Lacetti klub fórum
2024. November 01. - 00:07:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 21   Le
 
Szerző Téma: Alapjárat ingadozás  (Megtekintve 200068 alkalommal)
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Október 11. - 19:31:27 »

Ez a'sszem az Eu4 miatt van...:
Az autó (programozója...) úgy gondolja, hogy ha gurulsz, akkor biztos gázt is akarsz majd adni, a pöffenet meg magasabb fordulaton környezetvédelmileg tisztább, mint alacsonyon, ezért jó előre megemeli a fordulatszámot. Gondolom így annyival "tisztább" ráadásul, hogy még a nagyobb mennyiségben elégetett üzemanyag mellett is jobb a végeredmény..., meg talán a katalizátort is kíméli, hogy egy esetleges gázfröccs magasabb fordulatról indul
Egyébként szerintem az ABS-érzékelő vezérli...

Hidd el, engem is idegesít, amikor reggel tötyörgök a melóhelyre, km-es sor az útbaeső lejtőn, fékről lelép (gázpedálnak a közelébe se!), autó megmozdul, fordulat fel, 5 mp gurulás, majd megáll. 10 mp múlva mindez újra...
Végül is viszont megvan, hogy miért nem tudom 9 alá szorítani a fogyit...

Naplózva
kelemens
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #16 Dátum: 2007. Október 13. - 18:26:55 »

sziasztok!

olvasom a válaszokat a témával kapcsolatban és látom, hogy mindenkinek a fogyasztás és a néha vagy majdnem mindig akadozó teljesítmény és ahhoz kapcsolodó témákról írtok.
tankolj itt vagy ott ne, cserélnek ezt meg azt de a hiba nem szűnik meg, csak legjobb esetben is szünetel.
miért nem írjuk már le, hogy valamit elszúrtak ezeken a kocsikon és a motor nem tudja a gyári normákat és ígéreteket megközelíteni sem.
a szervíz meg áll a téma előtt tehetetlenül.
nem hivatalsan nekem is megmondták hogy sok a gond a lacetti-kel.
miért nem hívják vissza az egészet ha már tudják a hiba forrásá, és javítják meg?
mert nem tudják, vagy ha igen akkor olcsóbb kiböjtölni a 3 évet és utána meg már fizess ha akarsz valamit.
én amikor elmentem megvenni senki nem mondta hogy nem annyit fogyaszt majd hanem jóval többet és nem is megy jól, sőt lomha.
mi pedig miért nézzük ezt el  szó nélkül és itt írjuk hogy nem jó de hátha egyszer , még hiszünk a mesékben?


Kösz: alex@ajkanet.hu


Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #17 Dátum: 2007. Október 13. - 19:06:54 »

sziasztok!

olvasom a válaszokat a témával kapcsolatban és látom, hogy mindenkinek a fogyasztás és a néha vagy majdnem mindig akadozó teljesítmény és ahhoz kapcsolodó témákról írtok.
tankolj itt vagy ott ne, cserélnek ezt meg azt de a hiba nem szűnik meg, csak legjobb esetben is szünetel.
miért nem írjuk már le, hogy valamit elszúrtak ezeken a kocsikon és a motor nem tudja a gyári normákat és ígéreteket megközelíteni sem.
a szervíz meg áll a téma előtt tehetetlenül.
nem hivatalsan nekem is megmondták hogy sok a gond a lacetti-kel.
miért nem hívják vissza az egészet ha már tudják a hiba forrásá, és javítják meg?
mert nem tudják, vagy ha igen akkor olcsóbb kiböjtölni a 3 évet és utána meg már fizess ha akarsz valamit.
én amikor elmentem megvenni senki nem mondta hogy nem annyit fogyaszt majd hanem jóval többet és nem is megy jól, sőt lomha.
mi pedig miért nézzük ezt el  szó nélkül és itt írjuk hogy nem jó de hátha egyszer , még hiszünk a mesékben?


