Lacetti klub fórum
2018. Augusztus 18. - 15:10:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
 21 
 Dátum: 2018. Július 21. - 15:31:20 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta ladigidy
Sajnos úgy áll a dolog, hogy elhalálozott a hírhedt EGR szelepem. Típus száma: 96253548 Chevrolet Lacetti, Nubira, Tacuma Euró 3-as. Ki tudna jó áron ajánlani, hogy ne sírjak az összeg hallatán? Várom a jó ötleteket, amit előre is köszönök.

 22 
 Dátum: 2018. Július 20. - 21:45:19 
Indította BeZe1974 - Utolsó üzenet: írta sx2004
Sziasztok!
Az normális, hogy a klíma kondenz vize a jobb első féltengelyre csepeg? Avagy nem jó gumi pipa van a tűzfalamon?
Nem mész elég gyorsan  Vigyorog
Odacsepeg, ez ilyen. Még ez is sokkal jobb a belső szőnyegre csepegésnél, egyébként ha a szőnyegre csepeg akkor a pipa eltömődhetett.

 23 
 Dátum: 2018. Július 20. - 16:45:20 
Indította cupika - Utolsó üzenet: írta cucogany
Kedves Fórumtársak!

Nem tudom, jó helyre írom-e a kérdésem, de map szenzor topik nem létezik. Az a gondom, hogy időnként (elég gyakran) rángat az autó, a hibakód kiolvasó szerint map szenzor hiba. A vákuumcső ki lett cserélve, mert a hajlatban kilyukadt, de a probléma továbbra is fennáll. Az lenne a kérdésem, hogy milyen map szenzort érdemes venni, mert a neten 10 és 38 ezer forint között lehet találni. Az UNIX-nál pl. a Magneti Marelli 37899 Ft, a FAE 20482 és 24618 Ft, a MEAT & Dorina 16852, 24541 és 29723 Ft, VEMO is három féle van, 22262, 27084 és 37464 Ft-ért.

 24 
 Dátum: 2018. Július 20. - 14:10:14 
Indította BeZe1974 - Utolsó üzenet: írta r3dwo0d
Sziasztok!
Az normális, hogy a klíma kondenz vize a jobb első féltengelyre csepeg? Avagy nem jó gumi pipa van a tűzfalamon?

 25 
 Dátum: 2018. Július 18. - 19:36:47 
Indította Jopek - Utolsó üzenet: írta sebike
Köszönöm szépen, valószínűleg az összekötő pálca tűnt el valahova, mert ilyen pálcát sehol se látok.
Nos az összekötő pálcát azért nem láttam, mert nem a motortérben kerestem, hanem a váltókar szoknya alatt. Másnap egy szerelő pillanatok alatt a helyére rakta. Most vasárnap az autópályán a Gödöllői emelkedő tetején váltani akartam negyedikből ötödikbe, de ugyanaz történt, mint a múltkor. Megint leesett az összekötő pálca. Félreálltam a leálló sávba, vis****aktam az összekötő rudat a helyére, de amikor elindultam, a motor fuldoklott amíg át nem váltott gázra. Útközben piszok benzin szagot éreztem, ezért Mogyoródnál megálltam, hogy megnézzem, mitől van az a benzin szag. A benzin cső és a csatlakozó közül szivárgott rendesen a motortakaró alatti részen. Mivel szorító bilincs nem volt nálam (a csövön se!), ezért beindítottam a motort, gondoltam, hogy hazáig csak nem gyullad ki a kocsi. A motor beindulni is alig akart, aztán mikor beindult, csak erőtlenül nyöszörgött, drukkoltam, hogy csak addig ne álljon le, amíg átáll gázra. Végül sikerült addig kitartania, amíg átállt gázra, onnantól kezdve már remekül ment az autó - meg a benzin is kifelé a csőből. Másnap megpróbáltam egy ABA bilinccsel megoldani a problémát, de nem sikerült, ráadásul a benzin cső másik végén lévő csatlakozójánál is dőlni kezdett a benzin (ott se volt szorító bilincs). Közben észrevettem, hogy az egyik vízcső is nagyon ki van repedezve teljes hosszában. Hiába no, 13 éves az autó. Benzincső, vízcső, összekötő pálca cserélve.

gyárilag nincs bilincs,a műanyag elöregszik és cserélni kell,az összekötő pálca is cserés mert kikopott

 26 
 Dátum: 2018. Július 18. - 19:22:52 
Indította Jopek - Utolsó üzenet: írta cucogany
Köszönöm szépen, valószínűleg az összekötő pálca tűnt el valahova, mert ilyen pálcát sehol se látok.
Nos az összekötő pálcát azért nem láttam, mert nem a motortérben kerestem, hanem a váltókar szoknya alatt. Másnap egy szerelő pillanatok alatt a helyére rakta. Most vasárnap az autópályán a Gödöllői emelkedő tetején váltani akartam negyedikből ötödikbe, de ugyanaz történt, mint a múltkor. Megint leesett az összekötő pálca. Félreálltam a leálló sávba, vis****aktam az összekötő rudat a helyére, de amikor elindultam, a motor fuldoklott amíg át nem váltott gázra. Útközben piszok benzin szagot éreztem, ezért Mogyoródnál megálltam, hogy megnézzem, mitől van az a benzin szag. A benzin cső és a csatlakozó közül szivárgott rendesen a motortakaró alatti részen. Mivel szorító bilincs nem volt nálam (a csövön se!), ezért beindítottam a motort, gondoltam, hogy hazáig csak nem gyullad ki a kocsi. A motor beindulni is alig akart, aztán mikor beindult, csak erőtlenül nyöszörgött, drukkoltam, hogy csak addig ne álljon le, amíg átáll gázra. Végül sikerült addig kitartania, amíg átállt gázra, onnantól kezdve már remekül ment az autó - meg a benzin is kifelé a csőből. Másnap megpróbáltam egy ABA bilinccsel megoldani a problémát, de nem sikerült, ráadásul a benzin cső másik végén lévő csatlakozójánál is dőlni kezdett a benzin (ott se volt szorító bilincs). Közben észrevettem, hogy az egyik vízcső is nagyon ki van repedezve teljes hosszában. Hiába no, 13 éves az autó. Benzincső, vízcső, összekötő pálca cserélve.

 27 
 Dátum: 2018. Július 17. - 13:17:48 
Indította sz946cs - Utolsó üzenet: írta ZenÉsz
Ingyen elvihető 4db Hankook Optimo gumi 195/55R15. 1412 DOT számúak. Profilmélység 4mm lehet kb. Helyileg Pilisszentiván. 20-kettő4747negyvenhat

 28 
 Dátum: 2018. Július 05. - 07:39:38 
Indította ladlac - Utolsó üzenet: írta Döme
Tegnap bekerült a Sebikétől rendelt katalizátorom, így most minden megint tökéletesen működik az autón.
Öröm és boldogság.  Mosolyog

 29 
 Dátum: 2018. Június 17. - 21:15:22 
Indította Jani - Utolsó üzenet: írta Jani
 Vigyorog

https://www.facebook.com/BaadDrivers/videos/326119511257936/

 30 
 Dátum: 2018. Június 12. - 22:28:13 
Indította Jopek - Utolsó üzenet: írta cucogany
Köszönöm szépen, valószínűleg az összekötő pálca tűnt el valahova, mert ilyen pálcát sehol se látok.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!