetek oda lehúzosok! Attttakuuuva  Nekem az ellenőrzésért még pénzt sem fogadtak el az itteniek... Szerintem ebben Gidy jutaléka is benne van! 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #809 Dátum: 2012. Július 01. - 11:12:02 » |
|
Megcsinálták a klímát. Számla következő: - csövet visszaeszerelték, munkadíj 6000 - klíma töltés 7900 - klíma gáz 5000 - nyomáspróba 3300 - még valami kis apró összeg klíma olaj, ide oda számolgatva 23590 lett a vége. Hát  Az akciós 7900 klíma töltésbe nincs benne minden?? Azért mentem oda, merta a környékünkön lévő klíma szerelőknél csak a tisztítás 5ezer. Na hétfőn bemutatkozom nekik rendesen hivatalosan, utána járok a dolognak. Ja ez a Marso volt. Ne menjetek oda lehúzosok! Az akciós klíma töltésben gondolom az van benne, hogy feltöltik a gázt, a hiányzó mennyiséget pótolják. Ha 10dkg hiányzik az is 7900, ha majdnem az egész, az is 7900. Nálad sajnos le kellett engedni, és visszatölteni, mert ugye a cső. Plussz a szerelés, kompresszorolaj, az összeszerelés utáni nyomáspróba - ezek nincsenek benne a klímatöltésben. Ahová én hordom, ott egy hasonló eksön (nem az én vasamon) is kb. 20.000- ből állt meg. Mondjuk azt a két tételt én sem értem: hogy töltés 7900, és még külön a gáz 5000.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|