Kösz: alex@ajkanet.hu





Én ezzel nem értek 100%-ban egyet. Apám Ford Focusával 5 év alatt több gond volt, mint nekem a Lanosommal és a Lacsimmal 9 év alatt. A dinamikával sincs nálam semmi baj, sőt! Egy ismerősömmel mentünk nyaralni 2 autóval. Neki Seat Toledo 1,9 TDi, vagy PDTi...nem tudom, nem értek hozzá.  Megpakolva csomagokkal, 4 fővel 190-es tempóval (óra szerint). Nézett is csak a célnál Mosolyog
A kategóriatársakkal szemben sem vall szégyent szerintem. Én a hibáival együtt tudok élni, más kocsiknak is van dettó ennyi nyűgje...
Ezzel az alapjárati témával meg lentebb már írtam pár sort, hogy nálam mit cseréltek. És azóta lekopogva: nem rángat, megy mint a doxa...és a fogyija is jónak tűnik...Igaz még csak 70Km-t mentem vele, de azt csak városban rövid távon, és a mutató még csak picit mozdult el. Ilyenkor eddíg már rég megvolt az első osztás Mosolyog
Uff Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #18 Dátum: 2007. Október 13. - 19:19:07 »

nem hivatalsan nekem is megmondták hogy sok a gond a lacetti-kel.
miért nem hívják vissza az egészet ha már tudják a hiba forrásá, és javítják meg?
mert nem tudják, vagy ha igen akkor olcsóbb kiböjtölni a 3 évet és utána meg már fizess ha akarsz valamit.
én amikor elmentem megvenni senki nem mondta hogy nem annyit fogyaszt majd hanem jóval többet és nem is megy jól, sőt lomha.
mi pedig miért nézzük ezt el  szó nélkül és itt írjuk hogy nem jó de hátha egyszer , még hiszünk a mesékben?


Melyik autóval nincs gond? Pl. A max. féléves Cee'deknél is jönnek elő a problémák.
A tehetetlenséggel sem értek egyet. Nem ülnek tétlenül, csak meg kell választani a megfelelő szervízt! Bár nekik is kötve van a kezük.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2007. Október 13. - 19:34:09 »

nem hivatalsan nekem is megmondták hogy sok a gond a lacetti-kel.
miért nem hívják vissza az egészet ha már tudják a hiba forrásá, és javítják meg?
mert nem tudják, vagy ha igen akkor olcsóbb kiböjtölni a 3 évet és utána meg már fizess ha akarsz valamit.
én amikor elmentem megvenni senki nem mondta hogy nem annyit fogyaszt majd hanem jóval többet és nem is megy jól, sőt lomha.
mi pedig miért nézzük ezt el  szó nélkül és itt írjuk hogy nem jó de hátha egyszer , még hiszünk a mesékben?


Melyik autóval nincs gond? Pl. A max. féléves Cee'deknél is jönnek elő a problémák.
A tehetetlenséggel sem értek egyet. Nem ülnek tétlenül, csak meg kell választani a megfelelő szervízt! Bár nekik is kötve van a kezük.

A dinamikai kifogást én sem értem. Nekem nem lomha. 1,4-es és a súly/lóerő arányt figyelembe véve hasonló kategóriájú autóknak tudok meglepetést okozni vele! :-)
Ami meg a cee'd -eket illeti: rendszeresen figyelem az indexes topikot. Elismerem, hogy modernebb, jobban felszerelt és azt is beismerem, hogy megjelenésekor fogtam a fejem, miért nem vártam az autóvétellel még pár hónapot...de...
1. nem lett volna rá pénzem, ugyanis amennyivel többet tud, annyival többe is kerül
2. ugyanolyan koreai minőség, csak továbbspanolt motorral (érdemes megnézni a lacsihoz képest hol a teljesítmény és nyomatékcsúcs!)
3. a kereskedéseknek még annyi affinításuk sincs hozzá, mint az opelhezcsapott chevyseknek
4. szervizelése gyakran kritikán aluli, a 7 év garancia meg még csak keveseknek világosult meg a fejében, mit is fog jelenteni ilyen tehetetlen szervizeléssel (már most heteket várnak egy csavarra)! :-)
5. eltelt egy év, kezdenek előjönni az első kiadásokon a gyerekbetegségek, mint anno lacsinál
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Fez
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Február 10. - 18:12:45 »

Fojtószelep tisztítás orvosolta az alapjárati fordulat ejtés problémáját  Mosolyog
Naplózva
eszpero
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. December 16. - 13:59:01 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. December 16. - 14:06:29 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero
Bowden megszorult? Nincs megtörve? Kiugrott a vége a helyéről? Nézz ezeknek utána, mert ettől lehet, és ezt a legegyszerűbb megcsinálnod.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. December 16. - 14:17:48 »


Az alpjárati motor egység cserélve van.


Semmit nem jelent. nekem is 2X cserélték egymás után.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. December 19. - 18:06:07 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero
Próbáld ki ezt:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=39
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. December 20. - 07:20:56 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero
Próbáld ki ezt:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=39

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Ez olyan, mint egy b-terv. 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. December 20. - 15:18:40 »

Sziasztok

Az a gondom, hogy az alapjáratom teljesen elment hibát nem jelzett semmi (megnézettem géppel is)
de tegnap vissza jött hidegben nincs de amint felmelegszik a motor akkor kb 1100-1200 a fordulata
ha a gázpedálra vissza fele rá pöccintek akkor általában helyre áll vagy lemegy úgy 600-700-as fordulatra és késöbb vissza áll az eredeti gyári értékre (900 Körül).
Az alpjárati motor egység cserélve van.
Mi lehet a baj
aki tud valamit segíteni meg köszönném.
Sziasztok
Eszpero
Próbáld ki ezt:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=39

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Ez olyan, mint egy b-terv. 
Ez a gyári szervizkönyvből való.
Tök hivatalos.
Mondjuk én még nem láttam/hallottam róla, hogy valahol (szervizben) használnák.
Alapjárati probléma esetén a szervizben a SCAN-nel szoktak matatni a gép agyában: "le kell nullázni az alapjárati motor tengelyét".
Ez egyébként már többször megoldotta a hibát. Nálam is, ismerősnél is pl (mármint a SCAN. A fenti procedúra nem. De sosem lehet tudni kinél mi jön be).
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #27 Dátum: 2009. Január 04. - 18:59:00 »

Hali!

A mi cégünknél több Lacetti is van, 1.4 és 1.6 motorral.

Két 1.6-os (egy 2005-ös Euro3-as, és egy 2006-os Euro4-es) is eljátszotta 80-90000 km-nél, hogy egyszercsak megszorult a gázpedál, és többé nem volt alapjárat. A pedált egy határozott akadási ponton átrúgva nagynehezen eljutottunk vele a szervizig. Ahol először mindkettőben fojtószelep tisztítás volt, aztán csere mivel az egyiken pár hét múlva megint elmúlt az alapjárat, a másik meg 2x leált indítás után, így azon is cseréltettük.

Egy szerelő ismerősöm szerint időnként (30-60e km) tisztítani kéne a fojtószelepet, mert annyira elkoszolódik, hogy beszorul, és ezért nem tud alapjáratot állítani az computer. Csak ezt sehol nem csinálják meg ha nem kéred külön (pénzért).

Ja és az egyik a fojtószelepház cs. után elkezdte azt játszani, hogy váltáskor a gáz elengedése után még vagy 1-2 mp-ig bőgeti a motort. Ezzel nem voltak hajlandóak foglalkozni később, mert állítólag nem tudják az okát. Szerintem meg pontosan tudják, hogy valamit csináltak a motoron, ami ezt okozza, csak nem mondják, ezért nem hajlandóak foglalkozni a kérdéssel. Amúgy viszont ez az autó feltünően jobban megy, mint a többi, főleg alacsony fordulaton. Gondolom ehhez köze lehet, hogy ez még Euro3-as, és talán nincs annyira lefojtva.
Naplózva

Pittike
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #28 Dátum: 2009. Január 04. - 19:12:38 »

Üdv a fedélzeten Pittike! Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #29 Dátum: 2009. Január 04. - 19:24:03 »

Szia(sztok) Mosolyog
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 21   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!